Jokerit 2006-2007

  • 1 248 740
  • 4 622
Tila
Viestiketju on suljettu.

dodi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paha on palannut takaisin!
Mulli kirjoitti:
toivotaan Salmelaisen ja Viuhkolan/tai sen teidän lempi Metron super signaamisia.

Viuhkolasta saa toki aina haaveilla, mutta teki kuukausi pari sitten Kärppien kanssa 1+1 vuotisen sopimuksen. Kärpillä muuten tiedotustilaisuus puolentoista tunnin päästä, saa nähdä onko HH paketissa mukana.
 

Kojootti

Jäsen
Mistä nuo Wallinheimo-huhut ovat peräisin? Onko näillä oikeasti jotain perääkin. Wallinheimo olisi täydellinen maalivahti ensi kaudeksi, ja kun vielä on sitä show-miehen taitoa.
 

One#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SoJy, ManU, Ac Milan, Barcelona
Massiivista odotellessa..

Viikon päästä tiistaina sitten todennäköisesti pamahtaa!
Tässä ajankuluksi päräytin vähän fantasiaa.

x
Hallikainen
Hovinen

x-Lepistö
Tuulola-Kankaanperä
Järventie-Kantee
Kuparinen-Kalteva

x-x-Virta
Valtonen-Santala-x
Louhi-x-Koivisto
Kivistö-Pakaslahti-Uronen
Rahikainen-Andersson

Maaliin selkeä ykkönen, joka pelaa 95 % peleistä. Huhuissa pyörii nimet Riksman ja Wallinheimo. Minä valitsisin Wallinheimon.

Puolustuksessa varmoina tulijoina paluumuuttaja Tuulola ja kysymysmerkki Kuparinen. Tuulola tuo varmuutta ja syöttötaitoa, kysymysmerkkinä ikä. Kuparinen tuo kovuutta, mutta riittäkö liike ensikauden jäähyherkässä linjassa? Lepistöllä varmaan sopimus tehtynä, mutta NHL-peikko vaanii. Lepistön pakkipariksi paluumuuttaja Niemi, jo kerran sopparin omistanut Boumedienne, mun märkä uni, joka ei vie ulkkaripaikkaa tai Frölundan Johnny Oduya.

Ykköskenttään Virran lisäksi Kanadalainen tykkisentteri, tyyliin Metro, Keith Aucoin tai Eric Manlow. Laitaan toinen kanukki tyyliin Haydar, joka paukuttelee maaleja.

Kakkosessa viilettävät Valtosen ja Santalan lisäksi Rita tai Somervuori. Somervuori luultavasti lähempänä paikkaa. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita luvassa.

Kolmosen laidoissa viilettävät toivottavasti Koivisto ja Louhi. Petelle en näe käyttöä. Keskelle liigan sisältä Hirso. Myös tässä kentässä vauhtia. Hirsolle käyttöä 2 ylivoimassa hirmuisen vedon ansiosta.

Nelosessa Pakaslahti keskellä ja junnut laidoilla.

Näin ollen herroja Passmore, Askey, Latvala, Martikainen, Jalkanen, Uusitalo, Dahlman, Kuki, Vopat, Hyvönen, Filppula ja Varis ei nähdä jokerinutussa ensikaudella.

Jokerit 2006-2007

Lener, Immonen

Wallinheimo
Hallikainen

Boumedienne-Lepistö
Tuulola-Kankaanperä
Järventie-Kantee
Kalteva-Kuparinen

Haydar-Aucoin-Virta
Valtonen-Santala-Somervuori
Louhi-Hirschovits-Koivisto
Kivistö-Pakaslahti-Uronen
Rahikainen-Andersson

...ja kärkisijoista taistellaan!!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Metrosta

Kun tuo Glenin nimi jatkuvasti täällä keskusteluissa pyörii, niin muutama kommentti. Lähteistä on puhu yhtään mitään, mutta käsittääkseni Glen pelasi helvetin hyvän kauden, hänellä on soppari tai sitä on ainakin tarjottu jo ensi vuodeksin ja kuten kaikki tietävät, miehen unelma on NHL.

Mitä uutta tässä sitten on, niin se on siinä, että Metrolla tosiaankin jostakin järjettömästä syystä pyörii päässä vielä paluu Suomeen. Eli ehkäpä Metro ei mikään todennäköinen ensi kauden Jokeri ole, mutta kyllä spekulaatioille paluusta tietty pohja on. Siitä minulla ei ole hajuakaan onko Masa äijälle jo jotakin tarjonnut ja jos on, niin kuinka paljon.

Jos minä saisin päättää, niin 400 000 egen arvoinen kaveri.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
bozik kirjoitti:
Kun tuo Glenin nimi jatkuvasti täällä keskusteluissa pyörii, niin muutama kommentti. Lähteistä on puhu yhtään mitään, mutta käsittääkseni Glen pelasi helvetin hyvän kauden, hänellä on soppari tai sitä on ainakin tarjottu jo ensi vuodeksin ja kuten kaikki tietävät, miehen unelma on NHL.

Jos puhut Metropolitin sopimuksesta ensi kaudeksi Luganoon niin sehän purettiin helvetin hyvästä kaudesta huolimatta, Metropolit ei viihtynyt (tai siis perhe ei viihtynyt Sveitsissä) ja nyt ensisijainen ja todennäköinen tavoite on NHL:ssä. Silti en näkisi mitään pahaa siinä jos Masa kokeilisi josko Metro haluaisi tulla takaisin tänne jos se paikka ei kaikesta huolimatta sittenkään avautuisi NHL:ään.

En usko että Metro meillä ensi kaudella pelaa (NHL:ssähän tuo tahkonnee) mutta saahan sitä aina toivoa...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
flintstone kirjoitti:
Jos puhut Metropolitin sopimuksesta ensi kaudeksi Luganoon niin sehän purettiin helvetin hyvästä kaudesta huolimatta, Metropolit ei viihtynyt (tai siis perhe ei viihtynyt Sveitsissä) ja nyt ensisijainen ja todennäköinen tavoite on NHL:ssä.
Jep, eli tämä siis on tilanne. Osaako kukaan heittää edes villiä arviota paljonko Masa on metrolle tarjonnut ? Se on ihan selvä, että tarjous on jätetty.
 

Kojootti

Jäsen
Metropolit tekisi hyvää koko SM-liigalle, siitä ei kahta sanaa. Hieno homma, jos Glen on itse miettinyt palata Jokereihin, jos ei saa sopimusta NHL:ään. Se kertoo siitä, että täällä on osattu hoitaa asiat hyvin kaukalon ulkopuolella, josta voidaan kiittää kenties Virmasta.

Oma suosikkini ensi kauden ykkössentteriksi olisi Jason Krog (Jos, ja kun metro ei tule), joka pelasi loppukauden Frölundassa. Hyvät tehot kaverilla, ja muutenkin taitaa olla metrotyyppinen pelaaja.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
olke kirjoitti:
Teiltä puuttuu enää Riku Hahl ni teillä on käsissänne HPK 2001-2006 allstars.
...
Pienenä vihinä vielä, että Aki Heino saattaisi jo haluta takasin Suomeen, Tuulolan hellään syleilyyn :) RAI
A.H kyykytti Ruotsissa naapurin olympiajoukkueeseen päässyttä pakkia ja muitakin entisiä änäri-jyriä, eli tuskin ne sitä sieltä pois päästää.

Sen sijaan eräs toinen HPK:ssakin kulttimaineeseen noussut pelaaja on jossain huhuissa liitetty Jokereiden miehistöön!
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Jep, eli tämä siis on tilanne. Osaako kukaan heittää edes villiä arviota paljonko Masa on metrolle tarjonnut ? Se on ihan selvä, että tarjous on jätetty.

Osaa. Enemmän kuin Santalalle.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Oiva kirjoitti:
Osaa. Enemmän kuin Santalalle.

Santala saisi puolestani pelailla nälkäpalkalla. Hyvä kakkosen senu.

Mutta jos tämä tapahtuisi, että Metro palaisi takaisin niin kyllä täällä jatkoajassa olisi niin hirveät viesti tulvat että hoho.

Tulipa muuten mieleen tästä massiivisesta tiedoitustilaisuudesta, että entäpä jos Masa ja kumppanit ovatkin vain pelanneet mentaali puolen gameja ja nyt vain julkaistaankin Louhen ja Kuparisen sopparit.

Näin ollen Jokerit saisi lisää media näkyvyyttä kun arvailija lehdet miettisivät tulevia Jokeri hankintoja yms..

Näin mä tekisin.
 

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
Mulli kirjoitti:
Mutta massiivista tiedoitustilaisuutta odotellessa.. pelätään Heleniuksen signaamista ja toivotaan Salmelaisen ja Viuhkolan/tai sen teidän lempi Metron super signaamisia.

Pakko kommentoida; ei missään nimessä Viuhkolaa. Ei enää yhtään lisää flegmaattisia alisuorittajia Jokereihin. Tonyn uskon päätyvän Chicagoon.

Ja mitä Heleniukseen tulee, niin älä nyt hyvä mies pelkää. Sami on milloin tahansa tervetullut mun Jokereihin. Kunnon puolustava puolustaja ja ns. kova luu jos naapurit hyppii silmille.

Fakta on se, että jos Metro tai joku vastaava gamebreaker-tason taitopelaaja tulee Jokereihin, niin sitten rosterista täytyy löytyä myös joku katsomaan niiden perään jos vastustajat ryhtyy SM-liigan perinteiseen ratkaisuun, eli rikkomaan jatkuvasti tähtipelaajia. Esimerkkinä vaikka Metron kohtelu viime finaaleissa, johon ei puuttunut tuomari eikä kukaan Jokerien penkiltä. Taitopelaajia pitää suojella.

Samoin jos kaipaamasi Salmelainen päättäisi saapua Jokereihin, niin joku ase täytyisi hankkia ettei käy niin kuin Tonylle HPK-sarjassa, eli rikotaan kokoajan kun tuomarin silmä välttää ja vähän päälle. Koska Norton tuskin tulee takaisin, niin minusta Helenius olisi parhaita mahdollisia vaihtoehtoja.

Sami ja Bume takalinjoille niin ei pelota enää yhtään...
 

Kims85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Masa-suomi-masa kirjaa kun yrittää selkokielellä lukea, niin massiivinen tiedotustilaisuus saattaisi todellakin olla jotain aivan muuta, mutta enpä oikein itse usko siihen. Eiköhän sieltä julkaista nimeä toisensa perään oiken urakalla.

Mitä tulijoihin tulee, niin palstan viisaimmat voivat tämän ampua alas samantien jos herran sopimuskuvioista parempaa tietoa löytyy.
Tekstiviesti merkkiä lähde johon itse luotan kertoi eilen pientä vahvistusta case Jeff Hamiltonista malliin on yksi vahva ehdokas mietittäessä Jokereiden ensi kauden rosteria. Turha näitä ns " olemattomia " huhuja on levitellä sen enemmin ilmaan, kun täyttä varmuutta asiasta ei voi taata mitenkään, mutta kysyähän aina saa, vaikkei siitä hyötyä olisikaan. Joten tämänkin saa ampua alas. Lisäksi tuo jonkun ilmoille heittämä Jason Krog maistus täälläkin todella makoisalta, ja mikäli elitserienistä joku tulossa on ( ja se ei ole Jari Tolsa ) niin tämä kaveri tuottaisi positiivisia ajatuksia ainakin itsessäni.

Mikäs on muuten Ivan Humlin sopimustilanne näillä näppäimillä?
Tosin taitotsekkejähän ei meilläpäin nykyään enää tueta.

edittinä lisäystä: Maalivahtiosastoa kun miettii, niin Wallinheimo - Riksman akselilta jos valitaan, niin Sinuhe ehdottomasti. Riksman, vaikka hyvän kauden kaiken kaikkiaan pelasikin, ei loppupeleissä pystynyt Ässille tarjoamaan juurikaan ihmeitä. Kärppäsarja tosin oli vielä hyvää peliä suurimmilta osin. Wallinheimolla ns floppausriski olisi mielestäni kuitenkin pienempi pitkässä juoksussa.
 
Viimeksi muokattu:

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
Kims85 kirjoitti:
edittinä lisäystä: Maalivahtiosastoa kun miettii, niin Wallinheimo - Riksman akselilta jos valitaan, niin Sinuhe ehdottomasti. Riksman, vaikka hyvän kauden kaiken kaikkiaan pelasikin, ei loppupeleissä pystynyt Ässille tarjoamaan juurikaan ihmeitä. Kärppäsarja tosin oli vielä hyvää peliä suurimmilta osin. Wallinheimolla ns floppausriski olisi mielestäni kuitenkin pienempi pitkässä juoksussa.

Yksi tykkää Sinuhesta, toinen Juusosta. Minä ottaisin molemmat. Sen jälkeen mikä katastrofi viime syksynä nähtiin kun ykkösveska katosi ja kakkosta ei ollut, niin liioitellaan nyt mielummin toiseen suuntaan.

Sitäpaitsi, olisiko oikeasti muka täysin mahdoton ajatus palkata kaksi hyvää maalivahtia ja pelata niillä runkosarjan matsit 50-50? Sitten pleijareissa se maalille, jolla on parempi rekordi. Luulisi että pelaajatkin ymmärtäisivät sellaista politiikkaa, kun olisi molemmille ihan selvä kuka pelaa ja miksi.
 

Kims85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toinen asia on se, että lähtisikö esim nyt edellämainitusta maalivahtikaksikosta kumpikaan joukkueeseen, jossa selkeä ykkösvahdin asema ei ole itsellään.
En usko, sen verran hyvät kaudet takana kummallakin, että ensisijaisesti selkeäksi ykköseksi myös jatkossa hamuavat.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
BTW, kun nyt Salmelaisen Tonylla spekuloitte niin kerrottakkoon että pelaa kyllä IFK:ssa jos täällä pelaisi, miehellä on sitäpaitsi sopimus jo tulevasta kaudesta (toki NHL-pykälällä).
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
lintu kirjoitti:
BTW, kun nyt Salmelaisen Tonylla spekuloitte niin kerrottakkoon että pelaa kyllä IFK:ssa jos täällä pelaisi, miehellä on sitäpaitsi sopimus jo tulevasta kaudesta (toki NHL-pykälällä).

No se nyt oli mun oma fantasia signaus. Tietenkin mies teillä pelaa jos jossain Suomessa pelaa.

On se sen verran taitava kaveri, että mun Jokereihin mahtuisi koska vaan.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
yyz kirjoitti:
Onkos tälle huhulle jotain pohjaa, vai ihanko hatusta heitit?

Ei muuta pohjaa kuin se, että katsoin eurohockey.netin siirtolistaa ja tämä kaveri oli Saksasta päästetty vapaille markkinoille.

Eli pelkoa vain, ei sen kummempaa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
MC61 kirjoitti:
Ei muuta pohjaa kuin se, että katsoin eurohockey.netin siirtolistaa ja tämä kaveri oli Saksasta päästetty vapaille markkinoille.

Eli pelkoa vain, ei sen kummempaa.
Virmasen pelko on viisauden alku. (vanha suomalainen sanonta)

Sitä paitsi tuo mainittu Duthie on joskus pelannut sm-liigassa ja sen nimi on ulkomaankielellä. Pakko olla ihan kone.

Sano nyt Masa paljonko Metrolle tarjosit ?
 

Kojootti

Jäsen
Riksman - Wallinheimo

Jostain satuin lukemaan jossain vaiheessa, että joku venäläisjoukkoe halusi ostaa Riksmanin sopimuksen Jokereista ulos. Jos tässä käy niin, että tämä venäläisjoukkoe (en muista nimeä) ostaa Riksmanin sopimuksen ulos Jokereista ja Jokerit ostaa Wallinheimon sopimuksen ulos Jypistä. Miettikääpä sitä.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Baarimikko kirjoitti:
Joukkue taisi olla nimeltään SKA Pietari.
Ja minun tietojeni (tekstiviestit) perusteella myös ostaa sopparin ulos/pois. Siitä minulla ei ole hajuakaan, että miten Wallinheimo tähän on yhdistetty. Mun käsityksen mukaan Sinuheen ei ole oltu tai edes tulla olemaan yhteydessä. Sinuhe pelaa Jypissä ja Jokerien veskari on Riksman tai Masa. Jos Pietarista tulee riittävästi hilloa, Hjallis takuulla myy. Siitä olen varma, että cobol näistä kuvioista tietää paljon, ei vaan viitsi meille kertoa ;)
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
bozik kirjoitti:
Ja minun tietojeni (tekstiviestit) perusteella myös ostaa sopparin ulos/pois.

Itse ainakin myisin. Riksman ei ole niin hyvä maalivahti etteikö pystyttäisi vielä tässä vaiheessa korvaamaan. Riksmanin palkka + korvaus ostavalta seuralta, niin eiköhän sillä luulisi irtoavan joku parempikin maalivahti.
 
Viimeksi muokattu:

Lape7

Jäsen
bozik kirjoitti:
Siitä minulla ei ole hajuakaan, että miten Wallinheimo tähän on yhdistetty. Mun käsityksen mukaan Sinuheen ei ole oltu tai edes tulla olemaan yhteydessä.

Jypin ketjuissa huhuillaan aika vahvan oloisesti Sinkun siirtymisestä teille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös