Tunnettu Sotilas kirjoitti:
Mun mielestä taas siihen pitäisi ehdottomasti saada Ridan tyyppinen kiituri. Louhi ei ole mikään nopea pelaaja saatikka kovinkaan taitava. Jos siinä olisi Louhi ja Virta molemmat niin maalinteosta tulisi ketjulle myrkkyä.
Mielestäni Santalasta saadaan nimen omaan paras irti jos hän saa nauttia rinnallaan nopeista maalintekijöistä niin kuin Somervuori ja Miettinen kerhossa sekä Larouse Wolvesissa.
Kommentoidaan nyt itsekin sitten tätä ketjua. Kyllä perkele taas masentaa kun luki tätä kamaa. Masa hei, ei jollain Louhella ja Riksmanilla vielä voida pitää mitään galaksin räjäyttävää, maailmoja syleilevää gigalomaanista tiedotustilaisuus OF DEATHia.
Samaa mieltä Tunnetun kanssa Santalasta. Sitäpaitsi Virta-Santala-Louhi ei todellakaan saa olla mun Jokerien ykkösketju, ei niin ikinä.
Filppulan lähtö vituttaa ja rankasti, mutta jos siinä kerran on takana opiskelut, niin minkäs teet. Olisi kyllä minusta mahtunut jengiin; toivottavasti Masa ei nyt sentään ihan täydellisesti masaillut tätä juttua niin että Ilari tulisi vielä takaisin Jokereihin kunhan on opinnot opittu.
Oikeastaan minä toivoisin ensi kaudelta tiettyä aika vahvaa nöyryyttä Jokereilta. Siksi paradoksaalista, ettei se tunnu istuvan Jokereihin niin lainkaan. Silti mielummin kuin jotain Hirsojen ja Louhien varastamista ja megatonnien tiedotustilaisuuksia olisi hienoa nähdä Jokerit joissa ei ole mitään "kaappauksia" tai megaluokan NHL-vahvistuksia, vaan Jokerien brändikiekkoa omilla junnuilla ja omalla tyylillä. Ostettaisiin nyt meidän näköisiä pelaajia ja pidemmäksi aikaa, eikä kokoajan näitä rosterin täysiä uusimisia ja ihmehankintoja.
Ja ihan oikeasti, jos Mika Strömberg haluaa tulla takaisin Jokereihin, niin ei voi olla niin että sanotaan ei, liian vanha, mene muualle pappailemaan. Jos joku Jokeri isolla J:llä haluaa lopettaa uransa kotona, niin se on helvetin hieno asia ja siihen on pakko antaa mahdollisuus. Näytettäisiinkö täällä ovea Lindille, koska sekin on varmaan liian vanha jo? Jos Teemu tulee takaisin NHL:stä, niin sanotaanko täällä, että painu jonnekin vitun Norjaan eläkkeelle, vanha paska? On vaikea pukea sanoiksi, kuinka paljon vituttaa, että täällä puhutaan tällaista roskaa. Ollaan sitten ostojoukkue joka passittaa kaikki omat junnut pöndelle ja heivaa pelaajat pihalle kun eläkeikä lähestyy. Saatana.
Anteeksi avautuminen, mutta en vaan meinaa uskoa tätä asennetta.