Jokerit 2003-2004

  • 193 966
  • 1 299
Tila
Viestiketju on suljettu.

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
En voinut olla puuttumatta asiaan, kun nyt sitten täällä HIFK-porukka on jo huolestumassa meidän pelaajien puuteesta. Tarinahan on taas tuo dejavu-ilmiö viime kevään Jatkoaikakeskustelusta, HIFKn rosteri oli niin loistava Drapereineen, Pärssisineen, kaikkineen, mutta sitten kun kausi oli menossa niin johan oli toinen ääni kellossa. Enkä puhu nyt ajasta jälkeen Ruutun.

Pelaajia tulee ja menee, siihen ollaan Jokereissa totuttu ja tässä vaiheessa kautta ei kannata vielä mitaleja jakaa. HIFKn rosteri näyttää juuri nyt hyvältä, josta ansaitut aplodit, mutta paljon ehtii vettä virrata Vantaassa, ennenkun ollaan taas keväässä 2004. Siihen menessä on Jokeritkin saanut jo tarvittavat pelaajat kasaan. Kyllä TheAnimal, kuten muutkin HIFKn insiderit tietävät, että Jokeritkin kiinnostaa pelaajia samalla tavalla kun HIFK. Eli turha huoli, kumpienkaan fanien joukossa, paikalliskamppailuissa on luultavasti ensi vuonna sitten taas fiilistä pitkästä aikaa, toivon ainakin niin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Re: Re: Miksi Peltonen valehtelisi?

Viestin lähetti cobol
Juuri näin. Kyse on mediapelistä, jota lähinnä kai IFK-myönteiset tai Anti-Jokerit - tyyppiset toimittajat haluavat pelata. Tällainen toiminta ei sovi mitenkään toimittajan eettisiin ohjeisiin eikä sen pitäisi sopia journalistin moraaliinkaan. Pelin lähtökohta on aina se, että asianomainen ei tiedä asiasta itse mitään ja jos tietääkin, valehtelee senkin edestä. Kuvottavaa, mutta tyypillistä toimintaa Suomessa.

Ihan vaan korjaukseksi, että Iltiksen jutun kirjoittajaksi mainitaan mm. Pasi Kostiainen, joka on omien sanojensa mukaan ollut Jokerifani 9-vuotiaasta ja kirjoittanut kirjan Jokereitten tuhkimotarinasta.
En ole ketjussa vieraillut vähään aikaan, mutta muualla tätä uutista on pidetty faktana jo muutaman viikon ajan. Samoin Langkowin tuloa Jokereihin. Ken elää näkee.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kylläpä naapuria kiinnostaa meiän kapteenin tekemiset

Edelleenkään HC Luganon viralliset sivut ei kerro sopimuksesta Peltosen kanssa, myöskään Ville itse ei kerro tehneensä sopimusta minnekään.

Niin pitkään kun joku joukkue tai Ville ei ole vahvistanut siirtoa tai jäämistä niin en edelleenkään repisi peliverkkareitani.

Naapurin koirat räksyttää siihen malliin että luulisi että siellä on suurempikin hätä kädessä...
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mediapeliä?

Toistan itseäni: Ville Peltonen ei ole allekirjoittanut sopimusta Luganon kanssa.

IS:n puolustukseksi on sanottava, että kyllähän se lähteen mainitsee: Sveitsin teksti-tv. Ja senkin, että Peltonen itse kiistää sopimuksen. En varsinaisesti pidä jokerivastaisena edes otsikointia: Ville Peltonen Luganoon. Mutta virheellisenä pidän.

Silti on mahdollista, että Peltonen siirtyy Luganoon. Tai vaikka Hyvinkään Ahmoihin. Sopimusta e i vielä ole.

Ja mitä tulee julkistuksiin joukkueiden kokoonpanoista, niin HIFK:ssa ja Jokereissa vallitsee eri käytäntö. HIFK kertoo nimiä tiputellen, Jokerit yleensä huhtikuun loppupuolella mahdollisimman valmiin joukkueen.

Sitäpaitsi HIFK:n kausihan loppui vielä aikaisemmin kuin Jokerien, onhan heillä ollut aikaa kerätä allekirjoituksia kuluneen kauden harjoitusringissä olleilta pelaajilta. Vahvistuksia minä kaipaisin, jos olisin IFK-fani. Moniongelmainen ikonikin voi tippua rosterista, vaikka loukkaantumisen takia.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jere Karalahti

Joku ,kuka lie, puhui siitä, että meitä (Ifk faneja) kiinnostaa kovasti jokeri pelaajien tulemiset ja menemiset. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että eräillä on erittäin kova tarve todistella, että Iso Punainen nro 10 osoittautuisi vastoin suuria puheitaan ensi kaudella vain ylipainoiseksi juopoksi "jolla pyyhitään jäätä kuin tiskirätillä", tms.

Kakka pois housusta ja AJ Niemelle jatkopahvia. Sehän muistaakseni oli teidänkin mielestä viime kaudella ainoa pakki joka siivoaa narrien maalinedustan. Anteeksi nyt, mutta sääliksi käy.

Keep Your Head Up, I`m Back !

Julli, ja ylpeä siitä.

Ps. Toivon kovasti, että meillä molemmilla on ensi kaudella kovaa pelaavat tasaiset ryhmät. Näin saataisiin ensi kaudelle kunnon hegemoniaa, vuosien tauon jälkeen. Jokereista tuskin ensikään vuonna puuttuu taitoa ja jalkoja, mites se kovuus?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Miksi Peltonen valehtelisi?

Viestin lähetti PeteX
Ihan vaan korjaukseksi, että Iltiksen jutun kirjoittajaksi mainitaan mm. Pasi Kostiainen.

Täällä jossain ei IS ole käytettävissä, joten kirjoittajasta sen kummempaa. Ihan yleisellä tasolla tarkoitin.

PS. Kyllä näkee TheAnimalin, Rebelin, Brewerin ja muiden IFK-fanien kirjoituksista, että on hirveä pelko Jokereiden ensi kauden rosterista taas DDR-puolella. IFK:n kokoonpanosta, joka ei ole muuttunut pätkääkään hyökkäyksen ja maalivahdin osalta, revitään kaikki irti jo huhtikuussa. Syyskuussa kaikki on toisin ja palataan normaalin marssijärjestykseen. Jokerit vie ja HIFK vikisee - jos edes sitäkään.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti cobol
Samaan aikaan eräs IFK-ikoni kertoo, että Peltonen pelaakin ensi kaudella HIFK:ssa -;)

Joo, se punanenäinen kaveri sanoi myös, että IFK:n nykyisen rungon miehittävät pelaajat eivät ole ikinä liigakelpoisia...Että se niistä kommenteista.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Kylläpä naapuria kiinnostaa meiän kapteenin tekemiset

Viestin lähetti flintstone
Edelleenkään HC Luganon viralliset sivut ei kerro sopimuksesta Peltosen kanssa, myöskään Ville itse ei kerro tehneensä sopimusta minnekään.

Tottakai kiinnostaa, Ville Peltosen tulevaisuuden seurasta on ollut niin paljon puhetta, että toki kiinnostaa. Pitäisi varmasti poistaa suosikkijoukkueen kohdalta IFK, niin voi keskustella asiasta.

Edelleen, tällä hetkellä Jokerit ei pelota, mutta IFK:kaan ei ole missään nimessä valmis. Samalla tavalla siltäkin suunnalta kyllä kuuluu haukuntaa, ettei vain olisi ne koirat...
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Re: Re: Re: Re: Miksi Peltonen valehtelisi?

Viestin lähetti cobol
Täällä jossain ei IS ole käytettävissä, joten kirjoittajasta sen kummempaa. Ihan yleisellä tasolla tarkoitin.

PS. Kyllä näkee TheAnimalin, Rebelin, Brewerin ja muiden IFK-fanien kirjoituksista, että on hirveä pelko Jokereiden ensi kauden rosterista taas DDR-puolella. IFK:n kokoonpanosta, joka ei ole muuttunut pätkääkään hyökkäyksen ja maalivahdin osalta, revitään kaikki irti jo huhtikuussa. Syyskuussa kaikki on toisin ja palataan normaalin marssijärjestykseen. Jokerit vie ja HIFK vikisee - jos edes sitäkään.

Ei minun kohdallani ainakaan ( tuskin muidenkaan ) kohdalla ole kyse pelosta , vaan vitutuksesta sinun paskakirjoitteluasi kohtaan.Osumatarkkuutesi on aika lähellä 0 % ja lisäksi pelaat ns. useilla korteilla. Ainoa joka vikisee olet Cobol sinä itse. Ne nauraa sulle................
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Re: Re: Re: Miksi Peltonen valehtelisi?

Viestin lähetti cobol
. Kyllä näkee TheAnimalin, Rebelin, Brewerin ja muiden IFK-fanien kirjoituksista, että on hirveä pelko Jokereiden ensi kauden rosterista taas DDR-puolella.

Ei mulla oikeastaan ole mitään pelkoa, se on ihan sama loppujen lopuksi miten käy. Tällä hetkellä pelko on, ettei jokereilla ole rosteria, joten sehän nähdään sitten, kun se joukkueella on. Ettei vain olisi cobolilla ja muilla jokeri-kirjoittajilla pelko, että rosteri ei täytykään, vaan käteen jää Vertala ja Turunen.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Re: Miksi Peltonen valehtelisi?

Viestin lähetti Brewer
Ei minun kohdallani ainakaan ( tuskin muidenkaan ) kohdalla ole kyse pelosta , vaan vitutuksesta sinun paskakirjoitteluasi kohtaan.Osumatarkkuutesi on aika lähellä 0 % ja lisäksi pelaat ns. useilla korteilla.

Mites mä muistan ihan toisin? Enkös mm. todennut moneen kertaan, että Jokerit lyös HIFK:n aivan leikiten playoffeista ulos voitoin 4-0? Jotenkin muistan näin siinä käyneen...
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miksi Peltonen valehtelisi?

Viestin lähetti cobol
Mites mä muistan ihan toisin? Enkös mm. todennut moneen kertaan, että Jokerit lyös HIFK:n aivan leikiten playoffeista ulos voitoin 4-0? Jotenkin muistan näin siinä käyneen...

Samanlaista arvailua oli kuin kaikki "tiedot" neuvotteluista. Siinä menikin sitten tämän kauden kiintiö oikeista arvauksista..

Mielenkiintoiseksi tekstisi tekee lisäksi se, että mm. IFK on hävinnyt neuvottelut Peltosesta (eli Peltonen on tehnyt ratkaisunsa?), ja seuraavassa lauseessa kerrot, että Peltonen on jättänyt ratkaisut mm-kisojen jälkeiseen aikaan.. hmm.. ? Eli kävi miten kävi, niin ainakin pääsee sitten nostelemaan häntää että tiesinpäs taas.. ja kaikki nauraa..
 

Vegas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol : IFK:n kokoonpanosta, joka ei ole muuttunut pätkääkään hyökkäyksen ja maalivahdin osalta, revitään kaikki irti jo huhtikuussa.

Se oli tarkoituskin että 1-maalivahti ei vaihdu, ja kun näin onneksemme kävi, niin tottakai sitä hehkutettiin. Jos en aivan väärin muista, niin SINÄ liitit Stathoksen Jokereiden rosteriin.

PS: Jos Lehtonen jatkaisi Jokereissa niin tuskinhan sitä edes viitsittäis mainita missään tiedotustilaisuudessa. Vai mitä cobol?
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Re: Re: Re: Re: Miksi Peltonen valehtelisi?

Viestin lähetti Brewer
Ei minun kohdallani ainakaan ( tuskin muidenkaan ) kohdalla ole kyse pelosta , vaan vitutuksesta sinun paskakirjoitteluasi kohtaan.Osumatarkkuutesi on aika lähellä 0 % ja lisäksi pelaat ns. useilla korteilla. Ainoa joka vikisee olet Cobol sinä itse. Ne nauraa sulle................

Eikös siinä tapauksessa olisi parempi, arvon Brewer, suksia vittuun tästä ketjusta ja lueskella siellä omalla puolella niitä juttuja. Niin kaiketi muutkin tekevät joita ei naapureiden tekemiset juurikaan kiinnosta.

Edit. lisäisin vielä, että sieltä paneeleista löytyy myös ignore nappi
 
Viimeksi muokattu:

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ville Luganoon

Tämä oli ilmestynyt HC Luganon kotisivulle.

http://www.hclugano.ch/welcome.cfm?lingua=it

Ne eivät kehdanneet varmaan julkistaa tätä heti 1. päivänä mestaruusjuhlien aikana. Villen tieltä joutui nimittäin lähtemään playoffeissa hyvin kunnostautunut kanadalainen Brandon Convery. Osa faneista olisi voinut vetää kuohujuomat väärään kurkkuun.

Sopimus on vuoteen 2006 saakka ja varmaan taloudellisesti sellainen, etteivät jokerit (tai ifk) pysy perässä. Uskomatonta, mutta kai se on totta.

Onnea Villelle, mutta koko sm-liigalle tämä on menetys, ei vaan yksittäiselle seuralle. Onko meidän sarjan taloudellinen kilpailukyky huippupelaajista todella näin surkea.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ville meni!

Ja teki siis sittenkin diilin Luganoon.

En käännä takkia päivän aiempien lausuntojeni suhteen. Sopimus on joko tehty tai virallisesti seuran taholta julkistettu vasta tänään iltapäivällä.

Kiitos, 16.
Oli komeaa pitää sinut joukkueessa kaksi vuotta.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Näkemiin Ville

No niin, Ville sitten meni ja kirjoitti sopimuksen Luganon kanssa. Paha menetys, mutta uskon että Ville on korvattavissa. Kiitoksia Villelle näistä kahdesta kaudesta Jokereissa, en jää katkerana itkemään perään enkä pidä Villeä petturina, money talks...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kiitokset Peltosen Villelle vielä kerran vuosistasi Jokereissa. Nyt voidaan jo sanoa avoimesti, että tämä Peltosen ratkaisu oli tarkoitus kertoa julkisuuten vasta myöhemmin - mutta kun asia oli joka toisen tiedossa, parempi sitten näin.

Tästä eteenpäin Jokereiden taival helpottuu. Nyt on jumalattomasti ylimääräistä fyrkkaa entisenkin rahavuoren lisäksi. Samoin epäselvyys Peltosen roolista jatkossa Jokereissa päättyi.

Kaikkein paras on kuitenkin tämä: Jokereiden kauden 2003-2004 1-ketju tulee olemaan SM-liigan paras. Peltosen & Co:n korvaajien kanssa on neuvoteltu jo pitkään ja kyseiset kaverit ovat erittäin raskasta tasoa Euroopan liigoissa. Nimet tulevat esiin kun Jokerit pitää tiedotustilaisuuden. Samalla se merkitsee sitä, että yhdessä muutaman muun vahvistuksen kanssa Jokereista tulee jälleen SM-liigan suosikki n:ro 1. Paikka joka Jokereille kuuluukin.

Mitä tulee näihin minun tietoihini esim. Langkowista tai muista, niin arvoisille IFK-faneille ilmoitan: nyt ja jatkossakin laitan justiinsa sellaista tietoa esille kuin on asian eli Jokereiden kannalta parempi. Ei vois vähempää kiinnostaa tiedän hätänne -;)Välillä siis kiistän kaikki kaikki (Langkowin tapauksessa mitään neuvotteluja ei todellisuudessa ollut käytykään - aivan kuten kirjoitin. Käydäänkö nyt, siitä ei tällä kertaa mitään). Välillä kerron sopivasti muunneltua totuutta. Koittakaa IFK-fanit kestää, vaikka rantaloma on jo vaivannutkin teitä pitkään.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit,Djurgården,Calgary Flames
Re: Re: Kylläpä naapuria kiinnostaa meiän kapteenin tekemiset

Viestin lähetti Rebel
Tottakai kiinnostaa, Ville Peltosen tulevaisuuden seurasta on ollut niin paljon puhetta, että toki kiinnostaa. Pitäisi varmasti poistaa suosikkijoukkueen kohdalta IFK, niin voi keskustella asiasta.

Aivan loistava idea! On nimittäin niin että 90% kyseisen seuran kannattajista heittää jokeriketjuissa aivan saatanan tyhmää läppää, josta 90% voi arvata pelkästään katsomalla ensin kirjoittajan kohtaa "suosikkijuokkue" -Think about that, sir.

Mitä tulee Jokereihin kaudella 2003-04, niin eiköhän joukkue kuitenkin ole paljon valmiimpi kuin mitä toistaiseksi on tiedotettu (eli ei juuri mitään). Vaikuttaa ihan viisaalta ja Jokereiden kohdalla myös piristävältä taktiikalta odotella ensin hetki edellisestä kaudesta ja tehdä työtä kulisseissa joukkueen kasaamiseksi -sopimuksia voi julkaista myös myöhemmin kuin seuraavalla viikolla edellisen kauden päättymisen jälkeen. Pakko todeta tässä yhteydessä, että toivottavasti Jokereiden pelaajapolitiikkaan tulee oikeasti joku järki messiin tästä lähtien. Olen kurkkuani myöten täynnä M.Virmasen amatöörimäistä puuhastelua, jossa kauden keskellä ensin sanotaan että ketään ei ole tulossa ja seuraavana päivänä joukkueeseen roudataan Nemirovskyjä&Vostrakeja liksaa nostamaan. Tämä on vituttanut jo monta vuotta ja tietenkin tämän kauden jälkeen vielä normaalia enemmän, tosin sekoilukin oli ennennäkemätöntä. Tajua Matti nyt saatana, että

1)4-5 kentällistä maakuntien staroja joista 75% vaihdetaan seuraavalle kaudelle entisiä "parempiin" ei ole se Helsingin Jokerit jota fanit haluavat käydä katsomassa

2) mestaruuksia ei voiteta nimilistoilla tulevaisuudessa sen enempää kuin aiemminkaan. Omille junnuille peliaikaa ja mahdollisuus kehittyä Jokereissa, järkeviä hankintoja järkevä määrä ulkopuolelta sekä ulkomaalaisiksi todellisia vahvistuksia -siitä voit aloittaa.

Kun Virmasella kuitenkin on parhaat kortit käsissä mitä tulee pelaajamarkkinoilla touhuamiseen, niin miksi vitussa hän säheltää vuodesta toiseen kuin amatööri naapurissa -koska on amatööri itsekin!
 

Kolkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Hauska teksti herra Cobolilta.Tulee aivan mieleen Irakin
tiedotusministeri(tv:stä tuttu). Ettei olisi vaan pientä paniikkia
sielläkin päin? No katsellaan millaisen komppanian "kersantti
Ärjylä" saa komennettavakseen.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Re: Re: Re: Kylläpä naapuria kiinnostaa meiän kapteenin tekemiset

Viestin lähetti Admiral Kusnetsov

Kun Virmasella kuitenkin on parhaat kortit käsissä mitä tulee pelaajamarkkinoilla touhuamiseen, niin miksi vitussa hän säheltää vuodesta toiseen kuin amatööri naapurissa -koska on amatööri itsekin!

Tämä on muuten asia jota itse olen ihmetellyt pitkään, miksi nämä veijarit aina kopioivat toisiltaan juuri ne tyhmimmät ideat ?!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Kolkka
Hauska teksti herra Cobolilta.Tulee aivan mieleen Irakin
tiedotusministeri(tv:stä tuttu). Ettei olisi vaan pientä paniikkia
sielläkin päin? No katsellaan millaisen komppanian "kersantti
Ärjylä" saa komennettavakseen.

Ai HIFK on siis USA joka jyrää? Heh-heh.... kun tuota teidän konttaamista on katsellut kausi toisensa jälkeen, niin ei edes Husseinin Irak tule mieleen. Lähinnä joku banaanivaltio jääkiekossa -;)

Jos ei edes herjaa osaa heittää, kannattaisko harkoitella siellä oman aidan puolella?
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tosta Cobolin jutusta ymmärtää nyt tyhminkin (eli minä) että Cobol on pelkkä narripomojen käsikassara joka tuo tietoja (oikeita ja vääriä) esille aina kun se on heidän mielestään tarpeen ja edullista.
Luulin että tämä palsta on fanien juttupalsta toisilleen mutta olen ollut väärässä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti mixu
Tosta Cobolin jutusta ymmärtää nyt tyhminkin (eli minä) että Cobol on pelkkä narripomojen käsikassara joka tuo tietoja (oikeita ja vääriä) esille aina kun se on heidän mielestään tarpeen ja edullista.
Luulin että tämä palsta on fanien juttupalsta toisilleen mutta olen ollut väärässä.

Löytyisiköhän teiltä sellaisia, jos oikein tarkkaan etsitään? Kerro toki niistä, jos satut törmäämään, jooko ?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti mixu
Tosta Cobolin jutusta ymmärtää nyt tyhminkin (eli minä) että Cobol on pelkkä narripomojen käsikassara joka tuo tietoja (oikeita ja vääriä) esille aina kun se on heidän mielestään tarpeen ja edullista.
Luulin että tämä palsta on fanien juttupalsta toisilleen mutta olen ollut väärässä.

No, eipä mulla mitään sidoksia ole Jokereihin. Ei ole eikä tule olemaan, sillä omalla yrittämisellä olen luonut riittävän omaisuuden. Siinäkin mielessä olen täysin riippumaton. Kunnioitan HIFK:ta ja sen aiempaa pelitapaa. Syvästi ja nöyrästi. Mutta Penailut ja kaikki valmentaja- ja ostosekoilut ovat vieneet IFK:sta kaiken sisällön. Vain kulissit ovat jäljellä.

Mixulle ja muille IFK-henkisille sen verran, että kyllä pelkonne Jokereiden kovasta rosterista ensi kaudellakin pitää paikkansa. Toki se merkitsee samalla sitä, että IFK:n alistettu asema jatkuu edelleen. Mutta semmoista elämä on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös