Viestin lähetti Gags
Löytyisiköhän teiltä sellaisia, jos oikein tarkkaan etsitään? Kerro toki niistä, jos satut törmäämään, jooko ?
Minä voin kertoa, löytyy niitä. Noin ilmiselviä ei taida kyllä löytyä.
Viestin lähetti Gags
Löytyisiköhän teiltä sellaisia, jos oikein tarkkaan etsitään? Kerro toki niistä, jos satut törmäämään, jooko ?
Viestin lähetti cobol
Nyt on jumalattomasti ylimääräistä fyrkkaa entisenkin rahavuoren lisäksi.
Viestin lähetti Isaksson
Hull16 miten tähän nyt pitää suhtautua, kun olet jatkuvasti toitottanut, että "halvalla saatiin" ?
Cobolin mukaan tuo "halvalla saatiin" on kuitenkin "jumalattomasti ylimääräistä fyrkkaa". Kumpaan nyt pitää uskoa ?
Viestin lähetti cobol
PS. Kyllä näkee TheAnimalin, Rebelin, Brewerin ja muiden IFK-fanien kirjoituksista, että on hirveä pelko Jokereiden ensi kauden rosterista taas DDR-puolella.
Viestin lähetti cobol
IFK:n kokoonpanosta, joka ei ole muuttunut pätkääkään hyökkäyksen ja maalivahdin osalta, revitään kaikki irti jo huhtikuussa. Syyskuussa kaikki on toisin ja palataan normaalin marssijärjestykseen. Jokerit vie ja HIFK vikisee - jos edes sitäkään.
Viestin lähetti cobol
Mitä tulee näihin minun tietoihini esim. Langkowista tai muista, niin arvoisille IFK-faneille ilmoitan: nyt ja jatkossakin laitan justiinsa sellaista tietoa esille kuin on asian eli Jokereiden kannalta parempi. Ei vois vähempää kiinnostaa tiedän hätänne -;)Välillä siis kiistän kaikki kaikki (Langkowin tapauksessa mitään neuvotteluja ei todellisuudessa ollut käytykään - aivan kuten kirjoitin. Käydäänkö nyt, siitä ei tällä kertaa mitään). Välillä kerron sopivasti muunneltua totuutta.
Viestin lähetti TheAnimal
Ps. Vilpitön osanotto kaikille fiksuille jokerifaneille Peltosen johdosta.
Etkö yhtään itse ymmärrä hävetä näitä koomisia kirjoituksiasi? Ja aina kun paljastuu, että taas kirjoitit täyttä paskaa
Viestin lähetti Owen
Jos heittää täällä salettia tietoa tyyliin Cobol ja muutamat muut, pitää vähintääkin olla miestä sanoa että olin väärässä.
Viestin lähetti Gags
? Sillä otaksun cobolin tarkoittavan säästöllä sitä summaa joka nyt säästyi.
Viestin lähetti cobol
Syytät jatkuvasti minua valehtelusta.
Viimeeksi jäit itse kiinni valehtelusta tänään. Asian voit tarkistaa ketjusta "Miksi te lähdette" ketjusta.
Sitä ennen niin tapahtui HIFK:n taloudesta puhuttaessa, vähän aikaa sitten Aravirran sopimuksesta jne. Esimerkkejä riittää vaikka kuinka.
Sinähän myönnät itsekin valehtelevasi. Kuten muutama viesti sitten tässä viestiketjussa. Vai joko unohtui sekin?
Viestin lähetti Hai
Totuus on se että Narrit ovat viime kautta lukuunottamatta alisuorittaneet myös räikeästi. Tämän kauden 4 sija oli tuolla materiaalilla ihan yhtä paska suoritus kuin HIFK:n seitsemäs sija,
Viestin lähetti cobol
Jos lukisit ensin sen, mitä olen kirjoittanut Peltosesta viimeisen kuukauden aikana ja kommentoisit vasta sittten:
Cobol: (23.03.2003, kello 13:20, HIFK kausi 2003-2004)
"Tätä viimeistä lausettasi minäkin pohdin, sillä Ville Peltonen taitaa nyt kuitenkin jatkaa Jokereissa. Jokereiden ykkönen on sitä vailla valmis, mutta sehän ei kiinnosta teitä - enkä kertoisi siltikään ennen Jokereiden kauden päättymistä."
Viestin lähetti cobol
Neljäs sija oli lievä pettymys, mutta ei tuolla kokoonpanolla parempaa juuri ollut odotettavissa. Kirjoitin n. 100 kertaa kauden aikana, että esim. Jokereiden puolustus oli SM-liigassa sijoilla 5-8. Ei yhtään parempi. Käypä muuten Hai tarkistamassa Jokereiden ja HIFK:n sijoitukset kausilla 1992-2003. Pistä vaikka luvut tänne näytille. Ihan vaikka vierekkäin - katsotaan sitten, kuka on alisuorittanut ja kuka ei -;)
Viestin lähetti Rebel
cobol: Blah blah blah, valkoinen valhe, blah
TheAnimal: Blah blah blah, quote, blah
cobol: blah blah blah, blah "en kirjoittanut ihan noilla sanoilla, katso vaikka, ei sana oli en, eikä ei", blah blah blah
TheAnimal: blah blah blah
Get a room you two.
Viestin lähetti cobol
1. Jatkaa Jokereissa, jos ei pelaa ulkomailla;
2. Ei ole kiinnostunut IFK:n naurettavasta tarjouksesta;
2. Pelaa mieluiten ulkomailla, ennen kaikkea NHL:ssä, mutta myös mahdollisesti Luganossa;
3. Tekee päätöksensä ensi kauden joukkueesta (viimeistään) MM-kisojen jälkeen.
Viestin lähetti cobol
Taitaa jatkaa on ehdollinen - tunnetko muuten sellaista sanaa? Ja jos luet vielä tarkemmin, niin: "Jokereiden ykkönen on sitä vaille valmis..." Eli asia ei ollut lainkaan varma. Minä tietysti kerroin tämän sopivan optimistisesti eli pikkaisen muunnellen... Mitä pahaa siinä on?
Tosin jäin aika paljon sinusta jälkeen. Muistanet vielä sen kuinka Matikainen suoritti kaikkien aikojen kaappauksen NHL-pomojen hirvittävästä kamppailusta huolimatta ja sai erään Treillen IFK-paitaan. Tai ei edes paitaan eikä edes penkille istumaan, vaansai jopa tämän kaikkien aikojen vahvistuksen avainpelaajien loukkaantumisesta kärsivän joukkueen ullkopuolelle - SM-liigan ennätys tämäkin -;)
Edit typot + lisäys: nyt saa riittää tältä erää TheAnimalin kiusaaminen. Lähden salille.
Viestin lähetti Gags
Mutta et voi kieltää etteikö olisi ihan hauskaa seurata, ainakin silloin kun aikaa on ?