Jokerit 2003-2004

  • 194 264
  • 1 299
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Gags
Löytyisiköhän teiltä sellaisia, jos oikein tarkkaan etsitään? Kerro toki niistä, jos satut törmäämään, jooko ?

Minä voin kertoa, löytyy niitä. Noin ilmiselviä ei taida kyllä löytyä.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Nyt on jumalattomasti ylimääräistä fyrkkaa entisenkin rahavuoren lisäksi.

Hull16 miten tähän nyt pitää suhtautua, kun olet jatkuvasti toitottanut, että "halvalla saatiin" ?

Cobolin mukaan tuo "halvalla saatiin" on kuitenkin "jumalattomasti ylimääräistä fyrkkaa". Kumpaan nyt pitää uskoa ?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Isaksson
Hull16 miten tähän nyt pitää suhtautua, kun olet jatkuvasti toitottanut, että "halvalla saatiin" ?

Cobolin mukaan tuo "halvalla saatiin" on kuitenkin "jumalattomasti ylimääräistä fyrkkaa". Kumpaan nyt pitää uskoa ?

En ole Hull16, mutta minua ihmetyttää tässä kysymyksenasettelussa se, että mitä tekemistä on sillä, mitä Villelle aikanaan maksettiin kun Jokereihin tuli, tai edes se mitä maksettiin kun Jokereissa jatkoi, verrattuna siihen mitä olisi pitänyt maksaa jotta olisi menty Luganon tarjouksen yli ? Sillä otaksun cobolin tarkoittavan säästöllä sitä summaa joka nyt säästyi. Auta vähän kaveria mäessä, jookos ?
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Re: Re: Re: Miksi Peltonen valehtelisi?

Viestin lähetti cobol
PS. Kyllä näkee TheAnimalin, Rebelin, Brewerin ja muiden IFK-fanien kirjoituksista, että on hirveä pelko Jokereiden ensi kauden rosterista taas DDR-puolella.

Miksihän meillä olisi pelko perseessä? Meillä on jo joukkue lähes valmis eikä minua huolestuta yhtään. Pari sentteriä hommataan vielä ja se on siinä. Sitävastoin teillä luulisi olevan huoli että mihin ne kaikki Jokeri pelaajat häviävät. Suomalaiset huippu hyökkääjät ovat aika lailla kiven alla ja uskoisin näin ollen että tulette varmasti käyttämään 4-5 mahdollisesta viidestä ulkomaalais paikasta hyökkääjiin, mutta samapa tuo minulle mihin aijotte ne käyttää.

Viestin lähetti cobol
IFK:n kokoonpanosta, joka ei ole muuttunut pätkääkään hyökkäyksen ja maalivahdin osalta, revitään kaikki irti jo huhtikuussa. Syyskuussa kaikki on toisin ja palataan normaalin marssijärjestykseen. Jokerit vie ja HIFK vikisee - jos edes sitäkään.

Ei ole muuttunut ja minusta se on hyvä asia, teillä sen sijaan on muuttunut niin, että pelaajia häviää laumoittain joukkueestanne. Toivon kuitenkin että saatte myös kovan joukkueen koottua koska on se mukavampi meille faneillekin, että paikallis vännöt on kovia ja tasasia.
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Mitä tulee näihin minun tietoihini esim. Langkowista tai muista, niin arvoisille IFK-faneille ilmoitan: nyt ja jatkossakin laitan justiinsa sellaista tietoa esille kuin on asian eli Jokereiden kannalta parempi. Ei vois vähempää kiinnostaa tiedän hätänne -;)Välillä siis kiistän kaikki kaikki (Langkowin tapauksessa mitään neuvotteluja ei todellisuudessa ollut käytykään - aivan kuten kirjoitin. Käydäänkö nyt, siitä ei tällä kertaa mitään). Välillä kerron sopivasti muunneltua totuutta.

Etkö yhtään itse ymmärrä hävetä näitä koomisia kirjoituksiasi? Ja aina kun paljastuu, että taas kirjoitit täyttä paskaa, niin sitten lähdetkin kertomaan fantasioitasi siitä miten kerrot sopivasti muunneltua totuutta, jota meillä Suomessa kutsutaan valehteluksi. Silloin kun arvailusi sattuu oikeaan, niin olet lähes Harkimo itse ja sitten kun arvailusi menee päin persettä (kuten näyttää lähes aina menevän), niin kyse onkin siitä, että kirjoitit tahallaan muunneltua totuutta.

Ja kuvitteletko ihan oikeasti jonkun uskovan, että Virmanen ja Harkimo jollekin jokerifanille oikeasti tiedottavat mitä ovat tehneet tai tekemässä? Niin tyhmiä ei olla edes Ilmalassa.

Ps. Vilpitön osanotto kaikille fiksuille jokerifaneille Peltosen johdosta. En voi kuitenkaan kiistää etteikö tuntuisi hyvältä se, että ei tarvitse enää katsella yhtä kaikkien aikojen parhainta IFK-pelaaja Jokeri-paidassa. Älkää nyt kuitenkaan Villen paitaa kattoon kutoko.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti TheAnimal

Ps. Vilpitön osanotto kaikille fiksuille jokerifaneille Peltosen johdosta.

Kiitos osanotostasi, vaikka et ehkä minua fiksuilla tarkoittanutkaan. Nyt jännittää enää osataanko aukko paikata vai hankitaanko Cipruss takaisin.
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Naurettavinta tässä Ville keskustelussa on ollut se että vieläkin täällä monet uhoavat ja väittävät että Ville teki diilin Luganoon vasta tänään. Voin kertoa että diili on tehty jo paljon aiemmin. Jos heittää täällä salettia tietoa tyyliin Cobol ja muutamat muut, pitää vähintääkin olla miestä sanoa että olin väärässä. Tästä kaikesta tulee hyvin mieleen viime kauden Tuomo Ruutu keskustelu. Totuus oli siinkin aivan muuta kuin mitä muutamat täällä väittivät.

Mitä taas tulee ensi kauteen, niin en todellakaan epäile pätkääkään etteikö jokereilla olisi hyvää jengiä kasassa. Aivan varmasti on ja IFK saa onnistua vielä muutamassa hankinnassa ja NHL:n suhteen pitää myös käydä tuuri jotta taistelemme mestaruudesta. Mutta yksi asia on pakko kaikkien myöntää, ei nykyään enään tarvita sellaista tähtisikermää mestaruuteen kuin vielä muutamia vuosia sitten. Katsokaa Tapparan jengiä tällä kaudella (kaikella kunnioituksella), Ojanen, Barkov, Mäntylä ja kumppanit kaukana viime kauden tasosta ja silti mestaruus. Sarja tasaisempi kuin koskaan. Mistä tämä kertoo ? Mulle se kertoo ainakin siitä että taso liigassa pudonnut ja pahasti.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti TheAnimal
Etkö yhtään itse ymmärrä hävetä näitä koomisia kirjoituksiasi? Ja aina kun paljastuu, että taas kirjoitit täyttä paskaa

Toki ymmärrän huolesi siitä, että HIFK:n valta-asema Helsingissä jää ainoastaan häviäväksi hetkeksi erään nettipalstan eräässä osiossa - mutta kuten totesin, sellaista sattuu. Tosin ikäväähän se on kun sama tapahtuu kausi toisensa jälkeen...

Syytät jatkuvasti minua valehtelusta. Mitä tulee minun kirjoituksiini - joita niin kovin mielelläsi jatkuvasti kommentoit, outoa kyllä - niin kertaakaan en ole vielä paskaa kirjoittanut. Useasti olet toki sellaista väittänyt, mutta kertaakaan et ole mitään näyttöä asiasta kyennyt antamaan. Tolkutonta sanahelinää ei sellaiseksi meillä päin lasketa -;)

Viimeeksi jäit itse kiinni valehtelusta tänään. Asian voit tarkistaa ketjusta "Miksi te lähdette" ketjusta. Sitä ennen niin tapahtui HIFK:n taloudesta puhuttaessa, vähän aikaa sitten Aravirran sopimuksesta jne. Esimerkkejä riittää vaikka kuinka. Silloin on toki pakko huudella kovaa ja koko ajan siitä, että minä valehtelen - kun sitä tekee itse koko ajan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Owen
Jos heittää täällä salettia tietoa tyyliin Cobol ja muutamat muut, pitää vähintääkin olla miestä sanoa että olin väärässä.

Tässä toinen paska TheAnimalin tapaan -;)

Jos lukisit ensin sen, mitä olen kirjoittanut Peltosesta viimeisen kuukauden aikana ja kommentoisit vasta sittten:

1. Jatkaa Jokereissa, jos ei pelaa ulkomailla;
2. Ei ole kiinnostunut IFK:n naurettavasta tarjouksesta;
2. Pelaa mieluiten ulkomailla, ennen kaikkea NHL:ssä, mutta myös mahdollisesti Luganossa;
3. Tekee päätöksensä ensi kauden joukkueesta (viimeistään) MM-kisojen jälkeen.

Ville teki päätöksenä ennen MM-kisoja, mutta miksi mun pitäisi tuntea siitä jotenkin syyllisyyttä? Todella pimeä ajatuskuvio!

Ja jos täällä on niin onnettomia bisnestyyppejä, että ei mene jakeluun syyt, miksi Peltosen seura oli tietyistä syistä tarkoitus kertoa vasta myöhemmin, niin syytön kai minä siihenkin olen?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Gags
? Sillä otaksun cobolin tarkoittavan säästöllä sitä summaa joka nyt säästyi.

Juuri näin. Ville Peltosen monivuotinen sopimus Jokereihin olisi ollut toteutuessaan Suomen kallein. Siltikään se ei yltänyt samaan kuin Luganon tarjous. Tosin vero- sekä eräistä muista syistä johtuen näitä kahta tarjousta ei kannata sen kummemmin vertailla.
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Syytät jatkuvasti minua valehtelusta.

Sinähän myönnät itsekin valehtelevasi. Kuten muutama viesti sitten tässä viestiketjussa. Vai joko unohtui sekin?

Viimeeksi jäit itse kiinni valehtelusta tänään. Asian voit tarkistaa ketjusta "Miksi te lähdette" ketjusta.

Sieltä sopii todellakin katsoa miten patologisena valehtelijana kirjoitit silloinkin täyttä paskaa ja väitteesi ei pitänyt alkuunkaan paikkaansa, jonka vuoksi kaivoin esiin alkuperäisen viestiketjun. Jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä. Siihen palstalaiset taatusti kykenevät, vaikka muuta kuvitteletkin.

Sitä ennen niin tapahtui HIFK:n taloudesta puhuttaessa, vähän aikaa sitten Aravirran sopimuksesta jne. Esimerkkejä riittää vaikka kuinka.

Kukaan muu ei ole ollut noiden asioiden suhteen sitä mieltä, että minä olisin valehdellut. Moni on kuitenkin ollut sitä mieltä, että Cobol on valehdellut ja taisipa Cobol itsekin kertoa esimerkiksi Aravirran sopimuksen yhteydessä hädissään kertoneensa muunneltua totuutta. Jokainen voi käydä katsomassa nekin valheesi, jos niin haluaa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti TheAnimal
Sinähän myönnät itsekin valehtelevasi. Kuten muutama viesti sitten tässä viestiketjussa. Vai joko unohtui sekin?

Missä? Pistä konkreettinen tieto esille!

Animal: Sieltä sopii todellakin katsoa miten patologisena valehtelijana kirjoitit silloinkin täyttä paskaa ja väitteesi ei pitänyt alkuunkaan paikkaansa, jonka vuoksi kaivoin esiin alkuperäisen viestiketjun. Jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä. Siihen palstalaiset taatusti kykenevät, vaikka muuta kuvitteletkin.

Ota nyt kiristävä pipo pois päästä ja käväise lukemassa ihan itse. Pistin lainaukset esille. Toki koitit kieroilla sillä, että pistit linkin viestiketjuun - mutta et viesteiheimme. Sen jälkeen valitsit yhden sitaatin itseltäsi . Heh-heh, amistouhua!

Animal: Kukaan muu ei ole ollut noiden asioiden suhteen sitä mieltä, että minä olisin valehdellut..

Aika harva tietää IFK:n taloudesta sitä, mikä oli IFK:n todellinen valmentaja- ja pelaajabudjetti kausilla 2001-2003. Minä tiedän suuruusluokan 100 % varmuudella, mutta en tiedä aivan tarkkaa summaa. Sinä kirjoitat koko ajan 100 % paskaa kun väität, että HIFK:n todellinen valmentaja- ja pelaajabudjetti on se luku, mikä julkisuuteen ilmoitetaan. Tämän asian tietävät myös kaikkien SM-liigaseurojen toimitusjohtajat ja eräät muut. Sen tietävät myös monet median edustajat. Ei siinä mitään, ihan ok. Mutta on todella lapsellista luulla jo jopa tosissaan väittää, että HIFK tai mikään muukaan seura ilmoittaa julkisuuteen todellisen valmentaja- ja pelaajabudjettinsa. Ja on typerää pitää kiinni tällaisesta inttämisestä kuin sinä.
 

diego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruotsi
hei hei hei hei

Jatkakaa jätkät samaan malliin. Te olette parasta viihdettä. Tää on hyvää henkistä väkivaltaa.
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jeh, sinne meni Peltonen. En tietenkään kiistä ettenkö olisi tyytyväinen siihen että mies ei jatka Jokereissa mutta en ole myöskään pettynyt siihen että miestä ei HIFK:ssa ensi kaudella nähdä. Sveitsin diili oli selvä jo aikoja sitten. Edes Jokerit ei pysty kilpailemaan rahassa Sveitsiläisten jengien kanssa. Ja Peltonenhan muuten pelasi juuri rahan takia Jokereissa, tämä todistaa sen jälleen.

Kumma juttu kun Cobolilla on joka viestissä sama levy päällä, jossa irvaillaan HIFK:n viime vuosien menestymättömyydellä. Totuus on se että Narrit ovat viime kautta lukuunottamatta alisuorittaneet myös räikeästi. Tämän kauden 4 sija oli tuolla materiaalilla ihan yhtä paska suoritus kuin HIFK:n seitsemäs sija, tästä ei hirveesti liene epäselvyyttä. Summanen oli vielä 2 viikkoa sitten valmentaja joka oli Jortikan lisäksi ainoa valmentaja Suomessa joka saa joukkueesta tiukassa paikassa maksimaalisen tehon irti. Nämä puheet ovat jostain syystä loppuneet.

Noh, ensi kaudella sitten nähdään, kumpi joukkue on onnistunut paremmin jengin kasaamisessa. Tällä kaudella siinä eivät onnistuneet kummatkaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Hai
Totuus on se että Narrit ovat viime kautta lukuunottamatta alisuorittaneet myös räikeästi. Tämän kauden 4 sija oli tuolla materiaalilla ihan yhtä paska suoritus kuin HIFK:n seitsemäs sija,

Neljäs sija oli lievä pettymys, mutta ei tuolla kokoonpanolla parempaa juuri ollut odotettavissa. Kirjoitin n. 100 kertaa kauden aikana, että esim. Jokereiden puolustus oli SM-liigassa sijoilla 5-8. Ei yhtään parempi. Käypä muuten Hai tarkistamassa Jokereiden ja HIFK:n sijoitukset kausilla 1992-2003. Pistä vaikka luvut tänne näytille. Ihan vaikka vierekkäin - katsotaan sitten, kuka on alisuorittanut ja kuka ei -;)
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Jos lukisit ensin sen, mitä olen kirjoittanut Peltosesta viimeisen kuukauden aikana ja kommentoisit vasta sittten:

Luetaanpa vaan, vaikka en Owen olekaan. Mutta luetaan ihan sitä mitä olet oikeasti kirjoittanut, eikä näitä fantasiointejasi mitä nyt yrität taas kerran loputtomasti jälkikäteen sönköttää.

Esimerkki:

Cobol: (23.03.2003, kello 13:20, HIFK kausi 2003-2004)
"Tätä viimeistä lausettasi minäkin pohdin, sillä Ville Peltonen taitaa nyt kuitenkin jatkaa Jokereissa. Jokereiden ykkönen on sitä vailla valmis, mutta sehän ei kiinnosta teitä - enkä kertoisi siltikään ennen Jokereiden kauden päättymistä."
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti TheAnimal
Cobol: (23.03.2003, kello 13:20, HIFK kausi 2003-2004)
"Tätä viimeistä lausettasi minäkin pohdin, sillä Ville Peltonen taitaa nyt kuitenkin jatkaa Jokereissa. Jokereiden ykkönen on sitä vailla valmis, mutta sehän ei kiinnosta teitä - enkä kertoisi siltikään ennen Jokereiden kauden päättymistä."

Taitaa jatkaa on ehdollinen - tunnetko muuten sellaista sanaa? Ja jos luet vielä tarkemmin, niin: "Jokereiden ykkönen on sitä vaille valmis..." Eli asia ei ollut lainkaan varma. Minä tietysti kerroin tämän sopivan optimistisesti eli pikkaisen muunnellen... Mitä pahaa siinä on?

Tosin jäin aika paljon sinusta jälkeen. Muistanet vielä sen kuinka Matikainen suoritti kaikkien aikojen kaappauksen NHL-pomojen hirvittävästä kamppailusta huolimatta ja sai erään Treillen IFK-paitaan. Tai ei edes paitaan eikä edes penkille istumaan, vaansai jopa tämän kaikkien aikojen vahvistuksen avainpelaajien loukkaantumisesta kärsivän joukkueen ullkopuolelle - SM-liigan ennätys tämäkin -;)

Edit typot + lisäys: nyt saa riittää tältä erää TheAnimalin kiusaaminen. Lähden salille.
 
Viimeksi muokattu:

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
cobol ja TheAnimal "keskustelevat"

cobol: Blah blah blah, valkoinen valhe, blah
TheAnimal: Blah blah blah, quote, blah
cobol: blah blah blah, blah "en kirjoittanut ihan noilla sanoilla, katso vaikka, ei sana oli en, eikä ei", blah blah blah
TheAnimal: blah blah blah

Get a room you two.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti cobol
Neljäs sija oli lievä pettymys, mutta ei tuolla kokoonpanolla parempaa juuri ollut odotettavissa. Kirjoitin n. 100 kertaa kauden aikana, että esim. Jokereiden puolustus oli SM-liigassa sijoilla 5-8. Ei yhtään parempi. Käypä muuten Hai tarkistamassa Jokereiden ja HIFK:n sijoitukset kausilla 1992-2003. Pistä vaikka luvut tänne näytille. Ihan vaikka vierekkäin - katsotaan sitten, kuka on alisuorittanut ja kuka ei -;)

Asiaan sen enempää puuttumatta, eikös alisuorittaminen määritellä omalla suorituksella suhteutettuna potentiaaliin. Eli Jokereiden alisuorittamisella ei ole mitään tekemistä HIFK:n alisuorittamisen kanssa, tahi päinvastoin. Toinen ei sulje toista pois.

Mutta se nyt on pikkuseikka, älkää antako sen häiritä tätä (kieltämättä hivenen hupaisaa) egojen kalistelua.

PS. Cobol, kun sä sitä hymiötäsi kaikkialle tunget, niin laita se edes oikein: ;-)

EDIT: Ketjun otsakkeesta, toivottavasti saatte sekä Bergenheimin että Laineen pidettyä. Kaverit ovat takuuvarmaa kakkosketjun tasoa.
 

Banhammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Mystinen mies
Sinne män Ville. Kaikkee hyvää hänen uralleen Sveitsissä. Saas nähä mitä jokereita Masalta löytyy hihasta, nimittäin nyt niitä tarvitaan.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Re: cobol ja TheAnimal "keskustelevat"

Viestin lähetti Rebel
cobol: Blah blah blah, valkoinen valhe, blah
TheAnimal: Blah blah blah, quote, blah
cobol: blah blah blah, blah "en kirjoittanut ihan noilla sanoilla, katso vaikka, ei sana oli en, eikä ei", blah blah blah
TheAnimal: blah blah blah

Get a room you two.

Mutta et voi kieltää etteikö olisi ihan hauskaa seurata, ainakin silloin kun aikaa on ?
 

Canuck

Jäsen
Viestin lähetti cobol
1. Jatkaa Jokereissa, jos ei pelaa ulkomailla;
2. Ei ole kiinnostunut IFK:n naurettavasta tarjouksesta;
2. Pelaa mieluiten ulkomailla, ennen kaikkea NHL:ssä, mutta myös mahdollisesti Luganossa;
3. Tekee päätöksensä ensi kauden joukkueesta (viimeistään) MM-kisojen jälkeen.

ei peltonen ollut kiinnostunut jokereiden naurettavasta tarjouksesta :-)

oliko niin että hifk havisi kilpailun villesta. kirjoitit jotain sinnepain jokunen aikaa sitten. silloinhan voidaan todeta etta jokeritkin havisi saman kilpailun.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy todeta ei täällä ennenkään ole hirveästi täristy naperoiden tekemisistä,saatika looran puolella,jossa teitä on tullut heiteltyä.Toisaalta tietänee suhteellisen haasteellista kautta,kun jo tässä vaiheessa alkaa pelit sujumaan.
Ja mitä tulee IFK:n tuleviin pelaajiin Cobol:ara ja hexi ovat tehneet hyvää yhteistyötä jo kauan ja hedelmää sen kun riittää,
eikä maajoukkueen kevään pelit vähennä pelaajien kanssa keskustelua mitä tulee ensikauteen,että näin.!!
cool,cool,cool.KOFF
 
Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Rahoitu cobol

Viestin lähetti cobol
Taitaa jatkaa on ehdollinen - tunnetko muuten sellaista sanaa? Ja jos luet vielä tarkemmin, niin: "Jokereiden ykkönen on sitä vaille valmis..." Eli asia ei ollut lainkaan varma. Minä tietysti kerroin tämän sopivan optimistisesti eli pikkaisen muunnellen... Mitä pahaa siinä on?

Tosin jäin aika paljon sinusta jälkeen. Muistanet vielä sen kuinka Matikainen suoritti kaikkien aikojen kaappauksen NHL-pomojen hirvittävästä kamppailusta huolimatta ja sai erään Treillen IFK-paitaan. Tai ei edes paitaan eikä edes penkille istumaan, vaansai jopa tämän kaikkien aikojen vahvistuksen avainpelaajien loukkaantumisesta kärsivän joukkueen ullkopuolelle - SM-liigan ennätys tämäkin -;)

Edit typot + lisäys: nyt saa riittää tältä erää TheAnimalin kiusaaminen. Lähden salille.

Nyt kun pahimmat ilmat olet päästänyt höyrynä ulos, voisitko rauhoittua. Sähän paasaat kuin Väyrysen Pate. Itse olen Jokereiden kannattaja ja Pelle Viltonen on suuri suosikkini, kun taas Väyrynen on Esko Ahon kanssa suurimpia iljetyksen kohteitani! Asiaan, totuus kuitenkin on, ettei kukaan jaksa tota paskaa mitä sä suollat!

Lopuksi kysyn, ette miksiköhän naapurin porukat täällä netissä ovat juuri SINUN perässä eikä muiden? (Tämä jälleen hieman karrikoiden sanottuna!) Löytyisikös syy peilistäsi? Toi ylimileinen ja vittumainen asenne mikä sulla on, kuvaa kyllä pahasti luonnettasi. Rauhoitu!!! ;-) ;-) Miljoona v..un hymiötä.

PS. tää sama teksti koskeen Animalia vai mikä v..un ääliö se ny tolikaan.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Re: cobol ja TheAnimal "keskustelevat"

Viestin lähetti Gags
Mutta et voi kieltää etteikö olisi ihan hauskaa seurata, ainakin silloin kun aikaa on ?

Heh, onhan se totta. Mutta jossain vaiheessa tuosta vain tulee Rallin kaltaista toistoa. Kaverit vois keksiä jotain uusia taistelun aiheita, oisko cobol heittää mitään hauskaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös