Jokerit 2002-2003

  • 359 692
  • 3 490

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
"Pieni sämpylä"

Tuo Jokereitten uusi hankinta ei ainakaan minua huvita yhtään.Mies on aivan varmasti hankittu puolustavaa roolia silmällä pitäen(maalinedustan puhtaanapito);ja kun katsoo Jokereiden pelaajalistaa,niin aivan varmasti he tulevat tiukasti kamppailemaan kannusta.Tässä on nyt tapahtunut se,että me jullit tulemme naapuriin heittämään provoa,koska Mike vieraili meidän ketjussa eilen.

Tälläinen käytös on saatanan tyhmää!!!!
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Re: "Pieni sämpylä"

Viestin lähetti reds1897
Tälläinen käytös on saatanan tyhmää!!!!
Mutta se on myös huvittavaa!
 

Deader

Jäsen
Viestin lähetti cobol
Teillä sitten Bluesista potkittu Hedberg korvaa NHL-kentille siirtyneen Levokarin.

Jos nyt vaikka ensin korvaisi tuosta lauseesta kirjainyhdistelmän
NHL kirjaimilla ECHL. Vai uskotko tosissasi Levokarin pelaavan
NHL:ssä? AHL:ää on harjoitusleirin perusteella pidetty liian kovana
sarjana Paulille ja lopulliseksi paikaksi osoittautunee tuo ECHL.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: "Pieni sämpylä"

Viestin lähetti reds1897
Tuo Jokereitten uusi hankinta ei ainakaan minua huvita yhtään.Mies on aivan varmasti hankittu puolustavaa roolia silmällä pitäen(maalinedustan puhtaanapito);ja kun katsoo Jokereiden pelaajalistaa,niin aivan varmasti he tulevat tiukasti kamppailemaan kannusta.Tässä on nyt tapahtunut se,että me jullit tulemme naapuriin heittämään provoa,koska Mike vieraili meidän ketjussa eilen.

Tälläinen käytös on saatanan tyhmää!!!!

Aivan, tällainen käytös on todella tyhmää. Milloin sinusta Reds onkaan tullut noin sivistynyt tyyppi. Luin The Ketjunkin viestejä ja sinähän puhuit lähes asiaa. Taitaa olla kaljat loppuneet, kun noin selväpäisiä viestejä lähettelet. :D

Mutta jos vielä tuosta Terranista puhutaa, niin ilkkujien viestit näyttävät olevan todella niitä provoja, joita heitettyään pannaan kädet ristiin ja toivotaan, toivotaan, että kaveri floppaa. Minusta tänne oltais voitu roudata huomattavasti huonommillakin meriiteillä varustettu jätkä. Esim. Brooks oli sitä viime vuonna.
 

slurguzim

Jäsen
Viestin lähetti Playmaker
En tiedä tuliko tämä jo, mutta täältä löytyy jonkinlainen clippi miehen tappelusta:
http://www.fortunecity.co.uk/olympia/hornblower/102/zhm.htm

Turpaan näyttää tulevan Sandwithille oikein isän kädestä...tai siis Norrisin. Eipä tosin iskujen vastaanottaminen näytä suurta vaikutusta tekevän. Löytyisiköhän näitä jostain vielä lisää, vai täytyykö odottaa ensimmäiseen HN-otteluun 22.9. asti?
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: "Pieni sämpylä"

Viestin lähetti reds1897
Tässä on nyt tapahtunut se,että me jullit tulemme naapuriin heittämään provoa,koska Mike vieraili meidän ketjussa eilen.

Tälläinen käytös on saatanan tyhmää!!!!
'

No voi itkujen itku. Ettäkö oikein Mike vieraili teidän ketjussa eilen ja sekoitti kaikkien pikkusielujen pään kun kertoi Rebelille oman näkemyksensä siitä, mitä hän kuvitteli jokerifanien (mukaanlukien siis myöskin itseni) ajatelleen teidän brändistä vuosina 92-97 ja vähän aikasemminkin.
Ei voi vastauksia lukiessa sanoa muuta kun, että hymyilyttää niin helvetisti.

Toinen erittäin huvittava seikka on myöskin se, että lähestulkoon kaikki poimivat siitä tekstistä vain sen yhden kohdan - tai oikeastaan vain yhden sanan: suomenruotsalaisuus.
Mitä, mitä, mitä? Oliko tuo jotenkin pahasti sanottu?
Enhän puhu kovin pahasti paskaa, jos sanon, että vielä tuolla hamassa historiassa tuo yhdistettiin kovastikkin paljon HIFK:hon ja sen brändiin ja en edes yritä kiistää, etteikö se ollut myös minulle yksi niistä asioista jotka yhdistin HIFK:hon. Aivan kuten yhdistin ne juppikakarat ja snobitkin.
Omassa ystäväpiirissäni moinen vastakkainasettelu oli vielä 15-25-vuotta sitten ihan puhdasta arkipäivää. Ei siinä sen ihmeempää.

Ja koRRostan.. En siis suinkaan tarkoittanut, että suomenruotsalaiset, juppikakarat ja kaikenkarvaiset snobit ovat minun mielestäni perseestä ja vihaan heitä sydämeni pohjasta. Ne vihaiset ruotsinkielisiä yksityisviestejä lähetelleet kirjoittelijat voivat siis myöskin ottaa sormet pois perseestään, rauhoittua ja lohduttautua sillä, että ei minulla ole oikeasti mitään heitä tai heidän kieltään vastaan.
Näitä viestejä voi lukea ja tulkita niin monella eri tapaa ja itselläni ei nyt vaan mielenkiinto sen kummempiin tarkenuksiin riittänyt vain sen takia, että muutama vesseli tulkitsi miten tulkitsi ja veti palon syvälle käkättimeensä.
Toisaalta.. Ei luulisi, että suomenruotsalainen työntää ne sormet hanuriinsa jos sanon, että tällä puolella aitaa seura on yhdistetty joskus myöskin suomenruotsalaisiiin. Noh. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa..

Minä nyt kerroin vain näitä brändijuttuja ja semmoinen oli sitten mm. minun mielikuvani siitä teidän niin kutsutusta brändistä tuossa männä vuosikymmeninä.
Mitäs vielä.. Joo, Jokereissakin on suomenruotsalaisia ja joo, Jokereillakin on juppeja ja snobeja katsomossa. Ei silläkään asialla ollut koko kirjoituksessa hevon vitun merkitystä.
Edelleen.. Siinä puhuttiin vain ja ainoastaan siitä, mikä oli minun näkemys siitä teidän _brändistä_. Se minun mielipiteeni siis poikkesi aika vitusti siitä mitä Rebel siinä aiemmin esitti ja ajattelin hiukan korjata tuota ainakin itseni täysin harhaiseksi mieltämää näkökulmaa.
Elikkä se mitä te HIFK-henkiset olette pitänyt jonain, on ollut minulle ja monelle muullekin aina jotain ihan muuta. Mukaanlukien kaiken, ihan koko paskan.

Minä en näihin hekumointeihin puutu, niin kauan kun en koe, että joku alkaa kertomaan minunkin puolestani mitä mieltä olen asioista. Rebelin viittaus meni sen verran siihen suuntaan, että koin vastineeni tarpeelliseksi.
Jos joku ei mielipidettäni sulata, niin en voi auttaa eikä se voisi vähempää minua kiinnostaa. Niin kauan kuin kukaan ei kerro minulle mitä pitää tehdä, mitä mieltä olla, tai arvailla mitä ajattelen, niin hyvin menee. Pidätän ihan itselläni oikeuden kertoa asioista, joista oman käsitykseni mukaan enemmän tiedän.

Peace & Love :)
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ulkopuolisena sanoisin molemminpuolisista heitoistanne, että tunteet ovat ilmeisesti kuumenneet siitä yksinkertaisesta syystä, että liigakausi lähestyy. Kesä on mennyt ilman suurempia intohimoja henkeä vetäessä. Toki silloin tällöin on kommentoitu jotain pelaaja- ja sopimusasioita, mutta varsinaiset pelit ovat olleet kaukana ja sen myötä myös eri joukkueiden kannattajien väliset kiistat.

Kesän aikana keskinäinen seurustelu on mennyt ajoittain lähes selkään taputteluksi, mistä halutaan ravistautua mitä nopeimmin irti, kun kohta pitää olla valmis puolustamaan omiaan vaikka verissä päin. Itsestään pitää kaivaa esiin hiukan piruja, jotta homma alkaa maistua sellaiselta kuin sen tulee maistua tuntuakseen aidolta ja mielekkäältä.

Pelottavinta omasta mielestäni olisi, jos yhtenä päivänä huomaisi, että ei jaksa tuntea enää yhtään mitään omaa suosikkijoukkuettaan kohtaan. Ei iloa, ei surua, ei kiinnostusta, ei kiukkua, ei vihaa, ei vimmaista tarvetta puolustaa omiaan. Samalla olisi tietysti menettänyt tunteensa paikallisvastustajaansa kohtaan, joka kuitenkin on yksi tärkeä osa omaakin seuraidentiteettiä. Mikään ei tuntuisi miltään, ei vihastuttaisi eikä ihastuttaisi.

Turhanpäiväinen provoilu on kyllä tyhmää ja tarpeetonta, mutta reipas miekkojen kalistelu sen sijaan kertoo, että tässä touhussa on edelleen ytyä ja jotain enemmän kuin joku penkkiurheiluun ja vaikkapa juuri paikallispelikulttuuriin perehtymätön ymmärtää.
 
Viimeksi muokattu:

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Viestin lähetti Deader


Jos nyt vaikka ensin korvaisi tuosta lauseesta kirjainyhdistelmän
NHL kirjaimilla ECHL. Vai uskotko tosissasi Levokarin pelaavan
NHL:ssä? AHL:ää on harjoitusleirin perusteella pidetty liian kovana
sarjana Paulille ja lopulliseksi paikaksi osoittautunee tuo ECHL.


Jaa no jos tuolla perusteella otetaan niin eihän Suomesta ole lähteny NHL:n montaakaa pelaajaa.
Minä ainakin pidän pelaajaa lähteneenä NHL:n jos lähtee sinne päin edes yrittään, ellei ite sano menevän ensin johonkin alasarjaan..
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pieni tarkennus Mikelle

Kirjoitin tuossa vastineessani Redsille jotain sellaista, jonka huomaan nyt uudemman lukemisen jälkeen voitavan tulkita siten, että sinun käytöksesi on tyhmää. Tätä en tarkoittanut, vaan sitä, että on typerää tulla heittämään tänne provoja kostoksi siitä, että on ottanut maissinpalan hengityselimeensä toisessa ketjussa.

Välkkynä sällinä sinä et tietenkään noin sitä tulkinnut, mutta pakko oli tarkentaa.:)
 

Deader

Jäsen
Viestin lähetti Jokeri
Jaa no jos tuolla perusteella otetaan niin eihän Suomesta ole lähteny NHL:n montaakaa pelaajaa.
Minä ainakin pidän pelaajaa lähteneenä NHL:n jos lähtee sinne päin edes yrittään, ellei ite sano menevän ensin johonkin alasarjaan..

Kristian Antila ja Marko Mäkinen on sitten kai myös suomalaisia
NHL:ään lähteneitä pelaajia? Niko Halttusella se tuskin oli tavoitteenakaan.
 

jesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK/EDMONTON OILERS/HSV/WANK
RE: cobol

Viestin lähetti cobol
Ehdin tuossa hiukan hakea tietoa Terran Sandwithista. Ensinnäkään kaveri

Ja tässä hiukan tietoa meille suhteellisen tuntemattoman brittijääkiekon kovista kavereista ranking-muodossa. Sandwith manittu sivulauseessa -;)

http://www.icewars.co.uk/FightLog/Season/20012002.htm


eikö tosta sivulauseesta saa sellaisen kuvan että se oli yksipuoleinen tappelu Norrisin hyväksi?
No joo, sen näkee sitten kun mies alkaa täällä takomaan, että mistä on amerikan pojat tehty.
Toivon vain ettei oo sellainen käsille hakkaaja, kuin monet isot pojat joita täällä liigassa on käynny esittämässä poliisia.
Fakta on kumminkin se, että turha tänne on pelkkää tappelijaa hommata, kun kerran tapella ei saa. Kaipa se hjallis on miettiny sitä ennen kuin miehen osti.
Toivotaan, että mies omaa kaksi toimivaa kättä niin ei teidän tarvii ostaa ketään huippupakkia kesken kauden.
Terranista tulee mieleen tilastojen merkeissä Trevor Doyle, joka oli todellinen löytö Hifk:lle
:D

No mut palaan omieni pariin.........
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Deader


Kristian Antila ja Marko Mäkinen on sitten kai myös suomalaisia
NHL:ään lähteneitä pelaajia


Juu, ja Marco Tuokko ei ihan saanut yhden suunnan sopparia, niin jäi vielä vuodeksi kehittymään! :D

Mutta ei vaineskaan, eihän sitä tiedä missä kukin pelaa kun kausi käynnistyy, eli toistaiseksi myös Levokari on NHL-sopimuksen omaava pelaaja, pelasi hän sitten siellä tai ei. En kamalan suurena ihmeenä pitäisi, vaikka ensi kauden aikana kävisikin muutaman pelin heittämässä siellä ylimmässäkin sarjassa.

Jälleen voimme todeta ajan näyttävän jotain, tai edes jonkun näyttävän aikaa. Minä se en ainakaan ole, sillä kello jäi kotiin. :D
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Terran on ottanu urallaan ainakin sellaisia nimiä vastaan kuin Ryan Vandenbussche sekä Donald Brashear.
Eli ilmeisesti ei mikään täydellinen pelkuri kyseessä.

Vaikka tukkaan tulisikin niin pääasia, että uskaltaa yrittää.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Viestin lähetti Deader


Kristian Antila ja Marko Mäkinen on sitten kai myös suomalaisia
NHL:ään lähteneitä pelaajia? Niko Halttusella se tuskin oli tavoitteenakaan.

Kyllä minä pidän Antilaa NHL:n lähteneenä pelaajana, eikö se lähteny nyt kauden päättyessä? Esim. Jani Rita lähti viime vuonna NHL:n ja tiesin että se tulee alottaan/pelaan kauden AHL:ssa, silti pidin Ritaa NHL:n lähtijänä.

Tarkennan vielä jos et tajunnu:
Pidän niitä pelaajia jotka lähtee NHL:n yrittään NHL:n lähtijänä. Mutta jos pelaaja tietää ja ilmottaa että tulee pelaamaan kauden alemmissa sarjoissa niin ne ei oo NHL lähtiöitä.

Eikö Levokarilla kuitenkin ole tavoite NHL, eikä alemmat sarjat?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Heikkouksia

Itse en millään pääse Marskiin, joten piti sitä ennen kelata niinku teoriassa Jokereiden heikkoudet. Yllättävän vaikea tehtävä -;)

Valmennus
Summanen erittäin vahvassa roolissa. Pidän yhtenä Suomen parhaista valmentajista tällä hetkellä. Näyttöjä on vielä vähän, mutta vastahan tuo on 1 kausi takana päävalmentajana -;)

Maalivahdit
Lehtosella on aineksia SM-liigan parhaaksi maalivahdiksi. Riittää mulle. Tosin hieman pelottaa tuon intin vaikutus Lehtosen peleihin. Kakkosmaalivahdin näkevät Marskiin menijät tositoimissa, joten siitä ei enempiä vielä.

Puolustus
Vähän on kieltämättä allround-meininkiä. Pahin puute on rightin puolen pakkien täydellinen puuttuminen. Tukion ja Ströban sekä AJ:n on noustava esiin, Malmivaaran petrattava ja Mikkolan sekä Vallinin säilytettävä playoff-tasonsa koko kauden, niin olisipa pullat loistavasti uunissa. Jos Terran Sandwith pelaa Jokereissa, fyysinen osasta toimii erinomaisesti Kankaanperän antaessa tukea. Näillä palikoilla voi antaa pelitilaa myös junnuille ja silti puolustus on kokonaisuudessaan SM-liigan eliittiä.

Hyökkäys
Jos Ville Peltonen on terve ja yhtä motivoitunut kuin oli viime kaudella niissä peleissä, jotka pelasi edes suunnilleen terveenä, Jokereilla on kokonaisuutena Suomen paras hyökkäyskalusto. Kun kokoonpanoon vielä lisätään Jukka Hentunen, ketjuissa löytyy jopa valinnanvaraa. Pahimpana kysymysmerkkinä - joskin ainakin toistaiseksi aika pienenä sellaisena - pitäisi sentteritilannetta. Aalto, Pakaslahti ja Sihvonen ovat selvää, Summasen haluamaan sentteriainesta, mutta riittääkö se? Laitureita on sitten sellainen satsi, että vielä kolmosestakin voisi heittää kaverin jonkun muun joukkueen ykköseen.

Sitähän on kysytty, että kuka hyökkääjistä tekee maalit? Mun mielestä ennen kaikkea nämä: Peltonen, Banham, Turunen ja Hentunen. Mutta myös nämä: Aalto, Valtonen, Pesonen, Vertala ja Pakaslahti.

Suora kysymys: voiko kaudella 2002-2003 edes olla muita suosikkea kuin Jokerit -;) Voi, ehdottomasti. Liiga on kärkipään osalta tasainen. Itse nostaisin ainakin Bluesin, HPK:n ja Tapparan vähintään samalle viivalle, jos ei edellekin. Tappara on kova luu ja HPK nälkäinen, vaikka kokikin menetyksiä viime hetkillä. Blues on erittäin vahva ja Ylönen tulee olemaan kovin sentteri koko liigassa.

Mustat hevoset ensi kaudelle ovat HIFK (ei ole niin huono nippu kuin monet kuvittelevat) sekä TPS. Turkulaiset tietävät sen, miten joukkuetta parannetaan kauden aikana.
 

Handzus11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti fiftyeight

Yleisesti ottaen en ole käynyt, en käy enkä tule käymään Jokerit 2002-2003- ketjussa. En ole myös koskaan käynyt enkä käy enkä tule käymään H-Harkimo-hjallissa. Nyt ystävällisestä pyynnöstäsi kävin tsekkaamassa mainitsemasi linkit. Edelleen hymyilyttää, ehkäpä vielä enemmän.

Jos tämä sälli olisi hankittu meille Paulin stuntiksi, niin olisipa siinä ollut Penalla selittämistä. Mutta mehän olisimme lopulta kuitanneet asian tyypillisenä Penailuna. Nyt tuntuu, että joku tai jotkut ovat painaneet Ilmalassa sitä isoa paniikkinappulaa. Ja tämä on edelleen vain minun subjektiivinen mielipiteeni.

Vierailuni naapurissa päättyvät tähän.

Hoh hoijaa. Vuosien takaista historiaa en käy kaivelemaan sen enempää kummankaan joukkueen osalta sillä tietynlainen kunnioitus perinteitä kohtaan pitää olla. Täytyy kuitenkin sanoa että ihan näin viime aikaisten tapahtumien perusteella on kyseinen kommentti vähintäänkin koominen. Hallitsevan mestarimme joukkueen rakentaminen onkin mennyt niin reisille verrattuna naapuriin että eihän se ihme ole että toista hymyilyttää ja toinen jo painaa paniikkinappulaa...:D Onneksi näihin keskusteluihin mahtuu mielipiteitä ja toivotaan nyt että saataisiin Jokereihin edes joten kuten liigakelpoisia pelaajia ennen kauden alkua..

Mutta asiaan. Itse olin täällä vinkumassa muiden joukossa suureen ääneen Heleniukselle korvaajaa ja nyt tämä haluttu korvaaja on sitten tullut! Ainakin itse olen tähän tilanteeseen erittäin tyytyväinen eli kiitos siitä Matti. Vaikka keskustelun perusteella luulisi Sandwithin olevan erittäinkin tuttu jopa Raumaa myöten, niin ennen ensimmäistä näkemistä/luotettavaa tietoa en lausu juuta enkä jaata tämän otteista. Tärkeintä ainakin henkilökohtaisesti on se että Summanen/Virmanen oli samaa mieltä Jokereiden puolustuksen/tähtipelaajien tämän hetkisestä tilanteesta meidän kirjoittelijoidemme(osan niistä) kanssa. Oli Terran sitten täysi susi tai unohdettu helmi niin joka tapauksessa asia tulee olemaan hoidossa Jokereiden kantilta viimeistään kevääseen mennessä, milloin ne kivat pelit taas alkaa!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Arvelinkin, että kohta on jo aika alkaa mahdollisten heikkouksien etsiminen ensi kauden jengistä. Cobol ne tuossa pelillisesti pääasiallisesti luettelikin, mutta voisiko joukkeen vahvuus myös olla sen heikkous (p-rkele, kun filosofista:rolleyes: ). Onnistuuko roolitus vai haluaako joka stara olla valokeilassa kaiken aikaa. Muistissa on vielä Areenan ensimmäinen Jokerijoukkue, josta luin Iltiksen mielipidesivulla silloin kirjoituksen jossa todettiin, että mielenkiinto ja katsojat Liigasta häviävät kun Jokerit voittaa paria vaille kaikki seuraavan kauden matsit. Niinhän homma ei mennyt, vaikka itsekkin joukkueeseen silloin uskoin.

Nyt tilanne on tietysti toinen kun takana on muutamia laihojakin vuosia ja vanhoista virheistä on varmasti opittu. Samoin Summanen kyllä pitää jätkät kurissa, ettei kukaan pääse liikaa elvistelemään. Peikkona on kuitenkin, että runkosarja hoidetaan kevyesti voittajana ja pleijareihin lähdetään takin kaksi ylänappia auki ja se yleensä riittää tippumiseen korkealta.
Tärkeintä on saada kasaan toimiva, yhteensopiva jengi joka on myös henkisesti vahva ja vakaa. Nämä ovat tietysti itsestäänselvyyksiä, mutta niin monta kertaa ne on meillä ja muualla unohdettu huonoin seurauksin.
 
Viimeksi muokattu:

Handzus11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kirjoitat Pete62 ihan asiasta. Liian hyvin on muistissa nuo katastrofi kaudet ja ainakin omien ajatusten perusteella suurin ongelma (valmentajien lisäksi?) oli siinä että liian moni pelaaja pelasi sellaisella pelipaikalla tai kentässä jossa ei todellisuudessa halunnut pelata. Ei ollut kivaa Rintasen Kimmolla kolmosessa vaikka kuinka pelasi Jokereissa ja sai hyvät fyrkat. Verrattuna taas viime kautiseen, niin varmasti suurin osa pelaajista oli erittäin tyytyväisiä saadessaan Jokereissa mahdollisuuden ja teki kaikkensa jäällä, oli se kenttä sitten 1. tai 3. Pois lukien tietysti ne, ketkä eivät Ramin kanssa olleet samalla "sädekehällä"(Alanko, Saarinen). Jos niitä heikkouksia tosissaan nyt kaivetaan niin hieman on ensi kaudella saman tyyppisen vaaran mahdollisuus. Riittääkö esimerkiksi Vertalalla tai Sihvosella asennetta vääntää tarvittaessa kolmosessa....?

Alan pikkuhiljaa uskomaan siihen että joukkueeseen, jossa huippuyksilöitä on niinkin paljon kuin meillä ensi kaudella sopii loistavasti tämä Summasen ihmetystäkin herättävä jatkuva kenttien sekoitus ruletti. Pysyyhän ainakin ukot vireänä kun etsivät seuraavan vaihdon kenttäkavereita...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Handzus11
Alan pikkuhiljaa uskomaan siihen että joukkueeseen, jossa huippuyksilöitä on niinkin paljon kuin meillä ensi kaudella sopii loistavasti tämä Summasen ihmetystäkin herättävä jatkuva kenttien sekoitus ruletti. Pysyyhän ainakin ukot vireänä kun etsivät seuraavan vaihdon kenttäkavereita...

Taitaa olla juuri näin kuten kirjoitat. Ensi kaudella Summasen ruletti jatkuu aivan varmasti, sillä kokoonpanoja haetaan ja johtajuutta ja ratkaisumahdollisuuksia tarjotaan jokaiselle. Esimerkiksi Laine ja Valtonen tulevat pelaamaan myös 1- ja 2-kentässä saaden mahdollisuuden näyttää kykynsä. Vastaavasti junnut saavat pelitilaa vähintään 3-kentässä, joten siitä voidaan lähteä, että kenelläkään ei ole varmaa paikkaa Jokereiden 1- ja 2-kentässä, paitsi Ville Peltosella. Muut voivat varautua siihen, että jos ei peli kulje, penkkikin voi kutsua.

Hyvä, vähän NHL-tyyppinen meininki. (Juu, tiedän etteivät kaikki joukkueet pelaa siellä näin). Jos vaan pelaajat ymmärtävät tämän, Jokerit on todella vahva joukkue. Mutta kestääkö pelaajien kunto- ja asennepuoli...?

edit: ajatus
 
Viimeksi muokattu:

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Tuleva kausi 2002-2003 tulee olemaan taatusti vaikea, vaikka joukkue on ehdottomasti ennakkosuosikki sarjassa, tai osaksi juuri sen takia. Myös viime kauden mestaruus aiheuttaa sen, että kaikki joukkueet tulevat puolustamaan apinanraivolla ja kyttäävät vastaiskuja niistä harvoista paikoista mitä heille eteen tulee. Toivoa sopii, että porukka pysyy terveenä, kaikki ei tietysti pysy, mutta ettei mitään pitkiä loukkaantumisia tulisi jolloin päästäisiin käyttämään meidän leveää materialia koko pitkän kauden.
Jotta poika jää ensi kauden jälkeen taas kotiin on monen asian osuttava kohdalleen ja mihinkään keskiverto suorituksiin ei kotikatsomo ole tyytyväinen vaan janoaa huippu suorituksia illasta iltaan. Me fanit olemme varmasti tyytyväisiä hieman vähempäänkin... vain voittokin riittää :) mutta murskavoittojakin olisi kiva välillä nähdä.

kauden kulminaatiopisteet:

1. Pysykää pojat ehjänä!

2. Kaivakaa pojat esiin se tappajanvaisto jolla ne pelit ratkaistaan lopullisesti, ettei vastustaja lopussa pääse yllättämään.

3. Ylivoimapeli kuntoon viimeistään jouluun mennessä.

4. Tehkää eniten maaleja liigassa ja puolustajat osallistukaa laajasti talkoisiin.

5. Playoffeissa on turha hävitä pelejä :D :D :D

Näillä teeseillä meillä on pojan adoptiosopimusta jatketty yhdellä vuodella niin että heilahtaa.
 

KIME 44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Barca, ManUtd
Ei nyt kyllä varsinaisesti tämä nhl keskustelu kuulu tänne
mutta jatketaan nyt vähän.
Nimimerkki Deader voisi kertoa kun nhl asiantuntija on niin
ketkä tällä kaudella tai viime kaudella rapakon taakse
lähteneistä pelaajista breikkaa tällä kaudella nhl:ssä.
Minä väitän ettet arvannut esim Sami Salon, Ville Niemisen ja
Riku Hahlin pelaavan nhl:ssä noin hyvin kun ne sinne lähti.
Siellä pelataan sen verran erilaista kiekkoa että siellä saattaa
menestyä paremmin sellaisia pelaajia mitkä eivät ole sm-liigassa
olleet tähtiä ja päinvastoin. Esim juuri noi edelliset pelaajat
ovat päässeet ja esimerkiksi Petri Varis ei saanut mahdollisuutta
tai ei pystynyt sitä käyttämään. Myöskään Ville Peltonen ei
noussut sellaiseksi ykkös, kakkos kentän pelaajaksi kuin
odotettiin. Joten kannattaa ehkä katsoa ensin miten äijillä
lähtee menemään ennen kuin olet viemässä miehiä farmiin, farmin farmiin tai kotiin.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti hull16

kauden kulminaatiopisteet:

1. Pysykää pojat ehjänä!

2. Kaivakaa pojat esiin se tappajanvaisto jolla ne pelit ratkaistaan lopullisesti, ettei vastustaja lopussa pääse yllättämään.

3. Ylivoimapeli kuntoon viimeistään jouluun mennessä.

4. Tehkää eniten maaleja liigassa ja puolustajat osallistukaa laajasti talkoisiin.

5. Playoffeissa on turha hävitä pelejä :D :D :D

Näillä teeseillä meillä on pojan adoptiosopimusta jatketty yhdellä vuodella niin että heilahtaa.

Sä oot kone, tai Sakke:D . Onko mitään syytä pelata kautta, ottakaa mitalinne ja lähtekää Rioon talveksi, Me jäämme tänne nöyrästi nahistelemaan lopuista mitaleista.:D
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Senior
Me jäämme tänne nöyrästi nahistelemaan lopuista mitaleista.:D
Oletko huomannut olevasi optimisti? Ottakaa nyt ensin se playoffi paikka. :)
 

helko-vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ajax ja Vänämöisen Pallo
Viestin lähetti hull16
kauden kulminaatiopisteet:

1. Pysykää pojat ehjänä!

[/B]

Meillä se oli (ja toivottavasti tulee olemaan taas lähiaikoina):

1. Pysy poika ehjänä!
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti helko-vaara


Meillä se oli (ja toivottavasti tulee olemaan taas lähiaikoina):

1. Pysy poika ehjänä!
Joo, eikä tainnut kovin hyvin toteutua tuo toive, mutta toivotaan, että minun toive toteutuu hiukan paremmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös