Jokerit 2002-2003

  • 360 292
  • 3 490

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Jokerien ensi kauden puolustus 2002-2003

Viestin lähetti heikkik

poistoja: 6 Ilkka Mikkola , 66 Tom Koivisto

Pari kysymystä Cobolille ja muille Jokeri-faneille:

Kiinnostasi tietää ketkä tästä joukosta pyörittävät ylivoimaa, erityisesti kakkosylivoimaa?

Ketkä vastaavat puolustuksen hyökkäystehoista tasakentällisin?

Koivisto tuskin lähtee yhtään mihinkään. Hänellä on keväällä tehty pitempi sopimus Jokereiden kanssa, enkä näe yhtään syytä miksi vaihtaisi maisemaa ja hyvä niin.

Ensi kauden puolustus lienee kutakuinkin tämännäköinen:

#2 Ari Vallin, #3 Rami Alanko, #7 Olli Malmivaara, #12 Alex Brooks (toivottavasti), #22 Kari Haakana, #66 Tom Koivisto + pari uutta.

Poistolistalla lienevät Mikkola (toivottavasti), sekä koko ajan paskana oleva potilas -Saarinen jonka kyllä itse pitäisin. Alanko halajaa omien sanojensa mukaan jossain vaiheessa ulkomaille, mutta enpä tiedä lähteekö vielä.
Btw. Mikko Ruutu pelaa kyllä aina hyökkääjänä, jos on se minimi 6-pakkia ruodussa ja hänen uskon siellä hyökkäyksessä jatkavan ensi kaudellakin.

Ylivoiman pyörittäjiä tuossa ei totta tosiaan montaa ole, jos Saarinenkin lähtee. Koivisto on ainoa nk. huippupakki siihen hommaan joka kelpaa helposti ykkösylivoimaan ja on siinä erinomainen. Vallin menee hyvin kakkosylivoimassa, mutta muiden parhaat avut ovat ihan selkeästi omassa päässä.
Tasakentällisin samat miehet (Koivisto ja Vallin) vastaavat pitkälti pakiston hyökkäystehoista kun ylivoimallakin. Muilta ei siihen juuri apuja tule.
Yksi hyökkäävä/allround pakki tarvitaan ensi kaudeksi, toinen saisi olla sitten selkeä peloite tyyliin Gagnon. Suuria muutoksia tuskin tulee.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Pakit

Jokereiden puolustuskalustosta pieni katsaus:

Koikka ei ole tietääkseni lähdössä, eli hän Vallinin kanssa pyörittää ylivoimaa. Tosin, itse olisin hankkimassa yhden kovan luokan pakin ja tällaisesta on keskustelua käytykin, nimi voi olla yllättäväkin. Marekin HIFK on siirtämässä syrjään mm. liian kalliin hinnan takia, mutta hän ei ole Jokereihin näillä näkymin tulossa, kuten jo aikaisemmin oli puhe. Tämä uusi mies olisi sitten ykkösylivoiman viivamiehenä.

Brooksin itse heivaisin pois ja ottaisin tilalle isomman miehen joka osaa pelatkin, eikä vain heiluttaa nyrkkejään tyyliin Smith. Jos Brooks jää, silloin ei tuota tarvita, Brooks osaa kyllä pitää maalinedustan puhtaana.

Sulku tulee ja sitten vielä..., jääköön kisojen jälkeiseen aikaan.

Mikko Ruutu, ei minun tietääkseni pelaa pakkina, muuta kuin näissä loukkaantumistilanteissa, eli ei ole pakki.

Eli, kyllä tuo pakkikalustokin on ihan ok, kunhan Saarinen saataisiin kuntoon. Hyökkäyspuolella voi olla enemmänkin vaihtuvuutta, mutta sekin ratkeaa tässä ajan myötä.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Kertausta

Sorry, on vähän samantoistoa tuo tarinani Miken kanssa, mutta hän ehti laittaa tarinan, ennenkuin kirjoitin omani.

Mike: Toivottavasti et laita plagiointikannetta vireille! Toiset meistä vaan kirjottaa hitaasti.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Vahvistukset

Johannes: Ei onneksi kumpikaan. Kossun tyyppisenä yllätysnimenä heitän kehiin Rolle Carlssonin.

Petteri on kaiketi sinisten miehiä, jos saavat sopparin purettua.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tumba: Teille on ainakin yksi oma paluumuuttaja tulossa? Jos, niin Sulku & Kakko molemmat eivät onnistune. Joten, oletko varma, että Tom of Finland Koivisto ei lähdekään?

Ja jos huonosti käy, niin teille voisi tulla yksi meidänkin paluumuuttaja, siis peräpäähän..? Pitäkää Ram, jos mahdollista. Turha etsiä toista samanlaista tilalle.
 

Tipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kädettömät pakit, hasardihankinnat & hukatut 87:t
Re: Hakusessa iso, mutta ruma pakki

Viestin lähetti tumba17
Tipe: Oletan/toivon Coboln tarkoittavan, että päätehtävän lisäksi myös kiekkoa pitäisi vähän laittaa liikkeelle, ja sitä ei Matt ole ainakaan tällä kaudella osannut.

no niin, no siinä tapauksessa... mut olis se ainakin ruma ja iso! varma pelote!! osta pois Hjallis!
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Alakerta

JHag: Tämä mahdollinen paluumuuttaja on tosiaan ”sotkemassa” kuvioita. Koikka ei ole tietääkseni edelleenkään lähdössä josta johtuen Kakon soppari ei ole varma. Itse en ole missään välissä miestä edes halunnut.

Ramin (veskari) kanssa keskustelut jatkuvat, mutta hänellä on myös muita suunnitelmia, joten lahden taaksekin on kurkisteltu, siis tuon pienen lahden. Tosin tämän miehen kimpussa on myös eräs punapaitainen jengi. Toivon Ramin (molempien) jäävän.

Tipe: Kaksi kolmesta ei riitä, varsinkin kun se toinen on ulkonäkö.
 

Handzus11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Helenius

Asiasta on kyllä aiemminkin palstalla puitu mutta mikähän se mahtaa olla Heleniuksen tilanne Dallasissa?? Nämä "nyt jos et tule niin ei tarvitse enää tulla" jutut tiedetään mutta siinähän meille olisi pelotetta oman maalin eteen...Varmaankin jatkaa Starsissa jos vaan sopimuksen saa mutta jääaikaa ei ainakaan NHL:n puolella kovin paljoa tämän kaudan aikana tullut.
 

Handzus11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit

No tänään sitten oli Virmasen Matin tiedotustilaisuus faneille ennen Jokerit-Malmö matsia ja suoraan Matilta kerrottuna: "Machulda ei jatka Jokereissa pleijareiden jälkeen, Banham jatkaa optiosopimuksella jos ei pelipaikkaa NHL:stä löydy, samoin Rosan kanssa neuvottelut siinä vaiheessa että jos ei LA lunasta Pavelia tai joku muu seura hänen oikeuksiaan osta on Rosa Jokereiden mies myös ensi kaudella. Sape lyö todennäköisesti hokkarit naulaan. Lehtosella sopimus, Vallin jatkaa, Villellä sopimus(vaikka Kespoossa olikin jo varmoja tietoja että Peltonen on Bluesin mies....), Ramin kanssa katsotaan kausi loppuun samoin kuin muidenkin pelaajien kanssa. Koikan tilanteesta ei kukaan tajunnut kysyä mutta Jokereiden puolelta on tilanne se että tämän hetkinen joukkue on hyvä ja JOS pleijarit menee suunnilleen niin kuin on suunniteltu ei joukkueessa suuria muutoksia tapahdu". Tottakai joitain aina lähtee ja muutamia tulee mutta tulevista hankinnoista ei Matti suostunut kertomaan sanaakaan. Viimeinen kysymys oli se että vaihtuuko joukkue niin kuin edellisenä vuosina eli noin 50% vaihdetaan uusiin niin luojan kiitos on Jokereissakin pikkuhiljaa ymmärretty se että menestystä ei tule ainakaan sillä tavoin että joka vuosi vaihdetaan ratkaisupelaajat uusiin!! Tosin nämähän olikin vain tämän hetken tilanteita ja mistä sitä tietää vaikka keväällä taas vaihtuisi koko arsenaali!!! Mikko Ruutu oli myöskin tapahtumassa ja Mikolla nilkkavamma joka paranee todennäköisesti pleijareihin..Mikon jatkosta kysyttäessä oli vastaus se että muiden seurojen kanssa ei ole ollut mitään neuvotteluja ja mies jatkaa Jokereissa jos vain Jokerit hänelle järkevää pahvia tarjoaa. Pikkuveljen tilanteesta sen verran että kysymykseen onko mahdollista että Tuomo pelaa naapurissa ensi kaudella oli vastaus että TUSKIN!!
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkoisia tietäjiä

Täällä näyttää olevan melkoisesti porukkaa, joilla on monin verroin paremmat tiedot pääkaupungin seurojen tulevista sopimuksista, kuin niillä, jotka niitä sopimuksia palkkaansa vastaan rustaavat. Olen hämmästynyt.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Melkoisia tietäjiä

Viestin lähetti Isaksson
Täällä näyttää olevan melkoisesti porukkaa, joilla on monin verroin paremmat tiedot pääkaupungin seurojen tulevista sopimuksista, kuin niillä, jotka niitä sopimuksia palkkaansa vastaan rustaavat. Olen hämmästynyt.

Mistäs tiedät hämmästellä?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Hyvä Isaksson.
Eikö isot aikuiset ihmiset osaa enää pitää turpaansa kiinni, vaan miksi pitää laulaa keskeneräisiä asioita? Joilla ei välttämättä ole enää loppupeleissä mitään merkitystä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Jättäkää noteeramatta edellinen kommenttini. Kiitos.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Sorry vierailuni väärässä ketjussa, mutta ihan pakko oli tulla, kun sitä teidän paluumuuttajaanne ollaan heittämässä nyt meillepäin. Ei kiitos!

Jotkut pelaajat vain sopivat tiettyihin paitoihin, vai mitä? Vai haluaisitteko Köllin teille? Tai Mäkkärin (pitäkää hyvänänne)?

Käväisin tuolla ruotsalaisten seurojen saiteilla ja Jamie Ramia ollaan viemässä sikäläisten HUHUJEN mukaan lahden yli.

Voitteko realistisesti edes kuvitella tilanteen, jossa ette veisi mestaruutta, MUTTA Raato jäisi teille? Se olisi neljäs kevät peräkkäin ilman onnistumista.....
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti JHag
Sorry vierailuni väärässä ketjussa, mutta ihan pakko oli tulla, kun sitä teidän paluumuuttajaanne ollaan heittämässä nyt meillepäin. Ei kiitos!

Jotkut pelaajat vain sopivat tiettyihin paitoihin, vai mitä? Vai haluaisitteko Köllin teille? Tai Mäkkärin (pitäkää hyvänänne)?

Käväisin tuolla ruotsalaisten seurojen saiteilla ja Jamie Ramia ollaan viemässä sikäläisten HUHUJEN mukaan lahden yli.

Voitteko realistisesti edes kuvitella tilanteen, jossa ette veisi mestaruutta, MUTTA Raato jäisi teille? Se olisi neljäs kevät peräkkäin ilman onnistumista.....

Saat anteeksi vierailusi ketjussamme. Olet aina tervetullut.

Voin hyvin kuvitella Raadon jatkavan Jokereissa, vaikka mestaruutta ei voitettaisi. Kaikki riippuu siitä, miten mestaruus tuossa tapauksessa hävitään. Jos tipahdetaan ekalla kiekalla, kuten viime kaudella, kunnian kukko ei laula Ramille. Toisaalta taas jos hävitää viidennessä finaalissa kovalla taistelulla ja saappaat jalassa Tapparalle, Summanen jatkakoon minun puolestani. Toisin sanoen valmentajakysymystä on liian aikaista spekuloida.

Paluumuuttaja näyttää tässä ketjussa olevan hyvin yleisesti käytetty termi. Minulla ei ole hajuakaan kenestä puhutaan, mutta jos on esimerkiksi Strömberg, niin tervetuloa mieluummin meille, kunhan rahoista sovitaan.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Paluumuuttajat

Tämä mahdollinen muuttaja olisi JHagin toiveiden mukaan Helenius, mutta käytännön tasolla se on Niemi, jota molemmat stadilaisseurat ovat kyselleet. Heleniusta en ottaisi Jokereihin, vaikka olisi tulossakin. On tappeluineen ja rattijuopumuksineen liian HIFKn näköinen. Tosin maalinedustan putsaajana olisi varmasti omaa luokkaansa, kun ei pelkää ketään ja osaa heiluttaa hanskaa. Eli JHag, jos Helenius olisi tulossa takaisin, niin saatte kyllä. Minulla on myös muistikuva, että hän ei kovinkaan hyvin tullut Harkimon kanssa juttuun.

Niemen mahdollisesta paluusta en ole myöskään kovin innostunut, kun sen mitä olen kuullut, niin peli ei edes farmissa ole juurikaan sujunut. Joku paremmin NHL pelejä seuraava voisi varmaankin kommentoida tarkemmin.

Vakio: Strömberg on luultavasti menossa Sinisiin. Vaikka onkin Jokeri-ikoni, niin ei mielestäni enää täytä hinta/laatusuhdetta, eli antaa mennä vain. Raadon osalta samaa mieltä, jos häviö tulee saappaat jalassa, niin kyllä pitäisi jatko olla selviö. Näistä tosin ei sitten koskaan tiedä, vaan aika näyttää.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Paluumuuttajat

Viestin lähetti tumba17
Tämä mahdollinen muuttaja olisi JHagin toiveiden mukaan Helenius, mutta käytännön tasolla se on Niemi, jota molemmat stadilaisseurat ovat kyselleet.

Niemen mahdollisesta paluusta en ole myöskään kovin innostunut, kun sen mitä olen kuullut, niin peli ei edes farmissa ole juurikaan sujunut. Joku paremmin NHL pelejä seuraava voisi varmaankin kommentoida tarkemmin.

Vaikea sanoa sitä, mihin tämä Helenius huhu perustuu. Ei ole tietääkseni tulossa kumpaankaan helsinkiläisseuraan. Vaikka peliaikaa ei paljon ylhäällä tule, Helenius on kuitenkin siinä roolissa mistä tykkää. Rooli tosin saisi olla isompi, mutta niinhän se on alan miehillä muillakin aika kapea. Helenius tosin osaa myös peruspakin hommia, joten mulle kävisi erinomaisesti hänen pesti Jokereihin! Harkimo vaati aikanaan Heleniukselta parinakin kautena lopullista vastausta tarjoukseen, mutta ei saanut sitä siitä yksinkertaisesta syystä, että Heleniuksen ainoa päämäärä oli päästä pelaamaan NHL-organisaatioon. Kaikki muu oli sille alisteista enkä henkkoht usko tuon asian muuttuneen mihinkään eli Helenius pysyy Atlantin toisella puolella myös ensi kauden.

Niemen näin pelaavan Anaheimissa silloin kun oli ylhäällä, mutta kuten aiemmin jo tästä kirjoitin, ei vakuuttanut ainakaan mua. Farmissa en ole nähnyt, mutta en usko mitään kehitystä siellä tapahtuneen. Jos halutaan pakki, joka on fyysisesti aika kevyt, mailankäsittely perustasoa ja laukaus I Mikkolan luokkaa, niin mikäs siinä sitten... Ainoa Niemen hyvä puoli on se, että kaverin ohi on vaikea päästä. AJ osaa sitoa vähän samaan malliin kuin naapurin Ruoska aikoinaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kyllä

...se on AJ, joka suunnittelee Suomeen paluuta. Ei mitenkään erityinen vahvistus kumpaankaan seuraan minun mielestäni.

Sami Heleniuksen mahdollisesta tulosta en ole kuullut mitään, mutta veljemme Bond-filmeistä eli Q heitti jutun siihen sävyyn, että jotain savua saattaa ollakin. Tsekkailin Dallasin saitteja ja paria NHL ----> Eurooppa rumoursaittia, eikä siellä ollut mitään. Mutta tutkitaan. Ja tämä jässi sopisi kuin nenä päähän meille, kuten tumba totesikin. Vielä kun saataisiin Jere pakkipariksi!

Muita paluumuuttajia lienevät Ströbä, Kakko ja Hentunen (?). Jos Jokerit ja AJ tekevät diilin, luulen että Blues kutsuu Ströbän lisäksi jotain muutakin. Hentunen, jos tulee, voi mennä minun puolestani minne vaan - jätkästä on jäänyt vähän sellainen kitisijän kuva. Kiinnostaisi Jokereita kuitenkin? Tai Tepsiä?

Sitten tämä Josef Boumedienne. Onko tietoa tämän herran jatkosuunnitelmista?
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Helenius + Niemi

Cobol: Tuo Heleniuksesta kirjoittamani tarina oli vain ehkä huonosti muotoiltu joten tässä selvennös. Tarkoitin, että Niemi on tulossa luultavasti takaisin ja myös HIFK on ollut häneen yhteydessä. JHagin rakennelmaan HIFKn joukkueesta Helenius sopisi taas paremmin kuin Niemi, eli toiveissa Helenius, tulossa Niemi. Toivottavasti tämä on nyt selkeämmin ilmaistu. Itse en ole Heleniuksen liikkeistä kuullut tuon taivaallista ja tämä mainitsemasi Harkimon tarjouskysely, johon ei vastausta tullut sai tietääkseni nuo välit vähän heikoiksi. Niemestä pelaamisesta mainitsin tuossa jo aikaisemmin, ja kuten totesin, hän ei ole minunkaan suosikkipelaajani. Oma kertomuksesi vain vakuuttaa asiaa.

JHag: Hentunen takaisin? Oletko aivan varma moisesta? Minulle kyllä kelpaisi, mutta ei ollut Summasen suosikkeja etenkään play-offien aikana.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Helenius-asiaa olen tutkinut nyt parin tunnin verran ja laitoinkin tuonne toiseen ketjuun (arvatkaa mihin?) tietoa siitä: Sami vastailee ensi viikolla netissä Dallas-fanien kysymyksiin - fanien toivomuksesta siis Helenius. Edellinen piinattava oli Martin Rucinsky. Mikään ei viittaa hänen lähtöönsä toistaiseksi. Miestä hehkutetaan tulevana peruspakkina. Chateissa yksi kaveri oli heittämässä häntä San Jose/Anaheim -suuntaan vaihtokaupan yhteydessä. Helenius ei ole pelannut muistaakseni kuin vähän toistakymmentä matsia tällä kaudella ja on silti Dallasin jäähypörssissä sijojen 4-5 paikkeilla. Fanit tykkäävät.

Hentusen kaipuusta takaisin Suomeen (samoin kuin Boumediennen) olen kuullut sikäläiseltä luotettavalta taholta. Summanenhan kypsyi mm. sen Nielikäis-jupakan takia Hentuseen aika kunnolla. Mies on muutenkin jonkinlaisen kitisijän maineessa muuallakin, TPS on kiinnostunut. Ja pelkään, että meidän Penttikin, jos Hentunen on mahdollinen. En ole koskaan tykännyt Hentusesta.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuosta Boumediennesta jonkun verran. NHL-elämähän on osoittautunut myös Bumelle todella raskaaksi ja hankalaksi ja kuulemma Bume oli rapakon taakse lähtiessään pitänyt ihan itsestään selvyytenä että pelipaikka irtoaa. Bumen 1.5 vuotta P-Amerikassa on mennyt täysin käsi kädessä saksalaispakki Sascha Gocin kanssa. Viime vuonna veijarit pelasivat farmissa pakkiparina ja olivat Albanyn selvä selkäranka ja molemmilla näyttävät tehot. Viime kesänä Devilsien training-campilla Goc lunasti 6. pakin paikan ja Bume oli myös kauden alkaessa ylhäällä. Molemmat pelasivat alkusyksystä mutta kun ne muutamat näyttöpaikat kosahtivat niin alas äijät taas lähtivät ja jälleen pakkipariksi Albanyyn. Sitten heidät treidattiin Tampaan ja Goc kertoili että molemmat luulivat että nyt se sitten tapahtuu. No jälleen he pelasivat hetken ylhäällä ja parina mutta saivat tyytyä jämäminuutteihin. Sen jälkeen herrat ovat taas muodostaneet pakkiparin vuorostaan Springfieldin farmijengissä.

Vähän tervanjuonniksi on vissiin molempien touhu siellä nyt mennyt ja Goc jutteli että paluu Eurooppaan on hyvinkin mahdollinen mutta NHL-kortti halutaan silti vielä katsoa. Goc ja Bume ovat ironisesti rämpineet koko ajan ihan samalla tavalla läpi NHL-byrokratian ja olisikin Virmaselta nerokkuuden huippu hakea molemmat Jokereihin ensi kaudeksi pakkipariksi!! That would be something!?

Bumen kaikki muistaa hyvänä kiekollisena ja tarpeen vaatiessa aggressiivisena pakkina mutta myös Gocissa olisi niin paljon särmää. Iso mutta silti aika taitava. Olen aina jaksanut hehkuttaa että viime kaudella Goc pelasi yli 20 matsia vähemmän kuin Bume mutta teki silti pari pistettä enemmän, joten kiekollinen peli on Saschan vahvuus. Ja jos kaverilla kerran oli Devilsien training-campin kovin lämäri niin eiköhän siinä samalla saataisi SM-liigan kovin kuti!? No, tämä on tätä toiveajattelua. Kyllä Bumekin ihan hyvä vahvistus olisi mutta jos vielä saisi Saschan siihen messiin. Jonkun pitäisi vain upottaa sen päähän että SM-liiga on vähän eri tason näyteikkuna NHL:ään kuin DEL-liiga.

Viime kaudella herrojen saldo farmissa oli: Bume 79 matsia ja 36 pistettä ja Goc 55 matsia ja 39 pistettä. Tällä kaudella onkin ollut vähemmän pointseja mutta molemmilla on ollut vammoja ja ovat viettäneet paljon ”hengailuaikaa” sekä Devilsien että Tampan pressiboksissa puku päällä.


MACK
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
AJN

AJ Niemi on nyt melko varmasti Ilmalassa ensi kaudella, näin tietää tarina kertoa. Kuten jo totesin, ei kyllä olisi minua kiinostanut, kun nuo peliraportit eivät ole kovin kehuttavia. Mutta toivottavasti todistaa minun olevan väärässä pelaamalla kuin ennen NHL-jäille lähtöään. Tuo aikaisemmin esitetty Bume olisi käynyt paljon paremmin, kun hän osaa kovan pelin lisäksi myös liikuttaa kiekkoa hyvin. Olin hyvin pettynyt ettemme ehtineet nauttia Bumen suorituksista Jokeriessa.

Muilta osin Niemen tulo sotkee vähän pakkaa ja näistä sitten myöhemmin. Kokoluokkaa mielenkiintoisempi uutinen tulee tosin HIFK-leiristä, joka on hankkimassa varsin isoa kalaa haaviin. Tämän joku voinee selittää tarkemmin sitten tuolla heidän omassa ketjussaan, sikäli mikäli mitään tapahtuu.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: AJN

Viestin lähetti tumba17
. Kokoluokkaa mielenkiintoisempi uutinen tulee tosin HIFK-leiristä, joka on hankkimassa varsin isoa kalaa haaviin. Tämän joku voinee selittää tarkemmin sitten tuolla heidän omassa ketjussaan, sikäli mikäli mitään tapahtuu.

Et kai vaan tarkoita Pardavya?
Toivottavasti et.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös