Jokerit 2002-2003

  • 360 405
  • 3 490

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti JHag
Summanen haluaa tehdä Sandwithin kanssa Brooksit.

Tällä kertaa täysin eri mieltä (voi johtua viinistä).

Brooks oli/on innokas nuorimies jonka saa vielä helposti muuttamaan pelityyliään koutsin mielen mukaiseksi.

Sandwith taas on (fraasi-->) jäähdyttelijäkanukki, joka on tähän ikään mennessä pelityylinsä löytänyt.

Näin 3 Terranin peliä ja TODELLA outona pidän tätä sopimusta. Ehkä mies jääkin suosiolla Jokereissa siksi kuuluisaksi 13. pakiksi joka tulee kentälle vasta kun Vopat kutsuu tanssiin?

Tosin Jokereiden lasarettiosasto on aika täynnä tällä hetkellä, joten Terran on tarpeen.

Pelaako kauden loppuun Jokereissa? EI.

Ei hankittu gooniksi? Kädetön mutta jalaton mies.
 
Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti InSideHockey

Ehkä mies jääkin suosiolla Jokereissa siksi kuuluisaksi 13. pakiksi joka tulee kentälle vasta kun Vopat kutsuu tanssiin?


ISH: Lainaamassani lauseessa kirjoittamasi ensimmäinen sana on liikaa, muuten se pitää paikkansa. Olen mielenkiinnolla lueskellut Sandwith-kommentteja ketjussanne. Uskon, ilman provon häivääkään, että miehellä on vain yksi rooli (kuten kerran jo totesin) Jokereissa: poliisi, missä sinänsä ei ole mitään kierreltävää. Lapinlahden Lintujen mukaan: 'Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä'. Se, että mies suoriutuu joistakin pelillisistä elementeistä siinä sivussa, kuuluu 'lipun hintaan hatuksi kaupalle'.

Seurasin erikseen Terranin jokaista vaihtoa Ärrässä, eikä minun amatöörisilmäni erottaneet kehityskelpoista projektia, peruspakkia, pelimiestä, eikä muutakaan täällä kirjoitettua. Pidän kantani ja luotan siihen, kunnes toisin todistetaan. Tervetuloa vaan liigaan, Terran.
 
K

kangaroo

Viestin lähetti Senior
Seurasin erikseen Terranin jokaista vaihtoa Ärrässä, eikä minun amatöörisilmäni erottaneet kehityskelpoista projektia, peruspakkia, pelimiestä, eikä muutakaan täällä kirjoitettua

Samat sanat. Haluaisin palavasti uskoa Terranin kehityskelpoisuuteen, mutta vertailut esim. Brooksiin tässä vaiheessa ennen kautta eivät tee Alexille lainkaan oikeutta, vaikka häneenkään ei vuosi sitten ollut pennin vertaa luottoa.

Mutta Terran. Jos tämä kädetön mutta jalaton pökkelö muuttuu keväällä luunkovaksi peruspakiksi ja takalinjojen henkiseksi johtajaksi, nimitän samantien Raadon galaksienväliseksi taikuriksi ja pelaajien kehittämisen ikuiseksi ja itseoikeutetuksi guruksi. Toivossa lienee hyvä elää mutta Samia tulee taas ikävä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
InSideHockey: Sellainen pieni tarkennus, että emme välttämättä ole eri mieltä. Sanoin, että Summanen haluaa tehdä Sandwithin kanssa Brooksit. Minäkään en usko, että hän siinä onnistuu kuitenkaan.

No, enivei, Narreilla on vielä paikkoja ulkomaalaiskiintiössä. Leivänkin kanssa.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Terror Sandwich

Alakerran luutija tuosta Summasen uusimmasta projektista järkevimmin mieleen tulee.

Ehkä kaveri osaa hanskatakin. Ehkä hänestä kaavaillaan puhdasveristä poliisia. Onhan kurinpitoelimen puikoissa myöskin muuan Don Frank. Ehkä tappelemisesta ei alkavalla kaudella ole luvassa entisenkaltaista sanktiointia. Ehkä poliisikulttuuria ollaan istuttamassa Suomeen kunnolla.

Tappeleminen on perseestä kotona, kaupungilla ja kaukalossa, mutta jos kaukalotyöläiset tuollaisen kokevat tarpeelliseksi niin omapa on asiansa.

Saattaahan se Summanen vain olla päättänyt kokeilla entistä haastavampaa projektia, ajatellut testata että kuinka ison kiven sitä pystyy kääntämään.

Jotain potentiaalia Paahtoleivässä on kuitenkin nähty. Tuskin tuota vittuillessaankaan on Moskeijan valoja palkattu ihailemaan.

Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa on mies korvaamaton keväällä. No, sitä poikittaisella selkään joka vanhoja muistelee.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tuota, tuota... Sandwithista sen verran tässä just ennen duuniin menoa, että kun Sandwith ei ITSE halunnut olla poliisi AHL:ssa - eikä sitä todella ollutkaan - niin miksi hänet olisi gooniksi hommattu Jokereihin? Kuten JHag totesi, jos olisi gooni haluttu, gooni olisi varmasti myös palkattu. Katsokaapa Jokereiden sivuilta Jokereiden pakit Ärrässä. Saattaa olla niin, että uusia kavereita ei saada liigaavaukseen. Tosin AJ ja Ströba ovat hyvin mahdollisia, mutta eivät lainkaan varmoja. Niin että jos Sandwith vielä laitetaan ulos, ketkäs ovat ne pakit, jotka pelaavat HIFK:ta vastaan... A-junnutko?

Uskon niin, että Sandwithin try-outin jälkeen oli vaihtoehtoina joko sopimus tulevaksi kaudeksi tai ei sopimusta lainkaan. Eiköhän Sandwithilla ole sen verran pätevä agentti, että osasi haistaa tilanteen hyvin, pisti tiukasti kampoihin ja antoi sitten oikeissa asioissa sen verran periksi, että sopimushan siitä syntyi...
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin.....

Sandwithistä sen verran että kaverin kuntopohja on todella huono...tullessaan Jokereihin. Treenaaminen Summasen mukana on ollut todellinen shokki. Jokeri lähteistä kerrotaan että Terranin liikkuminen tulee parantumaan kun paikat saadaan hieman auki.
Jotenkin rupeaa tuntumaan positiivisemmalta...kun kuulee faktoja.
Ja mitä tappeluihin tulee niin Terranin pystyy todellakin uhraamaan siinä tilanteessa kun Niemi ja Ströba tulevat kehiin eli tilanne on siinä mielessä hyvä.....Kyllä Peltonen saa olla hieman enemmän rauhassa kuin viime vuonna..ainakin toivon mukaan...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: niin.....

Viestin lähetti liigajyrä

.....Kyllä Peltonen saa olla hieman enemmän rauhassa kuin viime vuonna..ainakin toivon mukaan...

Tämän luulen Ramilla olleen mielessä, kun Terranin sopparia on sainattu ja muistelen Ramin haastattelun kommentteja. Poliisi -nimitys on ehkä vähän harhaanjohtava, joka luo helposti mielleyhtymän NHL:n vastaaviin. 'Pelote' sopii paremmin liigaan.

Miehen luistelutyyli on jotenkin hassun näköistä. Jalat on leveästi harallaan ja polvet nousevat korostetusti luistellessa. Käännökset ja suunnanvaihdot näyttävät isolla miehellä usein kömpelöiltä.

Oli niin tai näin, minusta on aina hyvä asia, kun saadaan värikkäitä hemmoja SM-liigaan. Seuraan mielenkiinnolla, mitä Summanen vielä Sämpylästänne muovaa.
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Ikävää että Ässät hylkäsi Curtis Sheptakin. Olisi ollut niin mielenkiintoista nähdä kun Curtis ja Terran ottavat yhteen. Itse en pidä kummankaan pelityylistä pätkänvertaa ja oli mulle henkilökohtaisesti aika kovapala kun luin tuon uutisen tekstitvstä että Terran sai sopimuksen. No tuskin miestä kyllä kauheasti kentällä saa ihailla koska Jokereilla kuitenkin on senverran kova puolustus että tuskin verikoira kentälle pääsee muutakuin sillointällöin. No en nyt viitsi ruveta provosoimaan ketään enempää joten pidän turpavärkkini visusti kiinni aiheesta TERRAN SANDWITH.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Siirappi
Ikävää että Ässät hylkäsi Curtis Sheptakin. Olisi ollut niin mielenkiintoista nähdä kun Curtis ja Terran ottavat yhteen. Itse en pidä kummankaan pelityylistä pätkänvertaa ja oli mulle henkilökohtaisesti aika kovapala kun luin tuon uutisen tekstitvstä että Terran sai sopimuksen. No tuskin miestä kyllä kauheasti kentällä saa ihailla koska Jokereilla kuitenkin on senverran kova puolustus että tuskin verikoira kentälle pääsee muutakuin sillointällöin. No en nyt viitsi ruveta provosoimaan ketään enempää joten pidän turpavärkkini visusti kiinni aiheesta TERRAN SANDWITH.

Anteeksi nyt arvon siirappi, mutta mitähän oikein yritit sanoa edellisessä tekstissä? Henk. koht. luin sen kolmeen kertaan, ja sittenkään en ymmärtänyt pointtiasi...?

Sivuhuomautuksena, suosikkijoukkueesi nimi Tampa Bay Lightning kirjoitetaan ilman s-kirjainta.
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
NO se on voi voi josset kerta tajunnut mutta kait mie voin sen siullekki sit selkeemmin selittää ainii sää olikki HIFKI miähii.

Elikkä minä pahoittelin sitä että Curtis Sheptak poistui Ässistä. Olisi ollut mukavaa nähdä kumpi gooneista olisi ollut se kovempi poika tappelussa.

Sitten minä en siis tykkää kummankaan tyylistä pelata kiekkoa Sheptak ja Sandwith ovat samantyylisiä pelaajia jotka osaavat lyödä vastustajaa sekä nyrklillä että myös mailalla. Mikäli nämä sm-liigan nopeat pelaajat kuten T. Ruutu, T. Koivisto, K. Koskenkorva jnejne tulevat täydessä vauhdissa ja Sandwith napauttaa kunnolla käsille. On loukkaantumis riski erittäin suuri. Itse en ole kyseisen pelitavan ystäviä ollenkaan. Taklata saa ja kovaa minun mielestäni mutta se on tehtävä puhtaasti kuten Petteri Lotila. Kädet on pidettävä alhaalla.

Lisäksi minä kerroin että Jokerien pakkikalusto oli muutenkin niin kova että onneksi emme tod. näk. tule Terrania kentällä kauheast näkemään. Nimet Arto Tukio, Ari Vallin, Antti-Jussi Niemi, Ilkka Mikkola, Olli Malmivaara, Mika Strömberg ja Markus Kankaanperä jotka ovat omasta mielestäni parempia miehiä puolustajan siihen oikeeseen tarkoitukseen eli suojelemaan omaa maalia.

Itse en kovinkaan mielelläni ala kertomaan omia mielipiteitäni Sämpylästä koska ei ole mitään hyvää kerrottavaa kyseisestä pelaajasta. Tältä hetkeltä eikä myöskään Ameriikassa vietetyn vuoden (98) ajalta jolloin kävin seuraamassa Hamiltonin pelejä jonkunverran.
 

yökkömies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bundesliga
Hmm...

[mutta silti Jokeireiden kaltaisen seuran ei tulisi päästää käsistään tuollaista jälkeä ulos. ]

Mutta rehellisyyden nimissä on sanottava myös, että ifk:n kausikorttia mainostava radio"mainos" on surkuhupaisinta mitä olen pitkään aikaan kuullut...Joten samalla tasolla taidetaan tässä asiassa olla.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Viestin lähetti Carlos


Anteeksi nyt arvon siirappi, mutta mitähän oikein yritit sanoa edellisessä tekstissä? Henk. koht. luin sen kolmeen kertaan, ja sittenkään en ymmärtänyt pointtiasi...?

Sivuhuomautuksena, suosikkijoukkueesi nimi Tampa Bay Lightning kirjoitetaan ilman s-kirjainta.

Käsittääkseni Siirappi yritti sanoa, että molemmat; sekä Hiekka että Sheptak ovat paskoja. Kertalukemalla tälläiset johtopäätökset.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Hmm...

Viestin lähetti yökkömies
[mutta silti Jokeireiden kaltaisen seuran ei tulisi päästää käsistään tuollaista jälkeä ulos. ]

Mutta rehellisyyden nimissä on sanottava myös, että ifk:n kausikorttia mainostava radio"mainos" on surkuhupaisinta mitä olen pitkään aikaan kuullut...Joten samalla tasolla taidetaan tässä asiassa olla.

Onko se sama mainos, jossa spiikkeri venyttää lopuksi "dreippppööööörrrrr"? Jep, se on yhtä lailla huono mainos.

Siirapin kauna pettuleipää kohtaan tuntuu jotenkin ihmeelliseltä: "oli mulle henkilökohtaisesti aika kova pala kun luin tuon uutisen tekstitvstä että Terran sai sopimuksen". Oletteko tapelleet samasta naisesta?

Miten tuo muuten voi Lukon miehelle olla kova pala? Ymmärtäisin, jos Sandwith osaisi pelata. Raumalaisten jne. etuhan luulisi paremminkin olevan, jos Jokereihin palkataan noin huonoja pelaajia.


Edit.: No jaa. Tarkemmin lukien se taitaakin olla Terranin pelityyli, joka Siirappia jäytää.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti JHag
On aika typerää leimata joskus paska pelaaja aina paskaksi - vrt. Haakana Kiekko-Espoossa. Siellähän tämä honkkeli oli vitsi.

Sori että sohaisen mutta Haakana vitsi Kiekko-Espoossa? Ei nyt sentään. Ehkä yleisöllä joskus oli hauskaa Kaspan kustannuksella mutta ei miestä nyt silti haukuttu. Eihän Kaspa nyt kiekollisena koskaan mikään Rafalski ole ollut mutta hoitihan hän oman roolinsa erittäin hyvin. Yksi harvoja Kiekko-Espoon pelaajia jonka nimeä muistan fanikatsomon huudelleen. Ja siis nimenomaan positiivisessa mielessä (vrt Helin, Nyyssönen, Salo). Kyllä esim allekirjoittaneen parhaimpiin Kiekko-Espoo/Blues muistoihin kuuluu Haakanan ja Skopintsevin "tappelu".

Nim. Haakana mahtuu minun joukkueeseen
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Markkinoinnista

Niin sen verran vielä että onhan tuo markkinointi välillä todella amatöörimaista. Otetaan esimerkki eräästä pk-seudun joukkueesta :

Eräs yritys jolla oli useampi kausikortti erään pk-seudun joukkueen otteluihin joutui itse ottamaan yhteyttä koskien kausikorttien uusimista. Sama joukkue, yritys jolla on kaksi kausikorttia: heille taas soitetaan säännöllisin väliajoin tyyliin "Kaikki kunnossa?" "Pistetään play-off kortit tulemaan, eikö, ja samalla uusitaan nuo kortit ensi vuodeksi" jne jne. Eli asiakashoito-ohjelma näyttää kokonaisuudessaan puuttuvan monelta joukkueelta. Vastaavanlaisia esimerkkejä löytyy varmasti myös muista joukkueista, itsekin tiedän muutamasta. Todella ihmeellistä ottaen huomioon miten iso bisnes jääkiekko on. No toisaalta, ehkä tämä kertoo jotain suomalaisesta yrityskulttuurista.

Niin ja tämä paatos vain siitä että kuten monet muut niin pidin tuota Jokereiden mainosta umpisurkeana. Kiekkoilijat ovat kiekkoilijoita eikä näyttelijöitä, joten turha laittaa heille jotain tyhmiä repliikkejä ja vielä noin jäykän näköisesti. Olisivat laittaneet sinne esim Peltosen jolla nämä esiintymistaidot ovat kohdallaan. Ja tässäkin ketjussa esitetty idea maalikimarasta, fanikatsomosta, kultajuhlista jne olisi kyllä ollut x kertaa parempi.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti jpp

... Tuskin niin kova paniikki kuitenkaan on, että mies pikapikaa palkattiin, olisihan noita pakkeja NHL -joukkueiden leireiltä saatavilla myöhemminkin eli jonkinlainen pelimies täytyy olla kyseessä...
[/B]

Virmanen kertoi tänään asiaa häneltä kysyessäni, että Jokereihin ei tällä kaudella hankita lisää ulkomaalaisia eli kahdella ulkomaalaisella olisi tarkoitus pärjätä koko kausi. Loukkaantumistilanne joukkueessa on pahempi kuin koskaan aikaisemmin kauden kynnyksellä, tosin paranemaan päin.
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ajattelin etten kommentoi Sandwithia, mutta sen verran vilkasta keskustelu on ollut, että on pakko kantaa oma korsi kekoon. Ilman tarkoitusta provosoida.

Jotenkin irvokasta on, että Sandwithin kohdalla on nostettu hänen NHL-pelinsä esiin niin voimakkaasti. 8 peliä kaudelta jolloin Jari Kurrikin vielä kiekkoili NHL-kaukaloissa. Kuinka moni lähtisi esimerkiksi Marko Kiprusoffin kohdalla hehkuttamaan hänen NHL-uraansa? 51 NHL-peliä Kiprulla on takana joista yli puolet viime kaudella, mutta aika harva hänen NHL-uraansa hehkuttelee.

Toinen juttu on Sandwithin maajoukkuepelit. Aikaa niistä on kulunut sen verran paljon, että Kanadan pelatessa Suomea vastaan Suomi oli hallitseva maailmanmestari.

Mitä vertailuihin Brooksin ja Sandwithin välillä tulee, niin Brooks oli viime kaudella 25-vuotias keltanokka ammattilaiskaukaloissa. Toki voidaan ajatella Sandwithin kohdalla, että vanha koira tai vanha voileipäkin voi vielä oppia muutamia uusia temppuja, mutta parhaalla tahdollakaan ei voi sanoa, että Sandwith voisi olla likimainkaan Brooksin kaltainen projekti.
 

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Gellner


Virmanen kertoi tänään asiaa häneltä kysyessäni, että Jokereihin ei tällä kaudella hankita lisää ulkomaalaisia eli kahdella ulkomaalaisella olisi tarkoitus pärjätä koko kausi. Loukkaantumistilanne joukkueessa on pahempi kuin koskaan aikaisemmin kauden kynnyksellä, tosin paranemaan päin.

Tuohon en kyllä usko pätkääkään. Joukkueenhan piti olla viime kaudellakin koossa joulutauolla, mutta jostain sinne ilmestyi vielä Tuominen ja Machulda. Joten tuskinpa tänäkään vuonna ihan tällä joukkueella jatketaan kauden loppuun.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Gellner


Virmanen kertoi tänään asiaa häneltä kysyessäni, että Jokereihin ei tällä kaudella hankita lisää ulkomaalaisia eli kahdella ulkomaalaisella olisi tarkoitus pärjätä koko kausi. Loukkaantumistilanne joukkueessa on pahempi kuin koskaan aikaisemmin kauden kynnyksellä, tosin paranemaan päin.

Riippunee tilanteesta. Jos pelit sujuvat ja joukkue näyttää hyvältä, mitä sitä turhia muuttamaan. Toisaalta, jos Jokerit juuttuu sarjan puoliväliin ja jokin osa-alue, kuten puolustus tai hyökkäys, näyttää pahasti tökkivän, uusia miehiä kokeillaan varmasti.

Eikä niitä uusia saa käytännössä kuin ulkomailta. Eli asia on juuri niin kuin Virmanen sanoo, eli olisi tarkoitus pärjätä nykysillä ulkomaalaisilla. Eri asia pärjätäänkö.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Vakio


Riippunee tilanteesta. Jos pelit sujuvat ja joukkue näyttää hyvältä, mitä sitä turhia muuttamaan. Toisaalta, jos Jokerit juuttuu sarjan puoliväliin ja jokin osa-alue, kuten puolustus tai hyökkäys, näyttää pahasti tökkivän, uusia miehiä kokeillaan varmasti.

Eikä niitä uusia saa käytännössä kuin ulkomailta. Eli asia on juuri niin kuin Virmanen sanoo, eli olisi tarkoitus pärjätä nykysillä ulkomaalaisilla. Eri asia pärjätäänkö.

Olisi se aika hauska, kun Virmanen sanoisi tässä vaiheessa kautta jotain tähän tyyliin: " No Machulda hommataan varmasti tammikuussa ja yritetään taas loppuun saakka saada joku hyväkätinen sentteri ". Voisi nykyisen pelaajaryhmän pelimoraali joutua vähän koetukselle.

Muutoksia tietysti tehdään, jos tarvitsee, veikkaan minä. Tammikuun loppuun on aika pitkä aika.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti TheAnimal
Jotenkin irvokasta on, että Sandwithin kohdalla on nostettu hänen NHL-pelinsä esiin niin voimakkaasti. 8 peliä kaudelta jolloin Jari Kurrikin vielä kiekkoili NHL-kaukaloissa.

Ei täällä ole kukaan nostanut voimakkaasti esille Sandwithin NHL-pelejä. Olit itse ensimmäinen... Sen sijaan Sandwithin lähes 500 AHL-peliä on nostettu esille. Esimerkiksi minun toimesta pariinkin kertaan.

Viestin lähetti TheAnimal
Toinen juttu on Sandwithin maajoukkuepelit. Aikaa niistä on kulunut sen verran paljon, että Kanadan pelatessa Suomea vastaan Suomi oli hallitseva maailmanmestari.

Ainakin itse nostin Sandwithin pelit esille Team Canadassa vain kysyäkseni sitä, valitaanko gooneja Team Canadan kokoonpanoon vai ei.

Viestin lähetti TheAnimal
Mitä vertailuihin Brooksin ja Sandwithin välillä tulee, niin Brooks oli viime kaudella 25-vuotias keltanokka ammattilaiskaukaloissa. Toki voidaan ajatella Sandwithin kohdalla, että vanha koira tai vanha voileipäkin voi vielä oppia muutamia uusia temppuja, mutta parhaalla tahdollakaan ei voi sanoa, että Sandwith voisi olla likimainkaan Brooksin kaltainen projekti.

Kyllä mä pidän Sanwithia paljon suurempana projektina uin Brooksia. Savottaa riittää ja toivon vaan, että keväällä nähdään suuren projektin onnistunut päätös. En ihan heti usko, että Summanen olisi ottanut täysin toivottoman projektin hoteisiinsa.
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Ei täällä ole kukaan nostanut voimakkaasti esille Sandwithin NHL-pelejä. Olit itse ensimmäinen....

Mistä se "täällä" sana sinne tuli? Ei ainakaan minun koneelta.

Ja jos olet sitä mieltä, että Sandwithin NHL-pelejä ei ole nostettu voimakkaasti esiin, niin et ole kuunnellut radion ja television uutisia joissa Sandwithin sopimuksesta uutisoitiin.

Jokerien tiedote:
"Lisää NHL-kokemusta Jokereihin
TERRAN SANDWITH JÄÄ MESTARIJOUKKUESEEN

Kuukauden koeajalla elokuussa Suomen mestaruutta puolustavaan...."

Totuudenmukainen tiedote, mutta ei voi kukaan väittää, että Sandwithin kohdalla ei olisi nostettu voimakkaasti (suhteessa kahdeksaan peliin) esiin hänen NHL-pelejään.

Ainakin itse nostin Sandwithin pelit esille Team Canadassa vain kysyäkseni sitä, valitaanko gooneja Team Canadan kokoonpanoon vai ei.

Jason MacDonaldilla on enemmän otteluita takanaan Team Canadassa kuin Sandwithilla. Viime kaudella MacDonald oli AHL:n jäähypörssin kutonen 330 minuutillaan. Ehkä tuo vastaa kysymykseesi.

Sinällään minä en ainakaan Sandwithia minään Heleniuksen korvaajana pidä. Mutta toivottavasti siitä huolimatta miehen rohkeus riittää jatkossa vähän muuhunkin kuin Pärssisen koputteluun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös