Viestin lähetti JHag
Summanen haluaa tehdä Sandwithin kanssa Brooksit.
Viestin lähetti InSideHockey
Ehkä mies jääkin suosiolla Jokereissa siksi kuuluisaksi 13. pakiksi joka tulee kentälle vasta kun Vopat kutsuu tanssiin?
Viestin lähetti Senior
Seurasin erikseen Terranin jokaista vaihtoa Ärrässä, eikä minun amatöörisilmäni erottaneet kehityskelpoista projektia, peruspakkia, pelimiestä, eikä muutakaan täällä kirjoitettua
Viestin lähetti liigajyrä
.....Kyllä Peltonen saa olla hieman enemmän rauhassa kuin viime vuonna..ainakin toivon mukaan...
Viestin lähetti Siirappi
Ikävää että Ässät hylkäsi Curtis Sheptakin. Olisi ollut niin mielenkiintoista nähdä kun Curtis ja Terran ottavat yhteen. Itse en pidä kummankaan pelityylistä pätkänvertaa ja oli mulle henkilökohtaisesti aika kovapala kun luin tuon uutisen tekstitvstä että Terran sai sopimuksen. No tuskin miestä kyllä kauheasti kentällä saa ihailla koska Jokereilla kuitenkin on senverran kova puolustus että tuskin verikoira kentälle pääsee muutakuin sillointällöin. No en nyt viitsi ruveta provosoimaan ketään enempää joten pidän turpavärkkini visusti kiinni aiheesta TERRAN SANDWITH.
Viestin lähetti Carlos
Anteeksi nyt arvon siirappi, mutta mitähän oikein yritit sanoa edellisessä tekstissä? Henk. koht. luin sen kolmeen kertaan, ja sittenkään en ymmärtänyt pointtiasi...?
Sivuhuomautuksena, suosikkijoukkueesi nimi Tampa Bay Lightning kirjoitetaan ilman s-kirjainta.
Viestin lähetti yökkömies
[mutta silti Jokeireiden kaltaisen seuran ei tulisi päästää käsistään tuollaista jälkeä ulos. ]
Mutta rehellisyyden nimissä on sanottava myös, että ifk:n kausikorttia mainostava radio"mainos" on surkuhupaisinta mitä olen pitkään aikaan kuullut...Joten samalla tasolla taidetaan tässä asiassa olla.
Viestin lähetti JHag
On aika typerää leimata joskus paska pelaaja aina paskaksi - vrt. Haakana Kiekko-Espoossa. Siellähän tämä honkkeli oli vitsi.
Viestin lähetti jpp
... Tuskin niin kova paniikki kuitenkaan on, että mies pikapikaa palkattiin, olisihan noita pakkeja NHL -joukkueiden leireiltä saatavilla myöhemminkin eli jonkinlainen pelimies täytyy olla kyseessä...
[/B]
Viestin lähetti Gellner
Virmanen kertoi tänään asiaa häneltä kysyessäni, että Jokereihin ei tällä kaudella hankita lisää ulkomaalaisia eli kahdella ulkomaalaisella olisi tarkoitus pärjätä koko kausi. Loukkaantumistilanne joukkueessa on pahempi kuin koskaan aikaisemmin kauden kynnyksellä, tosin paranemaan päin.
Viestin lähetti Gellner
Virmanen kertoi tänään asiaa häneltä kysyessäni, että Jokereihin ei tällä kaudella hankita lisää ulkomaalaisia eli kahdella ulkomaalaisella olisi tarkoitus pärjätä koko kausi. Loukkaantumistilanne joukkueessa on pahempi kuin koskaan aikaisemmin kauden kynnyksellä, tosin paranemaan päin.
Viestin lähetti Vakio
Riippunee tilanteesta. Jos pelit sujuvat ja joukkue näyttää hyvältä, mitä sitä turhia muuttamaan. Toisaalta, jos Jokerit juuttuu sarjan puoliväliin ja jokin osa-alue, kuten puolustus tai hyökkäys, näyttää pahasti tökkivän, uusia miehiä kokeillaan varmasti.
Eikä niitä uusia saa käytännössä kuin ulkomailta. Eli asia on juuri niin kuin Virmanen sanoo, eli olisi tarkoitus pärjätä nykysillä ulkomaalaisilla. Eri asia pärjätäänkö.
Viestin lähetti TheAnimal
Jotenkin irvokasta on, että Sandwithin kohdalla on nostettu hänen NHL-pelinsä esiin niin voimakkaasti. 8 peliä kaudelta jolloin Jari Kurrikin vielä kiekkoili NHL-kaukaloissa.
Toinen juttu on Sandwithin maajoukkuepelit. Aikaa niistä on kulunut sen verran paljon, että Kanadan pelatessa Suomea vastaan Suomi oli hallitseva maailmanmestari.
Mitä vertailuihin Brooksin ja Sandwithin välillä tulee, niin Brooks oli viime kaudella 25-vuotias keltanokka ammattilaiskaukaloissa. Toki voidaan ajatella Sandwithin kohdalla, että vanha koira tai vanha voileipäkin voi vielä oppia muutamia uusia temppuja, mutta parhaalla tahdollakaan ei voi sanoa, että Sandwith voisi olla likimainkaan Brooksin kaltainen projekti.
Viestin lähetti cobol
Ei täällä ole kukaan nostanut voimakkaasti esille Sandwithin NHL-pelejä. Olit itse ensimmäinen....
Ainakin itse nostin Sandwithin pelit esille Team Canadassa vain kysyäkseni sitä, valitaanko gooneja Team Canadan kokoonpanoon vai ei.