Jokerit 08-09 - tavoitteena menestys SM-liigassa

  • 753 106
  • 2 064
Tila
Viestiketju on suljettu.

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Ensi kauden joukkue on kuitenkin niin fyysinen ja varsinkin puolustus armottoman kova kun mukaan lasketaan vielä maanantaina ilmoittamaton Jokeri-taustainen pelaaja, että kaukalon kaventaminen palvelee Jokereita.
Kuulostaa Ossi Väänäselle ja hänen mahdolliselle NHL sopimukselle. Kaukalon kaventaminen olisi loistavaa ja toivottavasti se myös toteutetaan. Onhan tässä valmennuksen toiveiden mukaan muutenkin menty esim case Nielikäinen.

Mielipuolikainen nostattaa mukavasti höyryjä ja ihan syystä. Inhottava pelaaja ja nivalan huumori ei täällä stadissa ole oikein purrut, joten ihan ymmärrettävää. Pasi the Järjestysmies on kuitenkin neloseen ok fyysinen pelaaja, joka taklaa ja ärsyttää ja on valmentajien toive sille osastolle, joten en jaksa siitä itkupotkuraivareita ottaa. Masalle tosin kiitokset siitä, että yritti tehtävään Rahikaista!

Olispa jo maanantai...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nielikäinen tosiaan on ensi kaudella Jokereissa pelaamassa. Ihan hyvä että vuosi jo julki niin porukka voi päästellä höyryjä ennen maanantain pressiä. Eikä muut hankinnat hautaudu niin pahasti Nielikäisen tulon alle.

----

Mutta jos Nielikäistä ei lasketa niin Jokerijoukkue tulee olemaan erittäin Jokerihenkinen, ex-pelaajia paljon sekä omia kasvatteja.

Ja kaikki se Jokerihenkisyys ja muu diipadaapa on täysin turhaa sumutusta, kun nielikän nimi löytyy Jokereiden pelaajalistoista. Jos ja ilmeisesti kun nielikkä tänne maanantaina saadaan niin silloin nähdään kuinka paljon meissä faneissa oikeasti on näitä joojoo-miehiä jotka hyväksyy kaiken. Katsotaan vain niin ne puheet protesteista ja otteluiden keskeyttämisistä osoittautuvat tyhjäksi uhoksi, juuri siksi samaksi mitä tämä yksi lantahattu harrastaa.

Kyllä tästä jengistä vielä saadaan juureton, hengetön pikku-ifk ainakin kuulostaa siltä että hyvää vauhtia sellaiseksi ollaan menossa kaikkine kaukalon kavennuksineen ja turhake-nielikäisineen. Näistähän se Jokerit on aina ollut tunnettu. Taitokiekko on perseestä, kunhan helge ja nielikkä hakkaa jonkun vastustajan veripaltuksi niin Areena osoittaa muna pystyssä suosiotaan - siinä sitä meille perinnettä vai pitäisikö puhua brändistä?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Taitokiekko on perseestä, kunhan helge ja nielikkä hakkaa jonkun vastustajan veripaltuksi niin Areena osoittaa muna pystyssä suosiotaan - siinä sitä meille perinnettä vai pitäisikö puhua brändistä?

Hyvä! Mutta kyllä Jokerit tulee olemaan nimenomaan taitokiekon seura, paljon enemmän kuin viime tai toissa kaudella. Tämä johtuu jo siitä, että nykyinen valmennus vannoo ns. modernin kiekon varaan eli jatkossa Jokereissa ei päivystetä vastustajan sinisellä syöttöä odottaen, vaan pelataan aivan oikeaa kiekollista peliä. Voisi sanoa, että ensi kauden joukkue (pelaajat + valmennus) on hyvin lähellä Petteri Sihvosen esittämää kuvausta siitä, mihin Jokerien resursseilla parhaimmillaan päästään.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Jos ja ilmeisesti kun nielikkä tänne maanantaina saadaan niin silloin nähdään kuinka paljon meissä faneissa oikeasti on näitä joojoo-miehiä jotka hyväksyy kaiken. Katsotaan vain niin ne puheet protesteista ja otteluiden keskeyttämisistä osoittautuvat tyhjäksi uhoksi, juuri siksi samaksi mitä tämä yksi lantahattu harrastaa.
Kyllä mä veikkaisin faktana että Nordic Trophyn Jokerit-ifk pelissä jo nähdään aikamoiset protestit asialle. Kyllähän jo tämä äänestys kertoo sen.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC

Protesteja tullaan varmasti näkemään paljonkin mutta saa nähdä miten koko homma päättyy koska muistaakseni diili taisi olla vielä kaksivuotinen.

Mun fantasioissani homma päättyy siihen, että joku oma fani heittää häntä golf-pallolla päähän..
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hyvä! Mutta kyllä Jokerit tulee olemaan nimenomaan taitokiekon seura, paljon enemmän kuin viime tai toissa kaudella.

Seura ja fanit on yhtä, tai siis niiden pitäisi olla yhtä. Jokereissa näin ei ilmeisesti ole, vai mitä pitää miettiä sellaisesta asiasta että Jokerifaneja avoimesti halveksinut pelaaja meinataan tuoda Jokereiden kokoonpanoon? Ilmeisesti seurajohto olettaa fanien hyväksyvän ihan mitä tahansa, tai olettaa täysin varmasti jos nielikkä on tänne hankittu.

Ja ihmettelen suuresti niiden Jokerifanien itsekunnioitusta joiden mielestä nielikän tänne hankkiminen on ok.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ja ihmettelen suuresti niiden Jokerifanien itsekunnioitusta joiden mielestä nielikän tänne hankkiminen on ok.

Itse taas kerran lähestyn asiaa Jokerien joukkueen, en yksittäisen pelaajan kautta. Jos kerran valmennus Pasin haluaa tässäkin tilanteessa (protestit on kyllä Ikan tiedossa), heillä on varmuus siitä, että tämäkin palanen on tarpeen.

Itse olen aika kauan vaatinut, että päävalmentajan on saatava valita apulaisensa ja joukkueensa, joten tosi vaikea on nyt sanoa, että se tehtävä onkin faneilla.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osaa pelaajista (kaksi kotimaista hyökkääjää, kaksi ulkomaista hyökkääjää, kotimainen pakki) ei kuitenkaan vielä maanantaina julkisteta johtuen sopimusasioista.

Ulkomaalaiset luultavasti ovat Stapleton (NHL pykälä) ja uusi sentteri.
Kotimaiset hyökkääjät joita ei julkaista voisivat olla Toni Koivisto (NHL pykälä) ja Tomi Mäki tai Janne Lahti.
Pakkihan on todennäköisesti Ossi Väänänen.

Varmasti menee aika pahasti ohi nämä nimet mutta ei nuo nyt ihan mahdottomat olisi.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Ja kaikki se Jokerihenkisyys ja muu diipadaapa on täysin turhaa sumutusta, kun nielikän nimi löytyy Jokereiden pelaajalistoista.

Heikoilla jäillä on sun jokerihenkisyys, jos joku yksi nelosketjun roolipelaaja sen pystyy rikkomaan. Olet profiilistasi päätelleen Riihimäeltä oleva superjokeri. –ei siinä mitään. Itse olen kantakaupungissa asuva paljasjalkainen stadilainen, joka on innoissaan tästä huhujen ennustamasta erittäin jokeripitoisesta laumasta. Pelkästään jo Lindin ja Hulkkosen mahdollinen tulo tietäisi hyvää joukkueen yleisilmeen ja taistelutahdon kannalta. Siinä ei yksi erikoisrooliin tuleva heinähattu missään tunnu. Ja pakkohan se on myöntää, että ulkkarikiintiön takia Nielikäisen hankinta osoittaisi erittäin suurta ammattitaitoa Jokereilta. Kotimainen ja hyvin luisteleva sekä taklaava pelaaja, joka on tottunut rikkovaan peloterooliin, eikä peräänny ketään vastaan nyrkkitalkoissa. Nuo vaatimukset täyttävää pelaajaa ei löydy montaa. Jos edes yhtä Nielikäisen lisäksi.

Kaukaloa olen halunnut takaisin kapeammaksi jo 2K alun kokeilun jälkeen. Gretzky, Lemieux ja kaikki maailman huiput ovat pelanneet parasta taitokiekkoaan pienessä boxissa, jopa näyttävämmin kuin kansainvälisissä kaukaloissa, joten oikean valmennuksen ja pelaajamatskun alla Jokereiden perinteisen kiekollisen hyökkäyslätkän pelaaminen ei ole mikään ongelma. Pieni kaukalo sen sijaan itsessään nostaisi pelien intensiteettiä ja kiinnostavuutta haukotuttavien runkkarimatsien sekaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Itse taas kerran lähestyn asiaa Jokerien joukkueen, en yksittäisen pelaajan kautta. Jos kerran valmennus Pasin haluaa tässäkin tilanteessa (protestit on kyllä Ikan tiedossa), heillä on varmuus siitä, että tämäkin palanen on tarpeen.

Itse olen aika kauan vaatinut, että päävalmentajan on saatava valita apulaisensa ja joukkueensa, joten tosi vaikea on nyt sanoa, että se tehtävä onkin faneilla.

Niin kuin nielikkä olisi tuolle paikalle ainut mahdollinen pelaaja? Ei ole, ei edes lähelle. nielikkä on vain ainoa kyseisen lajin pelaaja joka on avoimesti ilmaissut halveksuntansa Jokerifaneja ja Jokereita kohtaan. nielikkä on pelkkä marginaalipelaaja, jonka vaikutus Jokereiden menestykseen on täysin mitätön ja siksi tänne ei tuota paskakasaa tarvita.

Jännää sumutusta näiltä nielikän tänne hyväksyviltä väittää nielikkä olevan tuohon rooliin ainoa mahdollinen Jokereille.

Heikoilla jäillä on sun jokerihenkisyys, jos joku yksi nelosketjun roolipelaaja sen pystyy rikkomaan. Olet profiilistasi päätelleen Riihimäeltä oleva superjokeri. –ei siinä mitään. Itse olen kantakaupungissa asuva paljasjalkainen stadilainen, joka on innoissaan tästä huhujen ennustamasta erittäin jokeripitoisesta laumasta.

Oi kuinka vahvaa argumentointia. Mutta voit jo mennä runkkaamaan sitä nielikän kuvaasi.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Itse olen aika kauan vaatinut, että päävalmentajan on saatava valita apulaisensa ja joukkueensa, joten tosi vaikea on nyt sanoa, että se tehtävä onkin faneilla.

Aivan ja kuka oikeasti enää haluaa nähdä viime vuosien kaltaista alisuorittamista ja perseilyä. Jos nyt on viimeinkin mahdollisuus saada osaava valmennus ja Jokerihenkinen taitava joukkue kasaan, niin perk**** kyllä sinne nyt yksi Nielikäinen mahtuu.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Itse olen aika kauan vaatinut, että päävalmentajan on saatava valita apulaisensa ja joukkueensa, joten tosi vaikea on nyt sanoa, että se tehtävä onkin faneilla.

Kai nyt jostain pitää kuitenkin järjen äänikin tulla. Ei tää nyt kuitenkaan niinkään voi mennä, että Virmanen ja Harkimo toimivat pelkkänä kumileimaisimena kun valmentaja on tuomassa heikkona hetkenään tänne jotain helvetin Euran daltonia.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomen maajoukkue, altavastaajat
Niin kuin nielikkä olisi tuolle paikalle ainut mahdollinen pelaaja? nielikkä on vain ainoa kyseisen lajin pelaaja joka on avoimesti ilmaissut halveksuntansa Jokerifaneja ja Jokereita kohtaan.

Tästä kaipaisin vähän lisätietoa kun en ole herran edesottamuksia jaksanut seurata. Eli mitä hän on sanonut Jokereista tai faneista ja milloin??

Lisäksi olisi kiva kuulla ketä muita suomalaisia hyökkääjiä tuohon rooliin olisi sitten olemassa Rahikaisen lisäksi, kun tekstistäsi voi päätellä että niitä on jopa useita? Joku Ben-Amor vai?
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Tästä kaipaisin vähän lisätietoa kun en ole herran edesottamuksia jaksanut seurata. Eli mitä hän on sanonut Jokereista tai faneista ja milloin??
"- Rauman hallilla ja Hartwall Areenalla on paviaaneilla lajitovereita ja paljon tilaa elää. Miksi näitä epäonnisia eläinkunnan edustajia ei voida sijoittaa heille luonnollisiin tiloihin, kuten em. paikat?"

"- HIFK:n hallissa on parhaat fanit ehdottomasti, ja tykkään myös pelata Kisapuistossa todella paljon. Oulu on vastustajille aina hyvä paikka pelata, siellä on hyvin meteliä myös. Hämeenlinnassa ne on mitä on, ja Jokereiden fanikatsomohan on tunnetusti iso lauma ruudinkeksijöitä, lähettää Nielikäinen terveisensä ystävilleen Ilmalaan."
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Oi kuinka vahvaa argumentointia. Mutta voit jo mennä runkkaamaan sitä nielikän kuvaasi.

Onko sulla munaa sanoa toi livenä päin naamaa, juntti. Ota yhteyttä, jos on.

Minähän en mitään Nielikäistä fanita, vaan arvostelen häntä joukkueen opitmaalisen kasaamisen takia. 3 pelaajan ulkomaalaiskiintiö, SM-liigan pelikiellot ja pelotteisiin uskova valmennus ovat avainsanoja tämän ymmärtämisessä.

Sitten, jos Show-Pasi floppaa, nämä ylipaisuneet itkuvirret ovat ymmärettävissä. Sitä en ymmärrä, että yksi marginaalipelaaja nousee ennakkofiilistelyissä Jokerihenkisten paluumuttajien edelle.
 

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erinomaisia kirjoituksia yllä cobolilta, Ennustajalta ja uudelta tuttavuudelta Swearengeniltä. Jos joukkue on kerrankin koottu järkevästi ja jokerihenkisesti, niin siinä ei yksi Nielikäinen paljoa paina, varsinkin, jos hän on ollut valmentajien toivelistalla.

Flintistä nyt ei tarvitse hirveästi välittää. Hän on tämän palstan suurin trolli.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Onko sulla munaa sanoa toi livenä päin naamaa, juntti. Ota yhteyttä, jos on.

Meinaatko pistää mua turpiin vai, vähän niin kuin nielikkä? Onhan se kato niin saatanan kova jätkä, niin kuin kaikki nyrkkisankarit.
 

Filosofem

Jäsen
Mielenkiintoista settiä palstatietäjiltä ja tietäjien kavereiden kavereilta. Älä sit kerro kellekään, mut Jokereis pelaa ens kaudel...

Itsehän en tietenkään tiedä mistään mitään. Nielikäisen hankinnan järkevyys paljastuu sitten kauden edetessä, ja jos nyt edes kesä tulisi ja menisi. Kunhan Hanlon muistaa kätellä Pasin, niin eiköhän jannusta saada osa toimivaa joukkuetta.

Hjallis jossitteli junnupitoisella joukkueella, mutta kun näitä palstalle heitettyjä nimiä tai nimien määrää laskeskelee nykyisten sopimusten lisäksi, niin onhan se selvää etteivät Jokerinuoret ensi kaudella kokoonpanoon mahdu. Tästä huolimatta taitaa olla aika Jokeripainotteinen jengi kasassa.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Sitten, jos Show-Pasi floppaa, nämä ylipaisuneet itkuvirret ovat ymmärettävissä. Sitä en ymmärrä, että yksi marginaalipelaaja nousee ennakkofiilistelyissä Jokerihenkisten paluumuttajien edelle.

No itselläni ei ainakaan ole mitään hajua muista tulijoista. Tai onhan tässä tää ketju, missä on ihan varmaan 95% pelkkää paskaa, enkä edes yritä arvata mikä 5% on totta.

Kyllähän tollasen marginaalipelaajan palkkaaminen on silti niin floppi kuin olla ja voi, ja nimenomaan siksi, että kyse on vain marginaalipelaajasta.
Kaveri joka myy itseään roskalehdille on jo sinänsä menettänyt ihmisarvonsa, ja kun siihen lisätään olemattomat jääkiekkoilijan kyvyt ja vitun tyhmä pää niin ei toi oikein mene alas edes pureksimalla.

Toivottavasti Tuomaksen ja kumppaneiden toivottavasti vitun sikamaiset julkiset protestit kantavat hedelmää, ja kaveri poistuu tai poistetaan ennen kuin edes ehtii aloittaa.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olet profiilistasi päätelleen Riihimäeltä oleva superjokeri. –ei siinä mitään. Itse olen kantakaupungissa asuva paljasjalkainen stadilainen, joka on innoissaan tästä huhujen ennustamasta erittäin jokeripitoisesta laumasta.

Off-topic:

Ootko sä nyt sitten jotenkin parempi fani tai jotain? Tai kenties Stadilaisuus tuo sen oikean Jokerisydämen?
 

Brad

Jäsen
Ulkomaalaiset luultavasti ovat Stapleton (NHL pykälä) ja uusi sentteri.
Kotimaiset hyökkääjät joita ei julkaista voisivat olla Toni Koivisto (NHL pykälä) ja Tomi Mäki tai Janne Lahti.
Pakkihan on todennäköisesti Ossi Väänänen.

Eiköhän Toni Koivisto ole Frölundan mies. Mäen ja Lahden NHL-organisaatioilla on vielä matsit kesken, ehkäpä ne ovat nämä. Puolustaja on todennäköisesti Kankaanperä, hänellähän on vielä sopimusta Brynäsin kanssa, mutta ei kuulemma Ruotsissa jatka.

Väänänen ei varmasti Suomeen tule, koska jossain Venäjällä saa sen miljoonan. Raha ratkaisee.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"- Rauman hallilla ja Hartwall Areenalla on paviaaneilla lajitovereita ja paljon tilaa elää. Miksi näitä epäonnisia eläinkunnan edustajia ei voida sijoittaa heille luonnollisiin tiloihin, kuten em. paikat?"

"- HIFK:n hallissa on parhaat fanit ehdottomasti, ja tykkään myös pelata Kisapuistossa todella paljon. Oulu on vastustajille aina hyvä paikka pelata, siellä on hyvin meteliä myös. Hämeenlinnassa ne on mitä on, ja Jokereiden fanikatsomohan on tunnetusti iso lauma ruudinkeksijöitä, lähettää Nielikäinen terveisensä ystävilleen Ilmalaan."

Joopa joo! En puhu Nielikäistä vastaan enkä halua antaa kuvaa, että häntä puolustelisinkaan. Eiköhän asia kuitenkin ole niin etteivät nuo yllä mainitut kommentit ihan ilman provoamista ole showmieheltä lähteneet!?
Oma mielipiteeni Nielikäisen mahdolliseen palkaamiseen on se, että tulkoon jos valmentajat sitä nimen omaan ovat halunneet.
 

Jeffrey

Jäsen
Hauska juttu muuten tämä Pirneksen juttu. Mieshän vuodattim että joutuu jättämään Ruotsin perhe syistä. Tuskinpa ne perheasiat ainakaan venäjällä sen paremmin hoidu, ellei sitten Pirnes oo ryssä. Mahdollista tosin sekin, että Pirneksen vaimo itki koko viime kauden ajan "Esaaaa!!! mä haluun sen miljoonan! mä oikeesti tarviiin sen!!!".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös