Oliko eilisessä Huvudstadbladetissa ollut juttua että Juha Lind olisi palaamassa Jokereihin?
Näin luin minäkin JF-netin puolelta. Samaisen jutun mukaan myös Teemu Laine olisi palaamassa kotiin.
Vai onko Laine ja Saarinen meidän ykköshyökkääjiä ensi kaudella? Ei menestystä luvassa.
Ehdottomasti Topo Jokereihin!
Mutta missä ovat korvaajat Leinolle ja Stapletonille?
Leinon näkeminen Jokereissa on mahdollista.
Yksi vaihtoehto voisi olla eilen nähty Vehanen,
Rahalla saa.Eikohan Vehanen nyt ensin pelaa sopimuksensa loppuun lukossa (siis ensi kaudenkin) enka ihmettelisi jos jatkaisi sen jalkeenkin.
Onko perusteltua väittää, että Venäjältä vapautuu kaikki ulkomaalaiset veskat kauden lopussa? Muistelisin, että sinne tulee sääntö, jossa kielletään ulkomaalaiset maalivahdit.. Siinä tapauksessa katseet kannattaa ehkä kääntää sinne? Noronen ois kova hankinta..
Itsellä ei pyöri kuin yksi nimi päässä, Noronen.
Kiitos ei ! Fulhamissa pelaa veskari jonka kaima voisi tulla meille. En tosin tiedä kaverin sopimustilannetta.
Joku väitti että ne ketkä siellä tällä kaudella pelaa saisivat jatkaa. Mielestäni ihme sääntöjä Venäjällä, eiköhän ne sinne maalivahteja hommaa jos tarvivat. Vähän vilauttaa miljoonia niin säännöt kyllä muuttuu.
Itse kyllä toivoisin Markkaselle jatkoa.
Niin. Venäjällä ollaan huolissaan siitä, kun täkäläiset kassarit jäävät täysin ulkomaalaisten molarien varjoon. Tämä näkyy mm. maajoukkueessa tiettynä maalivahtiongelmana.
Jos Markkanen ei jatka ja Noronen olisi oikeasti saatavilla, niin ilman muuta tänne! Ei välttämättä ihan Markkasen tasoa, mutta lähelle menee. NHL + muu kokemus ulkomailla ovat varmasti koulineet miestä, joka oli mainiossa vireessä jo lockout-kaudella Kerhossa.
Herää kysymys että onko Markkanen ollut tänä kautena hyvä?
Jos Markkanen mahtuu liigan tämän hetken top 3 molareihin, niin KYLLÄ, hän on hyvä!
Ok. Itse olen sillä kannalla että Riksman oli kuitenkin parempi ja Noronen olisi Markkasen korvaajaksi myös kelvollisempi.