Käsittääkseni Nielikäinen on Ikan "luottopelaajia" ja Ikan siirtyminen Hanlonin aisapariksi saisi tämän käymään järkeen.
Siis hä? Miten minulla on sellainen muistikuva menneiltä vuosilta, että joku kusi jonkun varustekassiin...
Fyysisyyttä ei voi kuitenkaan missään nimessä unohtaa ja fyysisyys tarkoittaa ennen kaikkea taklauksia.
1. Erinomainen maalivahti
1.1 Hyvä kakkonen
2. Erinomainen kiekollinen pakki
2.1 Hyvä kiekollinen pakki
3. Erinomainen puolustava pakki
3.1 Hyvä puolustava pakki
4. Erinomainen kiekollinen sentteri
4.1 Hyvä kiekollinen sentteri
5. Erinomainen kahden suunnan sentteri
5.1 Hyvä kahden suunnan sentteri
6. Erinomainen snaipperi
6.1 Hyvä snaipperi
7. Erinomainen rouhija
7.1 Hyvä rouhija
Puolustuksen osalta näyttää ihan toteutuskelpoiselta, mutta hyökkäyksen suhteen olen vähän eri mieltä. Ykkönen toki tuollaisenaan olisi lottovoitto ja Tomekin tyyppinen pelaaja olisi kova juttu. Mutta kuten tällä kaudella on nähty, ei huippukentässä tarvitse olla edes kovaa rouhijaa, jos on riittävästi taitoa.Koivisto - Leino - Valtonen
I. Filppula - Murray - Mr. X
Lind - Hauhtonen - Varis
Jalkanen - Saarinen - Mr. X (EI Nielikäinen)
Salmelainen, Veistola ym.
Salmela - Kalteva
Kauppinen - Jokela
Kuparinen - Mr X/Strömberg
Helenius
Markkanen
Riksman
Jos pitää olla tappelijana (ja ensi kaudella puhtaan flaidaajan oltava kotimainen), niin tuskin Helge kauheaa palkankorotusta vaati. Jos Hanlon vaati tappelijan olevan hyökkääjä niin hyvä, että edes valmentajaa kuultiin, kun faneja ei näytä kuunnellun.
Palasin ison veden takaa vahtaamasta kuinka Sharks ottaa kannun himaan ja kuulin tämä Nielikäis-uutisen sinne lätäkön taakse. 1-0 Jokereille sanoisin, en ole mikään Nielikäinen diggari, mutta Sami ja Pasi samassa jengissä on yhtä kuin voitettu osasto.Jos pitää olla tappelijana (ja ensi kaudella puhtaan flaidaajan oltava kotimainen), niin tuskin Helge kauheaa palkankorotusta vaati. Jos Hanlon vaati tappelijan olevan hyökkääjä niin hyvä, että edes valmentajaa kuultiin, kun faneja ei näytä kuunnellun.
Palasin ison veden takaa vahtaamasta kuinka Sharks ottaa kannun himaan ja kuulin tämä Nielikäis-uutisen sinne lätäkön taakse. 1-0 Jokereille sanoisin, en ole mikään Nielikäinen diggari, mutta Sami ja Pasi samassa jengissä on yhtä kuin voitettu osasto.
Mun silmiin Hanlon voitti ekan osaston nyt. Jään odottamaan jatkoa, Nielikäisen maineesta huolimatta mun peukku osoittaa ylöspäin ja tervetuloa Pasi! En millään malta odottaa kun mielipuoli päästetään irti ja Sami säestää taustalla. Valmiina ollaan.
Pasille varauksi peukku, jos valkku hänet haluaa.
Kertooko sitten siitä, että fanien on aina helpompaa huutaa EI kuin pohtia oikeasti, miten rosteri pitää rakentaa.
Kertooko sitten siitä, että fanien on aina helpompaa huutaa EI kuin pohtia oikeasti, miten rosteri pitää rakentaa.
Kun olet tämän mietintätyön saanut päätökseen, niin mieti onko siitä koheltajasta Suomi-sarjan käsillä mitään hyötyä joukkueelle? Varsinkin, kun tarjolla on myös Helenius.
Kyllä minä tiedän, mitä sinä cobol haet takaa sillä, että joukkueen rakenteen on oltava kunnossa. Olen ihan samaa mieltä. Mieluummin fiksusti ja tasapainoisesti kasattu joukkue, kuin jengi täynnä kalliita äijiä, kuten tällä kaudella. Nielikäistä se palapeli ei kuitenkaan kaipaa.
ja toisen kanssa sitä ei vielä tietääkseni lopullisena ole.
Itse en edes muistanut tämänkaltaisia lausuntoja. Se, että ammattilaiselle tulee edes mieleen antaa tämän kaltaisia lausuntoja palkanmaksajistaan, riittäisi perusteeksi EI:ille. Koski ne lausunnot kenen tahansa faneja."- Rauman hallilla ja Hartwall Areenalla on paviaaneilla lajitovereita ja paljon tilaa elää. Miksi näitä epäonnisia eläinkunnan edustajia ei voida sijoittaa heille luonnollisiin tiloihin, kuten em. paikat?"
- pusinielikäinen
Niemellä taitaa olla vielä ensi kaudeksi sopimus Ruotsiin, joten luulen, että cobolin mainitsema toivottu paluumuuttaja on Malmivaara, mikä olisi aivan helvetin hieno homma.
Ottamatta kantaa Nielikäiseen persoonana, niin Hanlon on tuonut julki kahden järkkärin tarpeen. Helenius on toinen, mutta ei Hanlonin puheiden mukaan liigan rangaistuspolitiikan takia riittävä. Olkoon toinen sitten vaikka niillä Suomi-sarjan käsillä varustettu kaveri, miestähän tarvitaan Heleniuksen seuraksi, ei Leinon/Santalan/Staplen korvaajaksi.
Koivisto - Leino - Valtonen
I. Filppula - Murray - Mr. X
Lind - Hauhtonen - Varis
Jalkanen - Saarinen - Mr. X (EI Nielikäinen)
Salmelainen, Veistola ym.
Mihin siellä enää mitään saatanan omia poikia tarvitaan kun penkin takana on HifK:n valmentaja ja kaukalossa kurvailee Juntti-Pasi. Ikan mä vielä nielen, mutta jos Nivalan Puupää vetää yhdenkin viirun Areenan jäähän pyhässä Jokeripaidassa, niin sitten tullaan näkemään sellainen yhden miehen tifo minun toimesta ettei koskaan eikä missään! Jumalauta Virmanen! Nyt jotain rajaa!Eikö sun fantasiarosterissa tosiaan ole paikkaa toissa kauden maalikuninkaalle, joka on vielä oma poika, jolla on sopimuskin ensi kaudesta? ;)