Kyllähän yritykset yleensä haluavat markkinoida tuotteitaan. Nykyaikana kisa silmäpareista on kovempaa kuin koskaan ennen, ja on varmasti monia (isojakin) yrityksiä jotka mahdollisesta mainehaitasta huolimatta olisivat valmiita katsomaan kortin jolla saa pitkäaikaista näkyvyyttä Suomen seuratuimmassa urheilusarjassa, yhdessä sen seuratuimmista joukkueista. Firmat arvioivat sen riskin, ja jotkut firmat ovat valmiita ottamaan isompia riskejä kuin toiset.
@massaonvoimaa heittikin tuolla jo ST1-esimerkin, ja toisena voi heittää Kärpät ja Kärkkäisen. Toki on varmasti monia firmoja, jotka sanovat heti ei, mutta on haihattelua kuvitella että sponsoreita ei löytyisi ollenkaan. Kyllä niitä sponsorisopimuksia vaan syntyy mahdollisesta mainehaitasta huolimatta.
Tämä siis kuvitteellisessa tilanteessa että Jokerit olisi tyrkyllä Liigaan, ja Harkimot yms. venäjäkytkökset olisi siivottu pois.
Lähde: sama mutu mistä robotti ammensi tietonsa.