Jokerit – uusi alku Mestiksessä

  • 1 326 054
  • 8 803
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tästä paskasta nykytilanteesta voi vierittää vastuuta myös Eteläpäädylle. Mukisematta niellään Harkimon mukana olo. Tärkeintä, että päästään pelaamaan, vaikka kaikki tietää, että Harkimon mukanaololla se ei ole mahdollista.



Vaihda jo levyä ja anna vaikka edes teoria, että mistä Jolle on voinut saada rahat ja kontaktit tähän touhuun.

Ok. Mistä Jollella siis on rahat tähän?
Mun on näköjään ihan turha tästä kirjoittaa enempää. Jos odotellaan sitten että Jokerit tulee itse julki faktojen kanssa, niin ei tarvitse folihattuja enää viritellä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Edelleenkään Hjalliksella ei ole mitään tekemistä Jokerien kanssa. JOS olisi, se olisi täysi farssi, mutta kun ei ole.
Siteerataan legendaarista Harri Aholaa:

Nää samat pellet on täällä joka kerta.

Me pyöritetään monen sadan tuhannen juttua, Hjalliksen rahoilla, ja te tulette tänne lähinnä naureskelemaan.

Täähän on täys farssi tää juttu, täys farssi.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mun on näköjään ihan turha tästä kirjoittaa enempää. Jos odotellaan sitten että Jokerit tulee itse julki faktojen kanssa, niin ei tarvitse folihattuja enää viritellä.
Eli tiedät nimeltä ja ulkonäöltä sen kansalaisen, kenen lompakosta se raha on peräisin, mutta et voi sanoa?
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Ok. Mistä Jollella siis on rahat tähän?

Ei kai kukaan sitä täällä voi tietää, mutta en myöskään ihan ymmärrä, jos nyt haetaan vertausta länsimaisesta oikeusjärjestelmästä, että miksi oma syyttömyys (ettei rahat ole Hjallikselta peräisin) pitäisi todistaa? Miksi tässä kohtaa ei riitä se, että Koskinen sanoo, ettei Hjallis ei ole mukana. Sitten jos tarkemmissa selvittelyissä käykin ilmi, että näin ei asia ole ja Hjallis on pistänyt viimeisetkin hilut Jollen mukana Jokereihin, voidaan Jolle (ja Hjallis) lynkata.

Kovin paljon selvemmin ei Liigakaan olisi voinut tuoda esille sitä, että Hjallis ei voi olla mukana tässä. Eihän nyt kukaan niin idiootti ole, että pitäisi Hjalliksen edes taustalla messissä.

Tosin tuntuu, että tännekään on ihan turha kirjoitella mitään eriäviä mielipiteitä nykyään. Lynkkausmentaliteetti on niin vahvana tässä ketjussa.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perusteita?

HIFK on vetänyt monesti vihkoon, muttei kuitenkaan ole ollut lähelläkään olla koko sarjan viimeinen. Tämäkin kausi ainakin tähän asti täysi katastrofi, mutta vaikka liigan viimeinen putoaisi ei IFKlla olisi mitään hätää. Tähän asti ainakin, aina on löytynyt vielä huonompia suorittajia.

Miten IFK muuten liittyy tähän keskusteluun?
Se liittyy siten että Hifk fanit tulevat tänne promoamaan. En minäkään käy siellä heidän hiekkalaatikolla.
Halusit perusteita
Minulle Hifk ei merkitse mitään muuta kuin se, että aina kun tuo seura häviää, niin se on positiivinen juttu.
Toiseksi ei kenelläkään tuolla suljetussa hiekkalaatikossa ole mitään hätää. Sieltä ei ole vaarana se että joutuu leikistä pois. Siellä liiga laatikolla saa leikkiä vaikka lelut olisivat täysin hajalla.
Kolmanneksi ei ole yllätys että Marko Lempiäinen on ilta- sanomien Jokereista negatiivisen jutun takia.
Kun Jokerit avaa täysin oman suunnitelman, niin täällä nähdään takin kääntöjä.
Moni joka suhtautuu nyt asiaan negatiivisesti tulee yllättymään positiivisesti.
Toisaalta miksi mennä tuonne liiga laatikolle leikkimään ja mieltä pahoittamasn, kun Jokereilla ja muilla Mestis joukkueilla on mahdollisuus tehdä mestiksestä Suomen seuratuin sarja.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
@powerplaymaker , @Palokan Keisari ja Eteläpäädyn julkisuusmunahaukka Roope voisivat nyt kaikki tulla kertomaan miten se Joel Harkimo on täysin viaton ja kukaan ei ajattele, että hän pelaisi isänsä rahoilla eikä hänestä muutenkan ole mitään ongelmaa projektille.
Just pari päivää sitten sanoin, että perse edellä puuhun mennään, jos Jolle on yhtään missään omistajaroolissa, koska alunperin näin ei pitänyt olla. Ylen jutussa oli siis maininta että jäisi pienomistajan rooliin.

Luultavasti jotain on matkan varrella muuttunut, veikkaan että rahoittajat ovat kaikonneet.
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nämä lainaukset on suoraan Helsingin Jokerit ry:n 1.9.2022 julkaisemasta tiedotteesta (itseasiassa tuo sama tiedote on viimeisin ry:n virallinen tiedote):
Ry sai kaksi sopimusehdotusta, joista se katsoi toisen selkeästi paremmaksi.
Runsaasti esillä ollut Naurava Narri Oy:n kanssa yhdessä valmisteltu malli oli merkittävästi huonompi sekä rahoituksen että hallin osalta ajatellen niin Jokereiden edustusjoukkuetta, junioritoimintaa kuin urheilullisia fasiliteetteja.

Nauravan Narrin mukaan jos oltaisiin lähdetty niin hyvin mahdollisesti pelattaisiin syksyllä -23 DDR-hallissa Liigaa. Ei olisi areenaa, ei, mutta olisi sentään ainakin joukkue olemassa ja hengissä.

Nyt mysteerien kanssa ei olla edes Mestikseen pääsemässä, ei ole mitään hallia missä pelata, seuran omistaja ei edes tiedä missä roolissa hän on ja koko organisaatio korisee kuolemankorinaa...

Mitenköhän siellä on ry:lle myyty tää mysteerien paketti, ja miten tyhmä voi ry olla, että nielee tommosen ehdotuksen mukisematta. Varsinkin kun pöydällä on toinen, täysin validi vaihtoehto. Vai onko Borgströmmille luvattu vaan saatanan paksu ruskea kirjekuori, kun areena on saatu myytyä?

Nyt voisikin siis kysyä, miten tämä nykyinen ehdotus on parempi kuin Nauravan Narrin ehdotus oli? Mysteerien ehdotus kun nyt näyttää olevan ollut vaan täysin utopistinen areenan perään haikailu ja pelkkää haihattelua ilman mitään konkretiaa.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Kun Jokerit avaa täysin oman suunnitelman, niin täällä nähdään takin kääntöjä.
Moni joka suhtautuu nyt asiaan negatiivisesti tulee yllättymään positiivisesti.
Toisaalta miksi mennä tuonne liiga laatikolle leikkimään ja mieltä pahoittamasn, kun Jokereilla ja muilla Mestis joukkueilla on mahdollisuus tehdä mestiksestä Suomen seuratuin sarja.
Hahahha ei hitto nyt sai kyllä päivän käyntiin hyvillä nauruilla.

Pakko sanoa, että lepran bussikuskin hourailevat pikku kaljapäissään kirjotellut jutut on noussut omiksi suosikeiksi foorumilla nykypäivänä.

Voin jo sieluni silmin kuvitella jonkun 60v vanhan äijän vittuilemassa bussiin kyytiin hyppääville asiakkaille.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun on näköjään ihan turha tästä kirjoittaa enempää. Jos odotellaan sitten että Jokerit tulee itse julki faktojen kanssa, niin ei tarvitse folihattuja enää viritellä.
Olet oikeassa. Ei näiden muutamien negatiivisesti suhtautuneiden kanssa kannata vääntää.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ei kai kukaan sitä täällä voi tietää, mutta en myöskään ihan ymmärrä, jos nyt haetaan vertausta länsimaisesta oikeusjärjestelmästä, että miksi oma syyttömyys (ettei rahat ole Hjallikselta peräisin) pitäisi todistaa? Miksi tässä kohtaa ei riitä se, että Koskinen sanoo, ettei Hjallis ei ole mukana.
Liigalle se ei ainakaan riittänyt.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Eli tiedät nimeltä ja ulkonäöltä sen kansalaisen, kenen lompakosta se raha on peräisin, mutta et voi sanoa?
Tässä keskustelussa on perustavaa laatua olevana ongelmana se, että faktat puuttuu. Mä voin kirjoittaa tänne vaikka mitä, mutta sillä ei tunnu olevan merkitystä kun IS kertoo epämääräisesti "likaisesta kähminnästä taustalla" ja spekuloi Hjalliksen roolilla, vailla totuuspohjaa ja se otetaan täällä aivan täytenä faktana.

Siispä: odotellaan virallista tiedotusta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos odotellaan sitten että Jokerit tulee itse julki faktojen kanssa, niin ei tarvitse folihattuja enää viritellä.
Johan Jokerit on tullut Koskisen suulla ja myöntänyt, että Harkimo omistaa nyt kaiken ja jää osakkaaksi. Tämä taas ei käy kenellekkään mihin sarjaan Jokerit pyrkii. Ei tässä foliohattuja viritellä.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hahahha ei hitto nyt sai kyllä päivän käyntiin hyvillä nauruilla.

Pakko sanoa, että lepran bussikuskin hourailevat pikku kaljapäissään kirjotellut jutut on noussut omiksi suosikeiksi foorumilla nykypäivänä.
Ensinnäkin olen täysin raitis. Viimeiset ryypyt otettu vuonna 1991.
Naura vaan. Tulet kokemaan täydellisen yllätyksen, kun Jokerit tulee the tiedotteen kanssa ulos. Toki sinulla ei ole edes hajuakaan mitä Jokereiden taustalla tapahtuu. Toisilla on. Pieni arvoitus lensi lintu saareen jossa oli Saarni puita?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Johan Jokerit on tullut Koskisen suulla ja myöntänyt, että Harkimo omistaa nyt kaiken ja jää osakkaaksi. Tämä taas ei käy kenellekkään mihin sarjaan Jokerit pyrkii. Ei tässä foliohattuja viritellä.
Kerroppa mulle nyt tässä, että mitkä on Joel Harkimon kytkökset KHL:ään.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Liigalle se ei ainakaan riittänyt.

Ilmeisesti ei ja sehän on osakeyhtiön ihan oma päätös, keitä he haluavat yhtiöönsä. Mutta ihmettelen sitä, että tässä ketjussa on ihan tavallista lynkata vailla mitään faktatietoa. Päätettiin vaan jossain kohtaa, että Hjalliksen on pakko siellä taustalla olla ja totuudeksihan se tällä palstalla muuttui.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Ei sinänsä ihme, että Liiga karsastaa nyky-Jokereiden tapaa toimia. Jokereiden uusi tuleminen on niin vahvasti kiedottu Helsinki Areenan saamisen ympärille ja se on ollut päätavoitteena - ei saada Jokereita Liigaan. NN:llä oli Liigaan paluu fokuksessa, mutta se ei ollut voittava argumentti loppukesän kamppailussa Jokereista.

Nyt näyttää, että tavoite on tekohengittää Jokereita sen ajan, että Areena nytkähtää eteenpäin. Ei sekään mikään myyvin lähtökohta ole Mestikselle taikka Liigalle, että omistajuus on "luvattu" vaihtaa sitten kun Areena saadaan hommattua jollekin toiselle toimijalle.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kerroppa mulle nyt tässä, että mitkä on Joel Harkimon kytkökset KHL:ään.
Ei sillä ole mitään väliä. Sillä on väliä, että nimi Harkimo on punainen vaate kaikille. Oli se sitten isä tai poika. Ja varsinkin kun kaikki näyttää siltä, että poika rällää isänsä rahoilla. Tämä yksinkertanen asia ei vaan tunnu menevän perille Jokereissa.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tässä keskustelussa on perustavaa laatua olevana ongelmana se, että faktat puuttuu. Mä voin kirjoittaa tänne vaikka mitä, mutta sillä ei tunnu olevan merkitystä kun IS kertoo epämääräisesti "likaisesta kähminnästä taustalla" ja spekuloi Hjalliksen roolilla, vailla totuuspohjaa ja se otetaan täällä aivan täytenä faktana.

Siispä: odotellaan virallista tiedotusta.

Tämä tilanne noudattaa nyt samaa kaavaa kuin loppukesästä. Ilmoilla on illuusio, että pian tulee Jokerit paketin kanssa ulos. Media alkaa nyhtämään tietoa, jota ei heru. Tämän jälkeen alkaa syntymään IS:n kaltaisia aiheellisia tai aiheettomia otsikoita, jossa median sävy muuttuu aiempaa negatiivisemmaksi. Tässä kohtaa Jokerien olisi jo loppukesästä pitänyt ottaa narratiivi haltuun, mutta ei sitä tehnyt, ja lopulta Liiga veti maton yksipuolisesti: Avoimuus puuttui.

Nyt ollaan jälleen tilanteessa, jossa uutisointi alkaa menemään negatiiviseksi. Jos media antaa lisää painetta, voi myös Mestis vetää liinat kiinni. Toivon Jokerien puolelta siis vahvasti, että nyt tekevät asiat toisin kuin loppukesästä.

Tiedote ulos, mieluiten heti, eikä kohta.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tässä keskustelussa on perustavaa laatua olevana ongelmana se, että faktat puuttuu. Mä voin kirjoittaa tänne vaikka mitä, mutta sillä ei tunnu olevan merkitystä kun IS kertoo epämääräisesti "likaisesta kähminnästä taustalla" ja spekuloi Hjalliksen roolilla, vailla totuuspohjaa ja se otetaan täällä aivan täytenä faktana.

Siispä: odotellaan virallista tiedotusta.
Faktat puuttuu, siinä olet oikeassa ja siihen varmaan suurimpana syynä on se, että itse Jokereista ei olla annettu mitään tietoa ulospäin, paitsi Liigalle, joka sanoi, että ei kiitos ja ilmeisesti 2-3 tänne aktiivisesti kirjoittavalle henkilölle. Koko muu jääkiekkoa seuraava Suomi ei pysty muuta kuin spekuloimaan asialla. Liigapomot elävät ilmeisesti myös tämän vajavaisen tiedon varassa, koska ampuivat viime haastattelukierrosella käytännössä alas Jokereiden mahdollisen siirtymisen/ nousemisen Liigaan. Kyllä minä ainakin olisin hieman huolissani, jos tie nousee pystyyn siellä, täällä ja vastustus on noin kovaa siinä ytimessä (Liiga), johon pitäisi pyrkiä, että pitäisikö hieman raottaa salaisuuden verhoa ja kyllä myös vähän siitäkin, että minkälainen himmeli on taustalla rakentumassa, jos se on vaarassa tuhoutua heti, jos joku jotain siitä kertoo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös