Aika paksua vuodatusta tässä ketjussa. Olin itse paikalla Hakametsässä seisomakatsomossa aika lähellä Jokerien fanikatsomoa. Se seisomakatsomo taasen oli pullollaan tamperelaisia... ja sitten siellä olin minä ja veljeni.
Sanon suoraan, etten kuullut tippaakaan siitä mitä Jokerien fanikatsomosta mahdollisesta huudeltiin. Syy siihen on se, että sain kuunnella korvat punaisena tamperelaisen angstin purkamista Tuomo Ruudulle. 95 prosenttia niistä huudoista oli painokelvottomia. Ruutua epäiltiin mm. prostituoiduksi, homoseksuaaliksi, sukuelimeksi (sekä miehen, että naisen), mielenvikaiseksi ja rikolliseksi. Lisäksi hänelle toivottiin kuolemaa muutamin värikkäin sanankääntein.
Että kiivetkää jo alas sieltä norsunluutornistanne arvon tamperelaiset.
Mutta tsemppiä ja pikaista paranemista M. Ojaselle.
Sanon suoraan, etten kuullut tippaakaan siitä mitä Jokerien fanikatsomosta mahdollisesta huudeltiin. Syy siihen on se, että sain kuunnella korvat punaisena tamperelaisen angstin purkamista Tuomo Ruudulle. 95 prosenttia niistä huudoista oli painokelvottomia. Ruutua epäiltiin mm. prostituoiduksi, homoseksuaaliksi, sukuelimeksi (sekä miehen, että naisen), mielenvikaiseksi ja rikolliseksi. Lisäksi hänelle toivottiin kuolemaa muutamin värikkäin sanankääntein.
Että kiivetkää jo alas sieltä norsunluutornistanne arvon tamperelaiset.
Mutta tsemppiä ja pikaista paranemista M. Ojaselle.