Jokerifanien käytös

  • 8 661
  • 134

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika paksua vuodatusta tässä ketjussa. Olin itse paikalla Hakametsässä seisomakatsomossa aika lähellä Jokerien fanikatsomoa. Se seisomakatsomo taasen oli pullollaan tamperelaisia... ja sitten siellä olin minä ja veljeni.

Sanon suoraan, etten kuullut tippaakaan siitä mitä Jokerien fanikatsomosta mahdollisesta huudeltiin. Syy siihen on se, että sain kuunnella korvat punaisena tamperelaisen angstin purkamista Tuomo Ruudulle. 95 prosenttia niistä huudoista oli painokelvottomia. Ruutua epäiltiin mm. prostituoiduksi, homoseksuaaliksi, sukuelimeksi (sekä miehen, että naisen), mielenvikaiseksi ja rikolliseksi. Lisäksi hänelle toivottiin kuolemaa muutamin värikkäin sanankääntein.

Että kiivetkää jo alas sieltä norsunluutornistanne arvon tamperelaiset.

Mutta tsemppiä ja pikaista paranemista M. Ojaselle.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Sininen, kyseessähän on huudot henkilölle/eläimelle, joka on tehnyt juuri taklauksen, jolla on pelaaja saatettu sairaalakuntoon. Jos tällöin yksittäiset tai pieni ryhmäkin huutaa tälle pelaajalle jotain, on se aika eri asia, kuin huutaa pelaajalle joka makaa jäässä ja laitetaan niskatukea. Tällöin kun ryhmä(painotan ryhmä, ei kaksi tai kolme) huutaa "kuole paskaa", niin kyllä se on hiukan eri asia. Muistuu hyvin vielä mukaan kuinka K.Peltoselle huudettiin samaa Jokerifanien toimesta, noh sanoin asiasta jo silloin ja ei yllättänyt siinä mielessä Jokereiden fanien toiminta eilenkään. Valitettavaahan toki on, että ei osata kunnioittaa vastustajaa, mutta senhän huomasi jo Ruudun teosta.
 

teppomh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oma näkemys...

Itse olin eilen jokerifanien mukana Tampereella katsomassa ottelua, ja istuin siellä samssa päädyssä missä suurin osa faneista.

Enkä kuullut kyllä mitään "kuole, paska!" tms. huutoja, huudot käsittääkseni olivat pääsääntöisesti kohdistettu ero-tuomareille, sen takia kun heittivät Ruudun ulos. Sillä siitä päädystä katsottuna taklaus näytti "puhtaalta", josta ei siltä kannalta katsottuna olisi kuulunut antaa jäähyä, ehkä 2 min mutta tuskin sitäkään.

Istuin päätykatsomon alemmasssa osiossa, eli en tiedä mitä ylempänä tapahtui. Ja näin ollen voi tietysti myös olla että jostain osin sitä fani katsoma oli noita säälittäviä kuole huutoja kajahteli, mutta itse en siinä huuto seka-melskassa niitä havainnut. Mutta alempana ympärilläni kaikki huutelivat/ihmettelivät juuri sitä että miksi Ruutu ajettiin ulos, eikä todellakaan riemuinneet Marko Ojasen mahdollisesta loukkaantumisesta.

Sekä lisäksi kun Ojanen vietiin pois kentältä kaikki ympärillä olevat jokeri-fanit antoivat asiaan kuuluvat suosion osoitukset.

Kotiin päästyäni katsoin tietysti kyseisen tilanteen videolta, ja silloin vasta huomasin että kyseessä oli ollut melko törkeä taklaus, koska Ojanen oli kyyryssä laidan luona, jonka takia Tuomon olisi pitänyt olla viemästä taklausta loppuun. Mutta mikäli hän olisi ollut pystyssä olisi taklaus mielestäni ollut aivan normaali pelitilanne taklaus.

Toivon Marko Ojaselle mahdollisimman nopeaa parantumista.
 

JOKER

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT
TAMPERELAISILLE

mikä noita Tamperelaisia vaivaa kun Ilves fanit itkevät Hpk:n fanien käytöstä. Olen käynyt ainakin 8 Hpk:n kotiottelussa tällä kaudella ja mielestäni parempaa kannatusta saa hakea ehkä oulussa......Sikakatsomo on hyvä ja osaa ärsyttää vastustajaa.
Tappara fanit taas itkevät miten ikäviä Jokeri fanit ovat mikäs ihme se on, että rahajoukkueen fanit ovat täysiä idiootteja Vakavammin Joka hallissa myös tampereella on tyhmiä sekä fiksuja faneja..ikävää kuunnella ettei areenalla ole tunnelmaa tulkaa istumaan fanikatsomon keskelle ja sanokaa sitten onko tunnelmaa....Onko meidän fanien vika että muu halli ei huuda mutta fanikatsomo elää...Loppuun vielä kiitosta Hpk:n faneille ikinä ei mitään ongelmia ollut hämeenlinnassa kun siellä olin Jokerien paita päällä....Ilves fanit varmaan huvikseen keksivät tiedä noista Mustan syöjistä.....
 

Janecky #91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se joka sanoo eilen kuulleensa 'Kuole paska!' tms. huutelua puhuu paskaa.
Jokerifanit vihelsivät ja osoittivat mieltään kun T.Ruutu sai jäähynsä. Selvähän se. 5min rangaistus finaalissa = kukaan ei sillä hetkellä ollut tyytyväinen tuomariin, etenkin kun taklaus näytti suht. puhtaalta. Itse en ainakaan ajatellut tippaakaan koko Ojasta, vaan ainoastaan sitä jäähyä. Voi olla että olen huono ihminen, mutta oman joukkueen asiat ajaa kiinnostavuusasteikolla naapurin levyttämisen edelle.
Uskoisin että aika monella näin?

Espoolaisilla tuntuu olevan kova tarve jeesustella. Hei! Te olette jo lomilla. Jättäkää itkunne ensi kauteen, jooko?
 

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Tutulta, oi niin tutulta kuullostaa.

Samasta asiasta olen aikoinani mesonnut Jokerit-Blues ottelu-ketjuissa joten en jaksa enää toistella itseäni muuta kuin sen että jos ei jumalauta osaa kannustaa omia niin voi olla mielummin hiljaa. Ja tämä ei ole mikään "kaikilla joukkueilla on yksittäisiä urpoja faneja" juttu sillä Jokereiden osalta tämä on fanikatsomon "toiminta-tyyli" että omien kannattamisen sijaan keskitytään vastustajan haukkumiseen. Ja ei ole eka kerta tällä kaudella vissiin kun narrien fanikatsomon "kuole paska"-huudot puhuttaa?
 

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
Viestin lähetti Janecky #91
Se joka sanoo eilen kuulleensa 'Kuole paska!' tms. huutelua puhuu paskaa.
Jokerifanit vihelsivät ja osoittivat mieltään kun T.Ruutu sai jäähynsä. Selvähän se. 5min rangaistus finaalissa = kukaan ei sillä hetkellä ollut tyytyväinen tuomariin, etenkin kun taklaus näytti suht. puhtaalta. Itse en ainakaan ajatellut tippaakaan koko Ojasta, vaan ainoastaan sitä jäähyä. Voi olla että olen huono ihminen, mutta oman joukkueen asiat ajaa kiinnostavuusasteikolla naapurin levyttämisen edelle.
Uskoisin että aika monella näin?

Espoolaisilla tuntuu olevan kova tarve jeesustella. Hei! Te olette jo lomilla. Jättäkää itkunne ensi kauteen, jooko?

hei, tuli muuten televisiosta matsi eilen. Alkaaks vituttaa kun täällä haetaan oikeutta eilisille tilanteille. Jeesustelulla ei mitään tekemistä näiden juttujen kans, idioottimaisuuksien karsimisella kylläkin, mutta ei näytä olevan helppo se (olet todis siitä.)
 

Janecky #91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ribberna:

Minullakin on nauhalla peli ja olin siellä livenäkin, siinä päädyssä. Kerro mulle missä kohtaa sun kasetissa kuuluu 'Kuole paska' -huutoja, niin tarkastan kun en itse kuullut vaikka oikein ryhmällä kuulemma huudettiin.
Joo. Ja ei mua vituta, mutta naurattaa. Haette oikeutusta mille?

Toisekseen, en kauheasti tykkää kun haukut minua idiootiksi, vaikka todennäköisesti emme ole koskaan tavanneet. Toki saatan olla idiootti, varmaan olenkin, mutta Sinä et kaiketi siitä mitään tiedä em. syistä johtuen. Sinua voisi syyttää asenteelliseksi?
 

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
Viestin lähetti Janecky #91
Ribberna:

Minullakin on nauhalla peli ja olin siellä livenäkin, siinä päädyssä. Kerro mulle missä kohtaa sun kasetissa kuuluu 'Kuole paska' -huutoja, niin tarkastan kun en itse kuullut vaikka oikein ryhmällä kuulemma huudettiin.
Joo. Ja ei mua vituta, mutta naurattaa. Haette oikeutusta mille?

Toisekseen, en kauheasti tykkää kun haukut minua idiootiksi, vaikka todennäköisesti emme ole koskaan tavanneet. Toki saatan olla idiootti, varmaan olenkin, mutta Sinä et kaiketi siitä mitään tiedä em. syistä johtuen. Sinua voisi syyttää asenteelliseksi?

itse syytät minua tuolla aiemmassa itkjäksi ja jeesustelijaksi, hyi hyi sinua, ribis pahoittaa nyt mielensä.
En ole itse kuullut näitä kuole -huutoja eilisestä matsista, mutta uskon täysin täällä kirjoittavia tapparan kannattajia jotka niistä kertovat. Olen saanut nautiskella loistavista huudoistanne NIIIIIIIIN moensti näissä taistoissa joita on 6 kertaa kaudessa meidän välillä ("Kuole jamooo....")

Tekisi mieli alkaa taas keskusteleemann yhestä taannoin käydystä Jokerit-Lukko matsis ...janecky-kuusisto
 

Janecky #91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toki on mukavaa että olet viihtynyt Areenalla, mutta eikö nyt ole kuitenkin niin, että tässä keskustellaan eilisestä. Ei Janecky-Kuusisto tapauksesta, eikä 'kuole Jamoista' - joka oli paskaa sekin.
Muuten..Voitko valaista miten ensinmainittu liittyy mihinkään. Omasta mielestäni liittyy tasan yhtä paljon kun vaikkapa Jussi Salonojan onnistumiset seurapamppuna. Eli ei siitä sen enempää.

En myöskään henkilökohtaisesti ole syyttänyt sinua itkijäksi tai jeesustelijaksi, puhuin espoolaisesta ihmisryhmästä näin yleisellä tasolla näiden viestien nopean selaamisen antaman näppituntuman perusteella. Älä vääristele asioita Ribbarna. Minä en ole syyttänyt Sinua mistään. Miksi tarve puolustautua?
 

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
Viestin lähetti Janecky #91
Toki on mukavaa että olet viihtynyt Areenalla, mutta eikö nyt ole kuitenkin niin, että tässä keskustellaan eilisestä. Ei Janecky-Kuusisto tapauksesta, eikä 'kuole Jamoista' - joka oli paskaa sekin.
Muuten..Voitko valaista miten ensinmainittu liittyy mihinkään. Omasta mielestäni liittyy tasan yhtä paljon kun vaikkapa Jussi Salonojan onnistumiset seurapamppuna. Eli ei siitä sen enempää.

En myöskään henkilökohtaisesti ole syyttänyt sinua itkijäksi tai jeesustelijaksi, puhuin espoolaisesta ihmisryhmästä näin yleisellä tasolla näiden viestien nopean selaamisen antaman näppituntuman perusteella. Älä vääristele asioita Ribbarna. Minä en ole syyttänyt Sinua mistään. Miksi tarve puolustautua?

Oikein olet ymmärtänyt, tässä keskustellaan eilisestä, ja nimenomaan Ojaseen kohdistuneesta taklauksesta sekä jokerifanien käyttätymisestä tässä tilanteessa. Ja minä syytin sinua? mistä?

Niin tuosta "kuole Jamo" huudosta sen verran, että kuultiin se itse h-areenan toiseen päätyyn saakka, varmistettiin asia vielä juttelemalla matsin jälkeen baarissa 5-6 jokeripaita päällä olevan kanssa. Kaikki nämä jokerit nauraen sanoi "joo huudettiin Kuole Jamo, mut mitä se haittaa kun eihän se kuollu".
Tämän jälkeen en ole paljoo viittiny epäillä mitä ne huusi kun kerran joukko huutajia itse sen kertoo. Eikä vaikea uskoa että eilen ei olis käyny samoin kun niin moni Tapparan fani täällä sitä ihmettelee.
 

Janecky #91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt kyllä niin vakuuttavat perustelut heitit tiskiin, että ei tässä ole enää mitään jolla puolustautua. Sori. Me ollaan niin pihalla siellä katsomossa, ettei itsekään tajuta omia huutojamme. Jos kerran ne jokeripaitaset sillon, niin kyllä ne eilenkin. Totta, joka sana.
Se on vähän kuin kävely. Kun kerran opit, niin teet sen aina niin huomaamatta ettet itsekään ajattele enää koko asiaa.

Hyvää päivänjatkoa Ribbarna ja pitäkää espoossa lippu korkealla.
 

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
Viestin lähetti Janecky #91
...
Se on vähän kuin kävely. Kun kerran opit, niin teet sen aina niin huomaamatta ettet itsekään ajattele enää koko asiaa.

Hyvää päivänjatkoa Ribbarna ja pitäkää espoossa lippu korkealla.

No hyvä että ymmärsit, vaikka vähän tiukkaa tais tehdä.
Kiitos toivotuksista, se liputuspäivä oli kyllä jo eilen.
 

Kopander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Colorado Avalanche
Liverpool
En ota kantaa Jokerifanien törkeään käytökseen (vaikka juuri sen tein), mutta haluan ehdottomasti kiittää nimimerkkiä teppomh joka on ilmeisesti ensimmäinen ja ainoa Jokeri fani joka myöntää, että Ruudun taklaus oli törkeä. Kiitos!

:)
 

St. James

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NUFC, AIK
Ribikselle

Voi, voi sinua Ribis...

Ensinnäkin se Hanko-Ivalo oli sellainen vertauskuva, jos koskaan olet kuullut? Toisekseen ensisijaisesti keskityn katselemaan peliä, enkä niinkään tilastoimaan kuinka monta rumaa sanaa jokin fanilauma suustaan laukoo...

Eroja on, kuten viineissä, se on totta, niin kuin sanoit. Toisaalta olikohan ne pahimmat sikailijat eilenkään silti "virallisia" faneja? Siitähän voisi avata uuden keskusteluketjun...

Tästä aiheesta voisi keskustella ensi kevään pudotuspeleihin asti, mutta yhteenvetona sanon edelleen, että näitä törkeyksiä esiintyy ihan kaikkialla, lännessä ja idässä. Jossain enemmän joskus ja jossain taas vähemmän jne. jne...
Ei siis voi yleistää. Kaikkein parastahan olisi jos saataisiin homma siistimmäksi, omaa lastani en aina tosiaankaan haluisi laittaa kuunteluoppilaaksi katsomoon...

Ei siitä sen enempää, mukavaa kevään jatketta! Myös Hankoon ja Ivaloon:)
 

Oranssi69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kun Ojasta vietiin kentältä paareilla pois, alkoi D-päädyssä Jokeri-fanien kovaääninen "oi joi joi oi jo joi joi"-laulu, joka kuului selvästi toiseen päätyyn asti.

TODELLA HIENOSTI SAATTELITTE OJASEN POIS KENTÄLTÄ!

Tällä menolla ystäväpiirinne kehä 3:n ulkopuolella ei ainakaan laajene.

T. Ruutu osoitti taas kerran, ettei hänellä ole pienintäkään kunnioitusta vastapelaajia kohtaan.
 

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
Re: Ribikselle

Viestin lähetti St. James
Voi, voi sinua Ribis...

Ensinnäkin se Hanko-Ivalo oli sellainen vertauskuva, jos koskaan olet kuullut? Toisekseen ensisijaisesti keskityn katselemaan peliä, enkä niinkään tilastoimaan kuinka monta rumaa sanaa jokin fanilauma suustaan laukoo...

Eroja on, kuten viineissä, se on totta, niin kuin sanoit. Toisaalta olikohan ne pahimmat sikailijat eilenkään silti "virallisia" faneja? Siitähän voisi avata uuden keskusteluketjun...

Tästä aiheesta voisi keskustella ensi kevään pudotuspeleihin asti, mutta yhteenvetona sanon edelleen, että näitä törkeyksiä esiintyy ihan kaikkialla, lännessä ja idässä. Jossain enemmän joskus ja jossain taas vähemmän jne. jne...
Ei siis voi yleistää. Kaikkein parastahan olisi jos saataisiin homma siistimmäksi, omaa lastani en aina tosiaankaan haluisi laittaa kuunteluoppilaaksi katsomoon...

Ei siitä sen enempää, mukavaa kevään jatketta! Myös Hankoon ja Ivaloon:)

Entäpä jos ne olikin virallsia faneja?? Ja vielä tälläkin kertaa, ajatteles asiaa siltäkin kannalta.
 

hestadius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Habs
Missä on T.Ruudun kunnioitus vastapelureitra kohtaan?
Itsekkin kuulun kovan pelin kannattajiin, mutta Kun otetaan puolen kentän vauhti niin.....

Taklaus oli törkeä ja liiga varmaankin ottaa siihen kantaa tavalla tai toisella.

Mutta vaikka fanit ovat MITEN pelin hurmiossa, niin tollaiset KUOLE SIKA huudot eivät kuulu jääkiekkokatsomoon. Valitettavasti sitä esiintyy ja sitten vielä verhoudutaan sen taakse, että muutkin tekevät.
"Niin no jos naapurin pena hyppää katolta alas, ni miksi en perkele minäkin....."


Mutta toivotaan nyt loppufinaali sarjasta hyvää jääkiekkoa nii kentällä kuin katsomossa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Se "oi joi joi joi" -huuto/laulu

Kuului kylläkin kun tuo Tuomon saama vitonen paukahti tulostaululle ja sillä siis protestoitiin Tuomon samaa 5-minuutin jäähyä, ei voivoteltu M.Ojasen kohtaloa. Ja kun Ojanen kärrättiin ulos kaukalosta suurin osa meistäkin kyllä taputti, ja mitään yhtenäistä ja koko porukan huutelua ei tuolloin esiintynyt.

Ja ihmeellisesti se teidänkin fanikatsomo vihelsi vaikka Puistola löi päivän selvästi poikittaisella mailalla karvaamaan tullutta Pesosta naamaan. Miksi te niin teitte?
 

susi

Jäsen
Tässä pieni pätkä SoneraPlazalta Lauri Hollon kolumnista Taklauksen jälkeen. Varsin asiallinen kirjoitus josta tarttui silmään seuraava pätkä:

"Paljon ikävämpi leima jää niiden sikamaisten Jokerien kannattajien otsaan, jotka huusivat Marko Ojasen maatessa jäällä rytmikkäästi Let it die. Sellainen on paitsi äärimmäisen mautonta, myös kaikkien penkkiurheilijoiden kirjoittamattomien kohteliaisuussäännösten vastaista."

Eli emme me Tappara-fanit olleet ainoita, jotka nuo Jokeri-fanikatsomon huudot kuulimme. Tapahtuneelle emme enää mitään voi, mutta vastaisuuden varalle olisi kyllä hyvä käydä jonkinlaista itsetutkiskelua omassa faniporukassa läpi ja varmistaa, että tämänlainen sikamainen käyttäytyminen katsomossa saataisin ainakin jatkossa pois kitketyksi.
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Re: Se "oi joi joi joi" -huuto/laulu

Viestin lähetti flintstone


Ja ihmeellisesti se teidänkin fanikatsomo vihelsi vaikka Puistola löi päivän selvästi poikittaisella mailalla karvaamaan tullutta Pesosta naamaan. Miksi te niin teitte?
Tuossa nyt ei ole mitään verrattuna "let it die" -huutoon. Apinapaven pärstää saa tänäänkin valitettavasti kyylätä ruudusta... Asiallisimmasta päästä ei ole muuten tuo Zidlickylle huudeltu ugh, ugh, mutta ehkä se menee vielä läpi, mutta "kuole paska" ei.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Re: Re: Se "oi joi joi joi" -huuto/laulu

Viestin lähetti Lapa

Tuossa nyt ei ole mitään verrattuna "let it die" -huutoon. Apinapaven pärstää saa tänäänkin valitettavasti kyylätä ruudusta... Asiallisimmasta päästä ei ole muuten tuo Zidlickylle huudeltu ugh, ugh, mutta ehkä se menee vielä läpi, mutta "kuole paska" ei.

Hieno homma,muistahan sitten miettiä tarkasti että mitkä ovat suosikkijoukkueesi ensi vuonna.Oman identiteetin löytäminen saattaa olla vaikeaa viellä yläasteiässä?:p
 

Janecky #91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Se "oi joi joi joi" -huuto/laulu

Viestin lähetti Lapa

Tuossa nyt ei ole mitään verrattuna "let it die" -huutoon. Apinapaven pärstää saa tänäänkin valitettavasti kyylätä ruudusta... Asiallisimmasta päästä ei ole muuten tuo Zidlickylle huudeltu ugh, ugh, mutta ehkä se menee vielä läpi, mutta "kuole paska" ei.

Mitään 'kuole paskaa' ei kuulunut. Muutama - ei koko katsomo - tyyppi lauloi 'Let him die' -laulua ja loput vihelsivät tuomareille. Mitään organisoitua - koko katsomon kattavaa - huutelua ei ollut.
Tuo jokusen kännisen 'Let him die' -laulukin loppui nähdäkseni siihen, kun paljastui että nyt on oikeasti sattunut muutakin kuin mennyt ilmat pihalle.

Tässä on taas monta tulkitsijaa ja asiat saavat tässä ihanassa internet-maailmassa ihan erilaiset mittasuhteen kuin pitäisi. Jos vaikka 5-ihmistä laulaa hiljaisessa hallissa moista, niin leimataan kaikki Jokerifanit. Eipä se meitä haittaa, leimatkaa vain. Meidät tuntevat ihmiset tietävät kyllä totuuden, mutta risoo se silti kun paskaa puhutaan. Tiedämme että olemme koko vitun suomen silmätikkuja yhdessä HIFK:n kanssa, mutta joku roti sentään - mediaa myöten.
Esim. 'Sikakatsomo' on lähes kaikkien mielestä hyvä juttu, mutta jos Jokeri-matseissa huudetaan seulaa, niin se on törkeää ja ihan paska juttu. Kattelkaa kaikki peiliin, jooko.

Edit. Piti vielä sanomani.. Mitä luulette, minkä joukkueen kannattajat joutuvat sietämään vieraspaikkakunnilla eniten. Meille ovat tuttuja mm.sellaiset jutut kun 'Hjalliksen huorat', 'Pellet', 'Siat' 'stadilaiset paskapäät' jne.jne. Kukaan ei kuitenkaan moralisoi, eikä meitä haittaa. Kaikkeen tottuu.
Väitän että joillakin muilla on se asenneongelma kuin meillä...
 
Viimeksi muokattu:

Karde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, LA Kings
Itse olin peliä katsomassa, enkä kuullut kyllä mitään let it die huutoja. Oijoijoi huutoa kylä kuului, joka on myönnettävä oli epäsovinnaista ja asiaankuulumatonta. Ymmärrän kyllä miksi Ruudun 5-minuuttista protestoitiin, protestoin sitä itsekkin, koska olihan se kova tuomio. Mitä jokerifanien käyttäytymiseen tulee olisi oijoijoi huudot voinut jättää huutamatta. Haluan kuitenkin sanoa, että kun Mäkistä siirrettiin jäältä pois antoivat vieressäni olleet jokerifanit aisaan kuuluvat aplodit, niin kuin pitääkin. On varsin typerää lähteä tuomitsemaan juuri jokereiden kannattajia. Kaikkien liigajoukkueiden faniryhmissä on ihmisiä, jotka huutelevat typeryyksiä, asialle ei voi mitään. Kyllä tapparafaneiltakin aina ivallinen huuto lähti, kun jokeripelaajaa taklattiin kovaa.
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Re: Re: Re: Se "oi joi joi joi" -huuto/laulu

Viestin lähetti Janecky #91


Mitään 'kuole paskaa' ei kuulunut. Muutama - ei koko katsomo - tyyppi lauloi 'Let him die' -laulua ja loput vihelsivät tuomareille. Mitään organisoitua - koko katsomon kattavaa - huutelua ei ollut.
Tuo jokusen kännisen 'Let him die' -laulukin loppui nähdäkseni siihen, kun paljastui että nyt on oikeasti sattunut muutakin kuin mennyt ilmat pihalle.

Tässä on taas monta tulkitsijaa ja asiat saavat tässä ihanassa internet-maailmassa ihan erilaiset mittasuhteen kuin pitäisi. Jos vaikka 5-ihmistä laulaa hiljaisessa ihmissä moista, niin leimataan kaikki Jokerifanit. Eipä se meitä haittaa, leimatkaa vain. Meidät tuntevat ihmiset tietävät kyllä totuuden, mutta risoo se silti kun paskaa puhutaan. Tiedämme että olemme koko vitun suomen silmätikkuja yhdessä HIFK:n kanssa, mutta joku roti sentään - mediaa myöten.
Esim. 'Sikakatsomo' on lähes kaikkien mielestä hyvä juttu, mutta jos Jokeri-matseissa huudetaan seulaa, niin se on törkeää ja ihan paska juttu. Kattelkaa kaikki peiliin, jooko.

Edit. Piti vielä sanomani.. Mitä luulette, minkä joukkueen kannattajat joutuvat sietämään vieraspaikkakunnilla eniten. Meille ovat tuttuja mm.sellaiset jutut kun 'Hjalliksen huorat', 'Pellet', 'Siat' 'stadilaiset paskapäät' jne.jne. Kukaan ei kuitenkaan moralisoi, eikä meitä haittaa. Kaikkeen tottuu.
Väitän että joillakin muilla on se asenneongelma kuin meillä...
Olen pahoillani, että kirjoitan siitä, mitä näen, kuulen ja koen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös