Jokerifaneille: Hyväksytkö Nielikäisen liittymisen joukkueeseen?

  • 5 054
  • 36

Hyväksytkö Nielikäisen liittymisen Jokerijoukkueeseen?


  • Äänestäjiä
    181
  • Poll closed .

d2uce

Jäsen
Itse äänestin (myös vahingossa) sitä vaihtoehtoa, joka omalta kantiltani oli se "paras". Onhan se todella mielenkiintoista nähdä Nielikäinen Jokeripaidassa. Myös tehokaksikko Helenius-Nielikäisen näkeminen kentällä tiukassa paikassa voi olla hieno koko perheen tapahtuma. Penkin takana vielä Hanlon&Lehkonen, jotka varmasti osaavat kaikki desperate hockey handbookin nyanssit. Erittän hieno hankinta etukäteen ajateltuna.

Pahoittelen kuitenkin äänestämistä.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Äänestin, vaikka ehkä en olisi kuitenkaan saanut äänestää. "Voi onnistuakin, katsellaan toiveikkaana". On se vaan kumma, että Pasi puhuttaa enemmän kuin moni muu pelaaja, se on tarkoituskin ja hyvä niin.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Olen valmis antamaan sällille mahdollisuuden. Tiedä vaikka kuinka hyvin onnistuisi. Sitäpaitsi nythän sitä vasta alkaa olla oikeanlaista jännitettä paikallispeleissä ;) Kaksoisagentti Hirso levyiksi ja tie tähtiin voi alkaa.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Mielenkiintoisia jokerifaneja pulpahtelee tuossa viimeisessä vastausvaihtoehdossa pintaan, Buccaneer, Alamummo, Awe ja kumppanit ...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mielenkiintoisia jokerifaneja pulpahtelee tuossa viimeisessä vastausvaihtoehdossa pintaan, Buccaneer, Alamummo, Awe ja kumppanit ...

Sinäkin kirjoitit juuri Jokerifaneille suunnattuun ketjuun, veliseni..."narrilan poikia viiksekkäitä, Julli ja AWe kumpikin on...".

Itse ihmettelen että avaamini ketjuihin ajautuu aina huonon huumorintajun omaavia ja tosikkoja vastailemaan vaikka kuinka kerron hyviä juttuja ja harrastan modernia huumoria.

PS. Buccaneer ON oikeasti Ultras-mies. Varmat huhut kertovat miehen käyneen kerran Subwayssa ---> sämpyläkauppa. Alamummo taas on huhujen mukaan leiponut.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
PS. Buccaneer ON oikeasti Ultras-mies. Varmat huhut kertovat miehen käyneen kerran Subwayssa ---> sämpyläkauppa. Alamummo taas on huhujen mukaan leiponut.
Itse olen 90-luvun alussa kannattanut Jokereita loppuottelussa TPS:aa vastaan, joten näen oikeudekseni kirjoittaa ja ennen kaikkea vastata äänestykseen.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Sinäkin kirjoitit juuri Jokerifaneille suunnattuun ketjuun, veliseni..."narrilan poikia viiksekkäitä, Julli ja AWe kumpikin on...".

Itse ihmettelen että avaamini ketjuihin ajautuu aina huonon huumorintajun omaavia ja tosikkoja vastailemaan vaikka kuinka kerron hyviä juttuja ja harrastan modernia huumoria.

PS. Buccaneer ON oikeasti Ultras-mies. Varmat huhut kertovat miehen käyneen kerran Subwayssa ---> sämpyläkauppa. Alamummo taas on huhujen mukaan leiponut.
Totta, olen kotitaloustunnilla aikoinaan leiponut sämpylöitä - yhtenä neljän ryhmässä. Eikö tämä, jos mikä todista äänestyskelpoisuuttani.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Itse olen 90-luvun alussa kannattanut Jokereita loppuottelussa TPS:aa vastaan, joten näen oikeudekseni kirjoittaa ja ennen kaikkea vastata äänestykseen.

Kaikesta fundamentalisimista huolimatta, tunnustan tunteneeni suunnatonta tyydystä keväällä 1994, kun Riihimäen varuskuntasairalaan toisalta puoleta kuului erään ärsyttävän turkulaisen varusmiehen sydänjuuria riipaiseva "EEEEEEIIIII VIIIIITTTTTUUUUU!!!" huuto erään tsekkihyökkääjän laitettua ratkaisun ilmasta sisään.

Täten katson oikeudeksi äänestään Nielikäisen kohdalla näitä hankintoja lisää, ja seison kyllä tämän takana. Voin jopa tarjota auttavan käteni shortlistaamalla Virmaselle muutaman muun kyykytyksen lisää:

- Scott Scissons
- Jani Kiviharju
- Marco Tuokko
- Alex Weinrich
- Marko Toivonen
- Jim Hrivnak
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
- Jani Kiviharju
- Marco Tuokko

Tuokko-Kiviharju-Rautee- ketju Jokereisssa. Olisi vanha kunnon rotta-ketju koossa ja aika näky Narri-paidassa. Todellista kyykyttämistä ja leuattelua.
Edit: En äänestänyt, vaan kommentoin, pahoillani, jos joku pahoitti mielensä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös