Jokerifaneille: Hyväksytkö Nielikäisen liittymisen joukkueeseen?

  • 5 050
  • 36

Hyväksytkö Nielikäisen liittymisen Jokerijoukkueeseen?


  • Äänestäjiä
    181
  • Poll closed .

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nielikäinen kuuluu siis Jokerien sopimuspelaajien listaan ensi kaudelle, ainakin toistaiseksi. Hänet on otettu vastaan ristiriitaisin tuntein Jokerileirissä ja väitteitä "enemmistön" mielipiteistä on esitetty useita.

Tämä ketju onkin suunnattu Jokerien kannattajille. Miten sinä suhtaudut Nielikäisen tuloon? Äänestys on julkinen.

Omaa vastausta ei tarvitse kauaa pohtia. Tässä alla Nielikäisen Jokeriosion ketjusta poimittu FreezingHellin viesti, joka kyllä summaa omatkin mielipiteet varsin vahvasti.
Oma Nielikäisen syntilista on kyllä vähän pidempi, eivätkä lausunnot ole edes ylimpinä. En edes muistanut niitä lausuntoja, kun ensimmäisen kerran avauduin Pasin hankkimisesta.

1) Pukukopin syöpä ja itkijä, jos joutuu neloseen. 2) Vaihtaa jengiä keskimäärin puolen vuoden välein. Nytkään JHag ei usko Pasin viihtyvän kauden loppuun asti. Miksi lokata Jokereita liittämällä julkisesti Nielikäisen nimi seuraan tai jakaa fanien rahoja Nielikäisen perheen elatukseen, kun about 90% vihaa ko. pelaajaa? 3) Pelannut eniten IFK:ssa ja pitää sitä henkisenä kotinaan. 4) Mies on paska pelaaja, eikä toivottavasti välttämätön palanen nykyiselle valmennukselle. 5) Mies on pelle. 6) Mies on idiootti. Kaveri on brändännyt idioottimaisuuden. Sanasta idiootti tulee itselleni mieleen Pasi, joten hyvin on onnistunut. 7) Vittuillut faneille. Vaikka olisi haukkunut IFK-faneja, niin pitäisin silti yhtä pässinä, kun keksii haukkua ihmisiä, jotka maksavat hänen palkkansa. Joku sanoi tätä persoonallisuudeksi, mutta itse en pidä älyttömän persoonallisena fanien haukkumista apinoiksi. Se ei ihan kauheasti vaadi. Joku Palander on persoona, ei Nielikäinen.

Ainoa hyvä puoli hankinnassa oli se, että valmennusta on kuunneltu. Siinäkin tapauksessa vähän ihmettelen, onko Pasi fanien ylikävelemisen arvoista vai eikö fanit vain kiinnosta valmennusta, mutta hyvä kun on kuunneltu. Nyt tosin yksi nimimerkki kertoi Lehkosen sanoneen, ettei ollut Nielikäisen hankinnan takana, joten tämäkin hyvä puoli joutuu epäilyksen alaiseksi.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Lyhyesti ja ytimekkäästi

En halua nähdä tätä Nivalan lantavarvasta Jokerien väreissä. Nielikäinen edustaa minulle kaikkea sitä, mikä ei kuulu Jokereihin. Tämä seuroja kiertävä syöpäläinen pitäisi kaasuttaa välittömästi harjoituskauden alkaessa.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Onko -OO- vaihtanut leiriä?

Kantani olen jo monta kertaa ilmaissut, mutta kerrataan nyt vielä: Fanina en hyväksy Nielikäisen hankintaa ja tulen muiden mukana protestoimaan sitä, kun sen aika on. Nielikäinen kuuluu edelleen niiden pelaajien top3:n, joita en ikinä halua nähdä Jokereissa.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Nilviäinen on kaukaloiden Pellehermanni, huomionkipeä juntti, jota en koskaan halua nähdä Jokerinutussa. Piste.
 

Acid

Jäsen
Ikinä en hyväksy tota pelleä, enkä halliin mene niin kauan kuin toi kusipää raiskaa kunniakasta Jokeri paitaa. Ulos ja heti.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Mielenkiintoista havaita, että joillekin on ylivoimaisen vaikeaa lukea ketjun otsikkoa. Ilmeisesti esim. nimim. Tinke-80 on vaihtanut lennosta gloryhunttaamaansa joukkuetta, tai vaihtoehtoisesti ei osaa lukea / ymmärtää lukemaansa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuossa oli pari vaihtoehtoa mitä äänestää. Toinen oli se voi onnistuakin ja toinen se Kerman tai Nielikäinen - ihan sama. Mä äänestin tuota jälkimmäistä. Voisin oikeastaan perustella sitä samoilla argumenteilla millä Nielikäisen vastustajat perustelevat kantaansa. Ihan aidosti Kerman on yksi pelaaja, joka vie peliaikaa meidän lahjakkailta junnuilta. Ossi tai Ströba voisivat hyvinkin haastaa Kallen mitä peliaikaan tulee, Pasia eivät voi hänen roolissaan haastaa. Eli syvälle anukseen kaikki "toi vie meidän junnujen peliaikaa" syytökset. Varis, Louhi, Kerman ja sitä rataa, nuo ovat suurin este junnujen peliajalle. Jos junnuille halutaan peliaikaa niin noita mainittuja ulos.

Sen mä ymmärrän, että Pasi ääliömäisellä toiminnallaan ja lausunnoillaan on saanut fanit vastaansa. Tämä on oikein ja hyväksyttävää, mulle Pasin lausunnot ovat aina olleet kuraa ja eipä tuota jaksa kuunnella/lukea. Joka tapauksessa Pasilla on mahdollisuus menestyä, Lintu & co harkitkoon sopiiko joukkoon. Se ainakin on selvä, että paikallisissa Pasi on Jokereille iso etu.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Oho! Se lipsahti! Innostuksissani ryntäsin äänestämään lukematta otsikkoa.

Kuin myös. Mutta kai lasketaan jos antifanittaa Jokereita? (ja tähän hymiö).
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuin myös. Mutta kai lasketaan jos antifanittaa Jokereita? (ja tähän hymiö).

No minä kyllä olin Jokereiden puolella kun pelasivat Kärppiä vastaan finaalissa joten eikös se lähes fanitusta ole?
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuossa oli pari vaihtoehtoa mitä äänestää. Toinen oli se voi onnistuakin ja toinen se Kerman tai Nielikäinen - ihan sama. Mä äänestin tuota jälkimmäistä.
Hieman noita toki olisi ollut mahdollista viilata, mutta suht selkeästi pitäisi olla vaihtoehdot negatiivisesta positiiviseen. Keskimmäinen on juuri tuo, että ei herätä mitään sen suurempia tunteita suuntaan tai toiseen (kuten Kerman) ja seuraava sitten menee jo kannatuksen puolelle.

Aattelin kyllä ensin pistää vielä yhden vaihtoehdon "en kannata Jokereita, haluan vain painaa nappia", mutta eipä sillä käytännössä mitään vaikutusta näihin vittuillekseen äänesteleviin olisi kuitenkaan. Viime kädessähän kyse kuitenkin on pienestä kunnioituksesta toisia kohtaan ja joka tapauksessa saahan nuo tuolta pois poimittua.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Aattelin kyllä ensin pistää vielä yhden vaihtoehdon "en kannata Jokereita, haluan vain painaa nappia", mutta eipä sillä käytännössä mitään vaikutusta näihin vittuillekseen äänesteleviin olisi kuitenkaan. Viime kädessähän kyse kuitenkin on pienestä kunnioituksesta toisia kohtaan ja joka tapauksessa saahan nuo tuolta pois poimittua.
Niin no, lähinnä idioottimaista kuvitella tämän tapaisen äänestyksen säilyen neitsyenä. Vieläkin huvittavampaa on se, että äänestyksen perustajakos se sitten päättää, että ketkä ovat Jokerikannattajia? Minulla on Karjalan bisse hyllyssä, jossa on ainakin Rono ja Järvenpää jokerinutussa, kolmatta en muista. Olen siis varmastikin kannattaja, eikö? Tapailin Nordiksella (ennen Hjallia) teidän kannustuslauluja pienoisena, eikö riitä, HÄ!?

Ihme vempuloita, kun kuvittelevat jatkoajankin olevan vain heidän hiekkalaatikkonsa. Voittakaa edes joku mestaruus, tulkaa sitten elvistelemään.
 

tutzba

Jäsen
Tuo vaihtoehto "en olisi halunnut, mutta näillä mennään" kuvaa täysin mielipidettäni. En pysty Nielikäisen sopimukselle mitään tekemään, mutta vituttaahan se. Näillä kuitenkin mennään, ja joukkueen kannalta toivon hänen onnistuvan.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Äänestetään nyt sitten, kun oli vaivauduttu tämä linkittämään tuonne jokeripuolelle. "Voi onnistuakin" -puolelle meni. Perustelut on jo annettu riittävän monta kertaa.

Ei mikään yllätys, että vaikka aloituksessa lukee selvästi äänestyksen olevan suunnattu jokerifaneille, niin täällä on nyt jo siitäkin ihme mussutusta asiattomilta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei mikään yllätys, että vaikka aloituksessa lukee selvästi äänestyksen olevan suunnattu jokerifaneille, niin täällä on nyt jo siitäkin ihme mussutusta asiattomilta.

Jokerien nettisivun palsta ja äänestykset ovat jokerilaisille. Jatkoajan nettisivun palsta ja äänestykset ovat jatkoaikalaisille. NIH!

Muutenkin, Jokereita voi arvioida myös Ultrasien sämpyläkaupan ulkopuoleltakin. Kumpi on parempi ja hyväksytympi arvioimaan mikä on Jokereille hyväksyttävää, 14-vuotias Into Piukea teksti-tv-jannu, vai hallilla parikymmentä matsia katseleva Kärppäfani? Tupla-NIH!
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Jokerien nettisivun palsta ja äänestykset ovat jokerilaisille. Jatkoajan nettisivun palsta ja äänestykset ovat jatkoaikalaisille. NIH!

Muutenkin, Jokereita voi arvioida myös Ultrasien sämpyläkaupan ulkopuoleltakin.

Huoh. Tiedän toki, että tämä on yleinen palsta, mutta jos ketjun aloittaja suuntasi äänestyksen jokerikannattajille, niin en ymmärrä tuollaista pakonomaista lässytystarvetta. Varsinkin kun tuolla on jo yksi mukahauskuuttelupolli samasta aiheesta. Ja Jokerikannattajia on todella muuallakin kuin jossain ultraspiireissä.

Veikkaan, että nytkin äänestyksen joukossa on paljon spedeääniä, jotka eivät Jokereita kannata. Ei ole vakava asia, mutta sanoinpahan silti. :)
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä palstalla äänestyksiä saa luoda vain tänne, eikä esim. Jokeriosioon. Mikään ei estä näitä ei-toivottuja äänestäjiä kuin itse kunkin oma harkinta. Osa taas varmasti olisi käynyt vaikka Jokerifanien sivuilla äänestelemässä ihan vain vittuillakseen, jos olisi tiennyt äänestyksen siellä olleen. Eipä mene mun yöunet siihen ja saa tuosta pienellä suodattamisella kohtalaisen otoksen fanien mielipiteistä joka tapauksessa.

Niin ja kysymys ei varsinaisesti ole se, näkeekö joku Nielikäisen hankinnan hyväksi Jokereille, vaan miten hyväksyttävä siirto on Jokerifaneiksi itsensä kokevien mielestä. Mutta itse asiassa toi äänestys toimii varsin mainiosti, kun nämä tosihassut "jokerikannattajat" valitsee ton vikan ja muut jonkun neljästä ensimmäisestä vaihtoehdosta.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erittäin yllättävää että tuohon viimeiseen kohtaan ei ole äänestänyt yksikään joka ilmoittaa itsensä Jokereiden kannattajaksi.
-OO-, Alamummo, d2uce, Golden AWe, Jääkoneenkuljettaja, layne, Olpa, paavo07, Pordinard, Suolakuningas, Tinke-80, Varavirta

Mielenkiinoista..

Itse äänestin toisena olevaa vaihtoehtoa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Erittäin yllättävää että tuohon viimeiseen kohtaan ei ole äänestänyt yksikään joka ilmoittaa itsensä Jokereiden kannattajaksi.
No on siellä ainakin nimimerkki layne, joka profiilissaan ilmoittaa suosikkijoukkueekseen Jokerit. Pitää vaan nyt toivoa, ettei huumoriäänestäjien panos vääristä Jokerifanien mielipidettä.

Ja on sitäpaitsi perseestä, kun ilman äänestämistä ei näe tuloksia klikkaamatta erikseen kohtaa "näytä tulokset". Sen takia joku "halusin vain klikata"- vaihtoehto olisi ollut pro. Mutta en nyt viitsi klikata, ettei tosiaan tulos pääse vääristymään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihme hulabaloo yhdestä hemmetin jääkiekonpelaajasta? =D

Ei tää nyt noin vakavaa voi olla... ei saa olla.
 

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Ikinä en hyväksy tota pelleä, enkä halliin mene niin kauan kuin toi kusipää raiskaa kunniakasta Jokeri paitaa. Ulos ja heti.

Teidänlaiset "fanit" pistää kyllä Jazermanin pään pyörälle. En voi vain käsittää miten yhden jämäjullin hankinta voi aiheuttaa tuollaisia boikotteja?
 

Acid

Jäsen
Teidänlaiset "fanit" pistää kyllä Jazermanin pään pyörälle. En voi vain käsittää miten yhden jämäjullin hankinta voi aiheuttaa tuollaisia boikotteja?

Miksi? Jokaisella ihmisellä on oikeus omaan mielipiteeseen. 26 vuotta olen Jokereita kannattanut ja näin tulee tietenkin jatkumaan. Jossain tulee kuitenkin raja vastaan, mitä hyväksyn ja mitä en. Meilit johdolle ei auta kuitenkaan mitään. Menemällä hallille ja antamalla asian olla minä siis hyväksyisin tämän siirron. Tähän en kuitenkaan pysty. Nämä "Turuset ja Latvalat" pystyn sulattamaan, mutta johonkin se raja täytyy vetää. Minulla tuli mitta täyteen tästä apinasta. Sinulla on oikeutesi olla ymmärtämättä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Erittäin yllättävää että tuohon viimeiseen kohtaan ei ole äänestänyt yksikään joka ilmoittaa itsensä Jokereiden kannattajaksi.

Mutta vaikka viereiseen pöytään huutelinkin niin vastasin tuohon ihan tosissani! Minusta Nielikäinen on oikeasti Jokereille hyvä hankinta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös