Tämä ja ykkös-snaipperi Lahti. Ykkösveskari olisi myös kiva ylläri. Nämä kuntoon, niin eiköhän ainakin HIFK pystytä haastamaan.
Mun mielestäni pelkkä loistava veskari + jokeripakan perustaitotaso on yhdistelmä, joka tuottaa vakaat 1,5 pinnaa per matsi. Siihen päälle Filppula kuntoon, niin aina paranee. Noi snaipperit on vain kirsikka kakun päälle. Kun joukkueessa on sentteriosastolla paikkojen tekijöitä, niistä osuu jo perusjätkäkin. Tää on mun oma arvojärjestykseni ihannejoukkueelle ja veskarin + senan/sentterien välissä tulevat pakit. Ja jos HIFK:n pystytte haastamaan, keskustellaan jo finaalista ; ).
Lämsä joutuu vuorenvarmasti kärsimään uskottavuusongelmasta. Hän on nuorempi kuin osa pelaajistaan. Turhan ronskisti Kekäläinen mielestäni heitti sen, että kokemus on yliarvostettua. Valmentajan ja joukkueen välillä pitää olla molemminpuolinen kunnioitus ja paras keino tähän on se, että molemmat osapuolet ovat meritoituneita. Sellaista lätkäjengiä ei olekaan, joka lähtee heti innolla mukaan 32-vuotiaan märkäkorvan systeemeihin, vaikka kaveri olisi ollutkin entinen kakkonen. Kun valmentaja näyttää olevansa viiltävä ammattimies, ikä ja kokemus kadottavat merkitystään, mutta turha kiistää, etteikö Lämsän alku tule olemaan kova. Valtosen mukanaolo kakkosena on fiksu liike. Jos Tomek ostaa Lämsän pelikirjan, hän saa sen myytyä muullekin jengille. Lämsä on mun mielestäni ollut hieman turhan itsevarman oloinen kertoessaan, että häntä ei pojitella. Kyllä varmasti pojitellaan. Valmentajanahan Lämsä on enemmän teoreetikko, kuten Erkkakin. Järkikin sanoo, että just nyt Jokerien vaihtoaitiosta puuttuu eniten se karisma, joka puhuttelee pelaajia. Väitän, että osittain tämänkin takia nähdään näitä Ruutu-episodeja. Yritän olla jatkamatta tässä ketjussa Ruutu-keskustelua, mutta tuossa oli paikka, johon se oli pakko heittää pikku vinjettinä. Jokainen voi itse miettiä arvostaako T.Valtonen sooloilijoita vai joukkuepelaajia.