Trendi on vähän pois pelipaitamainoksista. Yritykset haluavat muuta näkyvyyttä esimerkiksi tuotetussa sisällössä + muita "kumppanuuksia".
Tästäkin huolimatta mä lähtisin hinnoittelemaan pelipaitamainokset hengellä "less is more". Paikka Jokerien peliasussa pitäisi olla vain harvoille ja valituille ja siitä pitäisi oikeasti maksaa. Lähtisin tätä jopa ihan ääneen sanomaan ja "brändäämään" Jokerien pelipaidan kuosina, johon ei ihan kuka vaan pääsee, varsinkaan "pikkurahalla".
Toki näin - mutta pointtini edelleen sama, että yhteisöllisyys on myös vahvuus kumppanuuksissa, ja uutta nousua rakentaessa ja luottamusta luodessa ei välttämättä ole hyvä olla kranttu. Yhteisöllisyyden arvo kun saattaa olla suoraa euromäärää isompi.