Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 171 910
  • 5 750

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Onko kausikorttilaisille tipahdellut jo kortteja postiluukuista? Itselleni ei ole vielä tullut ja jotenkin pelotta, että jotain on mennyt pieleen, kun tällä kertaa ei ollut edes laskua maksettavana. Kannattaakohan mun soittaa huomenna toimistolle?
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Hetken ehdin jo pelätä, että kaikki liput avauspeliin on jo myyty, mutta onneksi pelko oli turha. 17,50 maksoi lippu Eteläpäätyyn ja klubikatsomoon olisi päässyt neljälläkympillä, ei ole todellakaan pahat hinnat.

Ketjun otsikon voisi viimeinkin muokata vähemmän raflaavaan muotoon.
 

Outzala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL
Eiköhän tässä sovelleta samaa käytäntöä kuin Liigassa viime vuosina, eli vieraspäädyn yläkatsomot avataan myyntiin vasta sitten, kun muualla ei ole tilaa.

Lippupisteen sivut tuntuvat näyttävän välillä ihan mitä sattuu, mutta liput hommattu.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kausikorttilaisille tipahdellut jo kortteja postiluukuista? Itselleni ei ole vielä tullut ja jotenkin pelotta, että jotain on mennyt pieleen, kun tällä kertaa ei ollut edes laskua maksettavana. Kannattaakohan mun soittaa huomenna toimistolle?

Ei ole tullut tännekään, joten tuskimpa on aihetta huoleen.
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Onko kausikorttilaisille tipahdellut jo kortteja postiluukuista? Itselleni ei ole vielä tullut ja jotenkin pelotta, että jotain on mennyt pieleen, kun tällä kertaa ei ollut edes laskua maksettavana. Kannattaakohan mun soittaa huomenna toimistolle?

Ei ole ainakaan tänne vielä tipahtanut. Jokerithan ilmoittivat aloittavansa postituksen viimeviikolla ja korttien tulevan viime ja tämän viikona aikana, joten vielä ei kannattane huolestua. Mikäli ei vielä tälläkään viikolla korttia näy niin sitten kannattanee harkita tiedustelua toimistolta.
 

Jöhnis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Saiko joku palstatoveri lipun Nordicbetin kamppanjasta? Itse olin tuhannen ensimmäisen joukossa ja lupaili lipun tulevan postissa, mutta ainakaan vielä ei oo näkynyt.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saiko joku palstatoveri lipun Nordicbetin kamppanjasta? Itse olin tuhannen ensimmäisen joukossa ja lupaili lipun tulevan postissa, mutta ainakaan vielä ei oo näkynyt.

Mulle tuli viesti et olen 1000 ensimmäisen joukossa ja lippu tulee joko sähköpostilla tai normipostilla mutta ei ole vielä ainakaa näkyny. Jospa nekin joutui odottamaan että liput tulee yleiseen myyntiin...
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kovaa vauhtia myydään tuota Minsk -ottelua. Alakatsomoissa ei enää paljoa vierekkäisiä paikkoja ole. Näinköhän kausi avataan täydellä Arenalla.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ite kans odottelen lippua kauden avaukseen, kun olin varmasti tuhannen ensimmäisen joukossa ilmottauduttani ensimmäisenä päivänä nordicbetille, mut ei ole mtn kuulunu vieläkää lipuista... alkaa tässä jo epäilyttämään koko touhu.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ihmettelen jos alkupelit eivät täyttyisi. Huuma varmasti jatkuu alkukauden ja sitten on hauska katsoa miten homma tasaantuu.

Kotimatseista pitäisi tehdä spektaakkeli johon on oikeasti kiva mennä. Vaikka peli olisi paskaa niin pitäisi jäädä hyvä maku. Toivotaan että lehtereet on täynnä!
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nordicbetin lippua venaillaan täälläkin. Kesäkuussa tuli jo vahvistusviesti, että lippu tulee lähempänä kauden alkua. Mutta mitään ei ole kuulunut. Nordicbetiltä asiasta kyselin, niin neuvoivat olemaan yhteydessä Jokereihin.
 

faro

Jäsen
Nordicbetin lippua venaillaan täälläkin. Kesäkuussa tuli jo vahvistusviesti, että lippu tulee lähempänä kauden alkua. Mutta mitään ei ole kuulunut. Nordicbetiltä asiasta kyselin, niin neuvoivat olemaan yhteydessä Jokereihin.

Ilmoittivat juuri Twitterissä, että liput lähetetään heti kun ovat saaneet lippupisteeltä selvityksen toimitetaanko ne koodeina vai fyysisinä, ja liput ovat kuulemma hyvin todennäköisesti perillä ensi viikolla.
 

zuuzo97

Jäsen
Onks täällä muulle jengille jo tullu kausareita...? Sanovat että viime viikolla lähti postiin ja viim. tän viikon alussa pitäis tulla... noh eipä ollut tämänkään päivän postissa.
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onks täällä muulle jengille jo tullu kausareita...? Sanovat että viime viikolla lähti postiin ja viim. tän viikon alussa pitäis tulla... noh eipä ollut tämänkään päivän postissa.

Ei ole tullut. Onhan niitä täällä melkein joka päivä joku kysellyt, mutta en muista kenenkään vielä ilmoittaneen saaneensa korttia postissa.

Onko joku muuten seurannut avausottelun lippujen hintakehitystä? Siellä on enää vähän mestoja jäljellä, alakatsomoihin käytännössä vain hajapaikkoja. Hinnat ovat kai nousseet vähän (5e?) kovan kysynnän seurauksena. Aikaisin lippunsa ostaneet on nyt palkittu.
 

Mapkob

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL, Jokerit
Ei ole tullut. Onhan niitä täällä melkein joka päivä joku kysellyt, mutta en muista kenenkään vielä ilmoittaneen saaneensa korttia postissa.
Joo, ei siis ole ilmeisesti kukaan muukaan saanut vielä kausariaan. Noh vielähän tässä ehtii posti hoitaa homman kotiin. Kait. Kun suomen posti.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Soneran asiakkaiden kannattaa katsoa sähköpostiin, josko siellä olisi tarjolla ilmaisia lippuja SKA-matsiin 31.8. Mulle tuli tuollainen tarjous, josta sain lunastettua neljä lippua.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Eipä kuulunut kausaria tälläkään viikolla. Missähän mahtaa viipyä?
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään tullut monella kaverilla liput nordic betiltä, mut ite vieläkin ilman. Mistäköhän kyselis lipun perään?
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
NordicBetin lippu ekaan matsiin tuli. Toivottavasti tänään tulee ei-sotaisia uutisia maailmanpolitiikasta että voi lähteä katsomaankin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös