Onko kausikorttilaisille tipahdellut jo kortteja postiluukuista? Itselleni ei ole vielä tullut ja jotenkin pelotta, että jotain on mennyt pieleen, kun tällä kertaa ei ollut edes laskua maksettavana. Kannattaakohan mun soittaa huomenna toimistolle?
Onko kausikorttilaisille tipahdellut jo kortteja postiluukuista? Itselleni ei ole vielä tullut ja jotenkin pelotta, että jotain on mennyt pieleen, kun tällä kertaa ei ollut edes laskua maksettavana. Kannattaakohan mun soittaa huomenna toimistolle?
Saiko joku palstatoveri lipun Nordicbetin kamppanjasta? Itse olin tuhannen ensimmäisen joukossa ja lupaili lipun tulevan postissa, mutta ainakaan vielä ei oo näkynyt.
Huomenna ilmoittelevat asiasta. Ilmeisesti odottelivat että yleinen lipunmyynti alkaa.Saiko joku palstatoveri lipun Nordicbetin kamppanjasta? Itse olin tuhannen ensimmäisen joukossa ja lupaili lipun tulevan postissa, mutta ainakaan vielä ei oo näkynyt.
Ei ole tullut tännekään, joten tuskimpa on aihetta huoleen.
Nordicbetin lippua venaillaan täälläkin. Kesäkuussa tuli jo vahvistusviesti, että lippu tulee lähempänä kauden alkua. Mutta mitään ei ole kuulunut. Nordicbetiltä asiasta kyselin, niin neuvoivat olemaan yhteydessä Jokereihin.
Onks täällä muulle jengille jo tullu kausareita...? Sanovat että viime viikolla lähti postiin ja viim. tän viikon alussa pitäis tulla... noh eipä ollut tämänkään päivän postissa.
Joo, ei siis ole ilmeisesti kukaan muukaan saanut vielä kausariaan. Noh vielähän tässä ehtii posti hoitaa homman kotiin. Kait. Kun suomen posti.Ei ole tullut. Onhan niitä täällä melkein joka päivä joku kysellyt, mutta en muista kenenkään vielä ilmoittaneen saaneensa korttia postissa.
Soneran asiakkaiden kannattaa katsoa sähköpostiin, josko siellä olisi tarjolla ilmaisia lippuja SKA-matsiin 31.8. Mulle tuli tuollainen tarjous, josta sain lunastettua neljä lippua.
Eipä kuulunut kausaria tälläkään viikolla. Missähän mahtaa viipyä?