Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

• 1 412 245
  • 7 274

Freyeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Pahoittelut jos kyselen hölmöjä.

Ostin joskus syksyllä Saarnin vuodatusmailin jälkeen sen owners packin eli 6 kpl lippuja.

Nyt meinasin mennä lauantaina tyttären ja isäni kanssa katsomaan Roki ottelun niin mites nuo liput saa käytettyä? Osaako joku ohjeistaa miten saan nuo owners pack liput muutettua jokerit roki ottelun lipuiksi?
Olen myös noita käyttänyt ja tätä kautta pääsee lunastamaan lippuja koodeja vastaan:

Itsellä tosin ei koodeja näkynyt/tullut oston jälkeen vaan aspan kautta sain ne jälkikäteen.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
On muuten lauantain kotipeli nyt viimeinen vähään aikaan, seuraavaksi neljä vieraspeliä ja sen jälkeen seuraava kotipeli on vasta 28.1 tiistaina KeuPaa vastaan.

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Huomenna pitäisi helposti mennä yli 6 000 katsojaa, kun kyseessä on viikonloppupeli. Näin ainakin olettais.

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Itse tänään paikalle, kun nämä lauantain kotimatsit sopii paljon paremmin aikatauluhin kuin arki-illan lätkäpelit. Uskoisin että monella muullakin on samanlainen tilanne perhe tms. syistä niin toivottavasti se toisi tänään myös lisää katsojia. Todellakaan mitenkään liikaa ei tällä kaudella ole Jokereilla lauantain kotimatseja ylipäätään...

Sää voi kyllä sitten vaikuttaa negatiivisesti katsojamäärään tänään, eihän tuo keli välttämättä ainakaan houkuttele satunnaisia katsojia...

Itselle oli myös ollut erittäin kiinnostava peli Espoossa, kun olen pitkään Kymenlaaksossa asunut ja siksi sympatiat KooKoolle. Muuten olisin varmaan mennyt Espooseen, mutta Jokerit on kuitenkin aina ykkönen, joten järjestys on selkeä :)

Ja sen verran kunnioitetaan illan vastustajamme kotiseutuja että taidan ottaa ennen matsia kotona yhden (alkoholittoman) Lapin Kullan...

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | The Neule
Ei ollut helppo 6000, tänään 4667.

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Tämmöisillä esityksillä on aivan sama ketä vastaan pelataan ja onko pelipäivänä torstai/lauantai. 4000 masokistia saapuu hallille joka tapauksessa nauttimaan pisteistä.

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Monella ja itselläkin oli oletus, että lauantaipelit tois enemmän katsojia perus tiistaipeleihin nähden. Siihen nähden pettymys oli yleisömäärä tänään. Kyllä, Liigassa oli pienempiä katsojamääriä kuin meillä mutta ei sekään aina ole perusteluna.

Toisena asiana se, ettei tässä enempää yleisömäärää voi odottaa tälläisellä pelillä. Kolmantena on se, että olen jopa hieman yllättynyt että Jokereilla yllättävän pieni fanipohja. Oletin että se nyt olisi kasvanut kun ollaan taas Suomessa pelaamassa, mutta vaikuttaa jopa siltä että olisi jopa vähemmän. Nyt tarkoitan sitä jengiä, joka pyörii Eteläpäädun ulkopuolella eri katsomolohkoissa. Eteläpääty on onneksi kasvanut.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toisena asiana se, ettei tässä enempää yleisömäärää voi odottaa tälläisellä pelillä. Kolmantena on se, että olen jopa hieman yllättynyt että Jokereilla yllättävän pieni fanipohja. Oletin että se nyt olisi kasvanut kun ollaan taas Suomessa pelaamassa, mutta vaikuttaa jopa siltä että olisi jopa vähemmän. Nyt tarkoitan sitä jengiä, joka pyörii Eteläpäädun ulkopuolella eri katsomolohkoissa. Eteläpääty on onneksi kasvanut.
Toisaalta kun tsiigaa esim. Jokereiden somekanavien seuraajamääriä muihin suomalaisiin seurajoukkueisiin nähden, lienee syytä olettaa, että kannattajapohjaa meillä kyllä on ihan samassa mittakaavassa, mitä Liigan isoimmilla, mutta niin vain iso osa siitä näyttää edelleen "nukkuvan".

Niitä punakeltaisia, ketkä ajattelevat saapuvansa mestoille ainakin satunnaisesti "sitten kun pelataan liigaa Pasilassa" lienee tuhansittain, mutta lienee muutenkin turvallista sanoa, että Jokereiden paluu on saavuttanut jonkinlaisen suvantovaiheen. Mestiksen runkosarjaotteluita lienee Jokeri-buumista huolimatta vaikeaa myydä ns. tuulareille, alkuinnostus kun on takanapäin Filppulankin paluun osalta. Tunnelman voi sanoa olevan ennen kaikkea odottava.

Ei siinä, itsekin olen pieneltä osin syypää, että yleisömäärät ovat tasaantuneet, sillä arkikiireiden myötä tauko matseista on ehtinyt venähtää jo n. kuukauden pituiseksi, mutta varmaan monella muulla vuodenvaihde vähän samanlainen. (Pitkää) kevättä odotellessa.

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Espoossa tänään 4769 ilmoitettu yleisöluku eli hiukan jäätiin tästä meillä tänään. Vaan täytyy ottaa huomioon se, että Espoossa oli myös paljon katsojia Kouvolasta ja Kymenlaaksosta, jotka nostivat tuota nuppilukua. Toki jonkun verran pettynyt olin että lauantaina ei Jokerien kotimatsissa päästy yli 5 000 katsojan.

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Espoossa tänään 4769 ilmoitettu yleisöluku eli hiukan jäätiin tästä meillä tänään. Vaan täytyy ottaa huomioon se, että Espoossa oli myös paljon katsojia Kouvolasta ja Kymenlaaksosta, jotka nostivat tuota nuppilukua. Toki jonkun verran pettynyt olin että lauantaina ei Jokerien kotimatsissa päästy yli 5 000 katsojan.
Ja oliko Espoossa hallissa 4769 vai ilmoitettu yleisömäärä? Liiga kun saa ilmoittaa muutakin kuin hallille saapuneet, toisin kuin Mestis.

Suosikkijoukkue
Suomi
Tämmöisillä esityksillä on aivan sama ketä vastaan pelataan ja onko pelipäivänä torstai/lauantai. 4000 masokistia saapuu hallille joka tapauksessa nauttimaan pisteistä.
Yksi kaveri tuli tänään katsomaan mukaan matsia. Ei todellakaan ollut vaikuttunut kiekon tasosta.

Tulee kyllä mieleen, että jos tapahtumaan myydään maksullisia lippuja, niin pelaajien pitäisi sitten antaa 100 prosenttia. Tänään ei niin ollut.

Suosikkijoukkue
Suomi
Itse kun houkuttelen kavereita peliin, niin en hehkuttele etukäteen. Ihan mestiskiekkoa katsomaan kyselen. Välillä yllättyvät positiivisesti. Välillä oli, no, ”mestistä”.
En minäkään sanonut mitään pelin tasosta. Eikä tämä kaverini ole mikään jääkiekon asiantuntija. Tunnelma matsissa oli hyvä, jos vertaa niihin liigamatseihin, joissa olen käynyt.

Ongelma oli siinä, että Jokerit ei pelanneet täysillä! Ei menty tilanteisiin täysillä! Ei yritetty johtomaalia täysillä! Ei yritetty ratkaista peliä täysillä! Ei yritetty mitään muutakaan täysillä!

Me fanit käydään kyllä matseissa katsomassa neppailua vaikka tuloksella ei olisikaan niin väliä (ks sarjataulukko). Satunnaiskatsoja kuitenkin haluaa, että pelaajat pelaavat tosissaan, vaikka lopputuloksella ei olisi niin suurta merkitystä. Jos peli on jotain sinne päin, niin ei se niitä houkuta uusiin matseihin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy