Toivottavasti lauantaina olisi 5000. Ihmettelin miksei enempää yläkatsomoita ole avattu kun niihin jo avattuihin oli ihan hyvin mennyt lippuja. No hetki sitten oli avattu lisää katsomoita ylös.Yli neljän tonnin kuitenkin, 4038 katsojaa.
Jaa näköjään. Kerkesin jo ostaa huonommat liput aiemmin.Toivottavasti lauantaina olisi 5000. Ihmettelin miksei enempää yläkatsomoita ole avattu kun niihin jo avattuihin oli ihan hyvin mennyt lippuja. No hetki sitten oli avattu lisää katsomoita ylös.
Mitenkähän Engströmin debyytti tuo lisäbuustia lauantain Roki-peliin?On muuten lauantain kotipeli nyt viimeinen vähään aikaan, seuraavaksi neljä vieraspeliä ja sen jälkeen seuraava kotipeli on vasta 28.1 tiistaina KeuPaa vastaan.
En rehellisesti sanottuna usko, että Engström nimenä tuo halliin montakaan lisäkatsojaa. Erään tapetilla olleen Jokerilegendan paluu onkin sitten asia erikseen.Mitenkähän Engströmin debyytti tuo lisäbuustia lauantain Roki-peliin?
5000+?
Rehellinen vastaus!Kiitos!En rehellisesti sanottuna usko, että Engström nimenä tuo halliin montakaan lisäkatsojaa. Erään tapetilla olleen Jokerilegendan paluu onkin sitten asia erikseen.
Vielä ei ole myyty niin paljoa mun silmään.Huomenna pitäisi helposti mennä yli 6 000 katsojaa, kun kyseessä on viikonloppupeli. Näin ainakin olettais.
En usko ihan noin kovaan lukuun. Eipä ole tainnut 6 mennä rikki kuin ekassa Tuto pelissä?! Kunhan nyt edes 5 menee niin hyvä sekin.Huomenna pitäisi helposti mennä yli 6 000 katsojaa, kun kyseessä on viikonloppupeli. Näin ainakin olettais.
Ehkä ihan hyvä ettei 6000 ollut näkemässä tätä.Ei ollut helppo 6000, tänään 4667.
Nuo 1333 on vielä mahdollista saada hallille tänä vuonna.Ehkä ihan hyvä ettei 6000 ollut näkemässä tätä.
Toisaalta kun tsiigaa esim. Jokereiden somekanavien seuraajamääriä muihin suomalaisiin seurajoukkueisiin nähden, lienee syytä olettaa, että kannattajapohjaa meillä kyllä on ihan samassa mittakaavassa, mitä Liigan isoimmilla, mutta niin vain iso osa siitä näyttää edelleen "nukkuvan".Toisena asiana se, ettei tässä enempää yleisömäärää voi odottaa tälläisellä pelillä. Kolmantena on se, että olen jopa hieman yllättynyt että Jokereilla yllättävän pieni fanipohja. Oletin että se nyt olisi kasvanut kun ollaan taas Suomessa pelaamassa, mutta vaikuttaa jopa siltä että olisi jopa vähemmän. Nyt tarkoitan sitä jengiä, joka pyörii Eteläpäädun ulkopuolella eri katsomolohkoissa. Eteläpääty on onneksi kasvanut.
Ja oliko Espoossa hallissa 4769 vai ilmoitettu yleisömäärä? Liiga kun saa ilmoittaa muutakin kuin hallille saapuneet, toisin kuin Mestis.Espoossa tänään 4769 ilmoitettu yleisöluku eli hiukan jäätiin tästä meillä tänään. Vaan täytyy ottaa huomioon se, että Espoossa oli myös paljon katsojia Kouvolasta ja Kymenlaaksosta, jotka nostivat tuota nuppilukua. Toki jonkun verran pettynyt olin että lauantaina ei Jokerien kotimatsissa päästy yli 5 000 katsojan.
Yksi kaveri tuli tänään katsomaan mukaan matsia. Ei todellakaan ollut vaikuttunut kiekon tasosta.Tämmöisillä esityksillä on aivan sama ketä vastaan pelataan ja onko pelipäivänä torstai/lauantai. 4000 masokistia saapuu hallille joka tapauksessa nauttimaan pisteistä.
Juu sama mulla K-Vantaa pelissä. Pettyi peliin ja tunnelmaan.Yksi kaveri tuli tänään katsomaan mukaan matsia. Ei todellakaan ollut vaikuttunut kiekon tasosta.
Itse kun houkuttelen kavereita peliin, niin en hehkuttele etukäteen. Ihan mestiskiekkoa katsomaan kyselen. Välillä yllättyvät positiivisesti. Välillä oli, no, ”mestistä”.Juu sama mulla K-Vantaa pelissä. Pettyi peliin ja tunnelmaan.
En minäkään sanonut mitään pelin tasosta. Eikä tämä kaverini ole mikään jääkiekon asiantuntija. Tunnelma matsissa oli hyvä, jos vertaa niihin liigamatseihin, joissa olen käynyt.Itse kun houkuttelen kavereita peliin, niin en hehkuttele etukäteen. Ihan mestiskiekkoa katsomaan kyselen. Välillä yllättyvät positiivisesti. Välillä oli, no, ”mestistä”.