Onhan tuo markkinoinnille aika kova paikka tuoda jengiä halliin, kun vastukset on edelleen ihan hmv suuren yleisön silmissä, pelipäivät arkipainotteisia ja yleinen taloustilanne on mikä on. Varmasti budjetti markkinointiinkin on rajallinen, ja lisäksi samalla markkinalla on vielä pari liigajengiä (ilmaislippuineen)
Johtuu varmasti paljon miehestä itsestäänkin, mutta puhtaasti markkinointinäkökulmasta Filppulaa on hyödynnetty vähemmän kuin odotin. Hype oli signauksessa, mutta sen jälkeen olisi voinut mielestäni tehdä enemmänkin. Media kyllä kirjoittelee kiitettävästi, mutta Jokereiden suunnasta aito hypetys puuttuu. Jos vilahtaa jossain Terveystalon somemainoksessa, se nyt ei varsinaisesti katsomoita täytä.
Lippupaketteja löytyy, mutta niiden osalta tuntuu siltä, että on kehitetty kaikenlaista, lätkäisty myyntiin jonkun linkin taakse ja toivottu että jengi löytää ja tarttuu täkyyn. En olisi niin varma.
Pidän IPK-matsia jonkinnäköisenä suunnannäyttäjänä. Jos tähän matsiin on vaikea haalia edes neljää tonnia, ei liene yhtään helpompaa lopuille loka-marraskuun peleille.