Ei tainnut vuosi sitten olla myöskään sitä Veistolan vetämää myyntitiimiä. Jos siellä tehdään tehokasta duunia, niin yritysmyynnin pitäisi kasvaa huomattavasti.
Viime kaudelle myytiin nopealla aikataululla kausareita kahteen eri halliin. Nyt on ollut enemmän aikaa, parempi tuote (kaikki pelit Nordiksella) ja organisaatiolla resursseja muuhunkin kuin välttämättömien asioiden hoitoon. Kyllä edelliskauden lukemat täytyy lyödä ihan millä hinnoilla tahansa ja mielellään selvästi. Kalliitahan nuo kausarit eivät missään nimessä ole siihen Jokereiden oikeaan viiteryhmään verrattuna. Se on silti ihan fiksua pyytää parhaista jakkaroista kovempi hinta, kunhan on olemassa myös peruspalkolliselle saavutettavia vaihtoehtoja.
Totta. Hyvät lähtökohdat ensi kaudella ja suorastaan loistavat, jos verrataan viime kauden vastaavaan ajankohtaan. Jos markkinointi on näkyvää ja sisällöltään Jokerien nykyiseen ja tavoiteltuun segmenttiin osuvaa, kausareita menee näistä lähtökohdista enemmän.
Ihmettelen valitusta kausarien hinnoista kun ne eivät kalliita ole Mestiksestä ylös pyrkivälle joukkueelle. Toivottavasti Jokereille jää näistäkin vähän piirongin laatikkoon siinä vaiheessa, jos Liiga esimerkiksi ilmoittaa nousukarsinnan voiton riittävän ilman parin miljoonan pääsymaksua. Tai alentaa maksua reippaasti edelleen.