Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 293 606
  • 6 561

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomenna olen menossa peliin, mutta tuli mieleen, että näkyykö tuo peli jostain netistä esimerkiksi?
 

harryy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Lippu myynnissä illan peliin. Hinta 11e. Laita viestiä tai kommenttia tähän. Lippu sähköpostiin maksun jälkeen
 

Liitteet

  • Screenshot_2023-08-11-14-42-30-23_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f.jpg
    Screenshot_2023-08-11-14-42-30-23_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f.jpg
    160,7 KB · kertaa luettu: 124

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hienosti on mennyt anniskelukatsomon kausarit kaupaksi. Ensi viikolla Jokerit alkaa vasta tosissaan myymään kausareita, niin kannattaa kiirehtiä jos Nordikselle haluaa päästä anniskelukatsomoon. Kolmatta kuvaa ei pystynyt lisäämään, kun on rajoitettu maksimissaan kahteen kuvaan kerralla. Kolmannessa kuvassa on vähän enemmän paikkoja jäljellä. Irtolippujen myyntii tuskin jää anniskelukatsomoon montaa lippua. Mahtava tilanne on tunnelman kannalta.
 

Liitteet

  • IMG_2171.png
    IMG_2171.png
    753,5 KB · kertaa luettu: 169
  • IMG_2172.png
    IMG_2172.png
    729,5 KB · kertaa luettu: 167

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | The Neule
Jos en väärin kuullut ja/tai tulkinnut eilen pelissä, niin irtolippujen myynti kotipeleihin alkaa maanantaina 28.8. Pariin ensimmäiseen peliin menee ilmeisesti kausikortin ostaneille etuostolinkki.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | The Neule
Niin vain Keravan valloituskin lähenee; keskiviikkona myyntiin 8.9. ja 15.9. harjoituspelit Keravalla Kiekko-Vantaata ja Ketterää vastaan. Kausikorttilaisille lähetetty jo etuostolinkki Ticketmasterin toimesta.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin vain Keravan valloituskin lähenee; keskiviikkona myyntiin 8.9. ja 15.9. harjoituspelit Keravalla Kiekko-Vantaata ja Ketterää vastaan. Kausikorttilaisille lähetetty jo etuostolinkki Ticketmasterin toimesta.
Vielä ei näkynyt postissa minulla ja kavereillani. Eiköhän pian tule.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä hetkellä Keravalla ei ole vielä tuota päätykatsomoa, mutta alla olevan kuvan mukaisesti se olisi tulossa. Tämän tiedon myötä yleisökapasiteetti voisikin olla yli 1500.
 

Liitteet

  • IMG_2213.png
    IMG_2213.png
    423,2 KB · kertaa luettu: 179

Archie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos en väärin kuullut ja/tai tulkinnut eilen pelissä, niin irtolippujen myynti kotipeleihin alkaa maanantaina 28.8. Pariin ensimmäiseen peliin menee ilmeisesti kausikortin ostaneille etuostolinkki.
Tarvitseeko kausikorttilaiset etuosoikeutta, kun heillähän on jo paikat?
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tarvitseeko kausikorttilaiset etuosoikeutta, kun heillähän on jo paikat?
Itse hommasin vain tuon Nordiskausarin niin etuosto-oikeus Keravan kotiavaukseen ei kyllä haittais. Logististen haasteiden ym tekosyiden vuoksi ei viitsinyt Keravalle kausaria ostaa mutta joitain hajapelejä ois tarkoitus käydä katsomassa tuollakin.
 

JASKA-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse hommasin vain tuon Nordiskausarin niin etuosto-oikeus Keravan kotiavaukseen ei kyllä haittais. Logististen haasteiden ym tekosyiden vuoksi ei viitsinyt Keravalle kausaria ostaa mutta joitain hajapelejä ois tarkoitus käydä katsomassa tuollakin.
Mä taas puolestaan olisin ostanut kausarin pelkästään Keravan peleihin mikäli olisi ollut saatavilla. Ja itsellänikin sama tekosyy.. Toki tulee käytyä katsomassa enemmän tai vähemmän molemmissa kotiluolissa ja loput sitten CMorelta..
 

Rutinoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet.
Moi. Sen verran vähän on tullut nordiksella käytyä pelejä katsomassa, ainakaan noissa A-katsomoissa, että ei oikein ole minkäänlaista havaintoa siitä, että onko nuo alimmat rivit ihan kamalia, kun vaikuttavat olevan järjestäen myymättä? Ja mikä olisi noissa sellainen rivi jossa katselukokemus alkaisi olla jo hyvä tai edes kelvollinen?

Sama kysymys liittyen esimerkiksi katsomoiden E3 ja E4 alimpiin riveihin. Onko niistä huono näkyvyys tmv?
 

jouman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Töölön Vesa, HJK
Moi. Sen verran vähän on tullut nordiksella käytyä pelejä katsomassa, ainakaan noissa A-katsomoissa, että ei oikein ole minkäänlaista havaintoa siitä, että onko nuo alimmat rivit ihan kamalia, kun vaikuttavat olevan järjestäen myymättä? Ja mikä olisi noissa sellainen rivi jossa katselukokemus alkaisi olla jo hyvä tai edes kelvollinen?

Sama kysymys liittyen esimerkiksi katsomoiden E3 ja E4 alimpiin riveihin. Onko niistä huono näkyvyys tmv?
Alimmille riveille alakatsomosta en itse kyllä ostaisi kausaria, kun oon muutenkin lyhyt.
Jotkut tosin tykkää, koska peli itsessään on todella lähellä, mutta näkeminen toiseen päähän saman puolen laidan viereen estyy jonkin verran.
Aikanaan nuorena poikana mulla oli kausari just tuolta yläkatsomosta E4 alariviltä ja oli kyllä ihan jees paikka. Silloin ainakin niillä alimmilla riveillä oli sellanen erillisosa vähän niinkuin köyhän miehen aitio.
Hallin vaksit saattais jopa päästää niitä paikkoja kattomaan jos kiltisti käy pyytämässä ja vie vaikka pullapussin lahjuksena.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Änärissähän nuo nimenomaiset "ringside"-paikat ovat niitä haluttuja, minne ennen kaikkea lätkää aiemmin seuraamattomat tykkäävät mennä haistelemaan tunnelmaa, tai näin olen ymmärtänyt ja hinnat ovat korkeat.

DDR-hallin omat kokemukset ovat ennen kaikkea E1:stä, missä liiga-aikoina sijaitsi ifk:n osoittama vierasfanikatsomo (Mehän annoimme kohteliaasti "pohjoispäädyn".) Duuniaikataulujen takia kausari jää välistä, mutta hoodeilla joka matsissa, mihin vain pääsen.
 

Jannecky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsellä kun annoin Ticketmasterin automaattisesti valita parhaat paikat, tuli juuri alakatsomoon riville 2. Toivottavasti ei joudu pettymään.. Mahtaakohan jollain muuten olla tietoa, koska näitä kausareita ruvetaan postittelemaan?
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kello 12 tulee Keravan harkkapelien liput yleiseen myyntiin. Hauska seurata meneekö liput päivässä pienen yleisökapasiteetin vuoksi.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HPK vs K-Espoo
  • 3.00
  • 4.00
  • 2.14
KalPa vs Jukurit
  • 1.61
  • 4.90
  • 4.40
KooKoo vs Sport
  • 2.12
  • 4.20
  • 2.94
Lukko vs HIFK
  • 1.97
  • 4.20
  • 3.25
Tappara vs Kärpät
  • 2.26
  • 4.15
  • 2.72
Ässät vs TPS
  • 2.10
  • 4.10
  • 3.05
Pelicans vs Ilves
  • 4.75
  • 4.80
  • 1.66
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös