Näyttää olevan ainakin leijonat.tv:ssä.Huomenna olen menossa peliin, mutta tuli mieleen, että näkyykö tuo peli jostain netistä esimerkiksi?
Vielä ei näkynyt postissa minulla ja kavereillani. Eiköhän pian tule.Niin vain Keravan valloituskin lähenee; keskiviikkona myyntiin 8.9. ja 15.9. harjoituspelit Keravalla Kiekko-Vantaata ja Ketterää vastaan. Kausikorttilaisille lähetetty jo etuostolinkki Ticketmasterin toimesta.
Vielä ei näkynyt postissa minulla ja kavereillani. Eiköhän pian tule.
Tulipas hätäiltyä. Kiitos, siellähän se oli.Tsekkaapas roskaposti. Sinne meni ainakin minulla, kuten aiemmatkin Ticketmasterin viestit. (huoh)
Tarvitseeko kausikorttilaiset etuosoikeutta, kun heillähän on jo paikat?Jos en väärin kuullut ja/tai tulkinnut eilen pelissä, niin irtolippujen myynti kotipeleihin alkaa maanantaina 28.8. Pariin ensimmäiseen peliin menee ilmeisesti kausikortin ostaneille etuostolinkki.
Itse hommasin vain tuon Nordiskausarin niin etuosto-oikeus Keravan kotiavaukseen ei kyllä haittais. Logististen haasteiden ym tekosyiden vuoksi ei viitsinyt Keravalle kausaria ostaa mutta joitain hajapelejä ois tarkoitus käydä katsomassa tuollakin.Tarvitseeko kausikorttilaiset etuosoikeutta, kun heillähän on jo paikat?
Mä taas puolestaan olisin ostanut kausarin pelkästään Keravan peleihin mikäli olisi ollut saatavilla. Ja itsellänikin sama tekosyy.. Toki tulee käytyä katsomassa enemmän tai vähemmän molemmissa kotiluolissa ja loput sitten CMorelta..Itse hommasin vain tuon Nordiskausarin niin etuosto-oikeus Keravan kotiavaukseen ei kyllä haittais. Logististen haasteiden ym tekosyiden vuoksi ei viitsinyt Keravalle kausaria ostaa mutta joitain hajapelejä ois tarkoitus käydä katsomassa tuollakin.
Ehkä vähän väärä ryhmä mutta mistä TuTo-turnauksen pelit näkyy?
Solidsportista löytyy Tuto Hockey -kanavasta. 20€ koko turnaus ja 15€ yksittäiset ottelut. Eipä tuota kyllä missään mainostettu ole.Mistä tämä tieto?
Tietäjät näköjään tietää. Hyvä, että vinkasit. Pitää kokeilla kattoa pelit kännykältä tms.Solidsportista löytyy Tuto Hockey -kanavasta. 20€ koko turnaus ja 15€ yksittäiset ottelut. Eipä tuota kyllä missään mainostettu ole.
Alimmille riveille alakatsomosta en itse kyllä ostaisi kausaria, kun oon muutenkin lyhyt.Moi. Sen verran vähän on tullut nordiksella käytyä pelejä katsomassa, ainakaan noissa A-katsomoissa, että ei oikein ole minkäänlaista havaintoa siitä, että onko nuo alimmat rivit ihan kamalia, kun vaikuttavat olevan järjestäen myymättä? Ja mikä olisi noissa sellainen rivi jossa katselukokemus alkaisi olla jo hyvä tai edes kelvollinen?
Sama kysymys liittyen esimerkiksi katsomoiden E3 ja E4 alimpiin riveihin. Onko niistä huono näkyvyys tmv?
Menee varmasti melko äkkiä?Kello 12 tulee Keravan harkkapelien liput yleiseen myyntiin. Hauska seurata meneekö liput päivässä pienen yleisökapasiteetin vuoksi.