Tuosta ulkopelistä olen sanottavani sanonut jo toiseen ketjuun, mutta pienenä yhteenvetona onhan tämä koko tämän kevään kausikorttimyynti ollut yhtä farssia:
Ensin tulee kotiin kirje, jossa kerrotaan, että saat pian linkin s-postiin, josta pääset uusimaan ensi kauden korttisi
=> Linkkiä ei kuulu, poimit linkin JA:n jostain ketjusta.
=> teet tunnukset järjestelmään ja käyt käyttäjätililläsi ihmettelemässä
=> ei mitään selkeää tietoa mistään ja herää useita kysymyksiä.
=> ajattelet, että tutkit asiaa joutilaampana pari päivää myöhemmin.
=> et pääse enää kirjautumaan tilillesi tunnuksillasi
=> yrität palauttaa tunnuksia s-postitse. "Palautusviestejä" ei kuulu.
=> otat yhteyttä sivuilla mainittuihin yhteystietoihin
=> s-postit annettuun osoitteeseen eivät mene perille
=> soitat Ticketmasterille, josta eivät osata vastata kysymyksiin ja antavat Jokerielle s-postiosoitteen mihin laittaa kysymykset
=> Kysymykset (kahdesti) perille (ei muuten olla vieläkään vastattu)
=> Lievä hermostuminen ja soitto palvelupäällikölle
=> Suurimpaan osaan kysymyksistä tulee vastaukset (tästä pisteet), mutta loput ohjataan kysymään tattadadaa: Ticketmasterilta
=> Uusi soitto Ticketmasterille. Siellä asiakaspalvelija ei suostu kuuntelemaan edes asiaa loppuun, kun kehottaa kääntymään kausikorttipuhelimen puoleen, josta ei tietenkään (ainakaan itselläni) tietoa.
=> Soitto kausikorttipuhelimeen josta asiat etenevät
=> Tässä välissä kotiin tulee vanhaan malliin lasku kausikortista
=> Maksu Ticketmasterin asiakaspalvelupisteellä, jossa vierähti puolisen tuntia, kun teknisiä ongelmia tuotteen myynnin kanssa.
Summa summarum, eipä ole ikinä tämän 18 vuoden aikana ollut näin hankalaa uusia kausikorttia.
Ymmärrän kyllä, että uusien järjestelmien käyttöön otto on aluksi haasteellista, mutta onhan tuo yhteyksien ja vastauksien saanti ollut ihan poikkeuksellisen naurettavalla tasolla tänä vuonna.
Ensin tulee kotiin kirje, jossa kerrotaan, että saat pian linkin s-postiin, josta pääset uusimaan ensi kauden korttisi
=> Linkkiä ei kuulu, poimit linkin JA:n jostain ketjusta.
=> teet tunnukset järjestelmään ja käyt käyttäjätililläsi ihmettelemässä
=> ei mitään selkeää tietoa mistään ja herää useita kysymyksiä.
=> ajattelet, että tutkit asiaa joutilaampana pari päivää myöhemmin.
=> et pääse enää kirjautumaan tilillesi tunnuksillasi
=> yrität palauttaa tunnuksia s-postitse. "Palautusviestejä" ei kuulu.
=> otat yhteyttä sivuilla mainittuihin yhteystietoihin
=> s-postit annettuun osoitteeseen eivät mene perille
=> soitat Ticketmasterille, josta eivät osata vastata kysymyksiin ja antavat Jokerielle s-postiosoitteen mihin laittaa kysymykset
=> Kysymykset (kahdesti) perille (ei muuten olla vieläkään vastattu)
=> Lievä hermostuminen ja soitto palvelupäällikölle
=> Suurimpaan osaan kysymyksistä tulee vastaukset (tästä pisteet), mutta loput ohjataan kysymään tattadadaa: Ticketmasterilta
=> Uusi soitto Ticketmasterille. Siellä asiakaspalvelija ei suostu kuuntelemaan edes asiaa loppuun, kun kehottaa kääntymään kausikorttipuhelimen puoleen, josta ei tietenkään (ainakaan itselläni) tietoa.
=> Soitto kausikorttipuhelimeen josta asiat etenevät
=> Tässä välissä kotiin tulee vanhaan malliin lasku kausikortista
=> Maksu Ticketmasterin asiakaspalvelupisteellä, jossa vierähti puolisen tuntia, kun teknisiä ongelmia tuotteen myynnin kanssa.
Summa summarum, eipä ole ikinä tämän 18 vuoden aikana ollut näin hankalaa uusia kausikorttia.
Ymmärrän kyllä, että uusien järjestelmien käyttöön otto on aluksi haasteellista, mutta onhan tuo yhteyksien ja vastauksien saanti ollut ihan poikkeuksellisen naurettavalla tasolla tänä vuonna.