Mitä me myytiin kausareita? Jotain 1500 ja 2000 väliin?
Tavallaan ei liity tähän peliin millään tavalla, mutta missä on Jokereiden pöhinä? Ei kuulu missään somessa, telkkarissa, en edes muista milloin olen kuullut AJ:sta tai Väänäsestä viimeksi (jos jäähallia ei lasketa). Jos on laskettu sen varaan, että "puskaradio" hoitaa myynnin niin ei voi kun päätä pudistella.Ketterä-pelin tilanne näyttää paljon heikommalta kuin eilinen peli.
Toisaalta, Mestiksen kulurakenteella, ilman todellista mahdollisuutta Liigaan, eiliset katsojamäärät ovat vähintäänkin riittävät. Ilman, että yritetään markkinoida viimeistä 2000 lippua myydyksi. Tämä siis puhtaasti taloudellisesti arvioiden.Jos on laskettu sen varaan, että "puskaradio" hoitaa myynnin niin ei voi kun päätä pudistella.
Itse kyllä näkisin asian niin, että ensimmäisellä kaudella nimenomaan myyntiin pitäisi panostaa, jotta saadaan ihmiset taas sitoutumaan Jokereihin. En nyt puhu meistä elinkautisista, vaan sellaisista katsojista jotka eivät ole kausikortista kiinnostuneita, mutta käyvät useamman kerran kaudessa peleissä.Toisaalta, Mestiksen kulurakenteella, ilman todellista mahdollisuutta Liigaan, eiliset katsojamäärät ovat vähintäänkin riittävät. Ilman, että yritetään markkinoida viimeistä 2000 lippua myydyksi. Tämä siis puhtaasti taloudellisesti arvioiden.
Toisaalta tuo Espoo seuraavana päivänä varmasti osaltaan syö katsojia perjantailta. Moni varmasti joutunut tekemään valinnan näiden kahden välillä ja päätynyt lauantaihin. Itse pois maisemista koko viikonlopun, niin pääsi unohtumaan tuo Espoo-matsi.Jotain piristysruisketta kieltämättä kaipaisi. Mistä sellaista vaan saisi, en tiedä. Jos ei kärjen tuntumassa lymyilevä porukka sytytä katsojia perjantai iltaan niin mites Hokki Kajjaanista (tosin Ketterä ei varmastikkaan satunnaiskatsojalle kerro yhtään mitään). Lehdetkin lakanneet kirjoittelemasta. Odota vain kun otsikoita alkaa tulemaan "Jokereiden peleissä yleisökato"
Kyllähän näihin peleihin voisi markkinoinnin osaltakin panostaa. "Kärkimatsi" ja tärkeä sellainen kevään asetelmien kannalta. Edes henkisesti tärkeä kun seuraavana päivänä loppuunmyytyyn Espooseen.
Ja pe, la pelit. Jännä nähdä mihin yleisömäärä niissä nousee? Pahaa pelkään mutta en pahakseni laita yli 5 tuhannen lukuja. Voi jäädä haaveeksi.Hokkia ja Hermestä vastaan neljä lippua saa 44 €. Peräkkäisinä päivinä nuo pelit Nordiksella.
Mikäli olen ymmärtänyt, niin ennen kautta n.4000 yleisömäärät olisivat olleet tavoitteissa Nordiksella?Yllättävän kehnolta näyttää tässä vaiheessa lipunmyynti perjantain Ketterä-matsiin. Jotain neljää tonnia enteilee, ellei merkittävästi piristy?
Toimiiko toi linkki muilla? Antaa vaan normihintasia lippuja mulle. Ei pitäis omasta osaamisesta olla kiinni tällä kertaaHokkia ja Hermestä vastaan neljä lippua saa 44 €. Peräkkäisinä päivinä nuo pelit Nordiksella.
Hermes-pelissä toimi. Toisessa ei toiminut ainakaan äsken.Toimiiko toi linkki muilla? Antaa vaan normihintasia lippuja mulle. Ei pitäis omasta osaamisesta olla kiinni tällä kertaa
Jeps. Kiitti vastauksesta. Hokkiin nimenomaan yritinkin. Laitoin Jokereille spostia, ehkä saavat ticketmasterin korjaamaan sen jossain vaiheessa.Hermes-pelissä toimi. Toisessa ei toiminut ainakaan äsken.
Tämä on kyllä pettymys. Vaikka se 4000 ilmeisesti olikin tavoite Nordikselle, niin kun katsoo sarjataulukkoa, perjantai-ilta ja Jokereiden voitokkaat pelit useammalta viikolta (paitsi IPK), niin olisi odottanut sen kuus donaa taas.Todella vähän mennyt lippuja tämän päivän peliin. Toivottavasti edes se 4000 menee rikki.
Mutta mistä nämä tuulipuvut ja karjalalippikset oikein edes tietäisivät, että Jokerit pelaa tänään Nordiksella Mestiksen kärkikamppailun? Mitään mainontaa ei ole, enkä ole missään muualla nähnyt mitään mainintaa ottelusta kuin vain Jokereiden omilla sivuilla ja omissa sosiaalisen median kanavissa. Jos noita ei seuraa, niin mistä satunnaiskatsoja tietää saapua paikalle nauttimaan perjantai-illan hokista?Toden totta luulisi edes faktan, että on perjantai houkuttelevan satunnaisia "tuulipukuja" mestoille. Jokereillakin ihan mukava voittoputki alla. Eikä näitä kotiotteluitakaan kovin tiheään ole.
Juuri kävelin steissin läpi ja siinä laitureiden kohdalla pyöri videomainos illan matsista hyvin isolla pinnalla. Helsingin keskustaa on siis otettu haltuun, missä muualla vielä pitäisi näkyä?Mutta mistä nämä tuulipuvut ja karjalalippikset oikein edes tietäisivät, että Jokerit pelaa tänään Nordiksella Mestiksen kärkikamppailun? Mitään mainontaa ei ole, enkä ole missään muualla nähnyt mitään mainintaa ottelusta kuin vain Jokereiden omilla sivuilla ja omissa sosiaalisen median kanavissa. Jos noita ei seuraa, niin mistä satunnaiskatsoja tietää saapua paikalle nauttimaan perjantai-illan hokista?