Suomi-USA vaikuttaa varmasti satunnaiskatsojien päätöksiin paljonkin. Kiire tulee matsin jälkeen, varmaankin kohti lähintä kuppilaa.No eihän tämä nyt voi kenelläkään mennä Jokereiden ja Teron näytöksen edelle?
Suomi-USA vaikuttaa varmasti satunnaiskatsojien päätöksiin paljonkin. Kiire tulee matsin jälkeen, varmaankin kohti lähintä kuppilaa.No eihän tämä nyt voi kenelläkään mennä Jokereiden ja Teron näytöksen edelle?
Puhutaan nyt kuitenkin joukkueesta Helsingissä ei Raumalla, Lappeenrannassa Vaasassa jneOn meillä murheet. ~80% liigajengeistä vetää puolet tuosta 6k:sta ja ovat silti tyytyväisiä. On raskasta olla tont.., sorry joulumoodi jäänyt päälle. On raskasta olla suurin ja kaunein.
Ja tässä olisi myös mahdollisuus pelata Kaisaniemen tapaan kahden sarjan otteluita kun kerran kenttä saataisiin kasaan, Jokerit - K-vantaa ja ifk - espoo esim.Tuli myös sellainen haja-ajatus mieleen, että oma ulkoilmaottelu ensi kaudelle olisi nastaa. Voitaisiin laittaa kerralla Mestiksen yleisöennätys sellaiseen pakettiin, että sitä ei sitten enää rikoittaisikaan. Vastus voisi olla esimerkiksi paikallinen K-Vantaa. Ja erätauoille/pelin loppuun Vantaan suuruus Käärijä esiintymään. Uskon, että tuollainen paketti vetäisi kyllä paljon katsojia paikalle ja saisi liigan vielä enemmän miettämään, että millä ehdoilla meidät kannattaa ottaa mukaan ja mitä se maksaa (ns. "opportunity cost") pitää meitä ulkona.
Miksi ei ottaisi jotain helsinkiläistä räppäriä samalla battleen käärijän kanssa :) Olisi ainakin viihdettä.Tuli myös sellainen haja-ajatus mieleen, että oma ulkoilmaottelu ensi kaudelle olisi nastaa. Voitaisiin laittaa kerralla Mestiksen yleisöennätys sellaiseen pakettiin, että sitä ei sitten enää rikoittaisikaan. Vastus voisi olla esimerkiksi paikallinen K-Vantaa. Ja erätauoille/pelin loppuun Vantaan suuruus Käärijä esiintymään. Uskon, että tuollainen paketti vetäisi kyllä paljon katsojia paikalle ja saisi liigan vielä enemmän miettämään, että millä ehdoilla meidät kannattaa ottaa mukaan ja mitä se maksaa (ns. "opportunity cost") pitää meitä ulkona.
Aivan loistava määrä.5824 katsojaa, hyvä määrä.
Jokerit-Hermes 16.1.24 huolestuttaa:tiistai ja Kerava.Tuleeko edes 1000 katsojaa?
Minä menen, vaikka töiden jälkeen sohva kutsuisi!
3 peliä enää Keravalla. Mä näkisin että jokaisen Jokerikannattajat pitäisi kokea tuo edes kerran.Samaa katsoin. Minä etäkannattajana käyn tuolloin kokemassa Keravan ja tuon kaverin myös.
Oliskohan Keravan matsien vähäisyys syypää? Moni ajattelee, että pian pelataan taas Nordiksella, joten skipataan Kerava.
Tulossa frendin kanssa paikalle, kummallekin ensimmäinen (ja samalla varmasti viimeinen) Kerava-matsi paikan päällä. Pakkohan se on kokea, että on taas lisää, mitä kiikkustuolissa muistella.Jokerit-Hermes 16.1.24 huolestuttaa:tiistai ja Kerava.Tuleeko edes 1000 katsojaa?
Tervetuloa! Tunnelma on kokemisen arvoinen! Pieni, kylmä halli, jossa kaikki on lähellä.Pelaajien hien lähes haistaa...Tulossa frendin kanssa paikalle, kummallekin ensimmäinen (ja samalla varmasti viimeinen) Kerava-matsi paikan päällä. Pakkohan se on kokea, että on taas lisää, mitä kiikkustuolissa muistella.
Tätä lähdetään hakemaan. Vielä jos jaksaisi salakuljettaa taskumatin ja jos jonkun pelaajan vanhemmat myisi lihapiirakoita käytävällä niin kokemus olisi täydellinen.Tervetuloa! Tunnelma on kokemisen arvoinen! Pieni, kylmä halli, jossa kaikki on lähellä.Pelaajien hien lähes haistaa...
Glamour on kaukana!
Paikan päältä saa Jallua ja Salmaria.Nakkimuki ja bisse yleisin eväs.Tätä lähdetään hakemaan. Vielä jos jaksaisi salakuljettaa taskumatin ja jos jonkun pelaajan vanhemmat myisi lihapiirakoita käytävällä niin kokemus olisi täydellinen.
Jos Iisalmesta ja Joensuusta napataan voitot, niin takuulla myydään loppuun. Itsekin toki paikalla joka tapauksessa.Jokerit-Hermes 16.1.24 huolestuttaa:tiistai ja Kerava.Tuleeko edes 1000 katsojaa?
Ehdottomasti! Keravalla pelattuja matseja ja niiden aitoa tunnelmaa tullaan vielä muistelemaan vuosienkin päästä. Ehdottomasti siis kannattaa jalkautua paikalle. Ainakin voitte sitten lopun ikänne kertoa tarinoita myyttisestä Energiahallista.3 peliä enää Keravalla. Mä näkisin että jokaisen Jokerikannattajat pitäisi kokea tuo edes kerran.
Itse olen käynyt Keravalla kaksi kertaa. Tämä muun ohella sen takia, että voin sitten hamassa tulevaisuudessa puhua asiasta monikossa. Tyyliin "muistatteko silloin kun käytiin Keravalla katsomassa matseja".3 peliä enää Keravalla. Mä näkisin että jokaisen Jokerikannattajat pitäisi kokea tuo edes kerran.