Täytyi tulla pitkästä aikaa komentoimaan, kun ihmettelen näitä kommentteja perseennäytöstä faneille. Täällä aina aika-ajoin esitetään maksavan katsojan, fanin ja kausikorttilaisen pahastuvan jaetuista ilmaislipuista ja alennuksista. Itse kausikorttilaisena ja "fanina" en muista pahastuneeni alennuskampanjoista. Päin vastoin, kyttään välillä itsekin alennuksia, ja lasten joukkueiden kautta satunnaisesti tarjottavia ilmaislippuja, josko joku tuttuni tai perheenjäseneni lähtisivät hallille mukaan. Meidän kasvattajaseuran kautta näitä tunnutaan tarjoavan 2-3 kertaa per kausi, joten aivan valtavaa tarjontaa ei ole ollut.
Koen että aivan sama mitä naapurin Pertti on paikastaan maksanut, minulla on oma paikkani, jonne tiedän pääseväni joka peliin, hinnalla, jonka olin siitä valmis maksamaan. Tykkään että hallilla on muitakin katsojia, vaikka satunnaiskatsojia ensimmäisessä pelissään, ilmaislipuilla, ihan sama. Niin kauan kun eivät jaa minun paikkaani pois, minua ei häiritse.
Koen että aivan sama mitä naapurin Pertti on paikastaan maksanut, minulla on oma paikkani, jonne tiedän pääseväni joka peliin, hinnalla, jonka olin siitä valmis maksamaan. Tykkään että hallilla on muitakin katsojia, vaikka satunnaiskatsojia ensimmäisessä pelissään, ilmaislipuilla, ihan sama. Niin kauan kun eivät jaa minun paikkaani pois, minua ei häiritse.