Aa, no sitten. Ei oo mitään hajua opiskelijahinnoista. Vedetään takas.Opiskelijat saavat (about) tuohon hintaan kausarin myös eteläpäätyn ihan nytkin. Ehkä jopa halvemmalla.
Aa, no sitten. Ei oo mitään hajua opiskelijahinnoista. Vedetään takas.Opiskelijat saavat (about) tuohon hintaan kausarin myös eteläpäätyn ihan nytkin. Ehkä jopa halvemmalla.
Juurikin niin. Tuon lanseeraminen nyt ei kauheasti rahaa ja aikaa vaatisi. Ja vaikka kortteja ei menisi kaupaksi, ei Jokerit siinä häviäisi. Pelkkää voitettavaa.
Itse lanseeraisin myös nyt, kun lipputulot eivät ole se pakollinen tavoite, pohjoispäädyn yläkerran "100 euron kausarit". Tuo pohjoispäädyn yläkerta on 90-95% runkosarjan peleistä suljettu. Tonne opiskelijoille vaikka tuhat kausaria hintaan 100e/kappale, niin jo on taas hallikin elävämpi niissä marraskuisissa höntsäpeleissä.
Mulla kyllä näkyy samat katsomot aukinaista, mitkä ovat aina auki. Lisäksi ihan hyvä kuhina tuolla on tänään käynyt. 8k on jo nyt rikki.Lisää yläkatsomoita on myös suljettu.
Tässä pitäisi olettaa että ne tuhat kausaria tulisivat uusilta asiakkailta, eikä vanhoilta opiskelijakausarilaisilta jotka päivittävät lippunsa huomattavasti halvempaan vaihtoehtoon. Tai Eteläpäätyläisiltä jotka vain vaihtavat paikkaa.Itse lanseeraisin myös nyt, kun lipputulot eivät ole se pakollinen tavoite, pohjoispäädyn yläkerran "100 euron kausarit". Tuo pohjoispäädyn yläkerta on 90-95% runkosarjan peleistä suljettu. Tonne opiskelijoille vaikka tuhat kausaria hintaan 100e/kappale, niin jo on taas hallikin elävämpi niissä marraskuisissa höntsäpeleissä.
Mulla kyllä näkyy samat katsomot aukinaista, mitkä ovat aina auki. Lisäksi ihan hyvä kuhina tuolla on tänään käynyt. 8k on jo nyt rikki.
Opiskelijakausikortti maksoi 135€, sillä pääsi Eteläpääty I (paikaton, 103, 104) sekä 316-318 katsomoihin. Muualle hinta -50% kategorian hinnasta.Opiskelijat saavat (about) tuohon hintaan kausarin myös eteläpäätyn ihan nytkin. Ehkä jopa halvemmalla.
Ilmaislippuja jaettu tänään urakalla pk-seudun junioreille ja yrityksille, jotka eivät ole edes Jokereiden yhteistyökumppaneita.
Jää kyllä omalta osalta viimeiseksi kausariksi khl-aikana.
No kerro nyt mille yrityksille niitä on jaettu?
Jokereiden markkinointibudjeteilla ei rakenneta pop-up storeja Triplaan parissa päivässä tai osteta internetiä täyteen mainoksia.
En nyt omaa työpaikkaa lähde kertomaan.
Minkä helvetin takia luulet, että kusettaisin? Olen kausarista sen n 400€ maksanut ja kyllä mua vituttaa, että ympärillä istuu porukka ilmaiseksi.
Kovat on defenssit Jokereiden touhun suhteen.
Ilmaislippuja jaettu tänään urakalla pk-seudun junioreille ja yrityksille, jotka eivät ole edes Jokereiden yhteistyökumppaneita.
Jää kyllä omalta osalta viimeiseksi kausariksi khl-aikana.
Miten sä kuvittelet, että sun suosikkiseura menestyy jos et anna sinne rahaa? Mitä se seura saa siitä jos sä, joka sentään tunnustaudut faniksi, käyt peleissä vain ilmaiseksi?
Oletko nyt ihan tosissasi kysymyksen kanssa, etenkin näin khl-aikana?
En nyt omaa työpaikkaa lähde kertomaan.
Minkä helvetin takia luulet, että kusettaisin? Olen kausarista sen n 400€ maksanut ja kyllä mua vituttaa, että ympärillä istuu porukka ilmaiseksi.
Kovat on defenssit Jokereiden touhun suhteen.
E. Voidaan lisätietona sanoa, että oltiin Jokereihin yhteydessä vuonna 2019, mutta diiliin ei ikinä päästy. Tänään (kuten viime vuoden poffeissa) tuli spostiin suora linkki rajattomaan määrään lippuja illan matsiin.
Ihan tosissani olen. Et sä suosikkiseuraasi todennäköisesti valitse sen perusteella kenellä on halvimmat liput? Ei Jokerit elä pelkästään Harjavallan rahoilla, vaan lipputulot, muut sponsorit ja oheistuotemyynti ovat merkittävä osa kokonaisuutta, jolla tätä sirkusta pyöritetään.
Oli kyse sitten KHL:stä, Liigasta, Mestiksestä, Suomi-Sarjasta tai olimmasta harrastesarjasta, niin jokainen jengi tarvitsee rahaa pysyäkseen elossa. Ihan samaa keskustelu pätee myös Jokerien liiga-aikoihin.
On siellä ketään töissä, mutta varmaan niillä on muutakin tekemistä kuin pyöriä Triplassa lippupinkka kädessä kylmäkontaktoimassa ohikulkijoita. Jokereiden, kuten kaikkien muidenkin urheiluseurojen, organisaatio on oikeasti todella pieni ja siellä on ihmiset kädet täynnä töitä tähän aikaan vuodesta. Minulla ei ole tarkempaa tietoa kuin markkinointiosastosta, mutta hommia heilläkin ihan nykyiselläänkin.Onko siellä toimistolla ketään töissä? Käyvät yläsisäänkäynnin lippupisteellä tulostamassa lippuja peliin ja jalkautuvat heti aamusta Triplaan parilla muutaman hengen iskuryhmällä päivän ajaksi.
Kuitenkin Liigassa nähtiin viikonloppuna parikin loppuun myytyä peliä,
Mielenkiintoista nähdä, että keretäänkö toimistolla tällä kertaa viikon aikana valmistua kunnon setillä mahdolliseen perjantain game 7:aan vai onko joukkueen sekä fanien tavoin fokus jo täysin SKA - sarjassa. Eiköhän sieltä kuitenkin tule samat lippujen hinnat kuin ekoihin peleihin sekä mainostamisena pelistä eventin luominen Facebookiin.