On. Rokki pauhaa hallissa perjantaina Sibir-matsiin ale kun huomenna ostaa.Eikös se oo Spartak peli mihin huomisen aikaan ostetut liput saa alella, eikä itse huominen peli?
linkki Jokereiden sivuille.
On. Rokki pauhaa hallissa perjantaina Sibir-matsiin ale kun huomenna ostaa.Eikös se oo Spartak peli mihin huomisen aikaan ostetut liput saa alella, eikä itse huominen peli?
Olenko ymmärtänyt oikein, että Jokereiden kotipeleihin ei ole erillisiä opiskelijalippuja, ellei pelissä ole jokin erillinen opiskelijateema? Eli esim huomiselle opiskelijahintaisia lippuja ei saa?
Jäljelle jäisi siis vaihtoehto, jossa opiskelijakortit tarkistetaan ja -liput myydään pelkästään hallin lipunmyynnissä ennen pelejä. Jokereissa on mitä ilmeisimmin siksi päädytty vain opiskelijakausikorttiin.
Osaako joku sanoa mistä päin hallia noita kympin Black Friday-lippuja löytyy? Ticketmasterin mobiilisovellus kun ei asiaa tietenkään kerro, vaan niitä pitää itse hallikartasta manuaalisesti etsiä, eikä ainakaan toistaiseksi ole löytynyt neulaa heinäsuovasta.
Kaikkiin yläkatsomoihin pääsin ainakin itse kympillä kun selailin. Alakatsomoihin 20€.
Ei ole kyllä vielä kysytty opiskelijakorttia kertaakaan tällä kaudella, käytössä opiskelijakausikortti.Näinhän nimenomaan Jokerit nyt tekee. Ovella kysellään opiskelijakorttia, ei sitä itse kausaria ostettaessa mitenkään varmisteta.
Samaisesta Ticketmasterista mm. Palloliitto myy Huuhkajien peleihin opiskelijalippuja.
D) Pelit pelataan Tallinnassa, joka on terassikelien ulkopuolella niin ankea mesta, että siellä ei voi tehdä mitään muuta järkevää kuin juoda viinaa hotellilla ja venata, että pääsee pois sieltä.@Sämppäri
Samaa arvelin jo lippujen hinnat nähdessäni. Tuossa koko kuviossa on muutama iso ongelma:
A) pelit eivät sisälly kausikorttiin, eikä tämä näy mitenkään kausarin hinnassa
B) pelit ovat sarjan paskinta joukkuetta vastaan
C) pelit ovat aivan järkyttävän ylihintaisia, suorastaan ryöstöä
D) Pelit pelataan Tallinnassa, joka on terassikelien ulkopuolella niin ankea mesta, että siellä ei voi tehdä mitään muuta järkevää kuin juoda viinaa hotellilla ja venata, että pääsee pois sieltä.
Ja sitten paikalle saapuu joku vironvenäläinen joka kuskaa seurueen hotellille muodolliseen 50€/henk hintaan.D) Pelit pelataan Tallinnassa, joka on terassikelien ulkopuolella niin ankea mesta, että siellä ei voi tehdä mitään muuta järkevää kuin juoda viinaa hotellilla ja venata, että pääsee pois sieltä.
Tässä on kyllä todella iso muutos Hjallis/Kohoseen. Minä en tajua alasta hevon helvettiä, mutta sen pystyy sanomaan ummikkonakin jos silmät on päässä, että hommia on hoideltu aivan vasurilla Kohosen poistumisen jälkeen.Jos Tallinnan ottelut uhkaavat jäävät puolityhjiksi, niin saisivat laittaa liput jakoon paikallisille koululaisille. Noin muuten koko touhussa on vahva puuhastelun maku markkinoinnista ja ottelutapahtumien tasosta lähtien. Kannattaisi varmaan palkata asiansa osaavia ammattilaisia kyseisiä hommia kehittämään.
En ole pitkäääään aikaaaaaan ostellut lippuja Jokereiden matsiin, mutta onhan tuo naurettavan paska tuo TicketMaster... Yritin ostaa katsomoon 116 riville 16 kolme kappaletta lippuja kun siellä oli selkeesti paljon vapaata torstain matsiin Lokoa vastaan. Kun olin valinnut paikat ja menin eteenpäin osta liput tms. tuo paskasysteemi kertoi, että valitsemassasi kategoriassa ei ole vapaita lippuja ja kertoi kohteliaasti, että jossain toisessa kategoriassa lippuja voi kuitenkin olla saatavilla valitsemillesi paikoille??? Missä vitun kategoriassa?? Olin valinnut sivun vasemmasta laidasta alakatsomon 116 lippu a 22.50 €. Ei sitten viitsinyt antaa tarjolle mitään vaihtoehtoja... Lopulta piti taipua siihen "parhaat vapaat paikat", että edes jotain sai!
Käsittämättömän paska systeemi!!
Mä kokeilin et pystyykö ostaa riville 16 katsomoon 116. Niin hyvin pystyi ostaa kolme vierekkäistä paikkaa. Ei ollu mitään ongelmaa.
Siellä oli paikkojakin vielä riittävästi. Ja loppusumma oli 67,50€.
Mulla on siis kausari, mut oli pakko testaa ku puhuit Tost että sä et jostain syystä onnistunut saamaan lippuja, niin mulla onnistui ainakin todella helposti.
PilettiMestarin verkkosivut eivät toimi kaikilla selaimilla. Hulluinta tässä on, että toimii osittain mutta lippuvalinnassa tökkii. Kuvastaa hyvin nykyaikana lafkan asiakaspalvelua ja sen puutetta.