Jokerien mediaketju

  • 2 138 025
  • 8 710

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja täällä taas foliohatut luulee, että Amanda on saanut käskyn ottaa syyt harteilleen ja kertoa lehdistölle mokastaan. Voi jeesus mitä touhua
Jotkut voivat ehkä ajatella, että kyse on jostain ylemmästä käskystä, mutta eivät varmasti kaikki kirjoittajat.

Toisilla voi olla mielessä, että kyllä ammattilaisorganisaation pitäisi antaa toimitusjohtajan (heh) tms. korkean viranhaltijan toimesta lausunnot ulospäin, eikä anneta kömmähdyksen tehneen rividuunarin tehdä sitä. Esimiesvastuu koskee myös tällaista osa-aluetta.
 

-Hnö-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
En ota sen enempää kantaa siihen oliko Amanda oikeasti syypää tähän, mutta en kyllä olisi yhtään yllättynyt vaikka olisikin.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen enempää en itse kommentoi, mutta kyllähän tämä on tyylitön veto heittää yksi henkilö bussin alle, ihan sama vaikka olisi itse sanonutkin että ottaa syyt niskoille, mutta yhteisönä, tiiminä ja organisaationahan tuota juttua tehdään, kaikki yhdessä.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja täällä taas foliohatut luulee, että Amanda on saanut käskyn ottaa syyt harteilleen ja kertoa lehdistölle mokastaan. Voi jeesus mitä touhua

”Tekninen ongelma” vaihtui lennosta Amandan ”inhimilliseen virheeseen”.

Meinasi jo palata pienen pieni osa Jokereiden arvostusta takaisin mutta jälkipyykeissä se vedettiin kyllä miinuksen puolelle taas kerran.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sen enempää en itse kommentoi, mutta kyllähän tämä on tyylitön veto heittää yksi henkilö bussin alle, ihan sama vaikka olisi itse sanonutkin että ottaa syyt niskoille, mutta yhteisönä, tiiminä ja organisaationahan tuota juttua tehdään, kaikki yhdessä.
Eikös tämä nimenomaan ole se itänaapurin tapa. Syyllinen on löydyttävä? Johtaja ei ole syyllinen. Ei tee virheitä. Koskaan.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistä me tiedetään, että joku heitti Amandan bussin alle? Onko aivan mahdoton ajatus, että hän itse haluaa esittää pahoittelut mokastaan?
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistä me tiedetään, että joku heitti Amandan bussin alle? Onko aivan mahdoton ajatus, että hän itse haluaa esittää pahoittelut mokastaan?

Tässä tapauksessa jokainen vähääkään kartalla oleva -Länsimainen- johtaja toteaa, että tässä organisaatiossa emme ikinä syytä yksittäistä ihmistä, vaan otamme kaikki syyt niskoillemme ja kukaan ei jää bussin alle.

Minä, Me, Jokerit.

Ei enää.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Samaan tapaan voitaisiin sitten jatkossa laittaa aina jokainen maali virallisissa tiedotteisessa veskarin piikkiin. Ihan sama kenen vika se oikeasti oli.
Kyllä tämä pelaajien bussin alle heittely voisi olla hyväksikin. Päänsilittelyllä saa näitä tuloksia, mutta vanhalla kunnon uhkailulla, vittuilulla ja rankaisulla voisi tapahtua jotain kehitystäkin.

Kukas sen Jokereiden viimeiseksi jääneen voiton toikaan - ja millaisilla metodeilla se kaveri silloin joukkojaan johti..

.
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistä me tiedetään, että joku heitti Amandan bussin alle? Onko aivan mahdoton ajatus, että hän itse haluaa esittää pahoittelut mokastaan?
Organisaation pitäisi linjata selkeästi, kuka antaa julkisuuteen lausuntoja minkäkinlaisista asioista. Joko organisaation toimintaohjeissa on vikaa, tai sitten Amanda on lähtenyt sooloilemaan ja rikkonut sääntöjä. Totuutta tuskin saamme tietää, kummin tässä on käynyt, mutta kummassakin tapauksessa organisaation on toimittava ja linjattava asia jatkossa selvemmin.

Lisäys: Tuskin on mistään pelkästä sooloilusta kyse, kun ko. Amandan tekemä anteeksipyyntö on ihan Jokereiden virallisilla sivuilla julkaistu.
 
Viimeksi muokattu:

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä tapauksessa jokainen vähääkään kartalla oleva -Länsimainen- johtaja toteaa, että tässä organisaatiossa emme ikinä syytä yksittäistä ihmistä, vaan otamme kaikki syyt niskoillemme ja kukaan ei jää bussin alle.

Minä, Me, Jokerit.

Ei enää.
Joo. Olisi pitänyt järjestää tällainen tiedotustilaisuus:

Yari: No niin toimittajat, tulin kertomaan teille, että moka oli inhimillinen.
Toimittaja: Kuka teillä on vastuussa kansallishymnien soitosta?
Yari: En kerro.
Toimittaja: Kerro nyt, organisaation toiminnan pitää kuule olla avointa.
Yari: Öö tota, no, Amanda on meidän DJ.
Toimittaja: Eli heität Amandan bussin alle?
Yari: Öö, aijaa? Eiku, itse asiassa eilen se olinkin minä, joka spinnaili levyjä hallilla ennen ottelua. Uskotko?
Toimittaja: Hienoa, nyt ollaan Jatkoajassakin tyytyväisiä.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo. Olisi pitänyt järjestää tällainen tiedotustilaisuus:

Yari: No niin toimittajat, tulin kertomaan teille, että moka oli inhimillinen.
Toimittaja: Kuka teillä on vastuussa kansallishymnien soitosta?
Yari: En kerro.
Toimittaja: Kerro nyt, organisaation toiminnan pitää kuule olla avointa.
Yari: Öö tota, no, Amanda on meidän DJ.
Toimittaja: Eli heität Amandan bussin alle?
Yari: Öö, aijaa? Eiku, itse asiassa eilen se olinkin minä, joka spinnaili levyjä hallilla ennen ottelua. Uskotko?
Toimittaja: Hienoa, nyt ollaan Jatkoajassakin tyytyväisiä.

Tasohan on juuri tuota mitä edelle laitoit.

Mielestäsi Jokereiden organisaatio on siis länsimaisin standardein kunnossa, ulostulot ovat viimeiset vuodet olleet asiallisia ja homma toimii?
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Joo. Olisi pitänyt järjestää tällainen tiedotustilaisuus:

Yari: No niin toimittajat, tulin kertomaan teille, että moka oli inhimillinen.
Toimittaja: Kuka teillä on vastuussa kansallishymnien soitosta?
Yari: En kerro.
Toimittaja: Kerro nyt, organisaation toiminnan pitää kuule olla avointa.
Yari: Öö tota, no, Amanda on meidän DJ.
Toimittaja: Eli heität Amandan bussin alle?
Yari: Öö, aijaa? Eiku, itse asiassa eilen se olinkin minä, joka spinnaili levyjä hallilla ennen ottelua. Uskotko?
Toimittaja: Hienoa, nyt ollaan Jatkoajassakin tyytyväisiä.
Väärin tiedotettu
On kyllä hämmentävää millaisiin asioihin ihmiset jaksaa kiinnittää huomiota. Ensinnäkin ketä helvettiä kiinnostaa joku kansallislaulumoka, tai kuka ne edes voi erottaa toisistaan. Vielä kummallisempaa on, että joku on kiinnostunut myös sen jälkipyykistä ja tavasta jolla seura sen tuo esiin. Hankkikaa koira tai joku harrastus?
 
Viimeksi muokattu:

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tasohan on juuri tuota mitä edelle laitoit.

Mielestäsi Jokereiden organisaatio on siis länsimaisin standardein kunnossa, ulostulot ovat viimeiset vuodet olleet asiallisia ja homma toimii?
Puhutaanko nyt Minsk-ottelusta, vai laajeniko analysointi yhtäkkiä yleiselle tasolle? Menee meinaan omalta osaltani vähän vaikeammaksi, kun en ihan jokaista Yarin haastista ja tiedotetta ole ehtinyt katsomaan.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Puhutaanko nyt Minsk-ottelusta, vai laajeniko analysointi yhtäkkiä yleiselle tasolle? Menee meinaan omalta osaltani vähän vaikeammaksi, kun en ihan jokaista Yarin haastista ja tiedotetta ole ehtinyt katsomaan.

Luuletko, että reaktio olisi tällainen, jos kyse olisi yksittäisestä toimesta - eikä monta vuotta jatkuneesta järkyttävästä sekoilusta organisaation johdon ulostuloissa?

Herätys.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
”Tajusin, että pelaamme valkovenäläistä joukkuetta vastaan vasta siinä vaiheessa, kun kuuluttaja pyysi yleisöä nousemaan kansallishymnien ajaksi.” - Amanda Harkimo, HS

Kaiken julkisuudessa ottelun alla puhutun ja spekuloidun jälkeen hänelle tuli yllätyksenä, että vastassa on valkovenäläinen joukkue? Vahva meno.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
”Tajusin, että pelaamme valkovenäläistä joukkuetta vastaan vasta siinä vaiheessa, kun kuuluttaja pyysi yleisöä nousemaan kansallishymnien ajaksi.” - Amanda Harkimo, HS

Kaiken julkisuudessa ottelun alla puhutun ja spekuloidun jälkeen hänelle tuli yllätyksenä, että vastassa on valkovenäläinen joukkue? Vahva meno.

Se luuli, että siellä on kyseessä joku pilipali huumori matsi ja on ihan sama mitä soittaa ennen peliä? :D

Ei vittu mikä sirkus kaikkinensa.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
”Tajusin, että pelaamme valkovenäläistä joukkuetta vastaan vasta siinä vaiheessa, kun kuuluttaja pyysi yleisöä nousemaan kansallishymnien ajaksi.” - Amanda Harkimo, HS

Kaiken julkisuudessa ottelun alla puhutun ja spekuloidun jälkeen hänelle tuli yllätyksenä, että vastassa on valkovenäläinen joukkue? Vahva meno.
No sen mukaan mikä kuva mulla on tosta Amandasta niin en olisi edes yllättynyt. Ei oo ihan penaalin terävin kynä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
”Tajusin, että pelaamme valkovenäläistä joukkuetta vastaan vasta siinä vaiheessa, kun kuuluttaja pyysi yleisöä nousemaan kansallishymnien ajaksi.” - Amanda Harkimo, HS

Kaiken julkisuudessa ottelun alla puhutun ja spekuloidun jälkeen hänelle tuli yllätyksenä, että vastassa on valkovenäläinen joukkue? Vahva meno.
Selkeästi siellä on sekä työntekijät että johto ihan samalla tasolla.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelaamme enimmäkseen venäläisjoukkueita vastaan ja olin tälläkin kertaa valmistautunut soittamaan heidän kansallishymninsä. Tajusin, että pelaamme valkovenäläistä joukkuetta vastaan vasta siinä vaiheessa, kun kuuluttaja pyysi yleisöä nousemaan kansallishymnien ajaksi. Tässä kohtaa menin paniikkiin ja etsin tietokoneeltani hymniä sanoilla ”BEL, Valko-Venäjä”, mutta en saanut tuloksia. Kirjoitin perään ”anthem” ja viimeisenä ”Belarus”. Tässä vaiheessa hallissa oli ollut hiljaista jo pidemmän aikaa ja soitin lopulta hymnin, joka oli ainoana tarjolla hakukentässäni.

Olen soittanut Valko-Venäjän kansallishymnin monta kertaa, mutta nyt en löytänyt sitä, enkä voi ymmärtää, miksi näin kävi. Soitin väärän hymnin ja olen virheestäni todella pahoillani. Oikea hymni oli soittolistallani koko ajan nenäni edessä nimellä ”BLR”. Menin paniikkiin ja tein virheen.
Sä olet DJ:nä ja sun vastuulla on valita viidestä(!) mahdollisesta kansallislaulusta oikea. Eli Suomi, Venäjä, V-Venäjä, Latvia tai Kiina.

Ja mitä helvettiä joku Palaun kansallislaulu ylipäätään tekee siellä tietokoneen soittolistalla.
Kuinka monta kertaa arvon palstalaiset olette elämänne aikana ylipäätään kuulleet kyseisen hymnin. Itse en kertaakaan. Tai no, nyt yhden kerran.
Vai etsiikö ne jostain Youtubesta nuo hymnit, kun haussa vaihtoehtona tuollainen ilmeisesti kuitenkin tuli.

Kaiken tämän kruunaa se, että heitetään organisaation puolesta DJ bussin alle (oli sitten Amandan oma aloite tai ei), kun oma vastuun ottaminen ja tiedottaminen asiasta on alakoulutasoa.

Sirkuskaan ei ole oikea sana kuvaamaan tätä tämän hetken meininkiä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Täältä(kin) peukku Amandan "mokalle". Saman voisi tehdä slobojen biisin kohdalla.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sä olet DJ:nä ja sun vastuulla on valita viidestä(!) mahdollisesta kansallislaulusta oikea. Eli Suomi, Venäjä, V-Venäjä, Latvia tai Kiina.

Ja mitä helvettiä joku Palaun kansallislaulu ylipäätään tekee siellä tietokoneen soittolistalla.
Kuinka monta kertaa arvon palstalaiset olette elämänne aikana ylipäätään kuulleet kyseisen hymnin. Itse en kertaakaan. Tai no, nyt yhden kerran.
Vai etsiikö ne jostain Youtubesta nuo hymnit, kun haussa vaihtoehtona tuollainen ilmeisesti kuitenkin tuli.

Kaiken tämän kruunaa se, että heitetään organisaation puolesta DJ bussin alle (oli sitten Amandan oma aloite tai ei), kun oma vastuun ottaminen ja tiedottaminen asiasta on alakoulutasoa.

Sirkuskaan ei ole oikea sana kuvaamaan tätä tämän hetken meininkiä.
Suomen laulua tuskin tarvitaan koska Jokeritenori. Kazakstanilla sen sijaan on oma hymninsä, ei varmaan paree soittaa heille Suurta ja mahtavaa.

Mutta, jos olisin Lukashenka, niin olisin varmaan ihan samaa mieltä teidän kanssa; ei toi Amandan anteeksipyyntö riitä mihinkään, vähintään Kurri ja Pekka Haavisto, ehkä Saulikin.

Ed. Typo
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös