Jari toteaa vain HYVÄEikö Jari Kurrin nimellä olisi parempi pahoitella, sen soppahan tämä loppujenlopuksi on eikä Amandan.
Vaan ei ole Jaria näkynyt..
Jari toteaa vain HYVÄEikö Jari Kurrin nimellä olisi parempi pahoitella, sen soppahan tämä loppujenlopuksi on eikä Amandan.
Vaan ei ole Jaria näkynyt..
Joo. Olisi pitänyt järjestää tällainen tiedotustilaisuus:Tässä tapauksessa jokainen vähääkään kartalla oleva -Länsimainen- johtaja toteaa, että tässä organisaatiossa emme ikinä syytä yksittäistä ihmistä, vaan otamme kaikki syyt niskoillemme ja kukaan ei jää bussin alle.
Minä, Me, Jokerit.
Ei enää.
Joo. Olisi pitänyt järjestää tällainen tiedotustilaisuus:
Yari: No niin toimittajat, tulin kertomaan teille, että moka oli inhimillinen.
Toimittaja: Kuka teillä on vastuussa kansallishymnien soitosta?
Yari: En kerro.
Toimittaja: Kerro nyt, organisaation toiminnan pitää kuule olla avointa.
Yari: Öö tota, no, Amanda on meidän DJ.
Toimittaja: Eli heität Amandan bussin alle?
Yari: Öö, aijaa? Eiku, itse asiassa eilen se olinkin minä, joka spinnaili levyjä hallilla ennen ottelua. Uskotko?
Toimittaja: Hienoa, nyt ollaan Jatkoajassakin tyytyväisiä.
Väärin tiedotettuJoo. Olisi pitänyt järjestää tällainen tiedotustilaisuus:
Yari: No niin toimittajat, tulin kertomaan teille, että moka oli inhimillinen.
Toimittaja: Kuka teillä on vastuussa kansallishymnien soitosta?
Yari: En kerro.
Toimittaja: Kerro nyt, organisaation toiminnan pitää kuule olla avointa.
Yari: Öö tota, no, Amanda on meidän DJ.
Toimittaja: Eli heität Amandan bussin alle?
Yari: Öö, aijaa? Eiku, itse asiassa eilen se olinkin minä, joka spinnaili levyjä hallilla ennen ottelua. Uskotko?
Toimittaja: Hienoa, nyt ollaan Jatkoajassakin tyytyväisiä.
Puhutaanko nyt Minsk-ottelusta, vai laajeniko analysointi yhtäkkiä yleiselle tasolle? Menee meinaan omalta osaltani vähän vaikeammaksi, kun en ihan jokaista Yarin haastista ja tiedotetta ole ehtinyt katsomaan.Tasohan on juuri tuota mitä edelle laitoit.
Mielestäsi Jokereiden organisaatio on siis länsimaisin standardein kunnossa, ulostulot ovat viimeiset vuodet olleet asiallisia ja homma toimii?
Puhutaanko nyt Minsk-ottelusta, vai laajeniko analysointi yhtäkkiä yleiselle tasolle? Menee meinaan omalta osaltani vähän vaikeammaksi, kun en ihan jokaista Yarin haastista ja tiedotetta ole ehtinyt katsomaan.
Nyt on aika moneen kertaan eri tileillä ja someissa esitetty anteeksipyyntöjä. Alkaa mennä jo hassuksi...
Meemi Instassa:
”Tajusin, että pelaamme valkovenäläistä joukkuetta vastaan vasta siinä vaiheessa, kun kuuluttaja pyysi yleisöä nousemaan kansallishymnien ajaksi.” - Amanda Harkimo, HS
Kaiken julkisuudessa ottelun alla puhutun ja spekuloidun jälkeen hänelle tuli yllätyksenä, että vastassa on valkovenäläinen joukkue? Vahva meno.
No sen mukaan mikä kuva mulla on tosta Amandasta niin en olisi edes yllättynyt. Ei oo ihan penaalin terävin kynä.”Tajusin, että pelaamme valkovenäläistä joukkuetta vastaan vasta siinä vaiheessa, kun kuuluttaja pyysi yleisöä nousemaan kansallishymnien ajaksi.” - Amanda Harkimo, HS
Kaiken julkisuudessa ottelun alla puhutun ja spekuloidun jälkeen hänelle tuli yllätyksenä, että vastassa on valkovenäläinen joukkue? Vahva meno.
Selkeästi siellä on sekä työntekijät että johto ihan samalla tasolla.”Tajusin, että pelaamme valkovenäläistä joukkuetta vastaan vasta siinä vaiheessa, kun kuuluttaja pyysi yleisöä nousemaan kansallishymnien ajaksi.” - Amanda Harkimo, HS
Sä olet DJ:nä ja sun vastuulla on valita viidestä(!) mahdollisesta kansallislaulusta oikea. Eli Suomi, Venäjä, V-Venäjä, Latvia tai Kiina.Pelaamme enimmäkseen venäläisjoukkueita vastaan ja olin tälläkin kertaa valmistautunut soittamaan heidän kansallishymninsä. Tajusin, että pelaamme valkovenäläistä joukkuetta vastaan vasta siinä vaiheessa, kun kuuluttaja pyysi yleisöä nousemaan kansallishymnien ajaksi. Tässä kohtaa menin paniikkiin ja etsin tietokoneeltani hymniä sanoilla ”BEL, Valko-Venäjä”, mutta en saanut tuloksia. Kirjoitin perään ”anthem” ja viimeisenä ”Belarus”. Tässä vaiheessa hallissa oli ollut hiljaista jo pidemmän aikaa ja soitin lopulta hymnin, joka oli ainoana tarjolla hakukentässäni.
Olen soittanut Valko-Venäjän kansallishymnin monta kertaa, mutta nyt en löytänyt sitä, enkä voi ymmärtää, miksi näin kävi. Soitin väärän hymnin ja olen virheestäni todella pahoillani. Oikea hymni oli soittolistallani koko ajan nenäni edessä nimellä ”BLR”. Menin paniikkiin ja tein virheen.
Suomen laulua tuskin tarvitaan koska Jokeritenori. Kazakstanilla sen sijaan on oma hymninsä, ei varmaan paree soittaa heille Suurta ja mahtavaa.Sä olet DJ:nä ja sun vastuulla on valita viidestä(!) mahdollisesta kansallislaulusta oikea. Eli Suomi, Venäjä, V-Venäjä, Latvia tai Kiina.
Ja mitä helvettiä joku Palaun kansallislaulu ylipäätään tekee siellä tietokoneen soittolistalla.
Kuinka monta kertaa arvon palstalaiset olette elämänne aikana ylipäätään kuulleet kyseisen hymnin. Itse en kertaakaan. Tai no, nyt yhden kerran.
Vai etsiikö ne jostain Youtubesta nuo hymnit, kun haussa vaihtoehtona tuollainen ilmeisesti kuitenkin tuli.
Kaiken tämän kruunaa se, että heitetään organisaation puolesta DJ bussin alle (oli sitten Amandan oma aloite tai ei), kun oma vastuun ottaminen ja tiedottaminen asiasta on alakoulutasoa.
Sirkuskaan ei ole oikea sana kuvaamaan tätä tämän hetken meininkiä.
Siitäpä se muuten ulina olisi alkanut kun suuri ja mahtava olisi eilen pärähtänyt. Ainoastaan toveri @Konteksti olisi ollut saman tien käsi lipassa.Täältä(kin) peukku Amandan "mokalle". Saman voisi tehdä slobojen biisin kohdalla.
Kuudesta. Unohdit Kazakstanin.Sä olet DJ:nä ja sun vastuulla on valita viidestä(!) mahdollisesta kansallislaulusta oikea. Eli Suomi, Venäjä, V-Venäjä, Latvia tai Kiina.
Sen lisäksi on vielä muistettavana Tatarstanin hymni.Kuudesta. Unohdit Kazakstanin.
Vittu mitä suomettumista tämä anteeksi pyyntelyn liioittelu. Kerralla homma selvä että soitettiin väärä biisi ja thats it. Ei tätä kumartelua suuntaan taas toiseen ja omien työntekijöiden bussin alle heittämistä.
Sitä + Bashkorkostania tosin ei soiteta ilman suurtajamahtavaaSen lisäksi on vielä muistettavana Tatarstanin hymni.