Mainos

Jokerien mediaketju

• 2 360 192
  • 9 920

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Tässä tapauksessa jokainen vähääkään kartalla oleva -Länsimainen- johtaja toteaa, että tässä organisaatiossa emme ikinä syytä yksittäistä ihmistä, vaan otamme kaikki syyt niskoillemme ja kukaan ei jää bussin alle.

Minä, Me, Jokerit.

Ei enää.
Joo. Olisi pitänyt järjestää tällainen tiedotustilaisuus:

Yari: No niin toimittajat, tulin kertomaan teille, että moka oli inhimillinen.
Toimittaja: Kuka teillä on vastuussa kansallishymnien soitosta?
Yari: En kerro.
Toimittaja: Kerro nyt, organisaation toiminnan pitää kuule olla avointa.
Yari: Öö tota, no, Amanda on meidän DJ.
Toimittaja: Eli heität Amandan bussin alle?
Yari: Öö, aijaa? Eiku, itse asiassa eilen se olinkin minä, joka spinnaili levyjä hallilla ennen ottelua. Uskotko?
Toimittaja: Hienoa, nyt ollaan Jatkoajassakin tyytyväisiä.

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Yari: Öö, aijaa? Eiku, itse asiassa eilen se olinkin minä, joka spinnaili levyjä hallilla ennen ottelua. Uskotko?

Tasohan on juuri tuota mitä edelle laitoit.

Mielestäsi Jokereiden organisaatio on siis länsimaisin standardein kunnossa, ulostulot ovat viimeiset vuodet olleet asiallisia ja homma toimii?

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC

Väärin tiedotettu
On kyllä hämmentävää millaisiin asioihin ihmiset jaksaa kiinnittää huomiota. Ensinnäkin ketä helvettiä kiinnostaa joku kansallislaulumoka, tai kuka ne edes voi erottaa toisistaan. Vielä kummallisempaa on, että joku on kiinnostunut myös sen jälkipyykistä ja tavasta jolla seura sen tuo esiin. Hankkikaa koira tai joku harrastus?

Viimeksi muokattu:

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Tasohan on juuri tuota mitä edelle laitoit.

Mielestäsi Jokereiden organisaatio on siis länsimaisin standardein kunnossa, ulostulot ovat viimeiset vuodet olleet asiallisia ja homma toimii?
Puhutaanko nyt Minsk-ottelusta, vai laajeniko analysointi yhtäkkiä yleiselle tasolle? Menee meinaan omalta osaltani vähän vaikeammaksi, kun en ihan jokaista Yarin haastista ja tiedotetta ole ehtinyt katsomaan.

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Puhutaanko nyt Minsk-ottelusta, vai laajeniko analysointi yhtäkkiä yleiselle tasolle? Menee meinaan omalta osaltani vähän vaikeammaksi, kun en ihan jokaista Yarin haastista ja tiedotetta ole ehtinyt katsomaan.

Luuletko, että reaktio olisi tällainen, jos kyse olisi yksittäisestä toimesta - eikä monta vuotta jatkuneesta järkyttävästä sekoilusta organisaation johdon ulostuloissa?

Herätys.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
”Tajusin, että pelaamme valkovenäläistä joukkuetta vastaan vasta siinä vaiheessa, kun kuuluttaja pyysi yleisöä nousemaan kansallishymnien ajaksi.” - Amanda Harkimo, HS

Kaiken julkisuudessa ottelun alla puhutun ja spekuloidun jälkeen hänelle tuli yllätyksenä, että vastassa on valkovenäläinen joukkue? Vahva meno.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
”Tajusin, että pelaamme valkovenäläistä joukkuetta vastaan vasta siinä vaiheessa, kun kuuluttaja pyysi yleisöä nousemaan kansallishymnien ajaksi.” - Amanda Harkimo, HS

Kaiken julkisuudessa ottelun alla puhutun ja spekuloidun jälkeen hänelle tuli yllätyksenä, että vastassa on valkovenäläinen joukkue? Vahva meno.

Se luuli, että siellä on kyseessä joku pilipali huumori matsi ja on ihan sama mitä soittaa ennen peliä? :D

Ei vittu mikä sirkus kaikkinensa.

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

No sen mukaan mikä kuva mulla on tosta Amandasta niin en olisi edes yllättynyt. Ei oo ihan penaalin terävin kynä.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli

Selkeästi siellä on sekä työntekijät että johto ihan samalla tasolla.

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelaamme enimmäkseen venäläisjoukkueita vastaan ja olin tälläkin kertaa valmistautunut soittamaan heidän kansallishymninsä. Tajusin, että pelaamme valkovenäläistä joukkuetta vastaan vasta siinä vaiheessa, kun kuuluttaja pyysi yleisöä nousemaan kansallishymnien ajaksi. Tässä kohtaa menin paniikkiin ja etsin tietokoneeltani hymniä sanoilla ”BEL, Valko-Venäjä”, mutta en saanut tuloksia. Kirjoitin perään ”anthem” ja viimeisenä ”Belarus”. Tässä vaiheessa hallissa oli ollut hiljaista jo pidemmän aikaa ja soitin lopulta hymnin, joka oli ainoana tarjolla hakukentässäni.

Olen soittanut Valko-Venäjän kansallishymnin monta kertaa, mutta nyt en löytänyt sitä, enkä voi ymmärtää, miksi näin kävi. Soitin väärän hymnin ja olen virheestäni todella pahoillani. Oikea hymni oli soittolistallani koko ajan nenäni edessä nimellä ”BLR”. Menin paniikkiin ja tein virheen.
Sä olet DJ:nä ja sun vastuulla on valita viidestä(!) mahdollisesta kansallislaulusta oikea. Eli Suomi, Venäjä, V-Venäjä, Latvia tai Kiina.

Ja mitä helvettiä joku Palaun kansallislaulu ylipäätään tekee siellä tietokoneen soittolistalla.
Kuinka monta kertaa arvon palstalaiset olette elämänne aikana ylipäätään kuulleet kyseisen hymnin. Itse en kertaakaan. Tai no, nyt yhden kerran.
Vai etsiikö ne jostain Youtubesta nuo hymnit, kun haussa vaihtoehtona tuollainen ilmeisesti kuitenkin tuli.

Kaiken tämän kruunaa se, että heitetään organisaation puolesta DJ bussin alle (oli sitten Amandan oma aloite tai ei), kun oma vastuun ottaminen ja tiedottaminen asiasta on alakoulutasoa.

Sirkuskaan ei ole oikea sana kuvaamaan tätä tämän hetken meininkiä.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Täältä(kin) peukku Amandan "mokalle". Saman voisi tehdä slobojen biisin kohdalla.

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Sä olet DJ:nä ja sun vastuulla on valita viidestä(!) mahdollisesta kansallislaulusta oikea. Eli Suomi, Venäjä, V-Venäjä, Latvia tai Kiina.

Ja mitä helvettiä joku Palaun kansallislaulu ylipäätään tekee siellä tietokoneen soittolistalla.
Kuinka monta kertaa arvon palstalaiset olette elämänne aikana ylipäätään kuulleet kyseisen hymnin. Itse en kertaakaan. Tai no, nyt yhden kerran.
Vai etsiikö ne jostain Youtubesta nuo hymnit, kun haussa vaihtoehtona tuollainen ilmeisesti kuitenkin tuli.

Kaiken tämän kruunaa se, että heitetään organisaation puolesta DJ bussin alle (oli sitten Amandan oma aloite tai ei), kun oma vastuun ottaminen ja tiedottaminen asiasta on alakoulutasoa.

Sirkuskaan ei ole oikea sana kuvaamaan tätä tämän hetken meininkiä.
Suomen laulua tuskin tarvitaan koska Jokeritenori. Kazakstanilla sen sijaan on oma hymninsä, ei varmaan paree soittaa heille Suurta ja mahtavaa.

Mutta, jos olisin Lukashenka, niin olisin varmaan ihan samaa mieltä teidän kanssa; ei toi Amandan anteeksipyyntö riitä mihinkään, vähintään Kurri ja Pekka Haavisto, ehkä Saulikin.

Ed. Typo

Viimeksi muokattu:

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Ehkäpä parin viinilasillisen jälkeen luki biisin titlen väärin. Vahinkoja sattuu.

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu mitä suomettumista tämä anteeksi pyyntelyn liioittelu. Kerralla homma selvä että soitettiin väärä biisi ja thats it. Ei tätä kumartelua suuntaan taas toiseen ja omien työntekijöiden bussin alle heittämistä.

Sen lauluja laulat kenen leipää syöt. Jos narrit ei anna potkuja dj:lle, niin sitä voi pitää jo suoraselkäisyytenä. Niin ikävästi on asiat.

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Eikö Minskin olisi vain kannattanut kieltäytyä pelaamasta niin kauan, kun Amanda saa oikean laulun haettua? Noinhan Ranska - Albaniassa toimittiin futiksen puolella, kun Ranskan Amanda soitti epähuomiossa Andorran hymnin.

Jotenkin olen taipuvainen uskomaan, että kyseessä tosiaan oli vain Amandan moka. Antaa erittäin hyvän kuvan hänen valmistautumisestaan peli-iltoihin ja ylipäätään työmoraalista.

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuumailin tuota hymnin valintaa. Palaun kappale on sarjassa pilat. Tai Amandan oikea moka, ihan mahdollista. Mutta vittuilua olisi ollut soittaa Venäjän kansallislaulu. Se olisi ollut poliittinen kannanotto.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy