Mainos

Jokerien mediaketju

• 2 362 158
  • 9 922

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Dinamo Minskin somessa kirjoitetaan aika paljon samasta asiasta, jonka joukkueen päävalmentaja nosti esille eli vastustajan kunnioituksen puutteesta. Myös Valko-Venäjän kansan kunnioittamisen puute on aiheena.

Osa Minskin kannattajista alkoi ideoida vastavetoa. Eniten kannatusta Jokereiden seuraavan Minskin ottelun alussa soitettavaksi kansallislauluksi tällä hetkellä on Venäjän keisarikunnan viimeisellä hymnillä ”Jumala suojele tsaaria”.

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Osa Minskin kannattajista alkoi ideoida vastavetoa. Eniten kannatusta Jokereiden seuraavan Minskin ottelun alussa soitettavaksi kansallislauluksi tällä hetkellä on Venäjän keisarikunnan viimeisellä hymnillä ”Jumala suojele tsaaria”.
Ai vittu toi olis hauskaa. Sais äijät ja fanit hyvät naurut.

Eivät taida propagandapäissään idiootit ymmärtää ettei sivistusvaltiossa noita oteta niin vakavasti

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Laitoin Minskiin jo viestiä linkin kera. Lupasivat soittaa Jokereille Tommi Läntisen Via Dolorosan.

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Aivan liian vähän huomiota tässä keississä saa se seikka, että joltain löytyi fikasta Palaun kansallishymni valmiina.

Mutta tosissaan, aika monta kertaa Maamme-laulun sijaan on soitettu Viron kansallishymni. Olisiko näistä pitänyt osata suuttua vai meneekö suomalaisen "ei mun takia tartte" asenteen piiriin?

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Nämä naurettavat selittelyt ja ulostulot ovat niitä asioita, jotka laskevat valitettavasti mielenkiintoa Jokereita kohtaan. Mitä vittua siellä oikein tapahtuu?

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja nyt tästä sitten on jo viralliset tiedotteetkin:

Sirkusmusiikkia, kiitos.

gamlagubbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis mitä saatanaa, Jokerit heitti Amandan (Jokereiden Dj) julkisesti bussin alle tuosta hymnisekoilusta.

Luulisi että organisaatio seisoo tämmöisten virheiden takana mutta ei, kun kaivetaan virheen tehnyt työntekijä kommentoimaan itse että mikä meni pieleen.

Minä, Me, Jokerit alkaa olemaan kuollut slogan, sääli.

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja täällä taas foliohatut luulee, että Amanda on saanut käskyn ottaa syyt harteilleen ja kertoa lehdistölle mokastaan. Voi jeesus mitä touhua

Voi jeesus mitä touhua on heittää organisaatiossa yksittäinen henkilö bussin alle - oli se hänen tosiallinen vika tai ei.

Samaan tapaan voitaisiin sitten jatkossa laittaa aina jokainen maali virallisissa tiedotteisessa veskarin piikkiin. Ihan sama kenen vika se oikeasti oli.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja täällä taas foliohatut luulee, että Amanda on saanut käskyn ottaa syyt harteilleen ja kertoa lehdistölle mokastaan. Voi jeesus mitä touhua
Jotkut voivat ehkä ajatella, että kyse on jostain ylemmästä käskystä, mutta eivät varmasti kaikki kirjoittajat.

Toisilla voi olla mielessä, että kyllä ammattilaisorganisaation pitäisi antaa toimitusjohtajan (heh) tms. korkean viranhaltijan toimesta lausunnot ulospäin, eikä anneta kömmähdyksen tehneen rividuunarin tehdä sitä. Esimiesvastuu koskee myös tällaista osa-aluetta.

-Hnö-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
En ota sen enempää kantaa siihen oliko Amanda oikeasti syypää tähän, mutta en kyllä olisi yhtään yllättynyt vaikka olisikin.

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen enempää en itse kommentoi, mutta kyllähän tämä on tyylitön veto heittää yksi henkilö bussin alle, ihan sama vaikka olisi itse sanonutkin että ottaa syyt niskoille, mutta yhteisönä, tiiminä ja organisaationahan tuota juttua tehdään, kaikki yhdessä.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

”Tekninen ongelma” vaihtui lennosta Amandan ”inhimilliseen virheeseen”.

Meinasi jo palata pienen pieni osa Jokereiden arvostusta takaisin mutta jälkipyykeissä se vedettiin kyllä miinuksen puolelle taas kerran.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sen enempää en itse kommentoi, mutta kyllähän tämä on tyylitön veto heittää yksi henkilö bussin alle, ihan sama vaikka olisi itse sanonutkin että ottaa syyt niskoille, mutta yhteisönä, tiiminä ja organisaationahan tuota juttua tehdään, kaikki yhdessä.
Eikös tämä nimenomaan ole se itänaapurin tapa. Syyllinen on löydyttävä? Johtaja ei ole syyllinen. Ei tee virheitä. Koskaan.

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Mistä me tiedetään, että joku heitti Amandan bussin alle? Onko aivan mahdoton ajatus, että hän itse haluaa esittää pahoittelut mokastaan?

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistä me tiedetään, että joku heitti Amandan bussin alle? Onko aivan mahdoton ajatus, että hän itse haluaa esittää pahoittelut mokastaan?

Tässä tapauksessa jokainen vähääkään kartalla oleva -Länsimainen- johtaja toteaa, että tässä organisaatiossa emme ikinä syytä yksittäistä ihmistä, vaan otamme kaikki syyt niskoillemme ja kukaan ei jää bussin alle.

Minä, Me, Jokerit.

Ei enää.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Samaan tapaan voitaisiin sitten jatkossa laittaa aina jokainen maali virallisissa tiedotteisessa veskarin piikkiin. Ihan sama kenen vika se oikeasti oli.
Kyllä tämä pelaajien bussin alle heittely voisi olla hyväksikin. Päänsilittelyllä saa näitä tuloksia, mutta vanhalla kunnon uhkailulla, vittuilulla ja rankaisulla voisi tapahtua jotain kehitystäkin.

Kukas sen Jokereiden viimeiseksi jääneen voiton toikaan - ja millaisilla metodeilla se kaveri silloin joukkojaan johti..

.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Organisaation pitäisi linjata selkeästi, kuka antaa julkisuuteen lausuntoja minkäkinlaisista asioista. Joko organisaation toimintaohjeissa on vikaa, tai sitten Amanda on lähtenyt sooloilemaan ja rikkonut sääntöjä. Totuutta tuskin saamme tietää, kummin tässä on käynyt, mutta kummassakin tapauksessa organisaation on toimittava ja linjattava asia jatkossa selvemmin.

Lisäys: Tuskin on mistään pelkästä sooloilusta kyse, kun ko. Amandan tekemä anteeksipyyntö on ihan Jokereiden virallisilla sivuilla julkaistu.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy