Aivan turha Liigan itkupotkuraivareillekaan on mitään ylevämpiä syitä yrittää keksiä. Mitä tarkoitat tällä arvostuksella? Koetko asioita?Tätähän tämä on viimeaikoina hieman ollut. Ensin kustaan itse tietoisesti Liigan ja se osakkaiden muroihin ja nyt kyynelsilmin valitellaan, että kukaan Liigasta ei pelaa harjoituspelejä. Taustalla on pakoteheppuja ja on niin kauhean epäreilua, että pankit ei tee bisnestä.
Nyt sitten itketään logon perään, joka ei ole Jokereiden tai jonka itse arvostavat nollan euron arvoiseksi.
Kukahan on Jokereiden vastineen tekaissut, ilmeisesti ei äidinkielensä ole suomi.
Valtavasti halventavista ja kirotusvirheitä.
Mitä tarkoitat tällä arvostuksella? Koetko asioita?
Jokerien logo, ei siis ole Jokerien logo. Onko se kenties Ilveksen logo? Sama tuon arvostuksen suhteen. Pelkkää typerää röllittelyä nyt sinulta. Sääli.Jos Jokerit Hockey Club Oy omistaa logon yms. immateriaalioikeudet niin niitä ei ole taseessa mainittu.
Hauskana yksityiskohtana taseesta voi myös mainita sen, että yhtiön liikearvo on taseen mukaan 0,00 euroa.
Niitähän tässä käy eniten sääliksi. Tosin heitä ei luulisi sitten nuo hesarin kirjoitukset kiinnostavan hevonkukkua vaan mennään silti sinne hallille kun kaikki jääkiekon ulkopuolella kerran on yhdentekevää heille. Ja jos sellaisia kerran on niin heitä ei myöskään pidä tuomita fanittamisesta vaikka Jokereiden omistajakuviot yms olisi miten viturallaan
Minusta tällainen teksti on hieman huvittavaa Tappara-fanin näppikseltä. Miten itse suhtaudut siihen, että Tapparan merkittävimpiin omistajiin kuuluvan kaverin tuomat rahat ovat verisiä asekaupan rahoja? Tai siihen, että tämä samainen omistaja tukee Israelin sotarikoksia ja on edesauttamassa Israel-propagandan levittämistä länsimaissa? Eikä sekään nyt kaikkien silmissä ole ihan oikein, että kaverin Tappara-omistuksiin on käytetty veroparatiisijärjestelyitä..
Jokerien logo, ei siis ole Jokerien logo. Onko se kenties Ilveksen logo? Sama tuon arvostuksen suhteen. Pelkkää typerää röllittelyä nyt sinulta. Sääli.
Vastauksena ansiokkaaseen kysymykseesi: En suhtaudu siihen mitenkään
Joku saattaa nähdä näissä kahdessa tapauksessa pieniä eroja:Oudot kaksoisstandardit. Aiemman tekstisi perusteella sinua käy sääliksi ne Jokeri-fanit, jotka eivät huomioi jääkiekon ulkopuolisia tekijöitä, mutta itse Tappara-fanina suhtaudut ilmeisen välinpitämättömällä tavalla oman seurasi omistajaportaan moraalittomaan toimintaan.
Oudot kaksoisstandardit. Aiemman tekstisi perusteella sinua käy sääliksi ne Jokeri-fanit, jotka eivät huomioi jääkiekon ulkopuolisia tekijöitä, mutta itse Tappara-fanina suhtaudut ilmeisen välinpitämättömällä tavalla oman seurasi omistajaportaan moraalittomaan toimintaan.
Ei aukee toi juttu, kun maksumuuri. Voisitko avata tätä?että Putin rahoitti myös Niinistön presidentiksi.
Minun nähdäkseni tämä hävitty riita selittää Sanoman ja sen omistajien motiivin kirjoittaa vähintään kerran vuodessa näitä "paljastusjuttuja" Jokereista. Sillanpään ja Lempisen kaltaisia toimittajia tässä käy sääliksi, kun raukkojen journalistinen osaaminen ei riitä tuon vertaa yhdistämään oman talon motiiveja.
Mielenkiintoinen juttu HS:n kuukausiliitteessä. "Hauskaa" että siinä ei mainita sanallakaan, miten HS:n emoyhtiö Sanoma liittyy kesäkuun 2013 hallikauppoihin. Kuten useimmat varmaan muistavat, Sanoma riiteli koko voimallaan isoon ääneen Harkimon kanssa näistä kaupoista ja otti siinä seikkailussa kunnolla myös turpaan. Joku ulkopuolinen media siitä uutisoi esim. MTV täällä Hjallis voitti miljoonariidan Sanomaa vastaan – "Tiesin etten ole tehnyt mitään väärää"
Minun nähdäkseni tämä hävitty riita selittää Sanoman ja sen omistajien motiivin kirjoittaa vähintään kerran vuodessa näitä "paljastusjuttuja" Jokereista. Sillanpään ja Lempisen kaltaisia toimittajia tässä käy sääliksi, kun raukkojen journalistinen osaaminen ei riitä tuon vertaa yhdistämään oman talon motiiveja.
Minusta Sanoman suhtautuminen Jokereihin muuttui selvästi nihkeämmäksi kauppojen jälkeen. Ei siellä niinkään mitään ajojahtia ole käynnissä, mutta näitä normaaleja lätkäjuttuja tehdään harvakseltaan, ja selvästi pidetään vähän etäisyyttä, eikä haluta olla Jokereita tätä kautta juuri promoamassa.Mielenkiintoinen juttu HS:n kuukausiliitteessä. "Hauskaa" että siinä ei mainita sanallakaan, miten HS:n emoyhtiö Sanoma liittyy kesäkuun 2013 hallikauppoihin. Kuten useimmat varmaan muistavat, Sanoma riiteli koko voimallaan isoon ääneen Harkimon kanssa näistä kaupoista ja otti siinä seikkailussa kunnolla myös turpaan. Joku ulkopuolinen media siitä uutisoi esim. MTV täällä Hjallis voitti miljoonariidan Sanomaa vastaan – "Tiesin etten ole tehnyt mitään väärää"
Mielenkiintoinen juttu HS:n kuukausiliitteessä. "Hauskaa" että siinä ei mainita sanallakaan, miten HS:n emoyhtiö Sanoma liittyy kesäkuun 2013 hallikauppoihin. Kuten useimmat varmaan muistavat, Sanoma riiteli koko voimallaan isoon ääneen Harkimon kanssa näistä kaupoista ja otti siinä seikkailussa kunnolla myös turpaan.