Action Bronson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen suurin ja kaunein
Mahtava. Hihittelin ääneen.Tällainen pompsahti esiin: Jokerit Mannequin Challenge - YouTube
Mahtava. Hihittelin ääneen.Tällainen pompsahti esiin: Jokerit Mannequin Challenge - YouTube
Isoin asia tuossa videolla oli kyllä tuo Jaakolan naama, eli parta on taas kasvamaan päin! Jos kaveri malttaa olla sitä ajamatta, niin keväällä saatetaan nähdä taas vanhaa hyvää Topia askissa.Ensimmäinen luukku aukaistu. Tykkäsin. Ensi vuonna sama reissu sitten äideille.
Harkimo jääkiekkoleijonaksi. Iltalehdessä kuvia ja video. Teemukin paikalla. Onnittelut.
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/201612152200041270_jk.shtml
Tätä samaa olen miettinyt itsekkin. Propsit siitä, että ideoita ja intoa tehdä asioita riittää. Kovin hyvänä bisnesmiehenä leuatonta ei voi kuitenkaan pitää.Mikä bisneksissäsi oikein mättää, Harry Harkimo? - KHL - Ilta-Sanomat
Olen aina ihmetellyt samaa kuin toimittaja. Harkimo on aina ollut aikaansaava ja hänen tekemänään tai käynnistämänään on nähty kaikennäköisiä hienoja projekteja mutta onko hän oikeasti onnistunut missään nimenomaan taloudellisesti? Hjalliksesta on mielestäni syntynyt vääristynyt "self made man"- mielikuva, vaikka hänellä on aina ollut suvun varallisuus tukenaan. En tiedä miehen tekemistä kokonaistappiosta mutta veikkaan että rahaa on palanut vuosien mittaan aika paljon. Silti on nostettava hattua Hjallikselle, jolla aina tuntuu olevan energia johonkin uuteen projektiin.
Kummasti se vaan niitä miljoonia on käärinyt, vaikkei leukaa olekaan. Mistähän ne on tulleet, sulla ei liene tietoa siitä?Tätä samaa olen miettinyt itsekkin. Propsit siitä, että ideoita ja intoa tehdä asioita riittää. Kovin hyvänä bisnesmiehenä leuatonta ei voi kuitenkaan pitää.
.
Tarjolla saattaa olla paljastuksia tai sitten ei. Kannattanee katsella ja kuunnella, että mitä Hjallis siellä paljastaa. Itse ainakin aion väijyä, että "Taivas varjele, mitä sieltä tulee"?
Mikä tästä keskustelusta teki mielenkiintoisen? Sisälsikö se jotain oikeasti mielenkiintoista vai vaan tiedon siitä, että Hjallis on tvssä?Kävin tänään mielenkiintoisen keskustelun Jokereiden johtajistoon kuuluvan henkilön kanssa. Kuulemani mukaan huomisessa tulosruudussa haastatellan Hjallista ainakin KHL-jatkoon liittyen. Tarjolla saattaa olla paljastuksia tai sitten ei. Kannattanee katsella ja kuunnella, että mitä Hjallis siellä paljastaa. Itse ainakin aion väijyä, että "Taivas varjele, mitä sieltä tulee"?
Hjallis kertoo siirtyvänsä Viivin kanssa kokopäiväiseksi purjehtijapariskunnaksi Affenanmaalle.Olisiko jatkosta jotain oikeaa uutista vihdoinkin?
Jos hikisessä Tulosruudussa ilmoitetaan KHL-jatko, niin alas on vajottu. Eikö ole varaa pitää massiivista, jos tiedotus pitää ulkoistaa maikkarille? Tämä on einiinhauskaa spekulointia siis.