Tänään juttu RHCP:stä kun kävivät kiekkoilemassa Kurrin yms kanssa. Ei kylläkään suoraan Jokereista kirjoitettu juttu, mutta liippaa aihetta..Ilta-Sanomat todellakin viimeksi kirjoittaneet uutisen Jokereista 8.9?
Tänään juttu RHCP:stä kun kävivät kiekkoilemassa Kurrin yms kanssa. Ei kylläkään suoraan Jokereista kirjoitettu juttu, mutta liippaa aihetta..Ilta-Sanomat todellakin viimeksi kirjoittaneet uutisen Jokereista 8.9?
Hyviä juttuja mun mielestä nämä. Valtavien maailmantähtien poseeraaminen Jokerilogon kanssa on aina positiivista PR:ää.Näkyy olevan tämän kauden trendi, että noita maailmantähtiä viedään höntsäämään ja annetaan pelipaita muistoksi. Nyt vuorossa Justin Bieber:
Justin Bieber nousi jäälle Jari Kurrin, VilleGallen ja Jokeri-legendojen kanssa - katso kuvat
Itse Bieberkin on re-tweetannut jutun, joten hyvää mainosta kyllä Jokereille.Hyviä juttuja mun mielestä nämä. Valtavien maailmantähtien poseeraaminen Jokerilogon kanssa on aina positiivista PR:ää.
Taisi tulla aika heittämällä Jokereiden Twitterin retweet-ennätys tuosta Kurrin kuvasta Bieberin kanssa. Ymmärtäähän sen, Jari oli kova tekijä aikanaan.
Jep. Ja Bieberillä tosiaan sellaiset rapiat 88 000 000 seuraajaa Twitterissä.Itse Bieberkin on re-tweetannut jutun, joten hyvää mainosta kyllä Jokereille.
Nyt menee jo paksuksi, kun Kurria haastatellaan siitä, että piiperi kävi. Kurri Bieberin taidoista: Näki että hän on pelannut | Jokerit.com
Jotain rajaa klikkihuoraukseen.
Kurri voisi keskittyä joukkueen vahvistamiseen eikä tähtien kestittämiseen. Näin karrikoidusti.
Mitäs uutta tässä oli? On ollut jo pitkään tiedossa, että pakotteiden takia maksuliikenne on hieman hidasta.
Tarviiko näitä klikkihuorausotsikoita tännekkin jakaa? Olisit ennemmin vaikka referoinut uutisen sisällön, joka todennäköisesti liittyy jotenkin pakotteisiin ja Venäjään. Eli käytännössä täsmälleen sama uutinen kuin vuosi sitten, nyt lypsetään vähän lisää klikkejä taas aiheella kertomalla ostikossa vain osatotuus ja luomalla vääriä mielikuvia sen kautta.
Jees, sori näinhän se oli.Mitäs uutta tässä oli? On ollut jo pitkään tiedossa, että pakotteiden takia maksuliikenne on hieman hidasta.
Marko Jantusen kirjassa kerrotaan että Jortsu oli huutanut kopissa kapteeni Heleniukselle ja varakapteeni Jantuselle että "te olette seurajohdon valinta kapteeneiksi, ei minun."Helgehän palasi maailmankiertueeltaan meille takaisin kaudeksi 03-04, jolloin Jortsu nimitti hänet kapteeniksi.
Tämä oli uusi tieto. Missä kohtaa hiljainen hetki pidettiin? Mitä saatesanoja sanottiin? Mä aukaisin lähetyksen vasta kansallislaulujen ollessa käynnissä.Tyylikäs veto eilen Jokereilta pitää hiljainen hetki Hakin muistoksi KHL-liigan ottelussa. Näin saatiin ryssätkin seisomaan asennossa Suomalaisen legendan edessä, vaikka eihän Hakki ole edes kussut Venäjän suuntaan, saatikka siellä pelannut.
Tämä oli uusi tieto. Missä kohtaa hiljainen hetki pidettiin? Mitä saatesanoja sanottiin? Mä aukaisin lähetyksen vasta kansallislaulujen ollessa käynnissä.
Tämä ei ollut vahinko.Hifkiä ei taidettu mainita sanallakaan.
Tämä ei ollut vahinko.
Tämä ei ollut vahinko.
Samaa mieltä. Joku keravalainen kuolasuu olisi kuitenkin keksinyt buuata kesken kaiken prosessoituaan muutamia sekunteja kuultuaan "IFK":n.No ei varmasti. Ja hyvä niin.
Osa Jokereiden kantisyleisöstä on varsin perse jengiä (perse tässä yhteydessä adjektiivi).