Oliko se siis heidän mielestään hyvä vai huono, en nyt oikein tästä sitä saanut. Kyseessä on kuitenkin niin erilainen mainos, kun mihin on totuttu, että se varmasti menee ohi osalta ihan täysin.
Jotain tällaista, ulkomuistista:
Bussipysäkkimainokset
* Ruma keltainen väri, ei halua katsoa yhtään enempää, tietää kyllä mistä kyse (HIFK:n kannattaja 1)
* Hyvä toteutus sinänsä, jos unohtaa mistä kyse (HIFK:n kannattaja 2)
* Ainakin rahaa käytetään, ei voi välttyä näkemästä (Espoo Unitedin kannattaja)
Kausipromo
* Hyvääkin, mutta huono. Missä on jääkiekko? (Espoo Unitedin kannattaja)
* Upea, nähtyäni en olisi halunnut nähdä (HIFK:n kannattaja 2)
* Yksi parhaista, samaa tasoa yhteisöllisyydessä kuin HIFK:n kannattajien sydänjuttu. Osa varmaan ei kuitenkaan ymmärrä viestiä (HIFK:n kannattaja 1)
Kysyin erikseen, minkä viestin hän havaitsi ja vastaus oli:
* Että joukkue on valmis ja on valmis myös yllättävään, poikkeavaan roolitukseen. Tätä viestii Joensuun käyttäminen, ja se onnistuu.