McMulligan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Jos pitää kerran olla joku parempi ehdotus tilalle, että saa kritisoida tuota täysin aukeamatonta "YES"-mainosta, niin miten olis jos eivät olisi laittaneet sitä sinne? Siis mainos, jossa olisi Jokereiden logo, hymyilevä poikabändiläinen ja kivoja värejä, mutta jossa ei lukisi "YES". Kyllä ne teiniböönat ottaisi sen selfien Reginin tisseistä ilmankin sitä.
Koska, ihan oikeasti, mikä helvetin YES?
Tässähän se on täydellisesti sanottuna. Mikä helvetin YES? Jo pelkästään mainos ilman tuota väkinäistä kolmikirjaimista mitääntarkoittamatonta sanaa tuossa asiayhteydessä olisi ollut huomattavasti parempi kuin ton YES-tekstin kanssa.
@Jeffrey En muutenkaan ymmärrä miksei saisi kritisoida jotain, jos ei itse keksi parempaa. Se on niiden markkinointi-ihmisten tehtävä ja siitä niille Jokerit käsittääkseni maksaa. Jos mä keksisin aina paremman mainoskampanjan kuin Jokereiden palkkaama markkinointitiimi, niin hyvin todennäköisesti mä olisin silloin markkinointialalla ja nostaisin palkkaa niistä ideoista. Mutta kun en ole. Mä voin myös ihan suoraan sanoa, että Scooterin musiikki on aivan järjetöntä paskaa, vaikken varmasti osaa tehdä vastaavaa euroteknopoppia yhtään sen paremmin. Myös monet vaatteet on aivan helvetin rumia (myös Jokereitten nettikaupassa) ja otan täyden oikeuden arvostella niitä, vaikka mä en osaa ommella kuin hädintuskin napin takaisin paidan kaulukseen.