Jokereiden tulevaisuus KHL:n jälkeen – kuka, mitä, missä?

  • 158 516
  • 837

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja mitä Kurriin tulee, en valitettavasti voi sulkea pois mahdollisuutta siitäkään, etteikö yrittäisi itse lähteä rekeä kiskomaan mäen päälle. Kaikesta huolimatta Jarin sydäntä Jokereita kohtaan en kyseenalaista näki sitten aiheuttamansa hallan tai ei. Kun sydämellä olet mukana ei totuus välttämättä valkene ennenkuin se iskee vasten kasvoja. Kivikkoinen olisi tie. Se me tiedetään kaikki. Epätodennäköisenä pidän tätä minäkin, mutta en mahdottomana. Vahva kuva on jäänyt, että silmät ummessa on suunnistettu päiväsaikaan metsässä.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Kaikesta huolimatta Jarin sydäntä Jokereita kohtaan en kyseenalaista näki sitten aiheuttamansa hallan tai ei.

Minä luulen, että nyt jatkossa vasta nähdään ne/he kenellä oikeasti on Jokeri-sydän. Nyt se seurauskollisuus mitataan.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikesta huolimatta Jarin sydäntä Jokereita kohtaan en kyseenalaista näki sitten aiheuttamansa hallan tai ei.
Olihan tämä vitsi? Jos Kurri jotain on nähnyt tässä KHL-seikkailussa niin saman kuin Harkimo. Hillotolpan. Sen jälkeen on sitten voinut tulla Jokerit jossain kohtaa mieleen. Ei Kurri tuohon touhuun ole lähtenyt rakkaudesta Jokereihin. Vaan helpon rahan takia.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olihan tämä vitsi? Jos Kurri jotain on nähnyt tässä KHL-seikkailussa niin saman kuin Harkimo. Hillotolpan. Sen jälkeen on sitten voinut tulla Jokerit jossain kohtaa mieleen. Ei Kurri tuohon touhuun ole lähtenyt rakkaudesta Jokereihin. Vaan helpon rahan takia.
Näemme varmasti asian eri tavoin tässä, mutta itse olen pitänyt tuota voimakkaana vauhtisokeutena ja tyhmyytenä ulostuloista ja reaktioista päätellen. Voin toki olla väärässäkin tässä. Se on toki selvä juttu, että rahalla on merkittävä osuus asiassa joka tapauksessa. Oli kuinka hyvänsä, seuraava steppi irtautumisen jälkeen olisi saada Jari kauas seurasta.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näemme varmasti asian eri tavoin tässä, mutta itse olen pitänyt tuota voimakkaana vauhtisokeutena ja tyhmyytenä ulostuloista ja reaktioista päätellen. Voin toki olla väärässäkin tässä. Se on toki selvä juttu, että rahalla on merkittävä osuus asiassa joka tapauksessa. Oli kuinka hyvänsä, seuraava steppi irtautumisen jälkeen olisi saada Jari kauas seurasta.
Siis varmasti Kurri jossain määrin jotain "seurauskollisuutta" tuntee, mutta väitän, että se ensisijainen ajuri lähteä touhuun mukaan on raha, ei Jokerisydän. Samaa mieltä, että hyvin kauas ja paita katosta alas.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ja tokihan me Jatkoajan paatuneet ostetaan useampi kausari per pää ja lähdetään mahdolliseen osakeantiin, jos tausta on puhdas. Vai mitä @Valle @Sämppäri @Clubittaja @Konteksti @Palokan Keisari @Eelie @yökkömies @sporttipappa @gamlagubbe @powerplaymaker @Chespa ja moni moni muu joiden nikki ei nyt per heti tule mieleen.
Ehdottomasti. Ensin johto pihalle kokonaisuudessaan. Yari ja Yanne voivat jatkaa hedelmällistä yhteistyötä vaikka Siperiassa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Ei kahta kysymystä taustojen ollessa kunnossa. Värväydyn tämän lisäksi seuran listoille noutamaan uusia pelaajahankintoja Tikkurilan asemalta jahka ne on ensin saatu Palokasta tyrkättyä kottikärryillä junaan ja kulkuväline Vantaalle
Niitä kottikärryjä ei käytetä enää kuin Jarin, Jannen ja venäläisen rahan tyrkkäämiseen helvetin kauas Jokereista, vaikka tyhjällä renkaalla. Sen jälkeen ne aateloidaan jääkiekkoleijonaksi ja nostetaan Jääkiekkomuseon kattoon.

Uudessa Jokereissa pelaajahankinnat hoidetaan Virmasmaisesti pelkästään Helsinkivantaalta. Yleensä väärään aikaan tai vääränä päivänä. Mutta sinne ne tulevat. Ensin kauden alun lähestyessä, sitten verorajan lähestyessä ja sitten siirtorajan lähestyessä.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit ei tule enää koskaan pelaamaan yhtään ammattilaissarjan ottelua missään. Ei Suomessa eikä ulkomailla.

Loppu.
Aha, no sit se on just niin. Toivottavasti sinä et ole näistä asioista päättämässä.

Ei muuta kuin vaikka Suomi-sarjan kautta kohti dynastiaa. Titaanit - Jokerit matseja odotellessa!
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Näin täysverisenä Räikkösen fanina toivon sydämeni kyllyydestä että hän ei laittaisi käsiään tuollaiseen paskakasaan. Sveitsin liigan peleissä Räikkönen ilmeisesti kävi ja oli vakiopaikkakin mutta onko hänellä koskaan ollut suosikkijoukkuetta Suomessa? Jotenkin tulee mieleen Espoon Blues?
Kimi kävi aika säännöllisesti Bluesin peleissä Suomessa ollessaan. En tiedä mikä on tilanne nyt, mutta ainakin tuossa kymmenisen vuotta sitten osti ison osan EV Zug -joukkueesta Sveitsissä. Kimihän asuu Zugissa.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit ei tule enää koskaan pelaamaan yhtään ammattilaissarjan ottelua missään. Ei Suomessa eikä ulkomailla.

Loppu.
Ai jaa no hyvä että joku tietää. Tosin minä olen sinun kanssasi ihan eri mieltä. Et taida uskaltaa lyödä vetoa asiasta?
 

Lucius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Ai jaa no hyvä että joku tietää. Tosin minä olen sinun kanssasi ihan eri mieltä. Et taida uskaltaa lyödä vetoa asiasta?
Eihän tuo olisi mikään veto, vaan kysyt Palvis Erolalta yksipuolista uskallusta maksamaan sinulle, jos Jokerit joskus jotain sarjaa pelaisi?

Tuo ”koskaan” takaraja ei ikinä täyty, joten sinä et missään olosuhteissa voisi joutua ikinä maksumieheksi? Aika epäreilua eikö totta?

Itse uskon, että Jokerit nimellä ja logolla pelataan vielä ammattilaissarjaa mutta tuskin nykyisen Oy:n toimesta.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Jokerit ei tule enää koskaan pelaamaan yhtään ammattilaissarjan ottelua missään. Ei Suomessa eikä ulkomailla.

Loppu.
Olen aina hämmästellyt joidenkin ihmisten toopeuden tasoa, mutta vielä enemmän hämmästyttää tarve sen mainostamiseen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Uudessa Jokereissa pelaajahankinnat hoidetaan Virmasmaisesti pelkästään Helsinkivantaalta. Yleensä väärään aikaan tai vääränä päivänä. Mutta sinne ne tulevat. Ensin kauden alun lähestyessä, sitten verorajan lähestyessä ja sitten siirtorajan lähestyessä.
Meiltä päin on hyvä yhteys teille. Varsinkin siirtorajan lähestyessä. Eikä tuo enää edes haittaisi, jos narrit saadaan takaisin kotimaisiin sarjoihin.
 

hege

Jäsen
Tuli nostalgisoitua vanhoja aikoja kahden tutun jokerikannattajan kanssa, itse siis ns. naapurin leirissä, ja tästä syystä muisteltiin ensisijaisesti molemmille yhtä ankean oloista 80-luvun puolen välin jälkeistä aikaa eli vanhat ajat oli hyviä mutta ei aina niin menestyksekkäitä. Tosin nykytilanteessa annoin heidän muistella myös 90-lukua minkä osalta omat muistot HIFK otteista olen vuosikymmenen alkupuolelta kovasti yrittänyt unohtaa ja nytkin sanoin että olin liian kännissä kun oltiin siinä ja tässä paikallispelissä että en kyllä millään muista tulosta.

Anyways, oli makeaa muistella sitä kun kävimme isommalla porukalla paikallispeleissä että myös katsomassa toisinaan toisen kannattaman jengin pelejä böndeltä tulleita vastustajia vastaan ja kyllähän se teki aina hyvää kun stadilainen joukkue voitti jotkut heinähatut (ei millään palalla heinähattuja kohtaa koska nekin pelit oli kuitenkin kauden suola) ja lisäksi oli hauskaa kelailla pelien taktiikkaa yms. juttua kun oli ns. sivullisena katsomassa ja olihan Hartwall Areena tanssityttöineen törkeän hieno paikka aikanaan. Eli kuten jo sanottu niin ihan hienoa olisi taas kaiffareiden kanssa käydä peleissä ns. sekakäyttäen ja nähdä taas mahdollisimman usein böndeltä tulleiden jengien ottavan dunkkuun (erityisesti Tampereelta, Hämeenlinnasta ja Oulusta tulevien, vaikka tämä usein jääkin haaveeksi) stadilaisilta joten tervetuloa liigaan Jokerit, tuo oma rakas inhokkini.

Ps. tietysti hienointa olisi saada joku Virmas-Pena duo tekemään hankintoja dynaamisena duona molemmille joukkueille...
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Harmittaako rinkelitifo vielä noin paljon?
Jokerit kuuluu liigaan, siitä hyötyis kaikki!

Ai saakeli, kiitos tästä muistutuksesta.

Vaikken ole Jokereiden kannattaja, niin olen silloin tällöin fiilistellyt alla olevalla videolla. Tamin kommentit ja kaikki. :) ”Kenttäkuuluttaja on nyt avainasemassa” jne.

Ei noita tunteita pääse kokemaan missään ulkomaisissa sarjoissa.



 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Ai saakeli, kiitos tästä muistutuksesta.

Vaikken ole Jokereiden kannattaja, niin olen silloin tällöin fiilistellyt alla olevalla videolla. Tamin kommentit ja kaikki. :) ”Kenttäkuuluttaja on nyt avainasemassa” jne.

Ei noita tunteita pääse kokemaan missään ulkomaisissa sarjoissa.



Ei hyvää päivää. Tätä episodia en ollut aiemmin nähnyt tai noteerannut, mutta miten typeriä voi ihmiset olla? Olen aina ollut sitä mieltä, että sanonta "Joukossa tyhmyys tiivistyy" kuvaa urheilufanitusta täydellisesti, ja tällaisessa pelleilyssä se näkyy varsin kirkkaana. Toivottavasti ymmärsivät edes hävetä. En tosin usko, mutta toivottavasti.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei hyvää päivää. Tätä episodia en ollut aiemmin nähnyt tai noteerannut, mutta miten typeriä voi ihmiset olla? Olen aina ollut sitä mieltä, että sanonta "Joukossa tyhmyys tiivistyy" kuvaa urheilufanitusta täydellisesti, ja tällaisessa pelleilyssä se näkyy varsin kirkkaana. Toivottavasti ymmärsivät edes hävetä. En tosin usko, mutta toivottavasti.

Tämä nyt saattaa tulla Jukureiden kannattajalle yllätyksenä, mutta tuossa reaktiossa oli taustalla pidempi historia.

Joo, on se helppo tuomita törttöilyistä mutta mielummin tunnetta peliin kuin ilman sitä. Kentällä ja katsomossa. :) Tuossa tunteet purkautuivat minusta ihan mainiolla tavalla.
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Tämä nyt saattaa tulla Jukureiden kannattajalle yllätyksenä, mutta tuossa reaktiossa oli taustalla pidempi historia.

Joo, on se helppo tuomita törttöilyistä mutta mielummin tunnetta peliin kuin ilman sitä. Kentällä ja katsomossa. :) Tuossa tunteet purkautuivat minusta ihan mainiolla tavalla.
Se on ihan sama onko historiaa vai ei, kaman heittäminen jäälle kesken pelin on ihan hölmön hommaa. En näe siinäkään mieltä, että hattutempun sattuessa viskellään lakkeja. Tätä nyt ei Suomessa onneksi juuri näe. Jotkut rantapallot playoffeissa voitetun ratkaisuottelun jälkeen vielä menee, tosin ilmankin pärjäisi. Mutta jotkut rinkelit, kun ottelu on vielä kesken, ja myöhemmin vielä pelin aikana eikä edes pelikatkolla. Äly hoi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös