massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
@VAKIOPAIKKA itselle yhdentekevää vaikka Suomi-sarjasta aloitettaisiin kunhan pöytä on puhdas.
Kaikesta huolimatta Jarin sydäntä Jokereita kohtaan en kyseenalaista näki sitten aiheuttamansa hallan tai ei.
Olihan tämä vitsi? Jos Kurri jotain on nähnyt tässä KHL-seikkailussa niin saman kuin Harkimo. Hillotolpan. Sen jälkeen on sitten voinut tulla Jokerit jossain kohtaa mieleen. Ei Kurri tuohon touhuun ole lähtenyt rakkaudesta Jokereihin. Vaan helpon rahan takia.Kaikesta huolimatta Jarin sydäntä Jokereita kohtaan en kyseenalaista näki sitten aiheuttamansa hallan tai ei.
Näemme varmasti asian eri tavoin tässä, mutta itse olen pitänyt tuota voimakkaana vauhtisokeutena ja tyhmyytenä ulostuloista ja reaktioista päätellen. Voin toki olla väärässäkin tässä. Se on toki selvä juttu, että rahalla on merkittävä osuus asiassa joka tapauksessa. Oli kuinka hyvänsä, seuraava steppi irtautumisen jälkeen olisi saada Jari kauas seurasta.Olihan tämä vitsi? Jos Kurri jotain on nähnyt tässä KHL-seikkailussa niin saman kuin Harkimo. Hillotolpan. Sen jälkeen on sitten voinut tulla Jokerit jossain kohtaa mieleen. Ei Kurri tuohon touhuun ole lähtenyt rakkaudesta Jokereihin. Vaan helpon rahan takia.
Siis varmasti Kurri jossain määrin jotain "seurauskollisuutta" tuntee, mutta väitän, että se ensisijainen ajuri lähteä touhuun mukaan on raha, ei Jokerisydän. Samaa mieltä, että hyvin kauas ja paita katosta alas.Näemme varmasti asian eri tavoin tässä, mutta itse olen pitänyt tuota voimakkaana vauhtisokeutena ja tyhmyytenä ulostuloista ja reaktioista päätellen. Voin toki olla väärässäkin tässä. Se on toki selvä juttu, että rahalla on merkittävä osuus asiassa joka tapauksessa. Oli kuinka hyvänsä, seuraava steppi irtautumisen jälkeen olisi saada Jari kauas seurasta.
Ehdottomasti. Ensin johto pihalle kokonaisuudessaan. Yari ja Yanne voivat jatkaa hedelmällistä yhteistyötä vaikka Siperiassa.Ja tokihan me Jatkoajan paatuneet ostetaan useampi kausari per pää ja lähdetään mahdolliseen osakeantiin, jos tausta on puhdas. Vai mitä @Valle @Sämppäri @Clubittaja @Konteksti @Palokan Keisari @Eelie @yökkömies @sporttipappa @gamlagubbe @powerplaymaker @Chespa ja moni moni muu joiden nikki ei nyt per heti tule mieleen.
Niitä kottikärryjä ei käytetä enää kuin Jarin, Jannen ja venäläisen rahan tyrkkäämiseen helvetin kauas Jokereista, vaikka tyhjällä renkaalla. Sen jälkeen ne aateloidaan jääkiekkoleijonaksi ja nostetaan Jääkiekkomuseon kattoon.Ei kahta kysymystä taustojen ollessa kunnossa. Värväydyn tämän lisäksi seuran listoille noutamaan uusia pelaajahankintoja Tikkurilan asemalta jahka ne on ensin saatu Palokasta tyrkättyä kottikärryillä junaan ja kulkuväline Vantaalle
Aha, no sit se on just niin. Toivottavasti sinä et ole näistä asioista päättämässä.Jokerit ei tule enää koskaan pelaamaan yhtään ammattilaissarjan ottelua missään. Ei Suomessa eikä ulkomailla.
Loppu.
Kimi kävi aika säännöllisesti Bluesin peleissä Suomessa ollessaan. En tiedä mikä on tilanne nyt, mutta ainakin tuossa kymmenisen vuotta sitten osti ison osan EV Zug -joukkueesta Sveitsissä. Kimihän asuu Zugissa.Näin täysverisenä Räikkösen fanina toivon sydämeni kyllyydestä että hän ei laittaisi käsiään tuollaiseen paskakasaan. Sveitsin liigan peleissä Räikkönen ilmeisesti kävi ja oli vakiopaikkakin mutta onko hänellä koskaan ollut suosikkijoukkuetta Suomessa? Jotenkin tulee mieleen Espoon Blues?
Ai jaa no hyvä että joku tietää. Tosin minä olen sinun kanssasi ihan eri mieltä. Et taida uskaltaa lyödä vetoa asiasta?Jokerit ei tule enää koskaan pelaamaan yhtään ammattilaissarjan ottelua missään. Ei Suomessa eikä ulkomailla.
Loppu.
Eihän tuo olisi mikään veto, vaan kysyt Palvis Erolalta yksipuolista uskallusta maksamaan sinulle, jos Jokerit joskus jotain sarjaa pelaisi?Ai jaa no hyvä että joku tietää. Tosin minä olen sinun kanssasi ihan eri mieltä. Et taida uskaltaa lyödä vetoa asiasta?
Olen aina hämmästellyt joidenkin ihmisten toopeuden tasoa, mutta vielä enemmän hämmästyttää tarve sen mainostamiseen.Jokerit ei tule enää koskaan pelaamaan yhtään ammattilaissarjan ottelua missään. Ei Suomessa eikä ulkomailla.
Loppu.
Harmittaako rinkelitifo vielä noin paljon?Jokerit ei tule enää koskaan pelaamaan yhtään ammattilaissarjan ottelua missään. Ei Suomessa eikä ulkomailla.
Loppu.
Meiltä päin on hyvä yhteys teille. Varsinkin siirtorajan lähestyessä. Eikä tuo enää edes haittaisi, jos narrit saadaan takaisin kotimaisiin sarjoihin.Uudessa Jokereissa pelaajahankinnat hoidetaan Virmasmaisesti pelkästään Helsinkivantaalta. Yleensä väärään aikaan tai vääränä päivänä. Mutta sinne ne tulevat. Ensin kauden alun lähestyessä, sitten verorajan lähestyessä ja sitten siirtorajan lähestyessä.
On muuten mielenkiintoista, ostaisin heti kausikortin Jokereiden peleihin Suomi-sarjaan, KHL:ssä ei ole ollut moneen kauteen.Ei muuta kuin vaikka Suomi-sarjan kautta kohti dynastiaa. Titaanit - Jokerit matseja odotellessa!
Harmittaako rinkelitifo vielä noin paljon?
Jokerit kuuluu liigaan, siitä hyötyis kaikki!
En tankkaa Teboililla.Jokerit ei tule enää koskaan pelaamaan yhtään ammattilaissarjan ottelua missään. Ei Suomessa eikä ulkomailla.
Loppu.
Ai saakeli, kiitos tästä muistutuksesta.
Vaikken ole Jokereiden kannattaja, niin olen silloin tällöin fiilistellyt alla olevalla videolla. Tamin kommentit ja kaikki. :) ”Kenttäkuuluttaja on nyt avainasemassa” jne.
Ei noita tunteita pääse kokemaan missään ulkomaisissa sarjoissa.
Ei hyvää päivää. Tätä episodia en ollut aiemmin nähnyt tai noteerannut, mutta miten typeriä voi ihmiset olla? Olen aina ollut sitä mieltä, että sanonta "Joukossa tyhmyys tiivistyy" kuvaa urheilufanitusta täydellisesti, ja tällaisessa pelleilyssä se näkyy varsin kirkkaana. Toivottavasti ymmärsivät edes hävetä. En tosin usko, mutta toivottavasti.
Se on ihan sama onko historiaa vai ei, kaman heittäminen jäälle kesken pelin on ihan hölmön hommaa. En näe siinäkään mieltä, että hattutempun sattuessa viskellään lakkeja. Tätä nyt ei Suomessa onneksi juuri näe. Jotkut rantapallot playoffeissa voitetun ratkaisuottelun jälkeen vielä menee, tosin ilmankin pärjäisi. Mutta jotkut rinkelit, kun ottelu on vielä kesken, ja myöhemmin vielä pelin aikana eikä edes pelikatkolla. Äly hoi...Tämä nyt saattaa tulla Jukureiden kannattajalle yllätyksenä, mutta tuossa reaktiossa oli taustalla pidempi historia.
Joo, on se helppo tuomita törttöilyistä mutta mielummin tunnetta peliin kuin ilman sitä. Kentällä ja katsomossa. :) Tuossa tunteet purkautuivat minusta ihan mainiolla tavalla.