Ja Detritukselle vielä; Mä oikeastin arvostan tuota, että jaksat olla positiivinen. Mä en vaan näe hirveästi valoa tunnelin päässä, koska joukkuea alisuorittaa jollakin osa-alueella jatkuvasti. Paketti ei vaan oo kasassa.
Mä en usko, että voitot tulee tsägällä. Ne täytyy ansaita tekemällä, taistelemalla, pistämällä itsensä likoon, valmmenusta myöten. Yksinkertaisesti 99% ei riitä Erkalta eikä keneltäkään muulta.
Tänään varmasti ollut sinänsä hyvä peli, mutta ei riittävän hyvä. Sinne peilin eteen pitää astella tosissaan, eikä vain mennä rääkymään huonoa onnea ja etsimään tekosyytä muusta kuin omasta naamasta.
Ei joka ilta voi tietenkään onnistua, mutta joukkue koostuu yksilöistä ja salettiin tuolla on vapaamatkustajia jollakin tasolla mukana. Huono purku ilmeisesti viimeisellä yyveellä jätti kiekon meidän alueelle tänään, siinäkin tilanteessa parempi keskittyminen olisi tuonut ehkä tänään lisäpisteitä. Jossittelu on helppoa, mutta se korostaa sitä kuinka paljon voittaminen joka ilta vaatii. Ei nää matsit tästä yhtään helpotu, enemmän vaan vaatii duunia kevättä kohden.