On, vaikka IPK pelin voitoksi kääntäisiJokerit voittaa siis 0-7, oliko runkosarjan voitto nyt varma?
Juu ymmärsin tuon kyllä - yritin olla vain suuri hjumoristi. Tätähän tämä kevättä kohden on, että loukeista kerrottaessa ollaan hyvin ympäripyöreitä.Pointti on se et vaikka siellä olisi luu sirpaleina niin ulos ei kerrottaisi mitään, tai ei ainakaan sanottaisi kauden olevan ohi.
Jokerit voittaa siis 0-7, oliko runkosarjan voitto nyt varma?
Oliko tämä nyt Heikkerin kahdeksas nollapeli. Yhden päässä Mestiksen ennätys.
Peliin eivät varmaan ole tyytyväisiä, mutta 1700 katsojaa 28€ hinnalla tuo kuitenkin enemmän fyrkkaa kuin täysi halli vaikka 20€ lipuilla. Taloudellisesti veto oli ihan toimiva.Toivottavasti Vantaan lämpimässä officessa ollaan tyytyväisiä tähän iltaan.
Oliko muka 1700 katsojaa? Itse olin kuulevinani 700 jotain.Peliin eivät varmaan ole tyytyväisiä, mutta 1700 katsojaa 28€ hinnalla tuo kuitenkin enemmän fyrkkaa kuin täysi halli vaikka 20€ lipuilla. Taloudellisesti veto oli ihan toimiva.
Oliko muka 1700 katsojaa? Itse olin kuulevinani 700 jotain.
Harmi kun Mestiksen sivuilta ei näe tilastoja koko sarjan elinkaaren ajalta, mutta jos oletetaan tilaston olevan edes sinne päin, tuolla 10:llä nousisi alltime nollapeleissä jakamaan sijaa 2. "Ihan ok" suoritus yhdelle kaudelle.Oliko tämä nyt Heikkerin kahdeksas nollapeli. Yhden päässä Mestiksen ennätys.
Laskin saakeli väärin. Tai no kuulin kuulutuksen.1731 mutta sinne päin!
Katoin tuon nyt ja ei tuo kyllä mikään kova veto ollut. Rannari polven seudulle. Kipeää kyllä näytti tekevän mutta tuskin mikään isompi vamma.2.erän aivan lopussa. Joku 10-20sek ennen loppua ehkä.
Jos kohdattaisiin pudotuspeleissä niin riittääköhän 50e lippuun, mutta toivotaan etteivät halua kirkkosimulaattoria toiste käyntiin.Peliin eivät varmaan ole tyytyväisiä, mutta 1700 katsojaa 28€ hinnalla tuo kuitenkin enemmän fyrkkaa kuin täysi halli vaikka 20€ lipuilla. Taloudellisesti veto oli ihan toimiva.
Minkä sitä ikuinen työmyyrä, aina sata lasissa pelaava uhrautuva työhevonen ja kurinalaisen puolustuspelin ruumiillistuma itselleen mahtaa?