Keisari!!!
Kauneusvirhe lopussa. 5-0 minun papereissa!Liigan lähetyksissä näytetään Jokereiden matsin maalikooste, mutta siitä on jätetty IPK:n maali pois. Heidänkään mielestä sitä ei lasketa? :)
Kerran meinas vahingossa lävähtää musat, mutta nopeasti katkaistiin.Kehut DJ:lle kun ei soita mitään
En tiedä ottiko Tuomola matsin aikana vähän kipeää. Yhdessä vaihdossa meni aitioon ja kuului jotain pauketta tyyliin "hakkaan mailalla kaukalon laitaa kun ketuttaa" ja sitten huoltaja jutteli pitkään Rikun kanssa. Olisko fokus ollut vähän hukassa sitten loppumatsin?Antoi RD aivan täyslaidallisen Tuomolalle. Oikein. Tuolla ei nyt pelleillä.
Pari kertaa vikassa erässä ainaki meni kovaa Parviaisen reviirille, tyylillä hyvä ettei ajanu yli. Vihainen olemus.En tiedä ottiko Tuomola matsin aikana vähän kipeää. Yhdessä vaihdossa meni aitioon ja kuului jotain pauketta tyyliin "hakkaan mailalla kaukalon laitaa kun ketuttaa" ja sitten huoltaja jutteli pitkään Rikun kanssa. Olisko fokus ollut vähän hukassa sitten loppumatsin?
Keisari leimaa tämmöiset asiat diktaattorin elkein. Aluevaltuustot eivät ymmärrä kupletin juonta.Onko patsashanke laitettava jäihin siksi aikaa, kunnes Palokan aluevaltuusto saa käsiteltyä kaavoituksen uudelle kerrostalon kokoiselle patsaalle? Vai tapahtuuko kulissien takana koko ajan?
Oon kuullut, että tätä "patsaspuistoa" on suunniteltu nykyisen Hippoksen paikalle. Siellä on Keisarin hovin ykkösketjun Päivi valittelemassa Hippos-hanketta nurin patsaiden tieltä. Kupletin juoni on kaikille selvää.Keisari leimaa tämmöiset asiat diktaattorin elkein. Aluevaltuustot eivät ymmärrä kupletin juonta.
Nyt kun Hokki hakeutuu konkurssiin niin saataiskohan se jatkuvasti Hokkia huutava fani eteläpäätyyn nostattamaan meininkiä?
Nyt kun Hokki hakeutuu konkurssiin niin saataiskohan se jatkuvasti Hokkia huutava fani eteläpäätyyn nostattamaan meininkiä?
Kapteenin kunniaksi voidaan minun puolesta voittaa kaikki kauden loput pelit 5-1. Sitten paita kattoon.Kauneusvirhe lopussa. 5-0 minun papereissa!
Ja loppupelin Karvinen oli aina samaan aikaan Vesaajan kanssa kentällä.Toiveissa tasainen peli tänään niin pysyisi jännitys ottelussa loppuun saakka + jos ero pysyy siinä maalissa tai parissa niin madaltaa kynnystä IPK:n puoleltakin heitellä Vesaajaa kentälle jahtaamaan Jokereiden pelaajia.
Maanantaina kävi sen pari vaihtoa pelaamassa ottelun jo ratkettua ja eka vaihto taisi olla, kun kävi vetämässä kunnon poikkarin Sunin olkapään/kyljen seudulle suoraan aloituksesta. Tuomarit onneksi tämänkin ottivat heti pois ja kaveri huilaamaan jäähypenkin puolelle ennen hien pintaan saamista.
IPK pienin muutoksin iltaan. Sulku ja Virtanen vaihtanut paikkoja, Vallius otettu mukaan hämmentämään.Tänään mennään samalla rosterilla kuin maanantaina:
Pihlström - Filppula - Aaltonen
Suhonen - Blood
Salonen - Forslund - Suni
Tuomola - Jeskanen
Karvinen - Heikkinen - Vainikainen
Ahonen - Forsblom
Liuksiala - Henritius - Lahnaviik
Kuusla
Heikkeri
Risikko