Johanna Tukiainen – aikamme sankari

  • 504 090
  • 1 302

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Hesarin NYT-liitteessä on iso juttu, kannattaa lukea, mikäli haluaa saada kunnon naurut.
Mm. oli siitä hotellihuoneen verijäljistä vähän taustaa; olivat vetäneet hotellin yökerhossa kunnolla viinaa, vaikka samaan aikaan otti jotain pillereitä, kun halus viinasta eroon... Ei ole suora lainaus, kun en sanatarkalleen muista, mutta hienoa Tuksu, kiitos!
 

Carlos

Jäsen
Vaimo esitteli tuossa juuri vanhoja lukioaikaisia valokuviaan, missä muutamassa vilahteli myöskin 18-vuotias, tuolloin vielä normaalipainoinen Tuksu. Täytyy sanoa että oli aikalailla vetävän näköinen silloin, ihan toista kuin nykyinen kapakkaruusu-look.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
"Hotellin ovimies pyysi minulta ja Julialta henkkareita! Meilla ei ollut mukana ja han kaannytti meidat ovelta. Kuitenkin hetken päästä paikalle saapui kuuluisa amerikkalainen koripallotahti Dennis Rodman. Hän käski nimenomaan minut ja Julian sisälle juhliin! Hän tarjosi meille shampanjaa koko illan uima-altailla ulkona. Meidän ympärille kerääntyi valtavat ihmisjoukot jotka halusivat valokuvata meitä!"
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/836927?tukiainen_johanna

Kyllähän tämä tosin alkaa mennä pahasti kuin vammaiselle vittuilisi-osastolle.
 

Bully

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Hotellin ovimies pyysi minulta ja Julialta henkkareita! Meilla ei ollut mukana ja han kaannytti meidat ovelta. Kuitenkin hetken päästä paikalle saapui kuuluisa amerikkalainen koripallotahti Dennis Rodman. Hän käski nimenomaan minut ja Julian sisälle juhliin! Hän tarjosi meille shampanjaa koko illan uima-altailla ulkona. Meidän ympärille kerääntyi valtavat ihmisjoukot jotka halusivat valokuvata meitä!"
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/836927?tukiainen_johanna

Kyllähän tämä tosin alkaa mennä pahasti kuin vammaiselle vittuilisi-osastolle.

No kuva oli kyllä aika huonosti manipuloitu ja surkea tarina vielä kaupan päälle. Kukapa nyt ottaisi Tuksun ja Julian mukaan juhliin:D
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tuksu haluaa naimisiin ja lapsia. Maajussi-Timo on vapaalla jalalla avioliittonsa kariuduttua jo ennen vihkimistä. Siinä olisi varsin sopivan oloinen pariskunta lööppien täytteeksi. Milloin juhlimme kihlajaisia?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tuksulta tulee jälleen! On kyllä ihme sekoilua, kaikkensa tekee julkisuudessa pysyäkseen... Mutta uskon kyllä vahvasti että tuo on ollut sinkku, kuka voisi olla tuon kanssa yhdeksän vuotta!?!!

Miten mulle tulee mieleen erään kaverin pimahtanut kaveri, joka on viimeiset 10 vuotta uskonut, että eräs suomalainen rock-laulaja on hänen miehensä ja juoksentelee tyypin oven takana säännöllisin väliajoin. Ajoittain tämä mimmi itkeskelee, kun tyyppi ei käykään sairaalassa moikkaamassa häntä...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta uskon kyllä vahvasti että tuo on ollut sinkku, kuka voisi olla tuon kanssa yhdeksän vuotta!?!!
Mitenkään JTukin henkisiä saati fyysisiä ominaisuuksia puolustelematta on pakko todeta, että miksi helvetissä joku olento ei voisi olla yhdeksää vuotta Tuxun kanssa? Ei muuten, mutta kyllä tästä maasta - ja ulkomailtakin - löytyy jos jonkinlaista hiihtäjää myös kaksilahkeisten lahkosta. Epätoivo on miesten juttu, varsinkin kun on kyse vastakkaisesta sukupuolesta. Ja Tuxuhan on tunnetusti todella kansainvälinen vosu, mistä sitä tietää vaikka hän olisi esim. jonkun JA-kirjoittajan mielestä, varovasti arvioiden, subjektiivisesti katsottuna Euroopan kauneimpia naisia...
 

Johnnie

Jäsen
Tukianen kertoo mielipiteensä Vanhasesta. Kyllä meinaan, ei tuolla ole varaa puhua uskottavuuden menetyksestä, on se kumma jos ei ole vieläkään tajunnut että tuota ei kukaan suomalainen kaipaa. "Kanerva tekstaili sadoille kauniille suomalaisnaisille, enhän minä ollut ensimmäinen, Tukiainen sanoo." Täh? En oikein ymmärtänyt... Tukiainen on siis.. kaunis nainen? :D Tuossa sillä ainakin meni uskottavuus, tuollehan nauravat jo harakatkin.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
"Kanerva tekstaili sadoille kauniille suomalaisnaisille, enhän minä ollut ensimmäinen, Tukiainen sanoo." Täh? En oikein ymmärtänyt... Tukiainen on siis.. kaunis nainen? :D Tuossa sillä ainakin meni uskottavuus, tuollehan nauravat jo harakatkin.
Ikellä on pitkä lista ja Tukiainen löytyy aakkosten loppupäästä. Paras tuossa jutussa on ehdottomasti maininta että kaikilla on oikeus yksityisyyteen ja privaatteihin viesteihin. Niin, mietipä sitä Tuksu.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On varmaan jo ollut täällä mutta kaunistahan kestää katsoa vaikka kahdestikin. Olkaapas hyvät:
Tuxun ja Playboy-Julian keijukaistanssi

Erityisesti nuo kommentit on hauskoja:
"Liikkuu kuin mummoni saunassa .. ja minun mummo on kuollut!"

"Jumalaa ei ole. Tämä video on siitä todiste."

"Liikkeet on vissii pöllitty mein mummon vesijumpasta..."

Että siitä vaan sitten päätätte itse mm. noiden kommenttien perusteella että uskallatteko aukaista linkin takaa paljastuvan videon...
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Ou Jee, joku on pikku tuksun koittanut murhata, rikossyytteitä ja lähestymiskieltoja, draamaa ja viihdettä voi voi!

Mtv3:n tekstitv:ltä bongasin tämän "uutisen".

Toi mummon vesijumpasta varastetut tanssiliikkeet oli muuten viikon paras kommentti!
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On varmaan jo ollut täällä mutta kaunistahan kestää katsoa vaikka kahdestikin. Olkaapas hyvät:
Tuxun ja Playboy-Julian keijukaistanssi

Erityisesti nuo kommentit on hauskoja:
"Liikkuu kuin mummoni saunassa .. ja minun mummo on kuollut!"

"Jumalaa ei ole. Tämä video on siitä todiste."


"Liikkeet on vissii pöllitty mein mummon vesijumpasta..."

Että siitä vaan sitten päätätte itse mm. noiden kommenttien perusteella että uskallatteko aukaista linkin takaa paljastuvan videon...

Voisikohan Tuksu olla Sacha Baron Cohen joka vain odottaa oikeaa hetkeä astuakseen pois roolistaan..
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
On varmaan jo ollut täällä mutta kaunistahan kestää katsoa vaikka kahdestikin. Olkaapas hyvät:
Tuxun ja Playboy-Julian keijukaistanssi

Erityisesti nuo kommentit on hauskoja:
"Liikkuu kuin mummoni saunassa .. ja minun mummo on kuollut!"

"Jumalaa ei ole. Tämä video on siitä todiste."

"Liikkeet on vissii pöllitty mein mummon vesijumpasta..."

Että siitä vaan sitten päätätte itse mm. noiden kommenttien perusteella että uskallatteko aukaista linkin takaa paljastuvan videon...

Hallelujaa! Jumala on olemassa.

Yritin kurkata linkin taa ja tuubista pelmahti teksti: This video or group may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community. Voi tätä ilon ja onnen päivää. Minun ei tarvinnut nähdä tuksanderia.

Olen pelastettu.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hallelujaa! Jumala on olemassa.

Yritin kurkata linkin taa ja tuubista pelmahti teksti: This video or group may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community. Voi tätä ilon ja onnen päivää. Minun ei tarvinnut nähdä tuksanderia.

Olen pelastettu.

Äläs juhli etukäteen. Tuksuhan on kuin herpes, pomppaa aina esiin silloin kun sitä vähiten kaipaat ja tottakai mahdollisimman näkyvään ja arkaan paikkaan. Johanna oi Johanna, voisitko jo kadota julkisuudesta sillä runkosi muodosta päätellen takuuaikasi on mennyt umpeen, ja edessäsi on vain pitkä ja tuskallinen "ruostuminen" pois julkisuudesta.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tämän ketjun innoittamana päätin kiduttaa itseäni vähän lisää ja googletin itseni Dollssien sivuille. Sivuiltahan löytyi tuska korostamaan päiväkirja, jonka parasta antia olivat tietenkin Tuksun hengentuotokset.

Tässäpä näppärä niksi kaikille musiikin ystäville!
Johanna Tukiainen kirjoitti 31.3.2009 Olen ihan innoissani löytänyt musavideoita YouTubesta, mun yksi kaveri polttaa niitä CD:lle jotta voi kokoajan kuunnella musaa, eikä tarvitse aina yhden biisin jälkeen laittaa taas uutta.
Loistava tapa säästää aikaa! Ainut vaan, että on vissiin ''vähän'' laitonta.

Oli siellä paljon muitakin helmiä, mutta oli pakko lopettaa lukeminen, kun alkoi tarpeeksi ahdistaa. Loistava itsensä kidutuskeino tosin tuo Tuksun blogi, viihteen kanssa ei mitään tekemistä.
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
" Minulla on tällä hetkellä 20 uutta upeaa takijaa, suurin osa heistä tuli puhumaan mulle itse Cicus yökerhossa ja sanoivat kovasti ihailevansa mua ja brändiämme."
Sanattomaks vetää.
Ois vitun mielenkiinoista saada jonkun psykiatrin lausunto tosta ihmisestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös