Johanna Tukiainen – aikamme sankari

  • 504 191
  • 1 302

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Itse haluaisin tavata Tukiaisen vanhemmat. Kiinnostaisi kovasti, millaisesta yhdistelmästä J. & J. Tukiainen ovat syntyneet.

Ei muuta kuin tilaat tytöt koe-esiintymiseen, valehtelet olevasi rikas liikemies ja etsit edustusvaimoa. Muistat mainita arvostavasi näyttäviä naisia joilla on myös älyä. Julkisuus ei sinua kiinnosta mutta parit seiskan jutut voit aina vetää "tyydyttääksesi tavisten loputtoman tiedon janon menestyvien ja kauniiden ihmisten elämästä". Avot, heräät (jos heräät enää ikinä) seuraavana aamuna lehtien etusivulta. Ehdotat rakkaallesi tapaamista johannan vanhempien kanssa, alibin hoitaessa reportoinnin. Näin toiveesi toteutuu, saat rahaa ja (kyseenalaista)julkisuutta ja pääset(?) pistämään pissavehkeesi Tuksun haarojen väliin. Sukupuoliaktista en sano mitään koska epäilen ettet ylety.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
^Pitäisiköhän laittaa vireille korvausvaade mahdollisista erektiohäiriöistä, joita keksimäsi mielikuva itsestäni ja Tuksusta peitonheiluttelupuuhissa voi aiheuttaa?
Joku vähemmän monimutkainen ja julkisuutta aiheuttava tapaamisjärjestely oli lähinnä mielessä.
Jos minulla olisi halukkuutta Seiskan sivuilla esiintymiseen, niin romanssi kohde olisi Susan Ruusunen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässähän on nyt kohta viikko kirjoitettu iltapäivälehdissä siitä kuinka joku venäläinen miljonääri etsi lehti-ilmoituksella baarissa tapaamaansa vaaleaa kaunokaista. Kumma juttu kun Tukiainen ei vielä ole keksinyt antaa millekään lehdelle juttua siitä että juuri hän on tuo kyseinen vaalea, poninhäntäpäinen kaunotar.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
" Minulla on tällä hetkellä 20 uutta upeaa takijaa, suurin osa heistä tuli puhumaan mulle itse Cicus yökerhossa ja sanoivat kovasti ihailevansa mua ja brändiämme."

Termeihin tanssijat ja brändi olenkin törmännyt täällä jatkoajassa jossain toisessakin ketjussa...hmm. Ovatkohan nuo Tuksunkin takijat(mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan) brändin näköisiä tanssijoita?
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
^Pitäisiköhän laittaa vireille korvausvaade mahdollisista erektiohäiriöistä, joita keksimäsi mielikuva itsestäni ja Tuksusta peitonheiluttelupuuhissa voi aiheuttaa?
Joku vähemmän monimutkainen ja julkisuutta aiheuttava tapaamisjärjestely oli lähinnä mielessä.
Jos minulla olisi halukkuutta Seiskan sivuilla esiintymiseen, niin romanssi kohde olisi Susan Ruusunen.

Olen pahoillani mahdollisesti aiheuttamistani häiriöistä peniksesi toiminnassa.
Todella toivon etten enää koskaan joudu sanomaan noin...
Asiaan. Voi tässä ketjussa sanoa noin?
Minua nyt kyllä ihan oikeasti kiinnostaa tuo myrkytys juttu. Ei kai se voi olla muuta kuin keksitty vai onko asiasta jotain luotettavaa tietoa jossain?
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Minulla on tällä hetkellä 20 uutta upeaa takijaa, suurin osa heistä tuli puhumaan mulle itse Cicus yökerhossa ja sanoivat kovasti ihailevansa mua ja brändiämme.
Missäs tämä Cicus-yökerho on. Helsinkiin on kyllä juuri avatti Circus-niminen yökerho, lieneekö sama paikka?
Tänään vietämme tyttöjen illan, käymme katsomassa sen "Confessions of a shopacolic" herkullisen leffan ja sitten syömään johonkin kivaan ravintolaan!
Noinko se kirjoitetaan? Taitaa Tuksulla olla ongelmia vieraskielisten sanojen kanssa vaikka tykkääkin koavasti Miamiasta, Havaijista ja Yhdysvalloista :)
Jos rehellisiä ollaan ei saa naura muiden lukihäröille, itsekin kärsin siitä. Mutta pikkasen hymyilyttää silti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vapise Mikkosten Maailma - nyt tulee Tuxu-TV!!!

Onneksi kuitenkaan ei ihan televisioon asti tuo ohjelma ainakaan tässä vaiheessa pääse, vaan Tuxun menoa saa seurata Netti-TV:stä ne ketkä sen uskaltavat/haluavat tehdä.

Kyllähän tuo lupaavalta kuulostaa kun "tähdet" itse eivät tunnu tietävän mitään yksityiskohtia koko ohjelmasta, muuta kuin että heidän kotiinsa asennetaan kamerat. Ja ohjelman pitäisi kuitenkin jo pääsiäisen jälkeen alkaa... Tähän kun vielä lisätään se että BB-Henna muuttaa Tuxanderin luo asumaan niin hyvin todennäköisesti on laatuviihdettä tulossa.

Tukiaisesta tulee tosi-TV-tähti (MTV3)
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Takiaiset ja BB-Henna siinä trio, joka tarjoaa taattua laatuviihdettä jokaiselle!
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK

Huikeata tekstiä, tässä vain yksi lainaus : "Hän on todennäköisesti mennyt nyt psykoosiin ja kirjoittelee psykoottista tekstiä keskustelupalstoille. Kaikki kirjoitukset on taltioitu poliisitutkintaa varten." On tehokasta toimintaa poliisilta jos kaikkia keskustelupalsoja on valvottu.

Tuosta kuvasta vielä. Missäköhän sairaalassa käytetään tuomoisia pinkkejä toppeja sairaalavaatteina ??
 

Reckless

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Sami Kapanen
Suomipopin aamussa oli viimeviikolla hyvää juttua tuksusta ja demoneista. "kun menet johannalle kylään ja avaat oven niin näet jo samantien kaksi melkoista demonia."
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuksu-tv:llä nolo alku (MTV3)

Tuksu-tv paljastaa mitä se Tuksun mainostama glamourelämä on... Perkele, enpä tiennytkään että meikäläisenkin elämä on glamouria...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaikuttaa siltä että yksi niistä demoneista on myös kirjoittanut tuon MTV3:n uutisen.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
"Hei, mitä sä teet työksesi?"

"Olen viihdetoimittajana maikkarilla".

"Ai jaa, mitäs tuollainen duuni pitää sisällään?"

"No nyt seuraavat viikot olen todella kiireinen. Seuraan yötä päivää Johanna Tukiaisen tosi-tv:tä ja kirjoitan aina parin tunnin välein maikkarin nettisivuille raporttia tosi-tv:n tapahtumista".

"Aika rento duuni sulla".

"Jep. Rento duuni ja hyvä palkka. Ei se ole tyhmä ketä pyytää vaan se ketä maksaa".
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Toiselta keskustelupalstalta bongasin linkin Tukiaisen blogiin/päiväkirjaan.
On tainnut olla pari promillea kun kirjoitusta on väsätty.

Johki nasu kirjoittelee täällä masentuneena, sillä Johannan Nalle Puh on kadonnut metsille.......NYYH Miksi se jääräpäinem Nalle Puh nyt ymmärrä sitä, että olisin varmasti paras nainen hänelle jonka hän voi saada. Tämä oli itseasiassa Henna Kalinaisen kommentti. Julia aina sanoi, että Johanna ja Mika kuuluvat yhteen. Pienikokoinen nainen ja iso karpaasti joka muistuttaa Halmetta, tykkää harteikkasta miehisrä ja maskuliinista, heidän vieresään on tuvallista nukkua.Mika seisoi aina taustalla ja tukena noin kallio ,sellaisesta mä pidään!!!!!!!Mä aoin kirjoittaa oma elämäkera kirjan, jossa käyn läpi koko mun elämä historia. Nyt siirrytään satiinilakaiden väliin. On olemassa pahansuopia ihmisääti mutt n olemsssa myös hyviä ihmisi, kuten Johanna ja Jullia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös