Realcowboy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Ois vitun mielenkiinoista saada jonkun psykiatrin lausunto tosta ihmisestä.
Itse haluaisin tavata Tukiaisen vanhemmat. Kiinnostaisi kovasti, millaisesta yhdistelmästä J. & J. Tukiainen ovat syntyneet.
Ois vitun mielenkiinoista saada jonkun psykiatrin lausunto tosta ihmisestä.
Itse haluaisin tavata Tukiaisen vanhemmat. Kiinnostaisi kovasti, millaisesta yhdistelmästä J. & J. Tukiainen ovat syntyneet.
" Minulla on tällä hetkellä 20 uutta upeaa takijaa, suurin osa heistä tuli puhumaan mulle itse Cicus yökerhossa ja sanoivat kovasti ihailevansa mua ja brändiämme."
^Pitäisiköhän laittaa vireille korvausvaade mahdollisista erektiohäiriöistä, joita keksimäsi mielikuva itsestäni ja Tuksusta peitonheiluttelupuuhissa voi aiheuttaa?
Joku vähemmän monimutkainen ja julkisuutta aiheuttava tapaamisjärjestely oli lähinnä mielessä.
Jos minulla olisi halukkuutta Seiskan sivuilla esiintymiseen, niin romanssi kohde olisi Susan Ruusunen.
Missäs tämä Cicus-yökerho on. Helsinkiin on kyllä juuri avatti Circus-niminen yökerho, lieneekö sama paikka?Minulla on tällä hetkellä 20 uutta upeaa takijaa, suurin osa heistä tuli puhumaan mulle itse Cicus yökerhossa ja sanoivat kovasti ihailevansa mua ja brändiämme.
Noinko se kirjoitetaan? Taitaa Tuksulla olla ongelmia vieraskielisten sanojen kanssa vaikka tykkääkin koavasti Miamiasta, Havaijista ja Yhdysvalloista :)Tänään vietämme tyttöjen illan, käymme katsomassa sen "Confessions of a shopacolic" herkullisen leffan ja sitten syömään johonkin kivaan ravintolaan!
Tuskallehan ei sais nauraa mut toi jutun kuva pisti kyllä pellit auki.
Mikä vitun kaapeli sen naamasta lähtee??
Tukiainen inhoaa neekereitä.
Onneksi poikkeuksena on esimerkiksi P.Diddy jolla on peräti miljoonan euron talo!
Johki nasu kirjoittelee täällä masentuneena, sillä Johannan Nalle Puh on kadonnut metsille.......NYYH Miksi se jääräpäinem Nalle Puh nyt ymmärrä sitä, että olisin varmasti paras nainen hänelle jonka hän voi saada. Tämä oli itseasiassa Henna Kalinaisen kommentti. Julia aina sanoi, että Johanna ja Mika kuuluvat yhteen. Pienikokoinen nainen ja iso karpaasti joka muistuttaa Halmetta, tykkää harteikkasta miehisrä ja maskuliinista, heidän vieresään on tuvallista nukkua.Mika seisoi aina taustalla ja tukena noin kallio ,sellaisesta mä pidään!!!!!!!Mä aoin kirjoittaa oma elämäkera kirjan, jossa käyn läpi koko mun elämä historia. Nyt siirrytään satiinilakaiden väliin. On olemassa pahansuopia ihmisääti mutt n olemsssa myös hyviä ihmisi, kuten Johanna ja Jullia