Kuokkalan Kone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Suomen maajoukkueet
Tuolla puhelimella pääsee vain Puten puheille, joka voisi olla hyvä ratkaisu.Ja kännykkä. Tai annetaan sille Veken rotaatiopuhelin lähtiessä. Sillä ei tunnetusti paljon tekstailla.
Tuolla puhelimella pääsee vain Puten puheille, joka voisi olla hyvä ratkaisu.Ja kännykkä. Tai annetaan sille Veken rotaatiopuhelin lähtiessä. Sillä ei tunnetusti paljon tekstailla.
Uskoisin, että eräs palstaveljemme tykkää tästä tyylistä...
Pieni juttu, mutta ainakin itselle antaa hyvän kuvan uudesta koutsista ihmisenä. Oikein positiivinen fiilis ylipäätään tästä Pennerbornista. Ja hyvä, että tällaista matskua heitetään someen, toivottavasti nähtäisiin mahdollisesti jotain muuta vastaavaa myös mahdollisuuksien mukaan.
Pieni juttu, mutta ainakin itselle antaa hyvän kuvan uudesta koutsista ihmisenä. Oikein positiivinen fiilis ylipäätään tästä Pennerbornista. Ja hyvä, että tällaista matskua heitetään someen, toivottavasti nähtäisiin mahdollisesti jotain muuta vastaavaa myös mahdollisuuksien mukaan.
Ihan kelpo valmentaja taidettiin minustakin saada, vaikkei JYPillä pitänytkään olla enää vetovoimaa. Kyllä, se oli sarkasmia.Eli rukkaan eilistä ensireaktioarviotani sen verran, että hyvä mies saatiin ja tuetaan häntä nyt tietysti täysillä. Mikäli homma menee jengoilleen, niin "upward potential" osastolla puhutaan OJ-Jukurit-tyylisestä muutoksesta ja sijoituksista 3 vuoden aikana; jos ei, niin 13. on hyvä veikkaus.
Olen utelias osallistumaan seuran muutosmatkaan. Johtamisotteeni tulee olemaan erilainen aiempaan verrattuna ja he (JYP) ovat tästä tietoisia. He (JYP) ovat todellakin tehneet taustatyönsä ottaakseen selvää kuka minä olen.
Saan mahdollisuuden työskennellä suomalaisen perinteikkään huippujoukkueen kanssa ja olla muuttamassa sitä.
(Suomennokset ovat kökköjä ja voi olla, ettei käännöskoneiden ja lukioruotsin yhdistelmä tuottanut täydellistä tulosta.)Isossa kuvassa suomalaisessa johtamisessa johtaja (päävalmentaja, oletan) on todellakin Johtaja. Olen enemmän suuntaa näyttävä johtaja ja osallistan muita valmentajia. Näen pelaajat ihmisiniä, joille jääkiekko on ammatti.
Itse asiassa meillähän on ollut aika paljon pelaajia länsinaapurista.Mä luulen että ruotsin Pena oli hyvä haku tähän väliin, vaikka en miehestä oikein mitään tiedäkään. Täältä toki veljien analyysit luettuna. Ruotsalaisista on hyviä kokemuksia ainakin pelaajina, mitä Sjögreniä ja Nylanderia tossa aikoinaan on pyörinyt ja ihan kelpo seppä se Brunetskikin oli. Loppuja en oikein sitten muistakaan.
Eli sen enempiä horisematta, välkommen Pena.
Jumankekka mikä muisti jos stetsonista suoraan nuo nimet kaivoit. Mulla ei ole mitään muistikuvaa veljistä Nordberg (paitsi alastomasta aseesta), Ytfeld ja Steen. Oletan että viimeksi mainittu ei ollut etunimeltään Thomas.Itse asiassa meillähän on ollut aika paljon pelaajia länsinaapurista.
Nylander x 2, Sjögren, Larsson, Berndtsson, Burakovsky, Åhlund, Örnskog, Nordberg, Ytfeld, Steen, Brodecki. Jäiköhän joku pois?
Carlsson & Tjärnqvist, kumpikaan ei tainnut tosin kauaa viihtyä mutta kuitenkinNylander x 2, Sjögren, Larsson, Berndtsson, Burakovsky, Åhlund, Örnskog, Nordberg, Ytfeld, Steen, Brodecki. Jäiköhän joku pois?
Oscar Eklund vielä lisätään näiden lisäksi, niin sitten taitaa olla kaikki.Carlsson & Tjärnqvist, kumpikaan ei tainnut tosin kauaa viihtyä mutta kuitenkin
Nojaa, ei tuo nyt niin heikolta kuulostanut minun korvaan. Kannattaa muistaa, että tuo on kuitenkin nimenomaan vieraskielinen haastattelu niin kyllä niissä tilanteissa voi joutua tovin miettimään miten vastaat mihinkäkin. Varmasti kuitenkin nimenomaan aikalisillä Haataja tai Pönö hoitaa viestin välittämisen joukkueelle ihan suomeksi.Yllättävän heikko englanninkielentaito Pennerbornilla noin ruotsalaiseksi. Veikkaanpa, että esim. aikalisillä joku muu kertoo suunnitelmat, jos yhden lauseen rakentamisessa kestää n.20 sekuntia.
Edit. Siis liittyen tuohon julkaistuun haastatteluun.
Minusta ei vaikuttanut heikolta, toki aksentti on kuten kuulukin olla kun ei olla natiiveja englannin puhujia (yleensä muut maat ylpeitä omasta aksentista, Suomessa tämäkin mukamas häpeä)Johanin rauhallinen ja pohdiskeleva puhetyyli saattaa luoda sellaisen vaikutelman, että kielitaito olisi heikompaa, kuin mitä se oikeasti on.
Jeps, tuo ulosanti oli tasoltaan aika yks-yhteen OJ:n Timrån haastattelun kanssa. Haastattelevan äidinkieli vain eri. Muuten, tuo JYPin videoiden intro&outro muistuttaa yllättävän paljon Liigan omaa n. 10 vuotta takaperin. Sattumaa kait, eipä sillä väliä. Mielenkiinnolla etäisyydellä tämän projektin edistymistä seuraten.niin Johan oli tuollaista rallisvenska-tasoa.
Ei mitään sinulle (etkä näin väittänytkään), mutta oon ennenkin tätä asiaa oikonut mm. Tapparan puolella. Grönborgin varmaan kuuluu kuulostaa natiivilta, koska hän on natiivi. Yhdysvaltain kansalainenhan Grönborg on.Grönborg toki kuulostaa melkein natiivilta, eikä siihen nyt sinänsä tarvitse verrata.
Pelkkä kansalaisuus ei kyllä tee kenestäkään natiivia. Eikä varsinkaan natiivisti kyseisen maan kieltä puhuvaa.Ei mitään sinulle (etkä näin väittänytkään), mutta oon ennenkin tätä asiaa oikonut mm. Tapparan puolella. Grönborgin varmaan kuuluu kuulostaa natiivilta, koska hän on natiivi. Yhdysvaltain kansalainenhan Grönborg on.
Rikard Grönborg – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Åhlund lähti samalla Burakovskyn kanssa Ilvekseen kun keväällä 98 harjoitettiin seurahistorian ensimmäiset tyhjennysmyynnit.Åhlund, Nordberg, Steen, Ytfeldt lähtivät kaikki kesken kauden. Myös Örnskog vaikka alla oli yksi täysi kausi. Örnskogista sanottava että pelasi mm. Lillehammerin olympia-, sekä kuuluisassa mm95-joukkueessa. Teki koko uran HV71:ssa Jyväskylän keikkaa lukuunottamatta.
Calle Steen pelasi näistä vähiten, 5 ottelua tehoin 0+0.
Niin kauan kun lätkäjargoni tulee reippaasti suusta ulos, niin kaikki hyvin. En nyt lähde liikaa tekemään yleistyksiä, mutta en sanoisi ruotsalaisten englannin taidon olevan merkittävästi parempaa suomalaisiin verrattuna. Ja aika tavalliselta ruotsalaiselta englannin aksentilta tuo kuulostaa. Suomalaiset ihan turhaan häpeävät jotakin rallienglantia - omat aksenttinsa on kaikilla.Yllättävän heikko englanninkielentaito Pennerbornilla noin ruotsalaiseksi. Veikkaanpa, että esim. aikalisillä joku muu kertoo suunnitelmat, jos yhden lauseen rakentamisessa kestää n.20 sekuntia.