Johan Pennerborn JYPin päävalmentajana

  • 38 986
  • 304
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä se on ihan vitun vihoviimeinen temppu sitten, jos Pennerborn potkitaan ulos. Ei missään nimessä. Pitkäjänteisyyttä on peräänkuulutettu ja nyt, kun penkin takana on herra, joka vaaditut kriteerit täytti sitä viimeistä ja ehkä erikoisinta myöten, niin voidaanko pliis katsoa tämä kortti loppuun saakka.

Ei sillä, kuten toiseen ketjun jo aiemmin tällä viikolla kirjoitin, on minulla rehellisesti kokoajan pelko kummittelemassa takaraivossa, että tulee taas se päivä, kun saa herätessään lukea uutisia potkuista. Luotto johtoon on todella kortilla.
Jos otetaan turpaan vielä seuraavat viis / kymmenen matsia niin mitä vaihtoehtoja jää. Joukkue on kuitenkin mielestäni helvetin hyvä vielä kunhan schnarr ja pulkkinen saadaan vahvuuteen..
 

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Manner pisti pöhinää hämeenlinnaan.. hyvä flow sielä menossa.. valmentaja vaikuttaa. miettikääpä jos manner olis meillä.
Ei valmentajanvaihdosta/ uutta valmentajaa voi arvioida heti kohta vaihdoksen jälkeen. Muutos tekee positiivisisen vaikutuksen rämpimisen jälkeen onpa uusi valmentaja kuka tahansa. Ei se mene edes niin, että valmentajanvaihdoksen jälkeen paremmin menestynyt valmentaja olisi mukamas parempi valmentaja. On kysymys ihmisten, eikä koneiden johtamisesta. Toki Manner on Lehtosta meritoituneempi ja ehkäpä "parempikin" valmentaja ja varmaan ainakin sopivampi tähän tilanteeseen.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos otetaan turpaan vielä seuraavat viis / kymmenen matsia niin mitä vaihtoehtoja jää. Joukkue on kuitenkin mielestäni helvetin hyvä vielä kunhan schnarr ja pulkkinen saadaan vahvuuteen..
Puolustuksen materiaalin voi kyseenalaistaa, hyvässä tilanteessa yksi hyökkääjäkin tuohon menisi, jolta enemmän pisteitä voi odottaa. Kyllä yksinkertaisesti jotain muuta on vaan keksittävä jos ei lähde kulkemaan vähän pidemmällä otannalla, niin uskomattomalla tavalla heitettiin viime kausi romukoppaan ja nyt saatiin se haluttu ulkomaalainen koutsi.
 

Baldrick

Jäsen
Jos otetaan turpaan vielä seuraavat viis / kymmenen matsia niin mitä vaihtoehtoja jää. Joukkue on kuitenkin mielestäni helvetin hyvä vielä kunhan schnarr ja pulkkinen saadaan vahvuuteen..
Ennen kun pistetään valmentajaa enää vaihtoon, niin ihan ensimmäisenä listalla lähtijöissä on kyllä Seppänen, jos tämä ei vieläkään oikene edes jotenkin tolkulliseksi jouluun mennessä. Kaikkea muuta tässä on jo monesti kokeiltu ja sen kerran, kun joku poikkesi siitä Seppäsen suunnitelmasta ja saikin peliä vähän toimimaan, ainakin pisteiden valossa, niin Seppänen sitten katkaisi senkin.

Mutta ennen kuin mennään vielä niin pitkälle, niin katsellaan nyt oikeasti vielä vähän pidemmälle. Tässä nyt on vasta muutama viikko pelattu kautta, niin annetaan nyt hetki aikaa. Vaikka kyllä tässä PTSD vähän puskee päälle itse kullakin.
 

Kiuru

Jäsen
Mielestäni JYPin ei pitäisi antaa enää koskaan valmentajalle potkuja ellei tee jotakin rikollista tai ala vainoamaan työyhteisöä tai jotain vastaavaa. Sillä ei ole pikavoittoja saatavissa kuten on nähty jotain 836 kertaa.

Jos Pennerborn ei valmenna sopimustaan loppuun niin minulta loppuu luottamuksen rippeetkin tähän organisaatioon.
Kyllä se on ihan vitun vihoviimeinen temppu sitten, jos Pennerborn potkitaan ulos. Ei missään nimessä. Pitkäjänteisyyttä on peräänkuulutettu ja nyt, kun penkin takana on herra, joka vaaditut kriteerit täytti sitä viimeistä ja ehkä erikoisinta myöten, niin voidaanko pliis katsoa tämä kortti loppuun saakka.

Ei sillä, kuten toiseen ketjun jo aiemmin tällä viikolla kirjoitin, on minulla rehellisesti kokoajan pelko kummittelemassa takaraivossa, että tulee taas se päivä, kun saa herätessään lukea uutisia potkuista. Luotto johtoon on todella kortilla.
Voi siinä käydä niinkin, että jos sirkus seppäslandia alkaa johtaa showta tai yrittää...niin Johan ei semmoista katsele vaan lähtee itse.
Jos otetaan turpaan vielä seuraavat viis / kymmenen matsia niin mitä vaihtoehtoja jää. Joukkue on kuitenkin mielestäni helvetin hyvä vielä kunhan schnarr ja pulkkinen saadaan vahvuuteen..
Kaikki muut vaihtoehdot ennen valmennuksen erotusta. Pelkkää idiotismia on tehdä asiat joka kerta samalla tavalla ja odottaa eri lopputulosta. Mikäli joku erotettava niin vaikka sitten, siivoojat tai kioskimyyjät. Oikeastihan ennen valmennusta, saisi lähteä itse Seppänen, jos kaikki muu jo kokeiltu.

Sanon siis samaa kun jo Rautakorven aikana, ei enää valmennuspotkuja vaan annetaan aikaa ja jos joku potkittava, sitten potkitaan, mutta valmennus pysyy. Toki tunnetusti ja ikävästi Rautakorven tiimi sai kaikesta huolimatta fudut ja itse en yllättyisi jos Seppänen saman tekee Pennelle. Sekään ei kyllä yllättäisi jos Penne lähtee itse kävelemään kuten @Huikko teorisoi, jos siis ei saa valmentaa omalla tavalla (onko faktaa) niin ei varmasti viihdy, tuntee arvonsa kuitenkin.

Veti joukkue miten huonosti tahansa JYPillä ei ole enää varaa tai uskottavuutta potkia valmennusta, ei ollut enää Rautakorven aikaankaan, mutta kävi joulu ja saatiin Penne silti houkuteltua tähän kivirekeen. Suomalaiset huippuvalmentajan kiertää JYPin kaukaa, kiitos järjettömän seurajohdon ala Seppänen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös