Koskaan en ole Motinista tykännyt. Myönnän, että viime kausi oli ihan hyvä, mutta kaikki muut kaudet tuo on ollut huono ja sama paska vain jatkuu ja jatkuu. Kiekollisesti aivan karsea ja jalalla heikko. Miten helvetissä tuollainen pakki voi roikkua kaudesta toiseen joukkueessa? Kertoo ehkä jotain Salmelaisen kyvyistä kasata voittava jääkiekkojoukkue Liigassa. Ei ole onnistunut ja ikävä kyllä näyttää siltä ettei myöskään tule onnistumaan.
Tuolla huhu-ketjussa mainittiin puolustuksen henkinen johtajuus ja pisteiden valossa huono pärjääminen ilman Motinia. Kehoitettiin myös laittamaan korkkia kiinni, kun ei kuuluisi mun ensi kauden jengiin.
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, JOKAINEN fanipoika ja fanityttö ei voi olla näkemättä, kuinka paskasti tää kundi pelaa ja on pelannut jo pidemmän aikaa. Mitä vittua porukka luulee, että näitten kundien kans tapahtuu, ikää tulee lisää ja jalka vaan hidastuu, ei nää mitään Jaakon taikapapuja kovalla kesätreenillä löydä.
Mä ymmärrän hyvin, että Motin on jo pitkään meillä pelannut ja on ollut hyviäkin aikoja, sitä en kiistä, mutta näitten adoptiokundien kanssa on varmaan se ns. luopumisen vaikeus. Diggailen itekkin kundia, on varmaan liideriporukkaa ja kiva kundi kaikin puolin ja plussaa että on ulkonäöllisesti Jarno Pikkaraisen broidi.
Pidän kiinni edelleen toiseen ketjuun kirjoituksestani, ei kuuluisi mun ensi kauden jengiin, eikä kyllä pitäisi näillä otteilla kuulua ensi kauden jengiin muutenkaan.